Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kinect


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
587 odpowiedzi na ten temat

#91 117 Napisany 04 czerwca 2009 - 16:07

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:
Panowie przykro mi ale ja mówiłem o punkcie G kobiet, więc nie szpanujcie tu... bo akurat u faceta nie problem go znaleźć. :lol:
  • 0

#92 MonsieurWoland Napisany 04 czerwca 2009 - 16:18

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 249 Postów:

Panowie przykro mi ale ja mówiłem o punkcie G kobiet, więc nie szpanujcie tu... bo akurat u faceta nie problem go znaleźć. :lol:


Szukałeś tam? :shock: Punkt G u mezczyzn tez istnieje, Natale go jednak nie zmapuje bo jest w tym miejscu niesamowicie ciemno.
  • 0

#93 MaxVarEmreis Napisany 04 czerwca 2009 - 16:21

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Panowie przykro mi ale ja mówiłem o punkcie G kobiet, więc nie szpanujcie tu... bo akurat u faceta nie problem go znaleźć. :lol:


Szukałeś tam? :shock: Punkt G u mezczyzn tez istnieje, Natale go jednak nie zmapuje bo jest w tym miejscu niesamowicie ciemno.

Spoko Shinian. Zeretul chce wyjśc z tego z twarzą. Może pozwolmy mu bo nam się jeszcze chłopak zamknie w sobie :wink:
  • 0

#94 117 Napisany 04 czerwca 2009 - 16:34

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:

Panowie przykro mi ale ja mówiłem o punkcie G kobiet, więc nie szpanujcie tu... bo akurat u faceta nie problem go znaleźć. :lol:


Szukałeś tam? :shock: Punkt G u mezczyzn tez istnieje, Natale go jednak nie zmapuje bo jest w tym miejscu niesamowicie ciemno.

Spoko Shinian. Zeretul chce wyjśc z tego z twarzą. Może pozwolmy mu bo nam się jeszcze chłopak zamknie w sobie :wink:


Nie, to nie jest tak maksiu. Ja nie muszę pisać na forum o grach wideo jaki to jestem zaiebisty w łóżku. Nie czuję takiej potrzeby. Ważne, że wie o tym Lisa... i moi sąsiedzi. 8)
  • 0

#95 Ryan Napisany 04 czerwca 2009 - 20:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Panowie przykro mi ale ja mówiłem o punkcie G kobiet, więc nie szpanujcie tu... bo akurat u faceta nie problem go znaleźć. :lol:


Szukałeś tam? :shock: Punkt G u mezczyzn tez istnieje, Natale go jednak nie zmapuje bo jest w tym miejscu niesamowicie ciemno.

Natala działa w podczerwieni, więc i per rectum zadziała. :^^:
  • 0

#96 BeSOS Napisany 04 czerwca 2009 - 20:33

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

OLO
Ty masz z tym problemy?? Wspólczuje.
A może to ja jestem taki wspaniały ?? :hmmm: Enyłej, jak znajdziesz, będziesz miał dobrą zabawe. Więc warto :^^:



LOL Max. Powiedz jeszcze na kim trenujesz, na swojej dmuchanej Veronice Mars?
  • 0

#97 MaxVarEmreis Napisany 04 czerwca 2009 - 20:36

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:


OLO
Ty masz z tym problemy?? Wspólczuje.
A może to ja jestem taki wspaniały ?? :hmmm: Enyłej, jak znajdziesz, będziesz miał dobrą zabawe. Więc warto :^^:



LOL Max. Powiedz jeszcze na kim trenujesz, na swojej dmuchanej Veronice Mars?

Greg mi przekazał Twoje zdjęcie :^^:
Musze jednak zdobyć nowe, bo to się już bardzo wytarło :]
  • 0

#98 BeSOS Napisany 04 czerwca 2009 - 21:27

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Fag :foch:
  • 0

#99 Gość_Zero_* Napisany 04 czerwca 2009 - 21:32

Gość_Zero_*
  • Goście

Nie, to nie jest tak maksiu. Ja nie muszę pisać na forum o grach wideo jaki to jestem zaiebisty w łóżku. Nie czuję takiej potrzeby. Ważne, że wie o tym Lisa... i moi sąsiedzi. 8)


Wcale nie musisz o tym pisać :^^:
  • 0

#100 BeSOS Napisany 04 czerwca 2009 - 22:17

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

Nie, to nie jest tak maksiu. Ja nie muszę pisać na forum o grach wideo jaki to jestem zaiebisty w łóżku. Nie czuję takiej potrzeby. Ważne, że wie o tym Lisa... i moi sąsiedzi. 8)


O, tego cukierasa nie zauwazyłem :^^:
Sex uparwiasz jak rozumiem między nabijaniem achievów/trophies czy podczas :^^: ?
A tak poważnie - :ban: To nie forum BRAVO /choć czasami mam wątpliwości :^^:/
  • 0

#101 Danteusz Napisany 04 czerwca 2009 - 22:52

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 839 Postów:
Słusznie, starczy spamu
  • 0

#102 117 Napisany 04 czerwca 2009 - 23:25

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:


Nie, to nie jest tak maksiu. Ja nie muszę pisać na forum o grach wideo jaki to jestem zaiebisty w łóżku. Nie czuję takiej potrzeby. Ważne, że wie o tym Lisa... i moi sąsiedzi. 8)


O, tego cukierasa nie zauwazyłem :^^:
Sex uparwiasz jak rozumiem między nabijaniem achievów/trophies czy podczas :^^: ?
A tak poważnie - :ban: To nie forum BRAVO /choć czasami mam wątpliwości :^^:/


jak maluje lazienke... (ryan wie o co chozzi)

wracajac do natalki, to chcialbym, zeby microsoft nie zaczal do niej pozniej sprzedawac plastikowych kolek, pistoletow itd.
  • 0

#103 xell Napisany 05 czerwca 2009 - 02:02

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 230 Postów:

pewnie MS zapędził Rare do pracy nad grami do tego i stąd nie było zapowiedzi :lol:

Jestem wróżką :king:
http://kotaku.com/52... ... l-projects
  • 0

#104 Ryan Napisany 05 czerwca 2009 - 02:22

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

pewnie MS zapędził Rare do pracy nad grami do tego i stąd nie było zapowiedzi :lol:

Jestem wróżką :king:
http://kotaku.com/52... ... l-projects

Pisałem/mówiłem o tym daaawno temu. FAIL!
  • 0

#105 xell Napisany 05 czerwca 2009 - 08:07

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 230 Postów:
STFU noobie :^^:
  • 0

#106 Zois Napisany 05 czerwca 2009 - 10:37

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5 803 Postów:

- precyzja skalowana jest w zależności od wolnej przestrzeni przed czujnikiem
- nie wymaga kalibracji, działa przy włączonym i wyłączonym świetle, także jeśli zmienia się oświetlenie w czasie użytkowania


dla mnei to w zasadzie najwazniejsze punkty, bo jak dzialal eyetoy przy zgaszonym swietle chyba kazdy widzial.
jesli "wynajdzie" sie dobre zastosowanie do, druga najwazniejsza rzecza bedzie wlasnie umozliwienie bezproblemowej obslugi tego urzadzenia.

Z przestrzenia mam nadzieje ze tez nei bedzie tak ze to czlowiek musial dopasowac sie do "wzorku" na ekranie przy eyetoy a nie odwrotnie. Wiadomo ze pewnie bedzie trzeba kamerke jakos ustawic, zeby obejmowala nas calych - ale nie chcialbym by na ekranie pojawil sie jakis przezroczysty ksztalt czlowieka na tle ktorego musimy sie znajdowac. Jesli ma byc "rewolucja" to z klasa. w Wii rozumiem takich cyrkow juz nie ma, wiec nie powinienem sie tego obawiac.

no o tym ze kamerka musi byc stabilna i nie spadac z tv dlatego ze kabel ja przeciaza to nie wspominam, a uchwyty do kamerek na monitory lcd to juz raczej standard.

tak czy inaczej czemu nie, chociaz faktycznie zastosowanie widze bardziej w casualowych gierkach, bo nawet polaczenie pada+natalka moze byc failem - niby moglibysmy sie wyrywac na boki potworkom w gearsach - ale na dobra sprawe jesli zaczniemy machac barami na lewo i prawo - nie czujac zadnego oporu to poczujemy tylko sztucznosc tego wynalazku. Chyba ze zbalamucimy sie w jakims rogu w pokoju gdzie bedziemy mogli sie ocierac o kanty scian i przez to czuc ze faktycznei to nasze wyrywanie sie na boki - trafia na opor i daje szanse wiekszego wczucia sie. Bo to dla mnie jest tak ze po co robic wirtualne kije bejsbolowe - symulowac ruchy ktore odbijaja pilke, kiedy de facto pilki nie ma ?

ale technika idzie naprzod i na pewno M$ pomysli o jakims konkretnym zastosowaniu, ktore mialoby nawrocic casuali z Wii i jednoczesnie zachecic wymiataczy. czy sie uda?
  • 0

#107 Ryan Napisany 05 czerwca 2009 - 12:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Wiadomo ze pewnie bedzie trzeba kamerke jakos ustawic, zeby obejmowala nas calych

Zależy. MS wykorzystał badania w zakresie "partial skeletal occlusion" czyli rekonstrukcji części szkieletu, którego kamera nie obejmuje. Jeśli nie mieszczą Ci się stopy, czubek głowy czy ręką machnąłeś poza zakres widzenia kamery, pozycja odpowiedniej części ciała powinna zostać uzupełniona przez soft na podstawie wiedzy na temat Twojej anatomii.
  • 0

#108 Zois Napisany 05 czerwca 2009 - 12:35

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5 803 Postów:
brzmi kozacko , w takim razie pozostaje juz tylko kwestia nieuchronnych opoznien, ktore w przypadku takiego uzupelniania w czasie rzeczywistym moga sie wydluzyc pewnie
  • 0

#109 xell Napisany 05 czerwca 2009 - 13:16

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 230 Postów:
http://www.vg247.com... ... microsoft/
Gry AAA również będą powstawać na NAtala.
  • 0

#110 fingus Napisany 05 czerwca 2009 - 13:17

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:
Nie sądzę, by Microsoft zamierzał dostosowywać Natala do oczekiwać core gamers i nie sądzę, by ci tego potrzebowali. To wynalazek wycelowany w casuali właśnie (podobnie jak dildosy od Sony) i ma głównie odciągnąć zainteresowanie od Wii. Nie wiem też na ile firmy będą miały odwagę produkować duże tytuły wymagające urządzenia, którego nie posiada te ~30 mln obecnych userów. No chyba że będzie na tyle tanie, by bundlować je z grą. Albo nie będzie ono wymagane, a jedynie da dostęp do paru nowych funkcji/ opcji. Ale wtedy pozostanie tym właśnie: popierdułką, jak wyczucie ruchu w padzie PS3

EDIT: wysłałem, nim przeczytałem posta xellosa, wiec wygląda na fail :oops: ale zdanie podtrzymuję, zresztą tekst mnie nie przekonał - jeden gracz gra, drugi rzuca granaty to nie jest poważne zastosowanie, tylko właśnie popierdułka. :P
  • 0

#111 Zois Napisany 05 czerwca 2009 - 13:31

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5 803 Postów:
tak sobie mysle o tym zastosowaniu w grach dla "normalnych" ludzi i przyszlo mi do glowy to co bylo zastosowane w grach na automaty - ze np jest glowna czesc gry i nagle taka cut-scenka "press x button!!" - ze biegniesz i jak dobrze nacisniesz to unikniesz kopa czy cos. moze daloby sie to przeniesc wlasnie na tego natala, ze cos sie dzieje i trzeba rzeczywiscie wykonac jakis gwaltowny ruch - schylic sie, ukucnac etepe. moze takie male urozmaicenia wyszlyby natalowi na dobre


“Why is that interesting? Think about a first-person shooter where I’m using the controller but I’m doing facial tracking by just moving around and looking round corners.”


bezsens - przy "trackingu" uzywamy oczu, a nie machamy glowa na strony - wiec dopoki natal nie bedzie wykrywal ruchu oka to bedzie bezsensu, bo wyjdzie na to ze i owszem przekrecimy glowe w lewo zeby nasza postac zrobila to w grze, ale skonczy sie na tym ze my bedziemy patrzec na obraz powieszony na scianie obok, a nie na gre
chyba ze cos zle rozumiem
  • 0

#112 fingus Napisany 05 czerwca 2009 - 13:37

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 901 Postów:

tak sobie mysle o tym zastosowaniu w grach dla "normalnych" ludzi i przyszlo mi do glowy to co bylo zastosowane w grach na automaty - ze np jest glowna czesc gry i nagle taka cut-scenka "press x button!!" - ze biegniesz i jak dobrze nacisniesz to unikniesz kopa czy cos. moze daloby sie to przeniesc wlasnie na tego natala, ze cos sie dzieje i trzeba rzeczywiscie wykonac jakis gwaltowny ruch - schylic sie, ukucnac etepe. moze takie male urozmaicenia wyszlyby natalowi na dobre

Litości, tylko nie to, już QTE są wystarczająco dennym pomysłem (w dodatku przesadnie eksploatowanym w grach), przerobienie ich na Natala nie byłoby żadną wartością dodaną. :bue:
  • 0

#113 Zois Napisany 05 czerwca 2009 - 13:42

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5 803 Postów:
no ok przepraszam :cry:
  • 0

#114 117 Napisany 05 czerwca 2009 - 15:25

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 903 Postów:

Wiadomo ze pewnie bedzie trzeba kamerke jakos ustawic, zeby obejmowala nas calych

Jeśli nie mieszczą Ci się stopy,(..) pozycja odpowiedniej części ciała powinna zostać uzupełniona przez soft na podstawie wiedzy na temat Twojej anatomii.

Hmm... ciekawe czy Microsoft pomyslal o Czychu3 czyli gdy mieszcza ci sie tylko stopy, a raczej stopa :hmmm:
  • 0

#115 Ryan Napisany 05 czerwca 2009 - 20:50

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Hands-on Kotaku.
http://kotaku.com/52... ... ee-fingers
Trzy rzeczy: sensor "widzi" więcej niż jedną osobę; na pewnych odległościach jest w stanie odczytać pojedyncze palce; Burnout nie wspierał w czasie demonstracji kręcenia kierownicą przy pomocy jednej ręki.
  • 0

#116 Blizzard Beast Napisany 05 czerwca 2009 - 20:56

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:

“Why is that interesting? Think about a first-person shooter where I’m using the controller but I’m doing facial tracking by just moving around and looking round corners.”


bezsens - przy "trackingu" uzywamy oczu, a nie machamy glowa na strony - wiec dopoki natal nie bedzie wykrywal ruchu oka to bedzie bezsensu, bo wyjdzie na to ze i owszem przekrecimy glowe w lewo zeby nasza postac zrobila to w grze, ale skonczy sie na tym ze my bedziemy patrzec na obraz powieszony na scianie obok, a nie na gre
chyba ze cos zle rozumiem


Nie do końca. Będziesz patrzył na obraz z boku tylko podczas ciągłego obracania. Jak postać obróci się wystarczająco znów spojrzysz prosto na ekran, i wszystko wróci do normy. Chociaż z drugiej strony będzie trzeba w jakiś zajebisty sposób opracować zafreezowanie Natala - taką uberpauzę trudną do wyłączenia przypadkowo. Durnowato by było. Ktoś wchodzi do pokoju, ty obracasz się, żeby zobaczyć kto, a postać starabania się w przepaść, bo nie tak się ruszyłeś. Słabe.
  • 0

#117 raf Napisany 05 czerwca 2009 - 21:59

raf

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 875 Postów:

bezsens - przy "trackingu" uzywamy oczu, a nie machamy glowa na strony - wiec dopoki natal nie bedzie wykrywal ruchu oka to bedzie bezsensu, bo wyjdzie na to ze i owszem przekrecimy glowe w lewo zeby nasza postac zrobila to w grze, ale skonczy sie na tym ze my bedziemy patrzec na obraz powieszony na scianie obok, a nie na gre
chyba ze cos zle rozumiem

Jak grasz myszką to też rozglądając się w grze wyjeżdżasz poza biurko? Wszystko będzie zależeć od kalibracji czułości przy graniu.
  • 0

#118 Ryan Napisany 06 czerwca 2009 - 04:03

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Spielberg o grach ogólnie i Natal w szczególności, całkiem z sensem zresztą. O_o
http://news.bbc.co.u...ogy/8077369.stm
  • 0

#119 Texz Napisany 06 czerwca 2009 - 16:08

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Projekt Nadal na E3 to fejk: http://news.spong.co... ... deo_Fakery W skrócie - babka ruszała rękoma przed ekranem, ale i tak nie miało to przełożenia na to, bo wszystko było już wcześniej nagrane. Co prawda nie widziałem tego podczas prezentacji, ale gdy się mocniej przyjrzeć widać odstępstwa tego co się dzieje na ekranie i poza nim. Aż strach myśleć czym była pierwsza część prezentacji, czyli rozmowa z chłopcem.
  • 0

#120 xell Napisany 06 czerwca 2009 - 16:12

xell

    Odziany w bursztyn

  • Forumowicze
  • 21 230 Postów:
Spong :lol:
  • 0