Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kinect


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
587 odpowiedzi na ten temat

#31 Ryan Napisany 01 czerwca 2009 - 23:58

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Venture Beat twierdzi, że fall 2010.
  • 0

#32 117 Napisany 01 czerwca 2009 - 23:58

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
jak zobaczyłem możliwość przewijania NXE ręką to już wiem, że to urządzenie zostało stworzone z myślą o mnie i kupię je nawet za $200 :)
  • 0

#33 Kaxi Napisany 02 czerwca 2009 - 00:27

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 160 Postów:

Venture Beat twierdzi, że fall 2010.



Ale zdaje się, że podobnie jak np z Home czy z Motion Plus, mogą być jakieś obsuwy. Dzisiejszy okaz wydaje się naprawdę wczesny, choć dobrze przygotowany.
  • 0

#34 Ryan Napisany 02 czerwca 2009 - 00:34

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Akurat część z Kudo wydawała się złożona w pośpiechu - szkielet bez ograniczeń? WTF, to nie czasy, kiedy ludzi podniecał ragdoll.
  • 0

#35 ACZ Napisany 02 czerwca 2009 - 00:47

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 157 Postów:

w tym celu Microsoft na pewno powołuję między innymi to swoje nowe studio .

A teraz przeczytaj powyższe zdanie i wskaż gdzie popełniłeś błąd.
  • 0

#36 Raikoh Napisany 02 czerwca 2009 - 03:28

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Wiem Czychu3 ... zawstydziłes mnie :cry: .
Ja na bank to biorę. Uwielbiam takie s-f
  • 0

#37 raf Napisany 02 czerwca 2009 - 09:43

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:
Jeśli będzie można w grach kierować kamerą za pomocą ruchów głowy to by było cudo :-D . Tyle, że należy to zrobić tak bym nie musiał mieć trzech TV. :P
  • 0

#38 Nexus Napisany 02 czerwca 2009 - 10:24

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Ktoś z IGNu:

I've Played Natal and it Works
Hands-on... or is it body-on...? Maybe body-off? Whatever, Burnout and Ricochet use it and it works.

http://xbox360.ign.c...9/989269p1.html
  • 0

#39 raf Napisany 02 czerwca 2009 - 10:48

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:
Obejrzałem prezentację na Live jeszcze raz i muszę przyznać, że najbardziej podjarała mnie mamuśka rodzinki :mrgreen: . Może dlatego, że o całym sprzęcie było głośno przed targami i niewiele z tego mnie zaskoczyło. Dodatkowo obcowanie wcześniej z EyeToyem i Wii nie nastraja mnie aż tak optymistycznie. Pogramy zobaczymy.
  • 0

#40 Godot Napisany 02 czerwca 2009 - 11:00

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Jeżeli faktycznie będzie to kosztowało 20$ to czemu nie :) Chociażby żeby poszpanowac przed znajomymi :twisted:
  • 0

#41 ACZ Napisany 02 czerwca 2009 - 11:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 157 Postów:
Jeśli ktoś myśli, że MS będzie chciało za to tylko 20$ to niech się popuka mocno w główkę. Dobrze wiemy ile zdziera na akcesoriach MS.
  • 0

#42 MonsieurWoland Napisany 02 czerwca 2009 - 12:23

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Wczorajszy materiał o Projcect Natale z konferencji MS http://e3.gamespot.c... ... es;title;6
  • 0

#43 117 Napisany 02 czerwca 2009 - 13:18

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Ludzie korwa ale wy jesteście dziwni... Nintendo rzuca wagą i życzy sobie za nią $100 i sprzedaje miliony jednostek.

Ja widzę Natalkę dokładnie tak samo pozycjonowaną... uważam, że cena do $100 jest przyzwoita... ale bardziej bym obstawiał cenę w okolicach $60. Ważne, że Microsoft zrobił mocny marketing do tego, by podziałać na ludzi zmysły.
  • 0

#44 Ryan Napisany 03 czerwca 2009 - 03:43

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Pamiętacie Johna Chung Lee, gościa z demonstracjami aplikacji na bazie Wiimota? Od jakiegoś czasu pracuje w MS, nad Natal właśnie. Jego blog:
http://procrastineering.blogspot.com/
Z mojego punktu widzenia super ciekawe są zrzuty siatek ze skanów 3D. Całkiem porządną rozdzielczość to ma i mimo szumów kształt jest czytelny. :)
  • 0

#45 ramzes64 Napisany 03 czerwca 2009 - 18:29

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
bheeee - ten projekt Natal to porazka - glupie skakanie i machanie przed telewizorem ;D ... kota bedziecie i psa glaskac ;D ... wy sie sami zrozumcie, na Wii najezdzacie (mowie o statystycznym posiadaczu X360 uwazajacym sie za hardkorowca), a teraz to samo pokazali do klocka i juz slinicie sie jak psy ze wscieklizną ;D

to juz bylo, rewolucji nie bedzie, a microsoft dal ciala z tym (chociaz i tak lepiej niz klęska sony z tymi studencikami z skopiowanym Wii Remote + Wii Motion Plus w jednym).
  • 0

#46 117 Napisany 03 czerwca 2009 - 19:21

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
lekko zas mnie wyobraznia poniosla ale teraz wyobrazcie sobie Natalke i 3D... zakładasz okulary i odpalasz Halo 6... całość przybiera postać 3D... przed tobą karabin, który chwytasz i leciesz zabijać covenantów. OMFG! Jestem geniuszem!!
  • 0

#47 fingus Napisany 03 czerwca 2009 - 19:40

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Wow. Gry 3D, wirtualna rzeczywistość, to prawdziwa nowość, gratuluję, wymyślił Pan cyberpunka. :wink:
  • 0

#48 Godot Napisany 03 czerwca 2009 - 19:54

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Obejrzałem jeszcze raz na spokojnie pokaz Natala i Milo, razem z kobietą. Jestem po prostu zachwycony! To działa fantastycznie i ma fantastyczne możliwości! Jako integralna częśc gry będzie działac cuda. Jasne, nie można całkowicie wyeliminowac pada do bardziej skomplikowanych (czyt. dla graczy) gier. Ale ręczne przelewanie chemikaliów w Residencie, własnoręczne uwalnianie się od atakujących bezpośrednio potworów w Gearsach - możliwości są nieograniczone! Działa to świetnie na Wii (Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy), więc będzie działac na Xie. To przecież zmienia zwykłego pada w o wiele lepszego wiilota. Wii HD? Witamy!!
  • 0

#49 ACZ Napisany 03 czerwca 2009 - 20:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 157 Postów:

To przecież zmienia zwykłego pada w o wiele lepszego wiilota.

Bzdura. W wiilocie masz przyciski, krzyżak i analoga, więc komfortowo sobie pograsz w fpsa. Jak niby chcesz grać w fpsa na natalu?
  • 0

#50 Godot Napisany 03 czerwca 2009 - 20:03

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
A w padzie nie mam przycisków, krzyżaka i analoga?
  • 0

#51 ACZ Napisany 03 czerwca 2009 - 20:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 157 Postów:
A co wcześniej napisałeś? Jak sam natal może być lepszy od wiilota?
  • 0

#52 Godot Napisany 03 czerwca 2009 - 20:08

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Czychu, skup się. Napisałem PRZECIEZ TO (w domyśle Natal, bo o nim mowa) ZMIENIA ZWYKŁEGO PADA W O WIELE LEPSZEGO WIILOTA.
A teraz czego nie zrozumiałeś?
  • 0

#53 ACZ Napisany 03 czerwca 2009 - 20:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 157 Postów:
Chodzi Ci o równoczesne sterowanie padem i natalem czy o co?
  • 0

#54 Ryan Napisany 03 czerwca 2009 - 20:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tak o to mu chodzi. _^_ O dodanie do gier ciekawych smaczków.
  • 0

#55 fingus Napisany 03 czerwca 2009 - 20:25

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
A ja wróżę, że nie wykorzystają tego w żadnej "gamer game", a wyłącznie jako casualową zabawkę w skakankę, zbijanego i łapanie motyli. I sprzedadzą tym najmniej 25 mln konsol. ;-)
  • 0

#56 Godot Napisany 03 czerwca 2009 - 20:34

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Dokładnie o to Czychu. Nie o wykorzystanie Natala jako samego urządzenia (jako takie może IMO służyc tylko do pierdółek), ale w połączeniu z padem to rewelacyjna sprawa. Dziwie się, że taki WYTRAWNY developer jak Ty Czychu nie zauważa takich rzeczy
  • 0

#57 Ryan Napisany 03 czerwca 2009 - 20:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Przypomniało mi się:
http://pbfcomics.com...Game_System.gif
  • 0

#58 ACZ Napisany 03 czerwca 2009 - 20:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 157 Postów:
No dobra, ale połączenie eye toya i pada też można zrobić, np. horror fpp, łazimy i strzelamy padem, ale np. drzwi czy też okno otwieramy machnięciem ręki. Jednak jakoś takich gier nie robili, więc podzielam zdanie Fingusa, że to będą jedynie casualowe gierki co zresztą potwierdza prezentacja na konfie, czyli targetowanie natala pod proste gry familijne dla casuali.
  • 0

#59 Godot Napisany 03 czerwca 2009 - 21:12

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Nie robili, ale nie oznacza to, że się nie da zrobic, prawda? Poza tym zaawansowanie Eye-toya i Natala to inna klasa sprzętu. Na konferencji nie pokazywali poważnych gier wykorzystujących Natala nie pokazywali, bo chodziło o pokazanie technologii. Technologia już jest, teraz trzeba ją wykorzystac. Tak samo jest z Wii. Wiilota można wykorzystac do WiiSport i można do Metroid Prime. Twój wybór jako gracza w co wolisz się bawic
  • 0

#60 Ryan Napisany 03 czerwca 2009 - 21:17

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
EyeToy nie ma wykrywania głębi, Czychu. Natal daje ciut więcej możliwości jeśli chodzi o czytanie tła.
  • 0