New Super Mario Bros. Wii
#1 Napisany 02 czerwca 2009 - 17:49
#2 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:13
#3 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:16
Wygląda słabo, gameplay też nie porwał.
#4 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:19
15 lat.Super rewolucja - platformówka na 4 Mysleli nad tym 2 lata?
#5 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:19
Super rewolucja - platformówka na 4 Mysleli nad tym 2 lata?
Miyamoto myslal nad tym przez ostatnie 15 lat.
#6 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:42
#7 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:52
#8 Napisany 02 czerwca 2009 - 21:32
#9 Napisany 02 czerwca 2009 - 21:37
#10 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:14
Tylko tyle chciałem dodać
#11 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:43
Matematyka nie kłamie.
#12 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:44
#13 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:47
#14 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:48
#15 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:55
#16 Napisany 02 czerwca 2009 - 23:56
patrze teraz na screeny i gra wyglada miodzio - to samo co bylo na DSa, ale teraz na Wii! ... nie wiem jak wyglada sterowanie, czy to trzerba grac razem na jednej konsoli czy bedzie online ... ale jesli razem w domu, to moze byc to jak LBP ze trzeba razem isc (mieszczac sie w tym samym obszarze widoku kamery), moze byc trudno.
*lepsza taka - konkretna gra, niz glupie machanie przed telewizorem (Projekt Natal - microsoft ) ... o nieudanym wystepie dwoch "studencików" z ich sonowską podróbką wiilota(odrazu z WiiMotionPlus) nie wspominam
#17 Napisany 03 czerwca 2009 - 02:07
Bo?Będzie to kpina jeśli będą to chcieli sprzedawać w pudełku.
Jest wiele słabych gier sprzedawanych w pudełku, a ta jest bardzo dobra.
#18 Napisany 03 czerwca 2009 - 05:17
co wy pierdzielicie - REWELACJA ... nie ogladalem konferencji na zywo, a na GameSpot jeszcze nie mozna obejzec replay'a
patrze teraz na screeny i gra wyglada miodzio - to samo co bylo na DSa, ale teraz na Wii! ... nie wiem jak wyglada sterowanie, czy to trzerba grac razem na jednej konsoli czy bedzie online ... ale jesli razem w domu, to moze byc to jak LBP ze trzeba razem isc (mieszczac sie w tym samym obszarze widoku kamery), moze byc trudno.
*lepsza taka - konkretna gra, niz glupie machanie przed telewizorem (Projekt Natal - microsoft ) ... o nieudanym wystepie dwoch "studencików" z ich sonowską podróbką wiilota(odrazu z WiiMotionPlus) nie wspominam
Online nie będzie, Miyamoto powiedział, że ta gra używa całą moc obliczeniową Wii i nie ma online.
#19 Napisany 03 czerwca 2009 - 05:22
#20 Napisany 03 czerwca 2009 - 10:35
#21 Napisany 03 czerwca 2009 - 10:53
#22 Napisany 03 czerwca 2009 - 11:21
#23 Napisany 03 czerwca 2009 - 12:48
Przecież takie gierki to robi "kilku" programistów na kolanie i są udostępniane za 3 dyszki w sklepikach w formie elektronicznej
#24 Napisany 03 czerwca 2009 - 12:49
#25 Napisany 03 czerwca 2009 - 13:04
Mam prośbę Czyś, daj mi kontakt do tych 3 programistów to chętnmie kupię od nich taką grę za TE 30zł, a pozostałe 120zł wpłacę na Twoje konto. Pasi?Tylko pozazdrościć Nintendo. Wyhodowali sobie takich fanbojów, że mogą ich karmić oprawą godną 16 bitów, a oni i tak kupią taką gierkę za 150 zł w pudełku. W dodatku dla nich jest to gra największego kalibru i objawienie, OLO
Przecież takie gierki to robi "kilku" programistów na kolanie i są udostępniane za 3 dyszki w sklepikach w formie elektronicznej
#26 Napisany 03 czerwca 2009 - 13:16
Przecież gra na DS miała lepszą oprawę, bo były obiekty 3d i przy kodowaniu tamtej pozycji na pewno dłużej posiedzieli. Wy chyba w mało gier w życiu graliście, że jaracie się prostą mechaniką, prostą oprawą i tym, że można grać we czwórkę. Naprawdę, wielkie dokonanie w dziedzinie kodowania gier, lol.Uhm. Grałeś w NSMB na DSa?
#27 Napisany 03 czerwca 2009 - 13:22
#28 Napisany 03 czerwca 2009 - 13:23
EDIT:
Greg mnie uprzedził i wyszedłem na copycata.
#29 Napisany 03 czerwca 2009 - 13:55
#30 Napisany 03 czerwca 2009 - 14:32
A platformery na kilka graczy to instant fail. Na myśl przychodzi mi dziadowskie Little Big PLanet. Chociaż w Mario przynajmniej skakanie jest miodne. Aspekt rywalizacji/współpracy w platformówkach jest badziewny.