Kinect
Rozpoczęte przez
117
, 01 06 2009 20:50
587 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 01 czerwca 2009 - 23:58
Venture Beat twierdzi, że fall 2010.
#32 Napisany 01 czerwca 2009 - 23:58
jak zobaczyłem możliwość przewijania NXE ręką to już wiem, że to urządzenie zostało stworzone z myślą o mnie i kupię je nawet za $200
#33 Napisany 02 czerwca 2009 - 00:27
Venture Beat twierdzi, że fall 2010.
Ale zdaje się, że podobnie jak np z Home czy z Motion Plus, mogą być jakieś obsuwy. Dzisiejszy okaz wydaje się naprawdę wczesny, choć dobrze przygotowany.
#34 Napisany 02 czerwca 2009 - 00:34
Akurat część z Kudo wydawała się złożona w pośpiechu - szkielet bez ograniczeń? WTF, to nie czasy, kiedy ludzi podniecał ragdoll.
#35 Napisany 02 czerwca 2009 - 00:47
A teraz przeczytaj powyższe zdanie i wskaż gdzie popełniłeś błąd.w tym celu Microsoft na pewno powołuję między innymi to swoje nowe studio .
#36 Napisany 02 czerwca 2009 - 03:28
Wiem Czychu3 ... zawstydziłes mnie .
Ja na bank to biorę. Uwielbiam takie s-f
Ja na bank to biorę. Uwielbiam takie s-f
#37 Napisany 02 czerwca 2009 - 09:43
Jeśli będzie można w grach kierować kamerą za pomocą ruchów głowy to by było cudo . Tyle, że należy to zrobić tak bym nie musiał mieć trzech TV.
#38 Napisany 02 czerwca 2009 - 10:24
Ktoś z IGNu:
http://xbox360.ign.c...9/989269p1.htmlI've Played Natal and it Works
Hands-on... or is it body-on...? Maybe body-off? Whatever, Burnout and Ricochet use it and it works.
#39 Napisany 02 czerwca 2009 - 10:48
Obejrzałem prezentację na Live jeszcze raz i muszę przyznać, że najbardziej podjarała mnie mamuśka rodzinki . Może dlatego, że o całym sprzęcie było głośno przed targami i niewiele z tego mnie zaskoczyło. Dodatkowo obcowanie wcześniej z EyeToyem i Wii nie nastraja mnie aż tak optymistycznie. Pogramy zobaczymy.
#40 Napisany 02 czerwca 2009 - 11:00
Jeżeli faktycznie będzie to kosztowało 20$ to czemu nie Chociażby żeby poszpanowac przed znajomymi
#41 Napisany 02 czerwca 2009 - 11:56
Jeśli ktoś myśli, że MS będzie chciało za to tylko 20$ to niech się popuka mocno w główkę. Dobrze wiemy ile zdziera na akcesoriach MS.
#42 Napisany 02 czerwca 2009 - 12:23
Wczorajszy materiał o Projcect Natale z konferencji MS http://e3.gamespot.c... ... es;title;6
#43 Napisany 02 czerwca 2009 - 13:18
Ludzie korwa ale wy jesteście dziwni... Nintendo rzuca wagą i życzy sobie za nią $100 i sprzedaje miliony jednostek.
Ja widzę Natalkę dokładnie tak samo pozycjonowaną... uważam, że cena do $100 jest przyzwoita... ale bardziej bym obstawiał cenę w okolicach $60. Ważne, że Microsoft zrobił mocny marketing do tego, by podziałać na ludzi zmysły.
Ja widzę Natalkę dokładnie tak samo pozycjonowaną... uważam, że cena do $100 jest przyzwoita... ale bardziej bym obstawiał cenę w okolicach $60. Ważne, że Microsoft zrobił mocny marketing do tego, by podziałać na ludzi zmysły.
#44 Napisany 03 czerwca 2009 - 03:43
Pamiętacie Johna Chung Lee, gościa z demonstracjami aplikacji na bazie Wiimota? Od jakiegoś czasu pracuje w MS, nad Natal właśnie. Jego blog:
http://procrastineering.blogspot.com/
Z mojego punktu widzenia super ciekawe są zrzuty siatek ze skanów 3D. Całkiem porządną rozdzielczość to ma i mimo szumów kształt jest czytelny.
http://procrastineering.blogspot.com/
Z mojego punktu widzenia super ciekawe są zrzuty siatek ze skanów 3D. Całkiem porządną rozdzielczość to ma i mimo szumów kształt jest czytelny.
#45 Napisany 03 czerwca 2009 - 18:29
bheeee - ten projekt Natal to porazka - glupie skakanie i machanie przed telewizorem ... kota bedziecie i psa glaskac ... wy sie sami zrozumcie, na Wii najezdzacie (mowie o statystycznym posiadaczu X360 uwazajacym sie za hardkorowca), a teraz to samo pokazali do klocka i juz slinicie sie jak psy ze wscieklizną
to juz bylo, rewolucji nie bedzie, a microsoft dal ciala z tym (chociaz i tak lepiej niz klęska sony z tymi studencikami z skopiowanym Wii Remote + Wii Motion Plus w jednym).
to juz bylo, rewolucji nie bedzie, a microsoft dal ciala z tym (chociaz i tak lepiej niz klęska sony z tymi studencikami z skopiowanym Wii Remote + Wii Motion Plus w jednym).
#46 Napisany 03 czerwca 2009 - 19:21
lekko zas mnie wyobraznia poniosla ale teraz wyobrazcie sobie Natalke i 3D... zakładasz okulary i odpalasz Halo 6... całość przybiera postać 3D... przed tobą karabin, który chwytasz i leciesz zabijać covenantów. OMFG! Jestem geniuszem!!
#47 Napisany 03 czerwca 2009 - 19:40
Wow. Gry 3D, wirtualna rzeczywistość, to prawdziwa nowość, gratuluję, wymyślił Pan cyberpunka.
#48 Napisany 03 czerwca 2009 - 19:54
Obejrzałem jeszcze raz na spokojnie pokaz Natala i Milo, razem z kobietą. Jestem po prostu zachwycony! To działa fantastycznie i ma fantastyczne możliwości! Jako integralna częśc gry będzie działac cuda. Jasne, nie można całkowicie wyeliminowac pada do bardziej skomplikowanych (czyt. dla graczy) gier. Ale ręczne przelewanie chemikaliów w Residencie, własnoręczne uwalnianie się od atakujących bezpośrednio potworów w Gearsach - możliwości są nieograniczone! Działa to świetnie na Wii (Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy), więc będzie działac na Xie. To przecież zmienia zwykłego pada w o wiele lepszego wiilota. Wii HD? Witamy!!
#49 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:00
Bzdura. W wiilocie masz przyciski, krzyżak i analoga, więc komfortowo sobie pograsz w fpsa. Jak niby chcesz grać w fpsa na natalu?To przecież zmienia zwykłego pada w o wiele lepszego wiilota.
#50 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:03
A w padzie nie mam przycisków, krzyżaka i analoga?
#51 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:04
A co wcześniej napisałeś? Jak sam natal może być lepszy od wiilota?
#52 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:08
Czychu, skup się. Napisałem PRZECIEZ TO (w domyśle Natal, bo o nim mowa) ZMIENIA ZWYKŁEGO PADA W O WIELE LEPSZEGO WIILOTA.
A teraz czego nie zrozumiałeś?
A teraz czego nie zrozumiałeś?
#53 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:11
Chodzi Ci o równoczesne sterowanie padem i natalem czy o co?
#54 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:16
Tak o to mu chodzi. _^_ O dodanie do gier ciekawych smaczków.
#55 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:25
A ja wróżę, że nie wykorzystają tego w żadnej "gamer game", a wyłącznie jako casualową zabawkę w skakankę, zbijanego i łapanie motyli. I sprzedadzą tym najmniej 25 mln konsol.
#56 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:34
Dokładnie o to Czychu. Nie o wykorzystanie Natala jako samego urządzenia (jako takie może IMO służyc tylko do pierdółek), ale w połączeniu z padem to rewelacyjna sprawa. Dziwie się, że taki WYTRAWNY developer jak Ty Czychu nie zauważa takich rzeczy
#57 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:38
#58 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:56
No dobra, ale połączenie eye toya i pada też można zrobić, np. horror fpp, łazimy i strzelamy padem, ale np. drzwi czy też okno otwieramy machnięciem ręki. Jednak jakoś takich gier nie robili, więc podzielam zdanie Fingusa, że to będą jedynie casualowe gierki co zresztą potwierdza prezentacja na konfie, czyli targetowanie natala pod proste gry familijne dla casuali.
#59 Napisany 03 czerwca 2009 - 21:12
Nie robili, ale nie oznacza to, że się nie da zrobic, prawda? Poza tym zaawansowanie Eye-toya i Natala to inna klasa sprzętu. Na konferencji nie pokazywali poważnych gier wykorzystujących Natala nie pokazywali, bo chodziło o pokazanie technologii. Technologia już jest, teraz trzeba ją wykorzystac. Tak samo jest z Wii. Wiilota można wykorzystac do WiiSport i można do Metroid Prime. Twój wybór jako gracza w co wolisz się bawic
#60 Napisany 03 czerwca 2009 - 21:17
EyeToy nie ma wykrywania głębi, Czychu. Natal daje ciut więcej możliwości jeśli chodzi o czytanie tła.