Gra na handhelda =/= gra na stacjonarkę. Co jak co, ale wciskanie ludziom gry z przenośnej konsoli z dodanym kołopem dla 4 osób na stajconarce i w pełnej cenie nie brzmi kewl.Nie rozumiem jednego, NSMB na DS też kosztował 150zł, ale nikt nie gadał, że to za dużo za tą grę, ale jak jest ładniejsza, pewnie fajniejsza z coopem na Wii to już za drogo...
New Super Mario Bros. Wii
#61 Napisany 05 czerwca 2009 - 16:08
#62 Napisany 05 czerwca 2009 - 18:19
A tutaj całe stage show demo, warto obejrzec w sumie goscie graja na 3 nowych mapach http://e3.gamespot.c... ... es;title;6
jedyna ciekawa rzecz to ten reflektor. poza tym jest pusto i biednie. porównania do Galaxy nie ma żadnego.
#63 Napisany 05 czerwca 2009 - 18:47
Ale ta seria to old school i takie gry też są potrzebne. Wiadomo, że nie jest to poziom SMg2, ale na pewno gra jest świetna i przyjemna.Gra na handhelda =/= gra na stacjonarkę. Co jak co, ale wciskanie ludziom gry z przenośnej konsoli z dodanym kołopem dla 4 osób na stajconarce i w pełnej cenie nie brzmi kewl.Nie rozumiem jednego, NSMB na DS też kosztował 150zł, ale nikt nie gadał, że to za dużo za tą grę, ale jak jest ładniejsza, pewnie fajniejsza z coopem na Wii to już za drogo...
#64 Napisany 05 czerwca 2009 - 20:23
#65 Napisany 07 czerwca 2009 - 10:10
#66 Gość__* Napisany 07 czerwca 2009 - 10:46
#67 Napisany 07 czerwca 2009 - 12:19
wiesz co? ja tez wole NSMB Wii od LBP na PSP ( http://www.youtube.c... ... EQY2LSvlVM ) ... LBP ot takie puste sie wydaje, skakanie dziwne z takim spowolnieniem - takie nie ten teges.Powiem tak - LBP to dla mnie porażka. Seryjnie bardziej interesuje mnie ta gra niż LBP czy LBP2. Choć sposób jej prezentacji i zapowiedzi to żal.
#68 Napisany 06 lipca 2009 - 21:33
http://polygamia.pl/... ... ebny_.html
Dlaczego w tym momencie zacząłem się martwić o SMG2?
#69 Gość_Zero_* Napisany 06 lipca 2009 - 22:31
#70 Napisany 06 lipca 2009 - 22:45
#71 Napisany 06 lipca 2009 - 23:03
#72 Gość_Zero_* Napisany 06 lipca 2009 - 23:08
#73 Napisany 06 lipca 2009 - 23:12
Oby dało się przechodzić grę bez niego, bo w grach Ubisoftu nie można wybierać.
W Doomie było IDDQD i jakoś nie słyszałem, by komuś kto przechodził grę normalnie zmalał penis z tego powodu.
#74 Napisany 07 lipca 2009 - 00:42
NSMB Wii - pierwsza gra od Nintendo "przechodząca się sama".
http://polygamia.pl/... ... ebny_.html
Dlaczego w tym momencie zacząłem się martwić o SMG2?
Polygamia to ma dopiero refleks, o tej funkcji wiadomo do samego e3 a oni pisza o tym 6tego lipca.
#75 Napisany 07 lipca 2009 - 15:05
Jakbym miał dalej 10-15 lat, to pewnie by mi się to nie podobało, bo gry by się zbyt szybko przechodziły i nie było by satysfakcji. Ale dzisiaj, hm, naprawdę mam lepsze rzeczy do roboty niż powtarzanie tego samego przez dłuższy czas. Oczywiście zależy to od rodzaju gry - jest kilka (dosłownie) pozycji, które są wymagające, ale w inteligentny sposób - gdzie trzeba wykazać się czymś więcej niż perfekcyjnym opanowaniem kombosów czy sprawdzaniem wszystkiego na wszystkim (a może strzelę w tę butelkę wina?). Jednak w przypadku 99% gier, to ja już nie mam ochoty na męczenie się z nimi. Mam ochotę poznawać grę w takim tempie, jakie mi pasuje. Jestem casualem.
#76 Gość_Zero_* Napisany 07 lipca 2009 - 17:00
NSMB Wii - pierwsza gra od Nintendo "przechodząca się sama".
http://polygamia.pl/... ... ebny_.html
Dlaczego w tym momencie zacząłem się martwić o SMG2?
Polygamia to ma dopiero refleks, o tej funkcji wiadomo do samego e3 a oni pisza o tym 6tego lipca.
Polygamia już o tym wcześniej pisała
#77 Napisany 08 lipca 2009 - 09:43
Może czas by Miyamoto przestał wymyślać denne pomysły? Widać nie tylko Kutaragi na starość coś poszalał z PS3 a teraz widać że jednak nie tylko jemu jest potrzebna niższa pozycja w firmie.
Wierutna bzdura! Właśnie wspaniały jest ten patent z Demo Play! Jak gdzieś się zatnę i nie będzie mi się chciało męczyć, to po prostu sobie dany fragment przewinę. Być może jako zaprawiony w bojach gracz nie będzie mi ona zbyt potrzebna, ale pamiętam, że gdy zaczynałem zabawę z grami, to wielu gier nigdy nie ukończyłem, bo nie umiałem lub nie wiedziałem co w danej chwili zrobić. Niewystarczająca zanjomość angielskiego też nie ułatwiała sprawy... Szkoda, że wtedy nikt nie wpadł na tak genialny pomysł. Ułatwi on życie wielu graczom i zapobiegnie ich frustracji, więc jest potrzebny. Mam nadzieję, że nie tylko zostanie spopularyzowany przez Nintendo, ale także że szybko zostanie zmałpowany przez konkurencję jak to zwykle ma miejsce w przypadku fachowych rozwiązań Big N. Taka opcja powinna się znaleźć w (prawie) każdej grze.
#78 Napisany 08 lipca 2009 - 09:54
Powinna, ale z jakimiś ograniczeniami. Na przykład jako opcja po iluś tam niepowodzeniach - obowiązkowo na najniższym poziomie trudności.Taka opcja powinna się znaleźć w (prawie) każdej grze.
#79 Napisany 08 lipca 2009 - 10:01
#80 Napisany 08 lipca 2009 - 10:11
Parafrazując moje słowa: demo play - tak, ale nie kosztem robienia z gry nieinteraktywnego demo .
#81 Napisany 08 lipca 2009 - 11:13
#82 Napisany 08 lipca 2009 - 11:38
Co prawda ostatnimi laty nie zdarzyło mi się przecenić swoich możliwości- przeszedłem daną grę za pierwszym razem na Hardzie kiedy tak wybrałem (np. MGS 4 czy Uncharted), ale ktoś inny może przecenić swoje zamiary lub, już niezależnie od poziomu trudności, zwyczajnie gdzieś utknąć. Jeśli na dodatek jest to jakiś beginner, to może się niepotrzebnie zniechęcić, a tak w każdej chwili będzie mógł wejść do opcji i załatwić sprawę. Ciekawe jak to się sprawdzi w NSMB Wii, w którym, swoją drogą, chyba jednak obędę się bez ułatwień ...
#83 Napisany 08 lipca 2009 - 15:15
#84 Napisany 09 lipca 2009 - 20:13
#85 Napisany 17 października 2009 - 13:24
New Super Mario Bros. Wii 'Super Skills' trailer
http://wii.nintendol... ... ls_trailer
#86 Napisany 17 października 2009 - 13:47
#87 Napisany 19 października 2009 - 14:45
Może nie tak ekscytujące jak poprzedni filmik, ale jednak. Zagrałbym se!
#88 Napisany 19 października 2009 - 15:07
#89 Napisany 21 października 2009 - 10:43
Mi się jednak gra mocno podoba.