New Super Mario Bros. Wii
#151 Napisany 09 maja 2010 - 21:41
#152 Napisany 09 maja 2010 - 22:46
#153 Napisany 10 maja 2010 - 07:08
#154 Napisany 10 maja 2010 - 08:12
#155 Napisany 10 maja 2010 - 20:22
#156 Napisany 10 maja 2010 - 21:24
#157 Napisany 10 maja 2010 - 22:00
w sumie jak teraz gram - to dotarlo do mnie, ze stary podzial na zdobycie czegos (gwiazdki, puzla-w Banjo, banana-w DK64), to wszystko bylo podzielone na male misje w jednym levelu. A w Ratcheta gram i gram, na dluzsze posiedzenie, zapisuje sie niewiadomo kiedy i jak wylacze w polowie, to pozniej nie wiem co zrobilem. Stary styl mi odpowiada w grywalnosci, muzyce i grafice.
#158 Napisany 10 maja 2010 - 22:02
Ratchet jest prześliczny. Zimowa plansza skopała mi tyłek, i to mocno!
#159 Napisany 22 maja 2010 - 14:22
A tak na marginesie, dziwi mnie, że do dziś nie kupiłem jeszcze tej gry do swojej kolekcji (grałem na razie u kumpla) - w końcu czas naprawić ten błąd .
#160 Napisany 23 maja 2010 - 13:57
no i w miedzyczasie z kolega rozpoczlame nową sesje
ta gra jest dobra do multi i narazie tak trakktuje ta pozycje / sam nie planuje grac, bo mam duzo innych gier, a do gry z kims, bawimy sie przy NSMB.Wii ... na liczniku juz ponad 22h w multi kanapowym i będzie roslo
ten online o ktorym ludzie mowili przed premiera - ze go nie ma - jest NIE POTRZEBNY ... kupa smiechu jest wlasnie grajac z kims
#161 Napisany 23 maja 2010 - 19:35
#162 Napisany 23 maja 2010 - 20:09
#163 Napisany 23 maja 2010 - 20:51
Sterylnośc i sztucznośc w Ratchecie? Co za bzdury. Gra ma spójną i przemyślaną koncepcję, jest w 100% platformerem. Grafika i design są świetne, Tools of Destruction mnie zmasakrował. NSMB Wii idzie natomiast do sprzedania, więc P-Chan, jeżeli chcesz to zapodaj pmkę, dogadamy się
Ja nie mówię, że gra jest zła, bo mi się też podoba, ale niestety do potengi Nintendo chłopakom z Insomniac Games trochę brakuje, a nadchodzący Marian to dobitnie udowadnia .
Co do stuczności, to oczywiście jest to tylko moje zdanie, a ja nic nie poradze, że conajmniej połowa obecnych gier robionych w HD tak mi wygląda, co nie znaczy, że się przy nich dobrze nie bawiłem. Ale raczej to nie zasługa "wypasionej" grafiki, tylko innych aspektów danej gry.
Zaś Rachet to obecnie nie platformówka nie 100%-towa, owszem kiedyś i była, ale niestety te proporcje się obecnie zmieniły na korzyść szczelanki.
Ha! Byłem pierwszy! Giera jest MOOOOOOOOOOOOOOOJA!
A niech to spóżniłem się...
...no cóż gratuluje koledze zakupu.
#164 Napisany 23 maja 2010 - 21:57
#165 Napisany 23 maja 2010 - 23:28
Ja nie mówię, że gra jest zła, bo mi się też podoba, ale niestety do potengi Nintendo chłopakom z Insomniac Games trochę brakuje, a nadchodzący Marian to dobitnie udowadnia .
Co do stuczności, to oczywiście jest to tylko moje zdanie, a ja nic nie poradze, że conajmniej połowa obecnych gier robionych w HD tak mi wygląda, co nie znaczy, że się przy nich dobrze nie bawiłem. Ale raczej to nie zasługa "wypasionej" grafiki, tylko innych aspektów danej gry.
Zaś Rachet to obecnie nie platformówka nie 100%-towa, owszem kiedyś i była, ale niestety te proporcje się obecnie zmieniły na korzyść szczelanki.
Dla mnie tez wiekszosc gier ktore niby są wypasione graficznie wygladaja sztucznie / bo np twarze sa "jak z plastiku" i sie swiecą.
Ratchet jest fajny / ale Mario jest lepszy.
musze skonczyc tego Ratcheta Tools / pozniej te Booty i wypad - NINTENDO POWER!
#166 Napisany 24 maja 2010 - 08:21
Ratchet jest technicznie bardziej zaawansowany, ale założę się że za kilka lat trudniej będzie nam do niego wrócić niż do NSMBWii. Ta druga gra z powodzeniem mogłaby pójść na DS. I poszła, bo czym innym jest NSMBDS? Pokazuje, że dysponowanie mocą konsoli nie powinno być wyścigiem zbrojeń tylko bardzo racjonalnym dążeniem do celu. W tym przypadku stworzeniem następcy gier z serii platformówek, które istnieją praktycznie od kiedy stąpam po ziemskim padole I chyba to się udało, skoro od SMG 1 i 2, która startuje w troszkę bardziej rozbudowanej kategorii platformówek 3D, gra nie ma konkurencji w kategorii 2D. Jest ładna, nieprzekombinowana, stawia na to co jest najważniejsze w Mario i w dodatku nadaje się dla każdego. Wyniki sprzedaży kompletnie mnie nie dziwią. Mógłbym być ambasadorem Nintendo i robiłbym to z pełnym oddaniem i czystym sumieniem, że to co mówię i robię: raz - jest prawdziwe, dwa - sprawia, że ludzie po prostu dobrze się bawią ze sprzętem Nintendo, trzy - nie ma po prostu konkurencji na rynku. W przypadku Sony i Microsoft już tak różowo by nie mogło być, bo po prostu musiałbym w pewnych momentach kłamać w żywe oczy, czego nienawidzę.
#167 Napisany 04 czerwca 2010 - 14:31
NIE RUZUMIEM! serio.
IMO ta gra jest na minimum 8.5
To jest jedna z tych gier która tak ocieka zajebistością, że chce się ciągle w nią grać
#168 Napisany 01 listopada 2010 - 09:47
Oczywiście monet szukam bez jakichkolwiek solucji - gdyż by mi to jedynie popsuło fun
Ktoś w ogóle gra w tą grę/zebrał już sam wszystkie monety?
#169 Napisany 01 listopada 2010 - 09:50
#170 Napisany 01 listopada 2010 - 10:05
Moim zdaniem trudniej. Tyle, że po zdobyciu wszystkich monet na DS wiadomo już czego się spodziewać.Ja zebrałem. Znacznie łatwiej niż na DS.
#171 Napisany 01 listopada 2010 - 20:59
jeden pliczek mam z dziewczyną i jeszcze nie zebralismy wszystkich monet / ale mamy juz koncowke
drugi pliczek mam z kolega z pracy i tak raz na dwa/trzy tygodnie sie spotykamy i gramy ... osttanio zdobylismy juz wszystkie monety ze swiatow 1-8 i teraz mamy 9swiat do zrobienia 9teraz bedzie trudniej )... kilka razy zajrzalem do poradnika - bo kilka monet naprawde mozna znalezc PRZYPADKIEM!
wiec mam jeszcze z kolega 8leveli w dziewiatym swiecie i koniec.
tzn myslelismy ze koniec, bo dzis z bratem odpalilem gre i wlaczylem tryb Battle Coin i no kurde okazalo sie ze BOMBA... to mi wydluzy gre z kolega, bo teraz nie bedziemy grali w co-op'ie, a bedziemy ze soba rywalizowac, zbierajac monety (duze i male)... czyli od nowa z ponad 70leveli bedzie do zrobienia / ale w rywalizacji, na czas
pytanko mam co ten tryb Free... oznacza? moge sobie poskakac w dowolnym levelu? i tyle?
* kiedyś odpale sobie ta gre i przejde ja sam... wiadomo, ze wiele rzezy bede juz wiedzial, bo kilka razy skoncze gre z kims, ale i tak uwazam ze moze byc troszke trudniej, bo wiem ze grajac w co-op'ie czasem z kims monety zebrac trzeba sobie pomoc, a samemu bede musial sam wymyslic, jak dostac sie w wysoko umiejscowioną monete.