Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Super Mario Bros. Wii


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
170 odpowiedzi na ten temat

#31 ogqozo Napisany 03 czerwca 2009 - 14:56

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

Moment dopiero zakumalem. Ta gierka będzie posiadała wszystkie 80 levelów dla pojecynczego gracza? To zmienia moją optykę i bardzo proszę!

Coś ci się pomyliło chyba. To jest gra multiplayerowa. Nie ma osobnych leveli dla pojedynczego gracza. Wiesz, takie Mario: Four Swords.

A platformery na kilka graczy to instant fail. Na myśl przychodzi mi dziadowskie Little Big PLanet. Chociaż w Mario przynajmniej skakanie jest miodne. Aspekt rywalizacji/współpracy w platformówkach jest badziewny.

Jak LBP ci się nie podoba, no to raczej trudno. Ale singlowy, "normalny" Mario będzie za rok, więc nie pękaj.
  • 0

#32 gruby Napisany 03 czerwca 2009 - 14:59

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Coś ci się pomyliło chyba. To jest gra multiplayerowa. Nie ma osobnych leveli dla pojedynczego gracza. Wiesz, takie Mario: Four Swords.
.

Oj chyba nie. :) To jest pełny nowy Mario z opcją gry na 4p. 8) Jest nieźle.
  • 0

#33 ogqozo Napisany 03 czerwca 2009 - 15:08

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Hm, no dam głowę, że czytałem, że nie ma osobnych leveli dla jednego gracza. Być może po prostu można te same poziomy zaliczać samodzielnie i w multi. Nie do końca to teraz rozumiem.
  • 0

#34 gruby Napisany 03 czerwca 2009 - 15:09

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
No ja właśnie czytałem, że jest 80 pełnych plansz dla jednego gracza.
  • 0

#35 Kaxi Napisany 03 czerwca 2009 - 16:21

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Wszystkie plansze sa chyba dla jedneo i dla kilku. Pewnie samemu będzie trudniej i bez bonusowych ścieżek/miejsc i tyle. A w LBP grałem z Mielem ale opinie miałem mieszane - w sumie to nieco nie ogarniałem mechaniki i zmieniliśmy grę :lol:

Za to brak online to wieeeeelki minus. Online + Wii Speak w tej grze byłyby idealne, a tak to wątpie bym kiedykolwiek mial szanse zagrac w wiecej niz dwojke w te pozycje.


EDIT: wrzucałem już trailer? http://www.gamekyo.c... ... urire.html

Boli mnie, że taki roczny Wario Land Shake It jest platformówką 2D o wiele ładniejszą, A Boy and his Blob również robi większe wrażenie.
  • 0

#36 ramzes64 Napisany 03 czerwca 2009 - 18:17

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
Mi ta gra BARDZO PODCHODZI - bo swego czasu na dwoch DSach gralem wlasnie z dziewczyna w multi w NSMB ... a tu cala gra praktycznie juz jest taka... tam sie tylko gwiazdki zbieralo/zabieralo sobie, a tu sie gre przechodzi, co-op itd ... dla mnie BOMBA!

klasycznego mario nigdy dosc - a w tym tykonaniu bedzie swietny ... tylko zeby nie bylo tak krotka jak ta z DSa, albo latwa... cos pomiedzy

Ta gra nie musi wygladac MEGA COOL HD WYPAS, ta gra MUSI BYC GRYWALNA, ba - ona bedzie grywalna... Czychu - o czym ty gadasz?
  • 0

#37 ACZ Napisany 03 czerwca 2009 - 18:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 164 Postów:

Czychu - o czym ty gadasz?

O tym, że tak technicznie prosto wykonana gra powinna być na WiiWare za 3 dyszki, grywalność tu nie ma nic do tego...
Gdyby było inaczej to klony Tetrisa też powinny być sprzedawane w pełnej cenie w wersjach pudełkowych...
Aż dziwne, że tak dajecie się dmuchać Nintendo...
  • 0

#38 lukaszSA Napisany 03 czerwca 2009 - 18:43

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Czychu po raz pierwszy się z tobą zgadzam. Chociaż z drugiej strony 80 plansz to nie przelewki
  • 0

#39 Godot Napisany 03 czerwca 2009 - 18:55

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
A co tam, ja też się zgadzam!!! Wszystkie gry powinny byc po 30 zł!! Wszystko powinno byc po 30 zł!! Dajecie się dymac Ferrari!!!!!!!!
  • 0

#40 fingus Napisany 03 czerwca 2009 - 19:03

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
I tak dobrze, że Nintendo nie każe płacić za dema. :lukam:
  • 0

#41 ogqozo Napisany 03 czerwca 2009 - 19:23

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

Czychu - o czym ty gadasz?

O tym, że tak technicznie prosto wykonana gra powinna być na WiiWare za 3 dyszki, grywalność tu nie ma nic do tego...
Gdyby było inaczej to klony Tetrisa też powinny być sprzedawane w pełnej cenie w wersjach pudełkowych...
Aż dziwne, że tak dajecie się dmuchać Nintendo...

Czy ty w ogóle słyszałeś o czymś takim, jak prawa rynku? Masz o tym jakieś pojęcie? Cena jest uwarunkowana atrakcyjnością produktu dla klienta, a nie tym, "czy jest technicznie zaawansowany". Gdyby tak było, to zegarek kwarcowy byłby droższy od "Mona Lisy".
  • 0

#42 Godot Napisany 03 czerwca 2009 - 19:30

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Tłumaczysz to dorosłemu facetowi mieszkającemu z rodzicami, który bez znajomości języków obcych chce zostac developerem. A, i wytyka Ryanowi, żeby nie mówił do niego "technobełkotem", bo on widzi to co jest na ekranie. Innymi słowy - :lol:
  • 0

#43 torq314 Napisany 03 czerwca 2009 - 20:06

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:
a ja tylko zapytam dyskretnie: a dlaczego to po prostu nie wyjdzie na DSa jako NSMB2? gra jako taka jest ok, ale nie pasuje mi platforma docelowa.

z litości pominę te "20 lat zatwardzenia intelektualnego" Mr Miyamoto, które skończyło się odkryciem istoty czwartego wymiaru. odkrycie godne Nobla, superstruny do teraz drgają z podziwu.
  • 0

#44 ogqozo Napisany 03 czerwca 2009 - 20:53

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

a ja tylko zapytam dyskretnie: a dlaczego to po prostu nie wyjdzie na DSa jako NSMB2? gra jako taka jest ok, ale nie pasuje mi platforma docelowa.

Gra jest nastawiona na multi, nie obsługuje on-line. To niezbyt pasuje do DS-a. Jak już masz siedzieć w tym samym pokoju i patrzeć na to samo, to TV i pilot wydają mi się lepszym rozwiązaniem niż siedzenie obok siebie i garbienie przed osobnymi DS-ami.
  • 0

#45 Kradziej Napisany 03 czerwca 2009 - 21:18

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Dlatego możnaby to wypuścić nawet równolegle z wersją na DSa. Obydwie gry obsługiwałyby online i byłoby bongo... Patrzcie, to nawet dobre dla Big N: dwa razy wiecej wyssanej z ludzi kasiutki, bo pewnie sporo osób skusi się zarówno na wersję dużą jak i małą. Jej, powinienem zająć miejsce pani Cummy w siedzibie hydraulika.
  • 0

#46 ramzes64 Napisany 03 czerwca 2009 - 23:32

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
co do ceny gier - tez sie zgadzam - wszystkie powinny byc za 29zl ... tak jak w angli (29funciaków) ... a nie 5x drozsze... no macie kurna racje - za te 29zl POWINNY BYC WSZYSTKIE GRY ... a te WiiWare nie za 30zl, tylko za 5-7zł i zycie bylo by lepsze ... po prostu jestemy NIE GODNIE URODZENI i trafilismy na taki popieprzony kraj - jaki zwie sie polska i jest daleko za murzynami (a w europie robimy za Ukrainców i Rosjan).

gdyby nasze ceny byly w tym samym stosunku co w angli - zycie mialoby sens
1:1
1000zl jakiejs minimalnej pensji w polsce - powinno rownac sie 1000funciakow jakiejs minimalnej pensji w angli
gra powinna kosztowac 29zl - tak jak jest to w anglii

wtedy nie bylo by piractwa i za takie grosze nikt by nie marudzil, tylko kupowal ile wlezie
  • 0

#47 Krill Napisany 04 czerwca 2009 - 06:46

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Miyamoto za to podkreśla, że moc przerobowa Wii była niezbędna by w NSMBWii mogły grać cztery osoby naraz, pada także stwierdzenie, że gra wyciska wiele z bebechów konsoli:

New Super Mario Bros Wii’ Only Possible Thanks to Wii Processing Power

http://multiplayerbl...com/2009/06/03/‘new-super-mario-bros-wii’-only-possible-thanks-to-wii-processing-power/

Ludzie z zachodnich serwisów, np. jak teraz czytam to z Destructoida, grali i są zachwyceni, nazywając tę grę nie tylko jedną z najbardziej miodnych na E3, lecz nawet must-havem i powrotem starej szkoły dwuwymiarowych platformerów z Mario. Świetne wieści :)
  • 0

#48 cybercotlet Napisany 04 czerwca 2009 - 08:36

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 601 Postów:

Miyamoto za to podkreśla, że moc przerobowa Wii była niezbędna by w NSMBWii mogły grać cztery osoby naraz, pada także stwierdzenie, że gra wyciska wiele z bebechów konsoli

IMO to jest bullshit raczej. Przecieżta gra wygląda jak na NDS :o . Że niby co? 3 dodatkowe postacie pożerają całą moc konsoli? Litości.
Gra zapowiada się ok ale jak czytam takie pierdoly to aż żal mi zwieracze ściska.
  • 0

#49 Godot Napisany 04 czerwca 2009 - 08:39

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Pewnie, że bzdury. Ale co to za różnica, ważne, żeby grało się miodnie :^^:
  • 0

#50 cybercotlet Napisany 04 czerwca 2009 - 08:42

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 601 Postów:

Pewnie, że bzdury. Ale co to za różnica, ważne, żeby grało się miodnie :^^:

Right. Szkoda, że tak późno wychodzi giera bo tak to byśmy może mieli okazje pograć na fun dayu. :wink:
  • 0

#51 Godot Napisany 04 czerwca 2009 - 09:07

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
A kiedy wychodzi?
  • 0

#52 ACZ Napisany 04 czerwca 2009 - 11:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 164 Postów:
Miyamoto na starość oszalał.
Twierdzi również, że na tryb sieciowy też już nie starczyło mocy :^^:
  • 0

#53 lukaszSA Napisany 04 czerwca 2009 - 14:41

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 953 Postów:
Nie chce im się robić online, to sobie wymyślili wymówkę :lol:
  • 0

#54 cybercotlet Napisany 04 czerwca 2009 - 14:44

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 601 Postów:

A kiedy wychodzi?

Zapewne "this fall".
  • 0

#55 Kaxi Napisany 04 czerwca 2009 - 14:47

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Tak, na święta N do casuali kieruje WiiFit Plus, do swoich fanów własnie NSMBWii, a resztę oddaje chyba 3rd party devs. No ale w sumie nie narzekam, bo mając do wyboru Dead Space, Silent Hill, Resident Evil i Ju-On naprawdę będzie mi się ciężko zdecydować.
  • 0

#56 Kradziej Napisany 04 czerwca 2009 - 16:28

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Miyamoto na starość oszalał.
Twierdzi również, że na tryb sieciowy też już nie starczyło mocy :^^:

To już wiemy, że Wii jest takie słabe tylko po to, żeby potem Nintendo miało wymówę na wszystko :lol:
  • 0

#57 torq314 Napisany 04 czerwca 2009 - 18:44

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 492 Postów:
wolałbym 3 graczy + tryb sieciowy. w domu z nikim nie pogram, w sieci zawsze ktoś by się znalazł. również podoba mi się pomysł, żeby to było na WIi i na DS i multi sieciowe między konsolami.

gdyby tak było, miałbym inne zdanie, a póki co - do zatopienia.
  • 0

#58 Krill Napisany 05 czerwca 2009 - 12:29

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Jakkolwiek wielbię wszystko co ma Super Mario w tytule, to za tę grę trudno byłoby mi wyłożyć ponad 150 złotych w jakże ciężkich dla nas czasach. Miyamoto jednak uważa, że moc Wii jest wystarczająca by pociągnąć jego od wielu lat niespełnioną wizję czteroosobowego, coopowego Super Mario Bros i to jest najważniejsze! Moim zdaniem zdecydowanie należy w to zagrać. Przeważające są opinie pozytywne, zwłaszczą jeśli chodzi o tych, co już grali :)
  • 0

#59 Pious Napisany 05 czerwca 2009 - 12:32

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Nie rozumiem jednego, NSMB na DS też kosztował 150zł, ale nikt nie gadał, że to za dużo za tą grę, ale jak jest ładniejsza, pewnie fajniejsza z coopem na Wii to już za drogo...
  • 0

#60 MonsieurWoland Napisany 05 czerwca 2009 - 13:26

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Gameplay z 15 letniego owocu pracy Myiamoto http://e3.gamespot.c... ... es;title;5

A tutaj całe stage show demo, warto obejrzec w sumie goscie graja na 3 nowych mapach http://e3.gamespot.c... ... es;title;6
  • 0