Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Super Mario Bros. Wii


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
170 odpowiedzi na ten temat

#61 Kradziej Napisany 05 czerwca 2009 - 16:08

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Nie rozumiem jednego, NSMB na DS też kosztował 150zł, ale nikt nie gadał, że to za dużo za tą grę, ale jak jest ładniejsza, pewnie fajniejsza z coopem na Wii to już za drogo...

Gra na handhelda =/= gra na stacjonarkę. Co jak co, ale wciskanie ludziom gry z przenośnej konsoli z dodanym kołopem dla 4 osób na stajconarce i w pełnej cenie nie brzmi kewl.
  • 0

#62 torq314 Napisany 05 czerwca 2009 - 18:19

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:

A tutaj całe stage show demo, warto obejrzec w sumie goscie graja na 3 nowych mapach http://e3.gamespot.c... ... es;title;6


jedyna ciekawa rzecz to ten reflektor. poza tym jest pusto i biednie. porównania do Galaxy nie ma żadnego.
  • 0

#63 Pious Napisany 05 czerwca 2009 - 18:47

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Nie rozumiem jednego, NSMB na DS też kosztował 150zł, ale nikt nie gadał, że to za dużo za tą grę, ale jak jest ładniejsza, pewnie fajniejsza z coopem na Wii to już za drogo...

Gra na handhelda =/= gra na stacjonarkę. Co jak co, ale wciskanie ludziom gry z przenośnej konsoli z dodanym kołopem dla 4 osób na stajconarce i w pełnej cenie nie brzmi kewl.

Ale ta seria to old school i takie gry też są potrzebne. Wiadomo, że nie jest to poziom SMg2, ale na pewno gra jest świetna i przyjemna.
  • 0

#64 Kradziej Napisany 05 czerwca 2009 - 20:23

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Nie powiedziałem, że nie jest :) Dla mnie wygląda zajebiście, ale nie rozumiem po co to na Wii. Mogliby już serię NSMB przypiąć do DSa jako flagowego platformera, uciągnięcie 4 graczy raczej nie byłoby problemem... no i ja bym w to zagrał :)
  • 0

#65 ramzes64 Napisany 07 czerwca 2009 - 10:10

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
New Super Mario Bros. Wii gameplay E3 2009
... rofilepage
  • 0

#66 Gość__* Napisany 07 czerwca 2009 - 10:46

Gość__*
  • Goście
Powiem tak - LBP to dla mnie porażka. Seryjnie bardziej interesuje mnie ta gra niż LBP czy LBP2. Choć sposób jej prezentacji i zapowiedzi to żal.
  • 0

#67 ramzes64 Napisany 07 czerwca 2009 - 12:19

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:

Powiem tak - LBP to dla mnie porażka. Seryjnie bardziej interesuje mnie ta gra niż LBP czy LBP2. Choć sposób jej prezentacji i zapowiedzi to żal.

wiesz co? ja tez wole NSMB Wii od LBP na PSP ( http://www.youtube.c... ... EQY2LSvlVM ) ... LBP ot takie puste sie wydaje, skakanie dziwne z takim spowolnieniem - takie nie ten teges.
  • 0

#68 Texz Napisany 06 lipca 2009 - 21:33

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
NSMB Wii - pierwsza gra od Nintendo "przechodząca się sama".
http://polygamia.pl/... ... ebny_.html

Dlaczego w tym momencie zacząłem się martwić o SMG2? :?
  • 0

#69 Gość_Zero_* Napisany 06 lipca 2009 - 22:31

Gość_Zero_*
  • Goście
śmiej sie ... za pare lat pewnie wszyscy zaczną to wrzucać to do gier ... tak jak wszyscy kopiują kontroler Wii ...
  • 0

#70 f5k Napisany 06 lipca 2009 - 22:45

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Może czas by Miyamoto przestał wymyślać denne pomysły? Widać nie tylko Kutaragi na starość coś poszalał z PS3 a teraz widać że jednak nie tylko jemu jest potrzebna niższa pozycja w firmie.
  • 0

#71 fingus Napisany 06 lipca 2009 - 23:03

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Wszystkie gry Ubisoftu już to mają od pewnego czasu, więc Nintendo nie jest pierwsze. :twisted:
  • 0

#72 Gość_Zero_* Napisany 06 lipca 2009 - 23:08

Gość_Zero_*
  • Goście
Nintendo wreszcie tą opcję nazwało :angel: Jeszcze trochę i to "demo play" będzie wymieniany na pudełku gry jako mega zajebista rzecz :) Olać trofea i acziwy, Nintendo ma demo play w każdej grze!
  • 0

#73 fingus Napisany 06 lipca 2009 - 23:12

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Z Real Time Weapon Change nie wygrają. :wink:

Oby dało się przechodzić grę bez niego, bo w grach Ubisoftu nie można wybierać. :twisted:
W Doomie było IDDQD i jakoś nie słyszałem, by komuś kto przechodził grę normalnie zmalał penis z tego powodu. :lol:
  • 0

#74 MonsieurWoland Napisany 07 lipca 2009 - 00:42

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

NSMB Wii - pierwsza gra od Nintendo "przechodząca się sama".
http://polygamia.pl/... ... ebny_.html

Dlaczego w tym momencie zacząłem się martwić o SMG2? :?


Polygamia to ma dopiero refleks, o tej funkcji wiadomo do samego e3 a oni pisza o tym 6tego lipca.
  • 0

#75 ogqozo Napisany 07 lipca 2009 - 15:05

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Na początku trochę mnie martwiła ta opcja, ale ostatecznie uważam, że to sensowny krok w kierunku, w którym podąża N. Można to nazwać "casualowatością", albo jak chcecie. W skrócie chodzi o założenie, że nie każdy musi być maniakiem i spędzać pół życia nabijając achievementy - dla N to klient jest panem i nie musi się dostosowywać do reguł. Kupuje grę, więc niech robi z nią, co chce - jeśli nie ma ochoty spędzać tygodnia, próbując pokonać trudnego bossa, to może sobie go "przewinąć" i grać dalej w te elementy, które zechce.

Jakbym miał dalej 10-15 lat, to pewnie by mi się to nie podobało, bo gry by się zbyt szybko przechodziły i nie było by satysfakcji. Ale dzisiaj, hm, naprawdę mam lepsze rzeczy do roboty niż powtarzanie tego samego przez dłuższy czas. Oczywiście zależy to od rodzaju gry - jest kilka (dosłownie) pozycji, które są wymagające, ale w inteligentny sposób - gdzie trzeba wykazać się czymś więcej niż perfekcyjnym opanowaniem kombosów czy sprawdzaniem wszystkiego na wszystkim (a może strzelę w tę butelkę wina?). Jednak w przypadku 99% gier, to ja już nie mam ochoty na męczenie się z nimi. Mam ochotę poznawać grę w takim tempie, jakie mi pasuje. Jestem casualem.
  • 0

#76 Gość_Zero_* Napisany 07 lipca 2009 - 17:00

Gość_Zero_*
  • Goście

NSMB Wii - pierwsza gra od Nintendo "przechodząca się sama".
http://polygamia.pl/... ... ebny_.html

Dlaczego w tym momencie zacząłem się martwić o SMG2? :?


Polygamia to ma dopiero refleks, o tej funkcji wiadomo do samego e3 a oni pisza o tym 6tego lipca.


Polygamia już o tym wcześniej pisała
  • 0

#77 Krill Napisany 08 lipca 2009 - 09:43

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:

Może czas by Miyamoto przestał wymyślać denne pomysły? Widać nie tylko Kutaragi na starość coś poszalał z PS3 a teraz widać że jednak nie tylko jemu jest potrzebna niższa pozycja w firmie.


Wierutna bzdura! Właśnie wspaniały jest ten patent z Demo Play! Jak gdzieś się zatnę i nie będzie mi się chciało męczyć, to po prostu sobie dany fragment przewinę. Być może jako zaprawiony w bojach gracz nie będzie mi ona zbyt potrzebna, ale pamiętam, że gdy zaczynałem zabawę z grami, to wielu gier nigdy nie ukończyłem, bo nie umiałem lub nie wiedziałem co w danej chwili zrobić. Niewystarczająca zanjomość angielskiego też nie ułatwiała sprawy... Szkoda, że wtedy nikt nie wpadł na tak genialny pomysł. Ułatwi on życie wielu graczom i zapobiegnie ich frustracji, więc jest potrzebny. Mam nadzieję, że nie tylko zostanie spopularyzowany przez Nintendo, ale także że szybko zostanie zmałpowany przez konkurencję jak to zwykle ma miejsce w przypadku fachowych rozwiązań Big N. Taka opcja powinna się znaleźć w (prawie) każdej grze.
  • 0

#78 Texz Napisany 08 lipca 2009 - 09:54

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:

Taka opcja powinna się znaleźć w (prawie) każdej grze.

Powinna, ale z jakimiś ograniczeniami. Na przykład jako opcja po iluś tam niepowodzeniach - obowiązkowo na najniższym poziomie trudności.
  • 0

#79 Krill Napisany 08 lipca 2009 - 10:01

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Moim zdaniem najlepiej jak to Demo Play będzie działać na zasadzie włączania i wyłączania subtitles, czyli mamy jakiś skrót albo opcję w menu ON/OFF, niezależnie od poziomu trudności- no bo jeśli zdecyduję się powiedzmy na Very Hard i się zatnę, a opcja byłaby dostępna tylko na poziomie Very Easy... Nie wiem, ja tam lubię sobie ułatwiać życie jak tylko się da ;)...
  • 0

#80 Texz Napisany 08 lipca 2009 - 10:11

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Jeżeli zdecydujesz się na Very Hard to nie wiem czemu liczysz, że ktoś poda Ci pomocną dłoń. Nintendo nie wprowadziło poza growego systemu nagradzania gracza, tak więc nie wiem czemu zwykły casual miał by się katować. A Ty, jeżeli od początku wiesz, że nie będziesz w stanie przejść gry na najwyższym poziomie trudności, nie wiem po co w ogóle do niego startujesz.
Parafrazując moje słowa: demo play - tak, ale nie kosztem robienia z gry nieinteraktywnego demo .
  • 0

#81 fingus Napisany 08 lipca 2009 - 11:13

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Tex, przecież to jest jak iddqd w Doomie - możesz to wklepać, ale nie musisz - Twój wybór. A ten patent szczególnie powinien cieszyć core gamers, bo on właśnie chroni ich przed casualami. Wiadomo, że casuale są siłą z którą należy się liczyć, zwłaszcza na Wii (ale nie tylko - Ubisoft też dostosowuje gry do ich potrzeb). Jak zatem mogłaby wyglądać nowa Zelda? To gra potencjalnie interesująca dla casuali - ma atrakcyjny świat, sympatycznego bohatera, baśniową fabułę - tylko sterowanie i zadania mogą być nieco trudne do ogarnięcia. Mogłoby więc Nintendo zrobić to na zasadzie Prince of Persia - samograja, gdzie należy tylko naciskać dwa czy trzy przyciski mniej-więcej w odpowiednich momentach. Całe szczęście znaleźli inne rozwiązanie. Robią normalną grę dla wymagających graczy, a na to nakładają tryb demo, z którego możesz skorzystać, jeśli sobie nie radzisz - ale nie musisz. W odróżnieniu od rozwiązania Ubisoftu zupełnie nie wpływa to na budowę gry, bo po prostu działa tak jakbyś na chwilę oddał pada komuś lepszemu od siebie. To o wiele lepsze niż sprymityzowanie rozgrywki do głupiego QTE.
  • 0

#82 Krill Napisany 08 lipca 2009 - 11:38

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Fingus mądrze prawi- widzę same korzyści takiego rozwiązania. I wilk syty i owca cała. Aż żal patrzeć na pierwsze kilka komentarzy jakiś pajaców pod artykułem na Polygamii... :/

Co prawda ostatnimi laty nie zdarzyło mi się przecenić swoich możliwości- przeszedłem daną grę za pierwszym razem na Hardzie kiedy tak wybrałem (np. MGS 4 czy Uncharted), ale ktoś inny może przecenić swoje zamiary lub, już niezależnie od poziomu trudności, zwyczajnie gdzieś utknąć. Jeśli na dodatek jest to jakiś beginner, to może się niepotrzebnie zniechęcić, a tak w każdej chwili będzie mógł wejść do opcji i załatwić sprawę. Ciekawe jak to się sprawdzi w NSMB Wii, w którym, swoją drogą, chyba jednak obędę się bez ułatwień ;)...
  • 0

#83 torq314 Napisany 08 lipca 2009 - 15:15

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
też się zgadzam, że to wbrew pozorom super pomysł, bo poziom trudności gry może w związku z tym trochę abstrahować od poziomu nowicjusza - nowicjusz w miejscu, w którym się zatnie, po prostu włączy autopilota. ograniczanie autopilota do poziomu very easy jest bez sensu, dokładnie z powodów o których pisze Fingus.
  • 0

#84 Pious Napisany 09 lipca 2009 - 20:13

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:
Ciekawe tylko czy gry będą dzięki temu trudniejsze. jakoś nie chce mi się wierzyć, będą tak samo proste. BTW Chciałbym poznać jakąś osobę, typowego casuala, który nie radzi sobie z grami z poziomem trudności jak w SMG i ma więcej niż 8 lat.
  • 0

#85 ramzes64 Napisany 17 października 2009 - 13:24

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
widać tu nowe levele - jest jeszcze ciekawiej

New Super Mario Bros. Wii 'Super Skills' trailer
http://wii.nintendol... ... ls_trailer
  • 0

#86 Wezyr Napisany 17 października 2009 - 13:47

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 409 Postów:
Wow :shock: Nie wyksztusze nic wiecej patrzac na NSMBWii. Jestem pod coorevskym wrazeniem :kult:
  • 0

#87 Kradziej Napisany 19 października 2009 - 14:45

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
http://www.gametrail... ... uper/57807
Może nie tak ekscytujące jak poprzedni filmik, ale jednak. Zagrałbym se! :cry:
  • 0

#88 cybercotlet Napisany 19 października 2009 - 15:07

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 8 598 Postów:
Chce to mieć!! It's SUPER FUN!
  • 0

#89 ACZ Napisany 21 października 2009 - 10:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 144 Postów:
Preview:

Mi się jednak gra mocno podoba.
  • 0

#90 Wezyr Napisany 21 października 2009 - 12:47

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 409 Postów:
Ta gra bedzie fenomenalna. Wii moze nie jest rownie silne jak XO czy PS3, ale jesli chodzi o platformery (i horrory w tej generacji) to ma monopol jak dla mnie :kult:
  • 0