Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kinect


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
587 odpowiedzi na ten temat

#61 Danteusz Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:26

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29400 Postów:
Pomyślcie co by było gdyby połączyć łapanie całego ciała Natala z precyzją i czasem reakcji dilda :king:
  • 0

#62 Gość_Zero_* Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:27

Gość_Zero_*
  • Goście

Pomyślcie co by było gdyby połączyć łapanie całego ciała Natala z precyzją i czasem reakcji dilda :king:


... i graczami Wii :)
  • 0

#63 MonsieurWoland Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:29

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15000 Postów:

Pomyślcie co by było gdyby połączyć łapanie całego ciała Natala z precyzją i czasem reakcji dilda :king:


ekstra materiał do RPGa.
  • 0

#64 xell Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:31

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:
Wątpię, aby ktokolwiek miał sensowny pomysł, co z tym naprawdę zrobić sensownego i przy okazji nie ponieść finansowej klapy - czyli cały ten potencjał raczej będzie niezrealizowany. No chyba, że MS zacznie bundlować go z konsolą, najlepiej jeszcze w te święta + dadzą niską cenę za samodzielną kamerkę.
  • 0

#65 MonsieurWoland Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:33

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15000 Postów:
Jeżeli ten system da rade, to moze jezeli nawet w tej generacji nie odniesie zbyt spektakularnego sukcesu to MS sporobuje zaiplementowac go w przyszlej generacji.
  • 0

#66 117 Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:34

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10875 Postów:

Wątpię, aby ktokolwiek miał sensowny pomysł, co z tym naprawdę zrobić sensownego i przy okazji nie ponieść finansowej klapy - czyli cały ten potencjał raczej będzie niezrealizowany. No chyba, że MS zacznie bundlować go z konsolą, najlepiej jeszcze w te święta + dadzą niską cenę za samodzielną kamerkę.

ta, tak przed premiera ktora ma byc NAJWCZESNIEJ na fall 2010
  • 0

#67 Ryan Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:34

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Venture Beat twierdzi, że to będzie bundlowane i że wyjdzie fall 2010.
  • 0

#68 fingus Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:49

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33849 Postów:
Technologia bez softu nic nie znaczy. Można sobie tak gadać: da się to też zrobić z eye toyem. Ale dopóki ktoś tego nie zrobi, będzie to tylko gadanie. Jak Wii pokazało pilota, były głosy, że konkurencja zaraz to skopiuje. Minęły trzy lata i pokazuje nam się jakieś prototypy. Tak samo tutaj. Niby można, ale dopóki się tego nie zrobi, poruszamy się w krainie fantazji. To tylko w Czychulandzie działa tak prosto, że siada "kilku programistów" i implementuje system na podstawie specyfikacji "mniej wiecej wiem na jakiej zasadzie to działa". Jak pojawiło się Wii, pewien facet z fantazją zrobił z tym system do detekcji ruchów głowy, jakichś wycieczek 3d, manipulacji obiektami, etc (Ryan dawał linka). Też było to precyzyjne, fajne, pomysłowe i pobudzało wyobraźnię. Ale to były tylko tech-dema. Nie możesz sprzedawać tech-dema. Jeśli nie zamieni się w to grę, będzie to tylko technologia.
  • 0

#69 Danteusz Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:50

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29400 Postów:
Tyle że do tego czasu będzie już grubo ponad 40 mln posiadaczy X360. Nintendo potrafi sprzedać swoje akcesoria każdemu, ciekawe czy MS da radę.
  • 0

#70 Ryan Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:55

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:

Jak pojawiło się Wii, pewien facet z fantazją zrobił z tym system do detekcji ruchów głowy, jakichś wycieczek 3d, manipulacji obiektami, etc (Ryan dawał linka). Też było to precyzyjne, fajne, pomysłowe i pobudzało wyobraźnię.

Ten facet pracuje nad Natalem. ;) Będzie więcej niż tech dema. Sądzę, że jest powód dlaczego RARE nic nie pokazało na E3. 200+ osobowy team przecież nie poświęcił całych zasobów na PD na XBLA, nie? ;)
  • 0

#71 117 Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:57

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10875 Postów:
pinaty w natalce... na co ci slonik _-_
  • 0

#72 xell Napisany 03 czerwiec 2009 - 21:59

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 17011 Postów:

ta, tak przed premiera ktora ma byc NAJWCZESNIEJ na fall 2010

Spoko, nie wiedziałem. Dopiero teraz czytam bardziej szczegółowe opisy na temat urządzenia. W sumie rzeczywiście lepszy stuff od dotychczasowych kamer, pewnie MS zapędził Rare do pracy nad grami do tego i stąd nie było zapowiedzi :lol:
  • 0

#73 Danteusz Napisany 03 czerwiec 2009 - 22:06

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29400 Postów:
MS zrobił z Rare wyrobników, najpierw kazali im zrobić hit na start, potem przyciągnąć casuali Piniatami, zrobić avatarki, a teraz będą robić Natalkę. Nie nudzą się chłopaki :D
  • 0

#74 fingus Napisany 03 czerwiec 2009 - 22:16

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33849 Postów:

Jak pojawiło się Wii, pewien facet z fantazją zrobił z tym system do detekcji ruchów głowy, jakichś wycieczek 3d, manipulacji obiektami, etc (Ryan dawał linka). Też było to precyzyjne, fajne, pomysłowe i pobudzało wyobraźnię.

Ten facet pracuje nad Natalem. ;)


Wiem, wiem, dlatego o tym piszę. I to właśnie pokazuje, że dla sklecenia techdema trzeba właśnie tyle - zdolnego i pracowitego człowieka z pomysłem. Ale nie rodzą się z tego automatycznie gry. Pokaz Sony to było właśnie takie techdemo. Two guys and cap (motion cap). To nic nie znaczy, jeśli nie urodzą się z tego gry. Z tamtych pomysłów Lee jakoś Nintendo nie skorzystało, a szkoda. Dlatego, że twardogłowi i niereformowalni? A może dlatego, że to nie takie proste i nie takie automatyczne? Nie wystarczy pokazać jakaś technologie, by od razu zamieniała się ona w gry. Zwłaszcza, że tworzenie gier kosztuje (tworzenie pomysłów kosztuje tylko czas jakiegoś fascynata), a firmy chętniej inwestują kasę w rzeczy sprawdzone i wypróbowane, niż niepewne technologie, które gotowi są zaszczycić co najwyżej jakimiś "zwariowanymi kłólikami" lub czymś podobnym. Od pomysłu do przemysłu jest dłuuuga droga. PS3 ma eya toya, technologię która w teorii pozwala na bardzo dużo, ale póki co chyba poza tą karcianką nic poważniejszego na to nie powstało? Nie wystarczy wyskoczyć z technologią, by zaraz obrodziło masą gier i zastosowań. Dlatego nie jest ważne w czym MOŻNA będzie to zastosować, a w czym faktycznie bedzie to zastosowane.

Będzie więcej niż tech dema. Sądzę, że jest powód dlaczego RARE nic nie pokazało na E3. 200+ osobowy team przecież nie poświęcił całych zasobów na PD na XBLA, nie? ;)


Mam szczerą nadzieję, że nie zajmują się już teraz wyłącznie avatarkami i konwersją swoich starych hitów. :twisted:

MS zrobił z Rare wyrobników, najpierw kazali im zrobić hit na start, potem przyciągnąć casuali Piniatami, zrobić avatarki, a teraz będą robić Natalkę. Nie nudzą się chłopaki :D

Ten "hit na start" to oni chyba od dwóch generacji robili, więc nie zamierzam się nad nimi litować, że się przepracowują. :twisted:
  • 0

#75 Ryan Napisany 03 czerwiec 2009 - 22:50

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:

MS zrobił z Rare wyrobników, kazali im zrobić avatarki

Akurat ten pomysł pochodzi od RARE. :)

A co do wyrobników - Sony ma lepsze doświadczenie we wkręcaniu ludzi w kontrolery. Lair anyone? ;]

Zwłaszcza, że tworzenie gier kosztuje (tworzenie pomysłów kosztuje tylko czas jakiegoś fascynata), a firmy chętniej inwestują kasę w rzeczy sprawdzone i wypróbowane, niż niepewne technologie, które gotowi są zaszczycić co najwyżej jakimiś "zwariowanymi kłólikami" lub czymś podobnym.

Są "pomysły" i pomysły. Można się sprzeczać, czy np. pomysł na Assassin's Creed, który zrodził się w głowie Patrice to tylko czas fascynata. Praca koncepcyjna to też praca. Wcale nie lżejsza od klepania kodu. :) Tylko takim elementom jak Czychu się wydaje, że rewolucyjne pomysły przychodzą na klopie, bez przygotowania.
  • 0

#76 ACZ Napisany 03 czerwiec 2009 - 22:51

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32285 Postów:
I teraz taka rozkmina. Sony dildosy wypuści na wiosnę, a jako że mają duże doświadczenie w tworzeniu fajnych gier pod eye toya dla casuali to MS będzie miał niezłą zagwozdkę. Pod kamerkę do X360 już coś zrobili jakieś the movie czy jak to się tam zwalo i bylo to niewypalem. Scene It i Lips też nie odniosły sukcesu na miarę Buzza i Singstara, więc jestem ciekawy czy dadzą radę Natalem konkurować z dildosami, jeśli chodzi o support dobrych, casualowych gier. A Sony może sprytnie swój wynalazek nazwać, np. Eye Toy Plus i kamerkę razem z dildosami bundlować z pakietem gier. I to będzie się sprzedawało w dużych ilościach, bo Sony w przeciwieństwie do MS jest bardzo płodne w wypluwaniu na rynek tego typu casualowych produkcji, czyli kolejnych wersji singstara, buzza czy gier na eye toya (to akurat tylko na PS2). Swoje PS Eye do PS3 bardzo kiepsko supportują growo, więc podejrzewam, że mogą na wiosnę razem z dildosami wrócić do nazwy eye toy i zacząć płodzić lawinę gier. MS wtedy będzie mocno spóźniony i będzie musiał z Natalem pokazać gry jakościowo lepsze i ciekawsze. Zobaczymy jak to będzie.

ps. masz szczęście Ryan, że nie straciłem tego posta przy wysyłaniu, gdy mi dałeś bana, inaczej byłby donos na samą górę :]
  • 0

#77 Ryan Napisany 03 czerwiec 2009 - 22:55

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:

I teraz taka rozkmina. Sony dildosy wypuści na wiosnę

Dalej nie czytam, bo nie lubię fantastyki popularnonaukowej. :^^:
  • 0

#78 ACZ Napisany 03 czerwiec 2009 - 22:59

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32285 Postów:
Nom, to zobaczymy jakiej jakości science fiction przyniesie Natal jak już będzie dostępny w sklepach :^^:
  • 0

#79 117 Napisany 03 czerwiec 2009 - 23:12

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10875 Postów:

I teraz taka rozkmina. Sony dildosy wypuści na wiosnę, a jako że mają duże doświadczenie w tworzeniu fajnych gier pod eye toya dla casuali to MS będzie miał niezłą zagwozdkę.

widzimy to po 2.5 roku beda zalewanym grami na playstation eye
  • 0

#80 fingus Napisany 03 czerwiec 2009 - 23:15

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33849 Postów:

Tylko takim elementom jak Czychu się wydaje, że rewolucyjne pomysły przychodzą na klopie, bez przygotowania.

Z grubsza rzecz biorąc, to one tak właśnie przychodzą. :wink: No, może nie do każdej głowy. :lol: Ale z pewnością do znacznie większej liczby głów, niż to widać, bo nie każda głowa ma dość chęci, czasu, zapału, zdolności, by wypluć to z siebie i pokazać światu, jakim jest geniuszem. Że już nie wspomnę o czasie, zapale i wysiłku jaki należy włożyć, by wyszło z tego coś więcej niż pomysł wykrzyczany w świat. Bo to, że coś ci się gotuje pod czupryną, nikogo nie obejdzie, jeśli nie zamienisz tego w co, co zdoła on zrozumieć. A większosć genialnych pomysłów to pomysły bardzo proste. Na które "każdy mógł wpaść". I z pewnością wielu wpadało, ale mówili "przepraszam" i szli dalej.
AC nie wydaje mi się by opierał się na jakimś ach-genialnym pomyśle. Doceniam drobiazgowość i dopracowanie elementów, szczegółów, ale pomysł? Pamięć genetyczna jest ograna, teorie spiskowe podobnie, assassynów nie oni wymyślili, o rzeczywistości wirtualnej pisał już Platon. Oni zebrali to do kupy. "Każdy mógł na to wpaść". ;-)

Też nie wierzę, że Sony przygotuje w ciągu roku jakieś gry na dildosy. Home, anyone? Albo PS Eye - jest technologia, gdzie zalew gier?
  • 0

#81 Ryan Napisany 03 czerwiec 2009 - 23:17

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Zapomniałeś o tym, że jednozdaniowy pomysł jest g* wart. Stawiam kratę browara temu, kto opisze sensownie okołogrowy pomysł i podda go krytyce, po której cokolwiek z tego pomysłu pozostanie. :)
  • 0

#82 117 Napisany 03 czerwiec 2009 - 23:17

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10875 Postów:
jestem gotow poddac sie proboe... 8)
  • 0

#83 fingus Napisany 03 czerwiec 2009 - 23:27

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 33849 Postów:

Zapomniałeś o tym, że jednozdaniowy pomysł jest g* wart.

Tak czy siak, główny wniosek mego wywodu brzmi: pomysł, który nie zostaje zrealizowany, jest tylko zmarnowanym czasem. :tak:

Stawiam kratę browara temu, kto opisze sensownie okołogrowy pomysł i podda go krytyce, po której cokolwiek z tego pomysłu pozostanie. :)

Domorośli pomysłownicy przeważnie zazdrośnie strzegą swych genialnych idei, z obawy iżby mogły zostać skradzione, przez podejrzanie przyjaznych i wzbudzających zaufanie pracowników Microsoftu. :lukam:
  • 0

#84 Ryan Napisany 03 czerwiec 2009 - 23:55

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
@Zeratul: poddaj się! Krata browara, it's real bitch :!:

Domorośli pomysłownicy przeważnie zazdrośnie strzegą swych genialnych idei, z obawy iżby mogły zostać skradzione, przez podejrzanie przyjaznych i wzbudzających zaufanie pracowników Microsoftu. :lukam:

:lol: Trafiłeś w sedno. Nie rozumiem jak ludziom może się wydawać, że sklecony na kolanie pomysł "jak MW2 ale z robotami!" jest cokolwiek warte i ktokolwiek mógłby ten pomysł zagrabić. :lol:
  • 0

#85 Ryan Napisany 04 czerwiec 2009 - 06:21

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Hands-on: http://gizmodo.com/5... ... intangible
Kilka ciekawych detali:
- oparte o IR, wbudowany układ analizujący ruch 48 kluczowych części ludzkiego ciała
- precyzja skalowana jest w zależności od wolnej przestrzeni przed czujnikiem
- nie wymaga kalibracji, działa przy włączonym i wyłączonym świetle, także jeśli zmienia się oświetlenie w czasie użytkowania
- avatar zmienia się wraz ze zmianą osoby przed czujnikiem (przykład z wywiadu: zmienia wzrost rozpoznając, że ktoś jest wyższy)
- delay, który nie przeszkadza w demie wymagającym szybkości
- użytkowanie jest bardzo naturalne, czasem brakuje feedbacku (np. lepiej się kieruje autem z kierownicą w ręku, która nie jest zrobiona z powietrza)
- "kontroler" był demonstrowany na Burnoucie i działał; autorzy sądzą, że gra była dostosowana do kontrolera
- próby jednego z redaktorów oszukania kontrolera nie powiodły się

Wywiad na temat Natala: http://venturebeat.c... ... -controls/
Kilka ciekawych detali:
- nie chodziło o pobicie N/S a o coś zupełnie nowego, łamanie barier (jasssssne...)
- nie śledzi punktów jak kontroler N/S a obszar, rozpoznając ludzi (a nie jedną osobę); ma system do rozpoznawania twarzy oraz mikrofon zbierający dźwięk z pomieszczenia
- sporo technologii od MSR, w tym rozpoznawanie mowy
- devkity już u deweloperów, produkt nie w tym roku
- wewnętrzne studia jak i 3rd party pracują nad grami
  • 0

#86 gruby Napisany 04 czerwiec 2009 - 10:50

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4641 Postów:

- oparte o IR, wbudowany układ analizujący ruch 48 kluczowych części ludzkiego ciała

To chbya u lasek. Faceci mają tylko jedną kluczową część ciała. Więc powinno być łatwiej.
  • 0

#87 Ryan Napisany 04 czerwiec 2009 - 11:04

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32404 Postów:
Ja tam widzę całkiem dobre mapowanie 1:1 -- dydki vs jajka. :^^:
  • 0

#88 117 Napisany 04 czerwiec 2009 - 14:08

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10875 Postów:

- oparte o IR, wbudowany układ analizujący ruch 48 kluczowych części ludzkiego ciała

To chbya u lasek. Faceci mają tylko jedną kluczową część ciała. Więc powinno być łatwiej.


moze natalka ulatwi znalezienie punktu G ^^
  • 0

#89 MaxVarEmreis Napisany 04 czerwiec 2009 - 14:14

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9974 Postów:

- oparte o IR, wbudowany układ analizujący ruch 48 kluczowych części ludzkiego ciała

To chbya u lasek. Faceci mają tylko jedną kluczową część ciała. Więc powinno być łatwiej.


moze natalka ulatwi znalezienie punktu G ^^

OLO
Ty masz z tym problemy?? Wspólczuje.
A może to ja jestem taki wspaniały ?? :hmmm: Enyłej, jak znajdziesz, będziesz miał dobrą zabawe. Więc warto :^^:
  • 0

#90 MonsieurWoland Napisany 04 czerwiec 2009 - 14:21

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15000 Postów:
Niestety Zeratul nie ma tych natural madzz skilzz, wiec bedzie musial sie Natale posiłkować OLO :^^:
  • 0