Mario powraca w sequelu najlepszej gry na Wii! To pierwsze powtórne wejście hydraulika w czasie jednej generacji!
Super Mario Galaxy 2
Rozpoczęte przez
Krill
, 02 06 2009 18:04
469 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:04
#2 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:24
Fajnie, ale gdybym nie grał w jedynke, po trailerze nie zorientowałbym się że to druga część. Jakieś zmiany może, chociaż słowo o nich? Nowe plansze to jako DLC powinny być...
#3 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:25
Trochę martwi mnie to że dostaniemy po prostu zwykłego sequela z 2 w tytule. No cóż. Jakoś to przeżyję
#4 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:27
Nintendo poszło na łatwiznę, ale i tak biorę z miejsca ;]
#5 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:27
Uuu, zdziwiony jestem postawą Koxa, ale co by nie mówić, zgadzam się. Poszli nieco na łatwiznę, widac, ze chcieli zaspokoić corowców i na prędce dostarczyć kolejnego Mario w 3D.
Ale wygląda pięknie....jak Galaxy
Ale wygląda pięknie....jak Galaxy
#6 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:35
Kaxi nie narzekaj, gdyby nie SMG2 i Metroid M to jedynym honorowym wyjsciem dla Ciebie byłoby zjedzenie paru papierosów.
#7 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:46
Patrząc na trailer Super Mario Galaxy 2 od razu przywodzi mi na myśl Super Mario Bros.: The Lost Levels. Czyli bigger, better, more badass. Gra wygląda równie ujmująco jak prequel- dla takiego zajadłego fana wąsatego hydraulika jak ja każda zapowiedź nowej, pełnoprawnej gry z Mario to jak trzęsienie ziemi
#8 Napisany 02 czerwca 2009 - 18:56
Platformówka z Mario to ostatnie miejsce gdzie spdoziewałbym się cyferki 2 przy tytule. Jakiś taki mit własnie upadł
Czekam na więcej materiałów, ale mam złe przeczucie że jedyną nowością będą plansze i tyle. Ciekawe czy Miyamoto w ogole przy tym dłubie.
Z drugiej strony konkurencja robi to samo z Gearsami chociazby, ale tu akurat N było dla mnie wzorem bardziej. Nie wiem dokladnie co myslec na ten temat.
PS. Mogliby logo chociaz nieco zmienic a nie dorzucic cyferke tylko?
Czekam na więcej materiałów, ale mam złe przeczucie że jedyną nowością będą plansze i tyle. Ciekawe czy Miyamoto w ogole przy tym dłubie.
Z drugiej strony konkurencja robi to samo z Gearsami chociazby, ale tu akurat N było dla mnie wzorem bardziej. Nie wiem dokladnie co myslec na ten temat.
PS. Mogliby logo chociaz nieco zmienic a nie dorzucic cyferke tylko?
#9 Napisany 02 czerwca 2009 - 19:57
Dla mnie supcio. Wolałbym nowy koncept, ale ch***. Galaxy było supcio, więc za 2 sie nie obrażę, ale zgadzam się z Koxem i Jedynem.
#10 Napisany 02 czerwca 2009 - 20:26
Podoba mi się, jak zawsze, myślenie Miyamoto-sana- platformer z hydraulikiem oparty na zupełnie nowym koncepcie trafi na launch następcy Wii, a wszystkie niezrealizowane oraz nowe pomysły znajdą się w bezpośrednim sequelu Mario Galaxy. Świetny ruch- dlaczego by nie wycisnąć ostatnich soków z obecnego silnika i podrasować go tak jak zrobiło Rare z Banjo-Tooie na N64? Nawet samo zakończenie Galaxy z narodzinami nowego wszechświata stanowi idealną furtkę do sequela. Bardzo ciekawie prezentuje się np. motyw jazdy na Yoshim- eksploracja planet będzie jeszcze bardziej dynamiczna. Może gra będzie też bardziej wymagająca niż Galaxy! Nie mam wątpliwości, zapowiada się jedna z najlepszych gier jakie kiedykolwiek pojawią się na Wii
#11 Napisany 02 czerwca 2009 - 21:41
Niby macie rację, ale kogo to obchodzi? 1 była świetna, więc nie będziemy chyba płakać, że dostaniemy dwójkę Dla mnie bomba, liczę, że gra wyadnieje jeszcze do premiery.
#12 Napisany 02 czerwca 2009 - 21:55
Też nie rozumiem tych narzekań. Zawsze byłem raczej skłonny krytykować Nintendo, że nie dostarcza częściej kolejnych odsłon swoich hitów, jak inni wydawcy, tylko kisi się z jednym Mario na generację, 1.5 Zeldy na generację, etc. Tym razem postąpili jak najbardziej prawidłowo. Nawet jeśli nie bedzie tu nowego zawrotu głowy, a tylko kolejne mapy, to i tak robią rzecz ze wszech miar słuszną. Nie kupowałem Wii, m.in. z obawy, że jak skończę Matroid Prime3 i Mario Galaxy to nie będę miał w co grać i będę musiał udawać że bawi mnie Excite Truck czy jakieś Elebitsy. Teraz widzę przynajmniej, że Nintendo nie zapomniało o core gamers i da im kolejnego Mariana i jeszcze parę innych kontynuacji. Tak trzymać.
btw: dosiadalny Yoshi był w jedynce?
btw: dosiadalny Yoshi był w jedynce?
#13 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:07
Nie tylko niedosiadalny, ale w ogóle go nie było.
#14 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:13
W sumie racja. Narzeka się (ja narzekam ), że nie ma w co na Wii grać a tutaj pada zapowiedź kontynuacji jednej z najlepiej ocenianych gier w historii i zapada konsternacja.
Doczytaliście się czy wyjdzie w tym roku?
Doczytaliście się czy wyjdzie w tym roku?
#15 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:15
Nie, będzie w 2010. To i tak dobrze.
#16 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:17
Dziwne narzekania ... jak jedynkę można porównywać do sex-bomby to drugą się od razu zjeżdża bo nie zapowiada się od pierwszej chwili na ... właśnie na co? Ej, opamiętajcie się, poczekajcie na dalsze info, potem coś się smućcie. Ech, marudy.
#17 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:18
Ok. czyli jakie gry miał na myśli Iwata mówiąc o grach, które napędza sprzedaż Wii pod koniec roku?? Te 3 3rd party? Z zajebistym Conduitem na czele ?
Czyli kolejne święta bez major 1st party games. I like
Czyli kolejne święta bez major 1st party games. I like
#18 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:24
Nie zapominajmy, że Super Mario Galaxy pozostaje najwyżej ocenianą grą tej generacji ... Twórcy pod czujnym okiem Miyamoto zawiesili poprzeczkę na tyle wysoko, że tylko oni sami mogą dostarczyć coś jeszcze lepszego, miodnego i epickiego. To zdumiewające, że panowie z Tokyo zdecydowali się stworzyć bezpośredni sequel Galaxy, zrywając z wieloletnią tradycją. Dla fanów Mario to niesamowita, ścinająca z nóg wiadomość; pespektywa zagrania w jeszcze bardziej fajne Galaxy jara mnie wręcz przeokrutnie!!!...Zobaczymy co jeszcze goście z EAD są w stanie wycisnąć z Wii, jak daleko pójść w kwestii kreatywności i oryginalności. Bez wątpienia szykuje się absolutny MUST HAVE na Wii
#19 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:40
GTAIV na PS3 wyprzedza o 0.01%Nie zapominajmy, że Super Mario Galaxy pozostaje najwyżej ocenianą grą tej generacji
#20 Napisany 03 czerwca 2009 - 00:03
#21 Napisany 03 czerwca 2009 - 00:19
nie rozumiem tego narzekania
Krill, Pious - otwieramy fanboy-klub nintendo
ja jestem ZA
* nie ogladalem jeszcze konferencji Nintendo, ale to co widze - SMG2, NSMB Wii - dla mnie bomba!
Kox: jakie DLC? nauczyliscie sie ze sciagac trzeba dodatki do gier, tu jest to samo - tzn dobra gra, nowe levele - wiecej radosci... ja to kupuje!
kurde robili kiedys:
Super Mario Advance
Super Mario Advance 2
Super Mario Advance 3
Super mario Advance 4
i tez tak narzekaliscie, czy chcieliscie wiecej? (wiem ze to byly gry chyba z NES/SNESa ... ale o to mi chodzi, ze bylo podobnie...
wszyscy slinia sie na Gears of War, to dlaczego nie zrobili DLC z GoW2? (cos tam ulepszyli, pozmieniali)..
SMG2!!
Krill, Pious - otwieramy fanboy-klub nintendo
ja jestem ZA
* nie ogladalem jeszcze konferencji Nintendo, ale to co widze - SMG2, NSMB Wii - dla mnie bomba!
Kox: jakie DLC? nauczyliscie sie ze sciagac trzeba dodatki do gier, tu jest to samo - tzn dobra gra, nowe levele - wiecej radosci... ja to kupuje!
kurde robili kiedys:
Super Mario Advance
Super Mario Advance 2
Super Mario Advance 3
Super mario Advance 4
i tez tak narzekaliscie, czy chcieliscie wiecej? (wiem ze to byly gry chyba z NES/SNESa ... ale o to mi chodzi, ze bylo podobnie...
wszyscy slinia sie na Gears of War, to dlaczego nie zrobili DLC z GoW2? (cos tam ulepszyli, pozmieniali)..
SMG2!!
#22 Napisany 03 czerwca 2009 - 04:38
90% leveli nowych, pozostałych 10% to stare miejscówki z nowymi celami do wykonania.
http://kotaku.com/52... ... new-levels
http://kotaku.com/52... ... new-levels
#23 Napisany 03 czerwca 2009 - 07:13
Miyamoto wygadał się, że premiera dopiero przyszłym roku. Rzeczywiście wygląda równie ślicznie co SMG. Niektórzy przyrównują grę do expansiona packa i w sumie mają rację. 2 nie będzie oczywiście tak nowatorska- dobrze się jednak stało, że Galaxy będzie zupdate'owane . Tak fachowo zaprojektowany engine aż prosi się o sequel, co nie miało miejsca choćby w przypadku Super Mario 64.
#24 Napisany 03 czerwca 2009 - 08:48
Pierwszą rzeczą po skończeniu SMG na 121 gwiazdkach było, że gram jeszcze raz. Drugą, że chciał bym więcej tego samego, ale w nowych planszach (rozkapryszenie po DLC na X360 i PS3). Pozostaje tylko się cieszyć, że Nintendo wychodzi na przeciw oczekiwań graczy. Do rewolucji za 5 lat nie chce mi się czekać z pustymi rękoma. Niech w między czasie wypuszczą jeszcze jedną, dwie, a nawet 3 gry z Marianem w kosmosie. Każda część znajdzie klientelę i na pewno kiepsko się nie sprzeda.
#25 Napisany 03 czerwca 2009 - 10:57
Nie mam pytań! Jeszcze więcej najlepszej gry tej generacji? DAWAĆ! Granie z Yoshim wniesie napewno wiele świeżości, o design lokacji i dodatkowe atrakcje się nie martwię, to w końcu Nintendo! Pokazali zimową lokację, jedyną rzecz, której mi brakowało w Galaxy. Biorę w preorderze! Magia Nintendo jest niepokonana!
#26 Napisany 03 czerwca 2009 - 11:00
Były zimowe levele w Galaxy
#27 Napisany 03 czerwca 2009 - 11:01
Tak, ale były takie sobie. Zresztą one były zimowo-ogniowe. Klasycznych zimowych światów jak w Mario64 nie było
#28 Napisany 03 czerwca 2009 - 11:14
Tak, BTW - ta gra powinna się nazywaś Super Mario Sky/Heaven bo chyba już w kosmosie nie latamy tak duzo jak w jedynce tylko pod niebieskim niebem z chmurkami
#29 Napisany 03 czerwca 2009 - 11:15
Zimowe levele w Galaxy były fajne, ale było ich niestety dość mało, choć oczywiście na różnorodność plansz w całej grze nie można było narzekać. Pokazany na trailerze etap ze śnieżnymi Bowserami gdzie Mario toczy wielką kulę rzeczywiście przywodzi na myśl klasyczne levele Liczę na to, że tych większych poziomów będzie więcej- ich eksploracja jest najbardziej miodna. Ciekawe jak zostaną wykorzystane powracające levele. Mam też nadzieję, że poziom trudności chwilami chociaż wzrośnie- np. fragment trailera w którym Mario przebiegał po zawieszonej w przestrzeni desce której fragmenty odcinały poruszające się piły łańcuchowe wyglądał bardzo intrygująco. Widać, że designerzy mieli wiele nowych pomysłów które dzięki jakże słusznej decyzji o wydaniu bezpośredniego sequela nie zmarnują się .
#30 Napisany 03 czerwca 2009 - 12:53
Dobrze, że robią tego Mario, a nie tylko tego smb.