Milo
Rozpoczęte przez
117
, 01 06 2009 20:48
75 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 03 czerwca 2009 - 07:42
Nie czytałeś wywiadu, co? W grze masz dziecko i psa. Płeć dziecka wybierasz przy starcie. Dzieciaki mają po 10 lat. ;]
Pit?
Pit?
#32 Gość__* Napisany 03 czerwca 2009 - 08:02
Łee to zamiast mi pomagać to tylko marudził będzie, bym na przykład rybkę pomógł mu złapać?
#33 Napisany 03 czerwca 2009 - 08:12
To nawet jak na mnie za duży hardcore.Nie czytałeś wywiadu, co? W grze masz dziecko i psa. Płeć dziecka wybierasz przy starcie. Dzieciaki mają po 10 lat. ;]
W Teksasie, "gra" nie zostanie dopuszczona do sprzedaży.
Jestem zawiedziony
#34 Napisany 03 czerwca 2009 - 11:19
Nie czytałeś wywiadu, co? W grze masz dziecko i psa. Płeć dziecka wybierasz przy starcie. Dzieciaki mają po 10 lat. ;]
Pit?
#35 Napisany 03 czerwca 2009 - 11:21
Widzę, że większośc osób tutaj będzie chciała wykorzystac Milo w bardzo niecny sposób Dobrze, że ich prawdziwa natura nie obudziła się podczas grania w GTA
#36 Napisany 03 czerwca 2009 - 11:34
Spoko, rozpustne siedemnastki będą jako DLC A kamerka rozpozna takie przedmioty jak dildo.Ale to jest dobre pytanie. Jak nie będzie pannicy, to ja nie kupujezalosny ten eurogamer...
#37 Napisany 03 czerwca 2009 - 11:38
Jeśli tylko Natalka będzie kompatybilna z dildami od Sony problem słabego wykrywania ruchu będzie rozwiązany.
#38 Napisany 03 czerwca 2009 - 11:38
Ja liczę na dodatkowe przystawki wzbogacające zabawę 8)
Rubber naples ftw!
Rubber naples ftw!
#39 Napisany 03 czerwca 2009 - 12:39
Bardzo fajny wywiad. Peter spowiada się z paru sztuczek i oszustw, do jakich się uciekli. Milo śmiejący sie z naszych dowcipów? Extra. Od dziś nie potrzebujesz prawdziwych znajomych, wirtualni zaspokoją w pełni twoją potrzebę socjalizacji. Powiem szczerze, że właśnie pokaz Milo zrobił na mnie największe wrażenie ze wszystkich prezentacji E3, ale wydaje mi się, że nie wpuszczę tego czegoś do swojego domu. I jeszcze jedno - tylko trzy activities? Chudo.E tam. Zajebisty wywiad.
http://www.eurogamer... ... -interview
#40 Napisany 03 czerwca 2009 - 12:53
Bardziej niż sam Milo, jara mnie ta technologia, która może zostać potem wykorzystana w 'normalnych' gierkach. Budowanie relacji z członkami drużyny, pyskówka z ostatnim bossem, takie sprawy.
#41 Napisany 03 czerwca 2009 - 13:23
Jak będę wychowywał już pozniej z DLC jakąs 17stke to chyba mnie posadzą
#42 Napisany 03 czerwca 2009 - 13:48
ale wy jestescie prosci...
#43 Napisany 03 czerwca 2009 - 14:17
Zer to wszystko z przymrużeniem oka . Tak poważnie to chętnie w to zagram,bo Milo zrobiło na mnie ogromne wrażenie .
#44 Napisany 03 czerwca 2009 - 15:05
Te Milo to jedno wielkie, casualowe gówno dla noł lajfów, a taki Piterekd i jeszcze kilka osobników wyobrażają sobie sam nie wiem co
Cała zasada działania szkieletu tego projektu polega na:
a) zaimplementowaniu w oprogramowaniu systemu rozpoznawania mowy
b) wpie*doleniu do oprogramowania masę odpowiedzi i pytań jakie może zadać użytkownik
c) do każdej odpowiedzi obiektu chłopca/dziewczynki przypisać jakieś tam ich reakcje/mimikę
System rozpoznawania mowy wykorzystuje się z powodzeniem od grubych już lat w oprogramowaniu z kursami językowymi, więc to nic nowego. O punktach b) i c) nie będę pisał, bo chyba każdy się domyśla na jakiej prostej zasadzie te oba punkty fuknkcjonują. Mało tego, przecież nawet powstają zabawki na takiej zasadzie.
Z Milo wyjdzie jedynie ograniczona popierdołka z prostej przyczyny. Komputery jeszcze same nie myślą i są ograniczone zasobem słownictwa i odpowiedzi jakie zakoduje w oprogramowaniu programista. A to, że na scenę wyszedł Spielberg to każdy sobie wyobraża nie wiadomo co, a to tylko zwykły marketing. A sam Molyneux to waidomo nie od dziś, że jest dobrym bajkopisarzem.
To tyle i radzę się przestać spuszczać na tą ciekawostkę, bo do niczego to nie prowadzi, a jedynie pokazujecie jakimi jesteście noł lajfami.
Cała zasada działania szkieletu tego projektu polega na:
a) zaimplementowaniu w oprogramowaniu systemu rozpoznawania mowy
b) wpie*doleniu do oprogramowania masę odpowiedzi i pytań jakie może zadać użytkownik
c) do każdej odpowiedzi obiektu chłopca/dziewczynki przypisać jakieś tam ich reakcje/mimikę
System rozpoznawania mowy wykorzystuje się z powodzeniem od grubych już lat w oprogramowaniu z kursami językowymi, więc to nic nowego. O punktach b) i c) nie będę pisał, bo chyba każdy się domyśla na jakiej prostej zasadzie te oba punkty fuknkcjonują. Mało tego, przecież nawet powstają zabawki na takiej zasadzie.
Z Milo wyjdzie jedynie ograniczona popierdołka z prostej przyczyny. Komputery jeszcze same nie myślą i są ograniczone zasobem słownictwa i odpowiedzi jakie zakoduje w oprogramowaniu programista. A to, że na scenę wyszedł Spielberg to każdy sobie wyobraża nie wiadomo co, a to tylko zwykły marketing. A sam Molyneux to waidomo nie od dziś, że jest dobrym bajkopisarzem.
To tyle i radzę się przestać spuszczać na tą ciekawostkę, bo do niczego to nie prowadzi, a jedynie pokazujecie jakimi jesteście noł lajfami.
#45 Napisany 03 czerwca 2009 - 15:32
:facepalm:
Nie Czychu, to nie tak działa.
Nie Czychu, to nie tak działa.
#46 Napisany 03 czerwca 2009 - 15:39
Kłamiesz!!!!!!!111
A niby jak to Ryan działa? Zasada działania bankowo przybliżona, bo inaczej działać to nie może. Tak czy siak będzie to mocno ograniczone.
A niby jak to Ryan działa? Zasada działania bankowo przybliżona, bo inaczej działać to nie może. Tak czy siak będzie to mocno ograniczone.
#47 Napisany 03 czerwca 2009 - 15:43
Czychu, a przeczytałeś ty w ogóle ten wywiad?
Ale, że nie ma się czym podniecać, to fakt i tu się zgadzam. To w sumie taki Nintendogs, ciekawe tylko czy dorówna mu popularnością.
Ale, że nie ma się czym podniecać, to fakt i tu się zgadzam. To w sumie taki Nintendogs, ciekawe tylko czy dorówna mu popularnością.
#48 Napisany 03 czerwca 2009 - 15:46
Ale to jest tylko tech demo, tak? Oni nie maja chyba zamiaru tego sprzedwać?
#49 Napisany 03 czerwca 2009 - 15:52
Oczywiście, że mają zamiar. Czy kogoś to dziwi? Jak znajdywali się ludzie gotowi głaskać stylusem animowanego psa, tak samo znajdą się zapaleńcy gotowi rysować baranka (*) wirtualnemu sierocie. Tylko lepiej niech wsadzą tu więcej niż te trzy aktywności.
(*) jeśli nie poznajesz nawiązania: wyjdź
(*) jeśli nie poznajesz nawiązania: wyjdź
#50 Napisany 03 czerwca 2009 - 15:53
@Cz: jak działa? Nie tak. Przykłady, które podałeś (programy do nauki języka) działają inaczej niż systemy do rozpoznawania mowy (czy komend głosowych): Odtworzenie tekstu z mowy i zrozumienie konteksu wypowiezi nie jest potrzebne, bo porównuje się wypowiedź z oczekiwaną i oblicza dystans. Ładowanie pytań i odpowiedzi nie zadziała w żadnym języku, który ma bardziej złożoną gramatykę od chińskiej. Plus z wywiadu wyraźnie wynika, że reakcje nie są wyłącznie odpowiedzią na _tekst_.
Rozpoznawanie mowy to nie jest takie proste zagadnienie jak Ci się wydaje. Jeśli nie rozwiązały go w 100% setki naukowców na świecie, to nie rozwiążesz go Ty w jednym poście, bez merytorycznego przygotowania. Gdyby nie gigantyczne R&D Microsoftu zajmujące się problemem, Piotrek mógłby śnić o grze tego typu.
Nie po raz pierwszy rozwalasz mnie swoją (nieuzasadnioną) pewnością siebie. To tak jakbym mojemu spółlokatorowi wpierał, że zajmuje się prostą rzeczą, bo przecież badanie gramatyk to oczywisty i rozwiązany problem. Mam jednak na tyle oleju w głowie, żeby nie wypowiadać kategorycznych osądów w dziedzinie, którą tylko liznąłem na uczelni (bo musiałem). Ty bez żadnego przygotowania (i nawet bez lektury wywiadu) jedziesz z grubej rury. Czekam na Twoją odpowiedź na Milo, skoro to taka prosta rzecz, Panie Deweloperze.
Rozpoznawanie mowy to nie jest takie proste zagadnienie jak Ci się wydaje. Jeśli nie rozwiązały go w 100% setki naukowców na świecie, to nie rozwiążesz go Ty w jednym poście, bez merytorycznego przygotowania. Gdyby nie gigantyczne R&D Microsoftu zajmujące się problemem, Piotrek mógłby śnić o grze tego typu.
Nie po raz pierwszy rozwalasz mnie swoją (nieuzasadnioną) pewnością siebie. To tak jakbym mojemu spółlokatorowi wpierał, że zajmuje się prostą rzeczą, bo przecież badanie gramatyk to oczywisty i rozwiązany problem. Mam jednak na tyle oleju w głowie, żeby nie wypowiadać kategorycznych osądów w dziedzinie, którą tylko liznąłem na uczelni (bo musiałem). Ty bez żadnego przygotowania (i nawet bez lektury wywiadu) jedziesz z grubej rury. Czekam na Twoją odpowiedź na Milo, skoro to taka prosta rzecz, Panie Deweloperze.
#51 Napisany 03 czerwca 2009 - 16:05
Świetny wywiad. Byłem przekonany, że to cąłe Milo to pic na wodę, demko tech. bez szans realizacji, ale z tego coś może być. Rozśmieszyło mnie to...
8)Eurogamer: But I put it to you, Peter, that was not a very good joke. So the fact he laughed at it demonstrates a serious flaw within the software.
Peter Molyneux: Well, that wasn't a real laugh. That was a polite giggle. Let's move on.
#52 Napisany 03 czerwca 2009 - 16:53
A fakt, zapomniałem o jednym. Reakcje nie będą tylko na tekst, ale także na ewentualną mimikę/ruchy użytkownika. Podobne rozwiązanie stosuje się w cyfrówkach. Oprogramowanie rozpoznaje czy się uśmiechasz i pstryka fotkę automatycznie. W Milo bankowo będzie rozwinięcie tego pomysłu
I przecież wiadomo dlaczego nie czytałem wywiadu. Co nie zmienia faktu, że mniej więcej wiem na jakiej zasadzie to będzie działać. Ciekawe w ogóle czy w tym projekcie będzie brany pod uwagę mega bogaty slang jakim się ludzie posługują. I pisz sobie Ryan co chcesz, i tak to będzie ograniczone. Komputerów kwantowych jeszcze nie wynaleźli.
I przecież wiadomo dlaczego nie czytałem wywiadu. Co nie zmienia faktu, że mniej więcej wiem na jakiej zasadzie to będzie działać. Ciekawe w ogóle czy w tym projekcie będzie brany pod uwagę mega bogaty slang jakim się ludzie posługują. I pisz sobie Ryan co chcesz, i tak to będzie ograniczone. Komputerów kwantowych jeszcze nie wynaleźli.
#53 Napisany 03 czerwca 2009 - 16:56
Wow, Ty nawet po polsku tekstu nie rozumiesz.
#54 Napisany 03 czerwca 2009 - 16:57
Czychu, kupuj tego devkita do PSP - staniały ostatnio, może zdążysz sam zrobić lepszą aplikację, zanim ten cały Milo wejdzie do sprzedaży.
#55 Napisany 03 czerwca 2009 - 17:05
Rozumiem, że to całe studio Czycha będzie dzieliło jednego devkita?
#56 Napisany 03 czerwca 2009 - 17:12
Czych czeka na Playstation 7, bo obecna technologia nie pozwala na zrealizowanie jego ambitnych projektów
#57 Napisany 03 czerwca 2009 - 17:18
Ryan - Nibris nie ma chyba żadnego (nie, zaraz, podobno (podobno!) ktoś widział u nich devkita od gacka) i jakoś sobie radzą.
#58 Napisany 03 czerwca 2009 - 17:24
Nom, mają devkit GC Axonna (Axxona?) AFAIR. Czychu zna detale.
#59 Napisany 03 czerwca 2009 - 17:46
pewnie sa juz po wstepnych rozmowach o zaciesnieniu wspolpracy