Kinect
#181 Napisany 24 lutego 2010 - 13:59
#182 Napisany 24 lutego 2010 - 14:08
Ryan mnie spowdził na ziemię w kwestiach technicznych podczs tego podcastu
Gamezilla ma poważne problemy ze zrozumieniem tekstu po angielsku. Natal nie był żadnym wewnętrznym układem w konsoli, to tekst z d*py redaktora Gamezilli. Natal to układ kamer, które zbierają obraz, który należy później przetworzyć. Pierwotnie ten obraz miał być przetwarzany przez dedykowany układ DSP w obudowie kamery (internal chip, for God's sake!) a przetworzony obraz miał trafiać do konsoli, gdzie soft (gra) może z danymi zrobić co chce. Zmieniono projekt wyrzucając DSP i do konsoli trafiają nieprzetworzone dane z kamery. Obróbka, zanim cokolwiek trafi do gry, dokonywana jest na jednym rdzeniu CPU a nie jak miało się to wcześniej dziać w układzie wbudowanym w kamerę. Trzeba mieć poważne problemy z mózgiem, żeby pisać takie rzeczy jak Gamezilla.
Mówiłem
Czasami się go boje...
#183 Napisany 24 lutego 2010 - 19:02
#184 Napisany 24 lutego 2010 - 19:05
To dlaczego nie wstawiłeś newsa? W sumie patrząc na to po jakiej stronie barykady stoisz to jakoś się temu nie dziwię czemu tego nie zrobiłeś, OLO.W każdym razie pamiętam, że mój poprzedni post w tym temacie pisałem już mając wiedzę o tym wyeliminowanym chipie.
#185 Napisany 24 lutego 2010 - 19:16
#186 Napisany 24 lutego 2010 - 19:19
Barykady? LOL
News jest news, a bias jest bias. Jeśli takiego news wstawia sonyboj, to dodaje "ojojoj, okrojona wersja". Gdyby wstawił to xboj napisałby "extra, cena będzie niższa, xbox ukazuje swą moc". I tym podobne głupoty. Najśmieszniejsze jest to, że ludzie dla których Wii to było "wymachiwanie łapami jak głupi" nagle wydają się być tym "machaniem jak głupi" zainteresowani i gotowi są spierać się na forach, która konsola zaoferuje lepsze "machanie jak głupi". Czego by S i M nie wymyślili (lub skopiowali), to N już nie pobiją w "machaniu jak głupi".
PS: składam protest, że ikona LOL nie jest animowana!
#187 Napisany 28 lutego 2010 - 21:37
Tym bardziej, ze Natal ma być czymś więcej, więc z założenia musi się sprzedać i ciagnąć dalej X360. Generalnie uważam, ze Sony da sobie lepiej radę z dildosami z prostego względu - maja bardziej pomysłowe i utalentowane wewnętrzne studia. Wszystkie kamerki, mikrofony, patapony, locoroca i tona innowacyjnych gierek wyszła spod skrzydeł Sony a nie MS, który jedyne co potrafił to wydać gorszego Singstar rip-offa, kamerke, której NIKT nie uzywa a do niej zajebistą Youre in the Movies, której nikt nie kupił. Nie zapominajmy tez o rip-offie Buzza. A Rare nie jest jak wiadomo w formie, aby pozytywnie ludzi zaskoczyć. Skoro nawet nintendo nie ma pomysłów na za***iste wykorzystanie Wiimote'a to MS bęzie miał na wykorzystanie tak naprawde bardziej zaawansowanego eye-toya?
Ciekaw jestem co to wyjdzie, ale wole pewnego dildosa
#188 Napisany 28 lutego 2010 - 21:55
Pragnę jedynie zauważyć, że Buzz! jest rip-offem Scene It?, nie odwrotnie. To, że Scene It? na 360 pojawiło się później niż pierwszy Buzz! na PS2 tego nie zmienia. Argument za ARC też jest IMO naciągany. MS ma lepsze kontakty z deweloperami 3rd party a tam talentu jest jeszcze więcej.
#189 Napisany 28 lutego 2010 - 22:14
Ciekaw jestem co to wyjdzie, ale wole pewnego dildosa
Zabawka Sony nie wydaje mi się żadnym pewniakiem, takie samo zdanie mam o Natalu. Te eksperymenty wypłynęły na fali popularności Wii, a wiilota i tak już nic nie przebije. Ciężko wyrokować, która z firm lepiej wykorzysta potencjał nowego sposobu sterowania. Taka alternatywa żeby czasem ruszyć całe dupsko do gry jest fajna, choć na dłuższą metę nieco męcząca. Mam nadzieję, że sukcesy tych zabawek będą umiarkowane, gdyż nie widzi mi się przyszła generacja konsol, gdzie wybierać będziemy pomiędzy trzema typami sprzętów oferujących założenia podobne do tych, jakie reprezentuje dziś Wii.
#190 Napisany 28 lutego 2010 - 22:32
#191 Napisany 01 marca 2010 - 00:24
#192 Napisany 05 marca 2010 - 18:38
http://www.gamesindu...s-are-countless
#193 Napisany 05 marca 2010 - 23:04
#194 Napisany 04 czerwca 2010 - 22:10
Wrażenia z Natalki na jakieś mainstreamowej stronce + filmik ukazujący dwie-trzy gierki w stylu Wii Sports.
#195 Napisany 14 czerwca 2010 - 01:05
Living Statue - można tańczyć i śpiewać przed konsolą. Animacja zostanie zmapowana na avatara a następnie można ją wysłać znajomych.
Obstacle Course - unikanie przeszkód całym ciałem.
River Rush - pływanie na tratwie po wzburzonej rzece.
Ricochet - wszyscy znają z poprzedniej konferencji.
Werdykt:
Living Statue - animacje walenia konia będa robiły furorę.
Obstacle Course - Rykoszet od strony piłki? Brawo!
River Rush - może być ciekawe. Przez godzinkę.
Ricochet - Przeszkody od strony przeszkody? Brawo!
//edyta
To jest spływ:
Gry:
Kinectimals - zabawa ze zwierzakami
Joyride - wyścigi
Kinect Sports - minigry (boks, kręgle, siatkówka plażowa, lekkoatletyka, noga i ping pong)
Kinect Adventures - jakieś minigierki, w nich spływ
Dance Central - gra na bazie So You Think You Can Dance od MTV
Kolaboracja między MS, Lucasem i Disney'em - postacie ze świata Disney'a i Star Wars w jednej grze
Idę o zakład, że (pomijając Dance Central i Joy Ride) wszystkie robi RARE. X_x
//edyta
#196 Napisany 14 czerwca 2010 - 07:51
#197 Napisany 14 czerwca 2010 - 07:51
#198 Napisany 14 czerwca 2010 - 08:32
#199 Napisany 14 czerwca 2010 - 08:39
Podsumowanie
#200 Napisany 14 czerwca 2010 - 09:15
Plotka głosi, że Ci, którzy pękają, trafiają do specjalnego miejsca, gdzie pracuje się nad prawdziwymi grami.OLO same crapy. W Rare tabletki z fluoksetyna musza jesc garsciami
Tyle że nikt z takiego miejsca nie wrócił.
#201 Napisany 14 czerwca 2010 - 09:34
BTW: Zmieni ktoś wreszcie nazwę wątku?
#202 Napisany 14 czerwca 2010 - 09:39
#203 Napisany 14 czerwca 2010 - 09:42
Skoro tak, to ciach!LOL Ryan. Masz faila razem z Eurogamerem w sprawie tej drugiej reklamy... to jest spot namawiający do zapinania pasów w samochodzie OLO Już go wieki temu widziałem.
BTW: startuje w listopadzie i ma mieć podobno dwa SKU.
#204 Napisany 14 czerwca 2010 - 10:24
http://www.computera...e.php?id=250880
Porażka i kompromitacja
#205 Napisany 14 czerwca 2010 - 10:30
Stronka rusza dzisiaj, zobaczymy co z tego wyniknie.
#206 Napisany 14 czerwca 2010 - 10:44
#207 Napisany 14 czerwca 2010 - 11:01
#208 Napisany 14 czerwca 2010 - 11:12
Dzień, w którym fanboje Xboxa stracili wszelką wiarę...