Super Mario Galaxy 2
#31 Napisany 03 czerwca 2009 - 14:40
A tak jak wczoraj byłem lekko zawiedziony, tak dzisiaj stwierdzam, że to fajny ruch. Jak Ninny nie wydawało często gier z Marianem to był pojazd, że tylko jedna gra na generację. Sam tak mówiłem. Więc teraz mam co chciałem. Jeżeli miałbym wybrać Wii tylko z jednym Mario Galaxy, a Wii z dwoma Mario galaxy, bez zmrużenia okiem wybieram bramkę nr 2.
Co do nowości - na pewno ich nie zabraknie. EAD nei byłoby sobą, gdyby nie upchało do SMG2 jeszcze większej ilości wykręconych pomysłów. Ta zimowa plansza wygląda na całkiem potężną. Chciałbym, żeby rozległych plansz było troszkę więcej niż w jedynce. Ale oczywiście małe asteroidy również muszą się tu znaleźć. I mam nadzieję, że powróci zbieranie gwiazdek. Było zajebiste w jedynce.
#32 Napisany 03 czerwca 2009 - 22:57
#33 Napisany 04 czerwca 2009 - 06:39
#34 Napisany 04 czerwca 2009 - 09:09
#35 Napisany 04 czerwca 2009 - 09:11
#36 Napisany 04 czerwca 2009 - 10:23
#37 Napisany 04 czerwca 2009 - 11:49
#38 Gość__* Napisany 05 czerwca 2009 - 12:55
Platformówka z Mario to ostatnie miejsce gdzie spdoziewałbym się cyferki 2 przy tytule. Jakiś taki mit własnie upadł
Słyszałeś kiedyś o Super Mario Bros, albo Land, albo World albo Advance albo...etc,itd które miały cyferki i były sovbie sequelami?
#39 Napisany 05 czerwca 2009 - 15:40
#40 Napisany 05 czerwca 2009 - 18:53
#41 Napisany 05 czerwca 2009 - 19:00
Bardzo dobrze powiedziane, zgadzam się z każdym słowem.Ludzie, wy jacyś dziwni jesteście. Zamiast dostawać nową grę co 5 lat, wolę co 2 lata dostawać odświeżony tytuł z nowymi levelami plus innowacje co 5. Czy naprawdę coś by zaszkodziło, gdyby w połowie czasu między WindWakerem a Twilight Princess Nintendo wypuściło WW2 bez żadnych pomysłów, innowacji, zmiany formuły, a jedynie z nowymi dungeonami? Ja chętnie bym to kupił. Kto by nie chciał - olałby to i czekał na TP. Jak kogoś Galaxy 2 nie dopieszcza, niech to zignoruje i czeka na innowacyjnego Mario za 4 lata. Wszyscy teraz wypuszczając grę od razu celują w trylogię. Nareszcie i Nintendo nauczyło się tej strategii.
#42 Napisany 05 czerwca 2009 - 21:59
#43 Napisany 05 czerwca 2009 - 22:31
Niekoniecznie, a Sunshine jest IMO najlepszym Mario 3D. mam do niego sentyment.Czy ty uważasz, że gry są robione przez małych Chińczyków, którzy programują na zasadzie robienia hamburgerów w McDonald's? Nie, one są robione przez ludzi, najlepszych. Kiedy ci najlepsi ludzie robią jedną grę, nie mogą zajmować się w tym samym stopniu inną. To nie jest tak, że największe studia Nintendo wydają gry tak rzadko, żeby ludziom się nie znudziły. Je po prostu trzeba wymyślić i zrobić, a to zajmuje czas. Te gry powstają raz na dobrych kilka lat, dlatego są takie dobre. Pomijając może Sunshine, każda platformówka z Mario jest bez wątpienia jedną z najlepszych gier w swojej generacji. Ale jak się zaczną zajmować sequelami, to może już nie być tak słodko.
#44 Napisany 06 czerwca 2009 - 00:12
A daj spokój. Zajmują się tym normalni ludzie, jak wszystkim. Jeśli ich brakuje, można zatrudnić kolejnych. A nie jeden biedny Miyamoto 15 lat wymyśla multi na czterech. Na stworzenie kontynuacji z nowymi levelami trzeba mniej osobogodzin niż na innowacyjnego i odkrywczego następcę. Inne firmy jakoś sobie z tym radzą. To jest wyłącznie kwestia polityki.Czy ty uważasz, że gry są robione przez małych Chińczyków, którzy programują na zasadzie robienia hamburgerów w McDonald's? Nie, one są robione przez ludzi, najlepszych.
#45 Napisany 06 czerwca 2009 - 10:01
#46 Napisany 06 czerwca 2009 - 10:49
#47 Napisany 06 czerwca 2009 - 11:23
#48 Napisany 06 czerwca 2009 - 11:28
#49 Napisany 06 czerwca 2009 - 12:01
#50 Napisany 06 czerwca 2009 - 15:52
A niby czemu ma być taniej? Tak czy siak muszą zrobić te nowe levele, wrzucenie ich na płytkę nie zwiększa znacząco kosztów.
marże wszystkich po kolei, zaczynając od tłoczni, transportu, dystrubycji, sprzedaży. po prostu trochę żałuję, że Nintendo ma to tak ograniczone przez specyfikację konsoli.
z drugiej strony coś za coś, przynajmniej wiem, że to co dostaniemy nie będzie łatane zaraz po premierze.
#51 Napisany 06 czerwca 2009 - 16:22
#52 Napisany 07 czerwca 2009 - 00:02
Ja jednak jesli chodzi o ta gre - woel wydac kase i miec ja w wersji pudelkowej, niz gdzies, na jakims dysku (ps. - Wii przeciez niema dysku, dlatego nie mogli zrobic tego jako "DLC")szkoda, że nie mogą po prostu, jak gdzie indziej, zrobić download content w postaci nowych plansz. byłoby taniej i dla nich i dla konsumentów.
#53 Napisany 07 czerwca 2009 - 06:21
Eureka! Ja też nie chciałbym tego na dysku, ale z drugiej strony bardzo nie ufam czytnikom laserowym, więc w przyszłości liczę na edystrybucję gier.(ps. - Wii przeciez niema dysku, dlatego nie mogli zrobic tego jako "DLC")
#54 Napisany 07 czerwca 2009 - 07:22
http://www.nintendoe...ng.com/?p=17727
Możemy się więc spodziewać jeszcze większej ilości niespodzianek. Co ciekawe, implementacja Motion Plusa jest niewykluczona.
#55 Napisany 07 czerwca 2009 - 10:08
#56 Gość__* Napisany 07 czerwca 2009 - 10:13
Mnie mimo wszystko taka gra cieszy. Niestety nie napalam się na hit jak Super Mario Bros 2 (wersja japońska u nas jako Lost Levels), który doszlifował formułę oryginału, dodał drobne nowości i wyrypał z uberharsdcorowym jak na Mario poziomem trudności. O tak, takie Galaxy 2 bym widział. Będzie zapewne ładny ad-on, ale już wole to niż brak nowego Mario do następnej generacji.
#57 Napisany 07 czerwca 2009 - 10:20
Cudów się, nie spodziewam