Kinect
#91 Napisany 04 czerwca 2009 - 16:07
#92 Napisany 04 czerwca 2009 - 16:18
Panowie przykro mi ale ja mówiłem o punkcie G kobiet, więc nie szpanujcie tu... bo akurat u faceta nie problem go znaleźć.
Szukałeś tam? Punkt G u mezczyzn tez istnieje, Natale go jednak nie zmapuje bo jest w tym miejscu niesamowicie ciemno.
#93 Napisany 04 czerwca 2009 - 16:21
Spoko Shinian. Zeretul chce wyjśc z tego z twarzą. Może pozwolmy mu bo nam się jeszcze chłopak zamknie w sobiePanowie przykro mi ale ja mówiłem o punkcie G kobiet, więc nie szpanujcie tu... bo akurat u faceta nie problem go znaleźć.
Szukałeś tam? Punkt G u mezczyzn tez istnieje, Natale go jednak nie zmapuje bo jest w tym miejscu niesamowicie ciemno.
#94 Napisany 04 czerwca 2009 - 16:34
Spoko Shinian. Zeretul chce wyjśc z tego z twarzą. Może pozwolmy mu bo nam się jeszcze chłopak zamknie w sobiePanowie przykro mi ale ja mówiłem o punkcie G kobiet, więc nie szpanujcie tu... bo akurat u faceta nie problem go znaleźć.
Szukałeś tam? Punkt G u mezczyzn tez istnieje, Natale go jednak nie zmapuje bo jest w tym miejscu niesamowicie ciemno.
Nie, to nie jest tak maksiu. Ja nie muszę pisać na forum o grach wideo jaki to jestem zaiebisty w łóżku. Nie czuję takiej potrzeby. Ważne, że wie o tym Lisa... i moi sąsiedzi. 8)
#95 Napisany 04 czerwca 2009 - 20:29
Natala działa w podczerwieni, więc i per rectum zadziała.Panowie przykro mi ale ja mówiłem o punkcie G kobiet, więc nie szpanujcie tu... bo akurat u faceta nie problem go znaleźć.
Szukałeś tam? Punkt G u mezczyzn tez istnieje, Natale go jednak nie zmapuje bo jest w tym miejscu niesamowicie ciemno.
#96 Napisany 04 czerwca 2009 - 20:33
OLO
Ty masz z tym problemy?? Wspólczuje.
A może to ja jestem taki wspaniały ?? Enyłej, jak znajdziesz, będziesz miał dobrą zabawe. Więc warto
LOL Max. Powiedz jeszcze na kim trenujesz, na swojej dmuchanej Veronice Mars?
#97 Napisany 04 czerwca 2009 - 20:36
Greg mi przekazał Twoje zdjęcie
OLO
Ty masz z tym problemy?? Wspólczuje.
A może to ja jestem taki wspaniały ?? Enyłej, jak znajdziesz, będziesz miał dobrą zabawe. Więc warto
LOL Max. Powiedz jeszcze na kim trenujesz, na swojej dmuchanej Veronice Mars?
Musze jednak zdobyć nowe, bo to się już bardzo wytarło :]
#98 Napisany 04 czerwca 2009 - 21:27
#99 Gość_Zero_* Napisany 04 czerwca 2009 - 21:32
Nie, to nie jest tak maksiu. Ja nie muszę pisać na forum o grach wideo jaki to jestem zaiebisty w łóżku. Nie czuję takiej potrzeby. Ważne, że wie o tym Lisa... i moi sąsiedzi. 8)
Wcale nie musisz o tym pisać
#100 Napisany 04 czerwca 2009 - 22:17
Nie, to nie jest tak maksiu. Ja nie muszę pisać na forum o grach wideo jaki to jestem zaiebisty w łóżku. Nie czuję takiej potrzeby. Ważne, że wie o tym Lisa... i moi sąsiedzi. 8)
O, tego cukierasa nie zauwazyłem
Sex uparwiasz jak rozumiem między nabijaniem achievów/trophies czy podczas ?
A tak poważnie - To nie forum BRAVO /choć czasami mam wątpliwości :^^
#101 Napisany 04 czerwca 2009 - 22:52
#102 Napisany 04 czerwca 2009 - 23:25
Nie, to nie jest tak maksiu. Ja nie muszę pisać na forum o grach wideo jaki to jestem zaiebisty w łóżku. Nie czuję takiej potrzeby. Ważne, że wie o tym Lisa... i moi sąsiedzi. 8)
O, tego cukierasa nie zauwazyłem
Sex uparwiasz jak rozumiem między nabijaniem achievów/trophies czy podczas ?
A tak poważnie - To nie forum BRAVO /choć czasami mam wątpliwości :^^
jak maluje lazienke... (ryan wie o co chozzi)
wracajac do natalki, to chcialbym, zeby microsoft nie zaczal do niej pozniej sprzedawac plastikowych kolek, pistoletow itd.
#103 Napisany 05 czerwca 2009 - 02:02
Jestem wróżkąpewnie MS zapędził Rare do pracy nad grami do tego i stąd nie było zapowiedzi
http://kotaku.com/52... ... l-projects
#104 Napisany 05 czerwca 2009 - 02:22
Pisałem/mówiłem o tym daaawno temu. FAIL!Jestem wróżkąpewnie MS zapędził Rare do pracy nad grami do tego i stąd nie było zapowiedzi
http://kotaku.com/52... ... l-projects
#105 Napisany 05 czerwca 2009 - 08:07
#106 Napisany 05 czerwca 2009 - 10:37
- precyzja skalowana jest w zależności od wolnej przestrzeni przed czujnikiem
- nie wymaga kalibracji, działa przy włączonym i wyłączonym świetle, także jeśli zmienia się oświetlenie w czasie użytkowania
dla mnei to w zasadzie najwazniejsze punkty, bo jak dzialal eyetoy przy zgaszonym swietle chyba kazdy widzial.
jesli "wynajdzie" sie dobre zastosowanie do, druga najwazniejsza rzecza bedzie wlasnie umozliwienie bezproblemowej obslugi tego urzadzenia.
Z przestrzenia mam nadzieje ze tez nei bedzie tak ze to czlowiek musial dopasowac sie do "wzorku" na ekranie przy eyetoy a nie odwrotnie. Wiadomo ze pewnie bedzie trzeba kamerke jakos ustawic, zeby obejmowala nas calych - ale nie chcialbym by na ekranie pojawil sie jakis przezroczysty ksztalt czlowieka na tle ktorego musimy sie znajdowac. Jesli ma byc "rewolucja" to z klasa. w Wii rozumiem takich cyrkow juz nie ma, wiec nie powinienem sie tego obawiac.
no o tym ze kamerka musi byc stabilna i nie spadac z tv dlatego ze kabel ja przeciaza to nie wspominam, a uchwyty do kamerek na monitory lcd to juz raczej standard.
tak czy inaczej czemu nie, chociaz faktycznie zastosowanie widze bardziej w casualowych gierkach, bo nawet polaczenie pada+natalka moze byc failem - niby moglibysmy sie wyrywac na boki potworkom w gearsach - ale na dobra sprawe jesli zaczniemy machac barami na lewo i prawo - nie czujac zadnego oporu to poczujemy tylko sztucznosc tego wynalazku. Chyba ze zbalamucimy sie w jakims rogu w pokoju gdzie bedziemy mogli sie ocierac o kanty scian i przez to czuc ze faktycznei to nasze wyrywanie sie na boki - trafia na opor i daje szanse wiekszego wczucia sie. Bo to dla mnie jest tak ze po co robic wirtualne kije bejsbolowe - symulowac ruchy ktore odbijaja pilke, kiedy de facto pilki nie ma ?
ale technika idzie naprzod i na pewno M$ pomysli o jakims konkretnym zastosowaniu, ktore mialoby nawrocic casuali z Wii i jednoczesnie zachecic wymiataczy. czy sie uda?
#107 Napisany 05 czerwca 2009 - 12:16
Zależy. MS wykorzystał badania w zakresie "partial skeletal occlusion" czyli rekonstrukcji części szkieletu, którego kamera nie obejmuje. Jeśli nie mieszczą Ci się stopy, czubek głowy czy ręką machnąłeś poza zakres widzenia kamery, pozycja odpowiedniej części ciała powinna zostać uzupełniona przez soft na podstawie wiedzy na temat Twojej anatomii.Wiadomo ze pewnie bedzie trzeba kamerke jakos ustawic, zeby obejmowala nas calych
#108 Napisany 05 czerwca 2009 - 12:35
#109 Napisany 05 czerwca 2009 - 13:16
#110 Napisany 05 czerwca 2009 - 13:17
EDIT: wysłałem, nim przeczytałem posta xellosa, wiec wygląda na fail ale zdanie podtrzymuję, zresztą tekst mnie nie przekonał - jeden gracz gra, drugi rzuca granaty to nie jest poważne zastosowanie, tylko właśnie popierdułka.
#111 Napisany 05 czerwca 2009 - 13:31
“Why is that interesting? Think about a first-person shooter where I’m using the controller but I’m doing facial tracking by just moving around and looking round corners.”
bezsens - przy "trackingu" uzywamy oczu, a nie machamy glowa na strony - wiec dopoki natal nie bedzie wykrywal ruchu oka to bedzie bezsensu, bo wyjdzie na to ze i owszem przekrecimy glowe w lewo zeby nasza postac zrobila to w grze, ale skonczy sie na tym ze my bedziemy patrzec na obraz powieszony na scianie obok, a nie na gre
chyba ze cos zle rozumiem
#112 Napisany 05 czerwca 2009 - 13:37
Litości, tylko nie to, już QTE są wystarczająco dennym pomysłem (w dodatku przesadnie eksploatowanym w grach), przerobienie ich na Natala nie byłoby żadną wartością dodaną.tak sobie mysle o tym zastosowaniu w grach dla "normalnych" ludzi i przyszlo mi do glowy to co bylo zastosowane w grach na automaty - ze np jest glowna czesc gry i nagle taka cut-scenka "press x button!!" - ze biegniesz i jak dobrze nacisniesz to unikniesz kopa czy cos. moze daloby sie to przeniesc wlasnie na tego natala, ze cos sie dzieje i trzeba rzeczywiscie wykonac jakis gwaltowny ruch - schylic sie, ukucnac etepe. moze takie male urozmaicenia wyszlyby natalowi na dobre
#113 Napisany 05 czerwca 2009 - 13:42
#114 Napisany 05 czerwca 2009 - 15:25
Hmm... ciekawe czy Microsoft pomyslal o Czychu3 czyli gdy mieszcza ci sie tylko stopy, a raczej stopaJeśli nie mieszczą Ci się stopy,(..) pozycja odpowiedniej części ciała powinna zostać uzupełniona przez soft na podstawie wiedzy na temat Twojej anatomii.Wiadomo ze pewnie bedzie trzeba kamerke jakos ustawic, zeby obejmowala nas calych
#115 Napisany 05 czerwca 2009 - 20:50
http://kotaku.com/52... ... ee-fingers
Trzy rzeczy: sensor "widzi" więcej niż jedną osobę; na pewnych odległościach jest w stanie odczytać pojedyncze palce; Burnout nie wspierał w czasie demonstracji kręcenia kierownicą przy pomocy jednej ręki.
#116 Napisany 05 czerwca 2009 - 20:56
“Why is that interesting? Think about a first-person shooter where I’m using the controller but I’m doing facial tracking by just moving around and looking round corners.”
bezsens - przy "trackingu" uzywamy oczu, a nie machamy glowa na strony - wiec dopoki natal nie bedzie wykrywal ruchu oka to bedzie bezsensu, bo wyjdzie na to ze i owszem przekrecimy glowe w lewo zeby nasza postac zrobila to w grze, ale skonczy sie na tym ze my bedziemy patrzec na obraz powieszony na scianie obok, a nie na gre
chyba ze cos zle rozumiem
Nie do końca. Będziesz patrzył na obraz z boku tylko podczas ciągłego obracania. Jak postać obróci się wystarczająco znów spojrzysz prosto na ekran, i wszystko wróci do normy. Chociaż z drugiej strony będzie trzeba w jakiś zajebisty sposób opracować zafreezowanie Natala - taką uberpauzę trudną do wyłączenia przypadkowo. Durnowato by było. Ktoś wchodzi do pokoju, ty obracasz się, żeby zobaczyć kto, a postać starabania się w przepaść, bo nie tak się ruszyłeś. Słabe.
#117 Napisany 05 czerwca 2009 - 21:59
Jak grasz myszką to też rozglądając się w grze wyjeżdżasz poza biurko? Wszystko będzie zależeć od kalibracji czułości przy graniu.bezsens - przy "trackingu" uzywamy oczu, a nie machamy glowa na strony - wiec dopoki natal nie bedzie wykrywal ruchu oka to bedzie bezsensu, bo wyjdzie na to ze i owszem przekrecimy glowe w lewo zeby nasza postac zrobila to w grze, ale skonczy sie na tym ze my bedziemy patrzec na obraz powieszony na scianie obok, a nie na gre
chyba ze cos zle rozumiem
#118 Napisany 06 czerwca 2009 - 04:03
http://news.bbc.co.u...ogy/8077369.stm