Skocz do zawartości

Zdjęcie

Super Mario Galaxy 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
469 odpowiedzi na ten temat

#31 gruby Napisany 03 czerwca 2009 - 14:40

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Super że robią i jednego i drugiego. NSMB będzie przekąską. Tylko na Wii się ukazują zajebongowe platformery więc Czysia ściska w dołku. Pure fun tylko na Wii :)

A tak jak wczoraj byłem lekko zawiedziony, tak dzisiaj stwierdzam, że to fajny ruch. Jak Ninny nie wydawało często gier z Marianem to był pojazd, że tylko jedna gra na generację. Sam tak mówiłem. Więc teraz mam co chciałem. Jeżeli miałbym wybrać Wii tylko z jednym Mario Galaxy, a Wii z dwoma Mario galaxy, bez zmrużenia okiem wybieram bramkę nr 2.

Co do nowości - na pewno ich nie zabraknie. EAD nei byłoby sobą, gdyby nie upchało do SMG2 jeszcze większej ilości wykręconych pomysłów. Ta zimowa plansza wygląda na całkiem potężną. Chciałbym, żeby rozległych plansz było troszkę więcej niż w jedynce. Ale oczywiście małe asteroidy również muszą się tu znaleźć. I mam nadzieję, że powróci zbieranie gwiazdek. Było zajebiste w jedynce.
  • 0

#32 Texz Napisany 03 czerwca 2009 - 22:57

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Będzie troszkę trudniej/hardcoreowo. - Miyamoto
http://www.nintendoe...ng.com/?p=17519
  • 0

#33 Krill Napisany 04 czerwca 2009 - 06:39

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Wspaniale. Niski poziom trudności w SMG był głownym i praktycznie jedynym większym zarzutem jaki się w stosunku do tej gry pojawiał. Słowa Reggiego o tym, że Galaxy 2 będzie dla mnie, to jest dla "passionate Mario fana" będąc tym samym trudniejsze, przyjmuję wielce pozytywnie. Szykuje się perfekcyjny platformer :-D .
  • 0

#34 gruby Napisany 04 czerwca 2009 - 09:09

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Twilight Princess, Wind Waker... Też były "bardziej" hardcorowe i trudniejsze według N :lol:
  • 0

#35 Godot Napisany 04 czerwca 2009 - 09:11

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Byle poziom trudności nie był niższy. Taki jak w Mario Galaxy jest ok
  • 0

#36 gruby Napisany 04 czerwca 2009 - 10:23

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Mi też poziom odpowiadał. Zdobycie 120 gwiazdek nie było prostackie, ale rwać włosów z glowy też nie rwałem. Dla mnie poziom trudności Galaxy/Wind Wakera jest do łyknięcia.
  • 0

#37 MonsieurWoland Napisany 04 czerwca 2009 - 11:49

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
trailer http://e3.gamespot.c... ... es;title;6
  • 0

#38 Gość__* Napisany 05 czerwca 2009 - 12:55

Gość__*
  • Goście

Platformówka z Mario to ostatnie miejsce gdzie spdoziewałbym się cyferki 2 przy tytule. Jakiś taki mit własnie upadł :?


Słyszałeś kiedyś o Super Mario Bros, albo Land, albo World albo Advance albo...etc,itd które miały cyferki i były sovbie sequelami? ;) :oops:
  • 0

#39 ogqozo Napisany 05 czerwca 2009 - 15:40

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
No tak, ale to było w innej epoce. Super Mario World 2 wyszedł 15 lat temu. W dodatku te gry, mimo numerków, z reguły nie były sequelami, tylko dość znacząco się od siebie różniły.
  • 0

#40 fingus Napisany 05 czerwca 2009 - 18:53

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Ludzie, wy jacyś dziwni jesteście. Zamiast dostawać nową grę co 5 lat, wolę co 2 lata dostawać odświeżony tytuł z nowymi levelami plus innowacje co 5. Czy naprawdę coś by zaszkodziło, gdyby w połowie czasu między WindWakerem a Twilight Princess Nintendo wypuściło WW2 bez żadnych pomysłów, innowacji, zmiany formuły, a jedynie z nowymi dungeonami? Ja chętnie bym to kupił. Kto by nie chciał - olałby to i czekał na TP. Jak kogoś Galaxy 2 nie dopieszcza, niech to zignoruje i czeka na innowacyjnego Mario za 4 lata. Wszyscy teraz wypuszczając grę od razu celują w trylogię. Nareszcie i Nintendo nauczyło się tej strategii.
  • 0

#41 Pious Napisany 05 czerwca 2009 - 19:00

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Ludzie, wy jacyś dziwni jesteście. Zamiast dostawać nową grę co 5 lat, wolę co 2 lata dostawać odświeżony tytuł z nowymi levelami plus innowacje co 5. Czy naprawdę coś by zaszkodziło, gdyby w połowie czasu między WindWakerem a Twilight Princess Nintendo wypuściło WW2 bez żadnych pomysłów, innowacji, zmiany formuły, a jedynie z nowymi dungeonami? Ja chętnie bym to kupił. Kto by nie chciał - olałby to i czekał na TP. Jak kogoś Galaxy 2 nie dopieszcza, niech to zignoruje i czeka na innowacyjnego Mario za 4 lata. Wszyscy teraz wypuszczając grę od razu celują w trylogię. Nareszcie i Nintendo nauczyło się tej strategii.

Bardzo dobrze powiedziane, zgadzam się z każdym słowem.
  • 0

#42 ogqozo Napisany 05 czerwca 2009 - 21:59

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Czy ty uważasz, że gry są robione przez małych Chińczyków, którzy programują na zasadzie robienia hamburgerów w McDonald's? Nie, one są robione przez ludzi, najlepszych. Kiedy ci najlepsi ludzie robią jedną grę, nie mogą zajmować się w tym samym stopniu inną. To nie jest tak, że największe studia Nintendo wydają gry tak rzadko, żeby ludziom się nie znudziły. Je po prostu trzeba wymyślić i zrobić, a to zajmuje czas. Te gry powstają raz na dobrych kilka lat, dlatego są takie dobre. Pomijając może Sunshine, każda platformówka z Mario jest bez wątpienia jedną z najlepszych gier w swojej generacji. Ale jak się zaczną zajmować sequelami, to może już nie być tak słodko.
  • 0

#43 Pious Napisany 05 czerwca 2009 - 22:31

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

Czy ty uważasz, że gry są robione przez małych Chińczyków, którzy programują na zasadzie robienia hamburgerów w McDonald's? Nie, one są robione przez ludzi, najlepszych. Kiedy ci najlepsi ludzie robią jedną grę, nie mogą zajmować się w tym samym stopniu inną. To nie jest tak, że największe studia Nintendo wydają gry tak rzadko, żeby ludziom się nie znudziły. Je po prostu trzeba wymyślić i zrobić, a to zajmuje czas. Te gry powstają raz na dobrych kilka lat, dlatego są takie dobre. Pomijając może Sunshine, każda platformówka z Mario jest bez wątpienia jedną z najlepszych gier w swojej generacji. Ale jak się zaczną zajmować sequelami, to może już nie być tak słodko.

Niekoniecznie, a Sunshine jest IMO najlepszym Mario 3D. mam do niego sentyment.
  • 0

#44 fingus Napisany 06 czerwca 2009 - 00:12

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:

Czy ty uważasz, że gry są robione przez małych Chińczyków, którzy programują na zasadzie robienia hamburgerów w McDonald's? Nie, one są robione przez ludzi, najlepszych.

A daj spokój. Zajmują się tym normalni ludzie, jak wszystkim. Jeśli ich brakuje, można zatrudnić kolejnych. A nie jeden biedny Miyamoto 15 lat wymyśla multi na czterech. Na stworzenie kontynuacji z nowymi levelami trzeba mniej osobogodzin niż na innowacyjnego i odkrywczego następcę. Inne firmy jakoś sobie z tym radzą. To jest wyłącznie kwestia polityki.
  • 0

#45 lukaszSA Napisany 06 czerwca 2009 - 10:01

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 28 952 Postów:
Silnik gry kosztował ich pewnie tyle, że nie opłacało się go wykorzystać TYLKO w jednej grze. Poza tym zrobienie sequela to tani sposób na duży zarobek.
  • 0

#46 torq314 Napisany 06 czerwca 2009 - 10:49

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:
szkoda, że nie mogą po prostu, jak gdzie indziej, zrobić download content w postaci nowych plansz. byłoby taniej i dla nich i dla konsumentów.
  • 0

#47 fingus Napisany 06 czerwca 2009 - 11:23

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
A niby czemu ma być taniej? Tak czy siak muszą zrobić te nowe levele, wrzucenie ich na płytkę nie zwiększa znacząco kosztów. DLC? A ta wbudowana w Wii pamieć aby na pewno zmienić tyle, co płytka DVD? Jako osobny tytuł dostaniesz grę o pojemności co najmniej takiej jak część pierwsza, nikt nie robi tak obszernych DLC.
  • 0

#48 Kaxi Napisany 06 czerwca 2009 - 11:28

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Nie no, to na pewno nie będzie zwykłe DLC - z pewnością Miyamoto przysyzkuje kolejne 242 gwiazdki do zdobycia :) Moje pierwsze komentarze były tak negatywne ponieważ zawiodła mnie prezentacja gry - skoro pokazują trailer, mogli jakoś tak go skroić by uwydatnić coś nowego (poza Yoshim). Albo dodać jakiś podtytuł czy coś :wink: W każdym razie, to dobry ruch Nintendo, zwłaszcza w czasach, gdy Left 4 Dead może wychodzić co 6 miesięcy :P
  • 0

#49 Kradziej Napisany 06 czerwca 2009 - 12:01

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Co 12 miesiecy ;)
  • 0

#50 torq314 Napisany 06 czerwca 2009 - 15:52

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 485 Postów:

A niby czemu ma być taniej? Tak czy siak muszą zrobić te nowe levele, wrzucenie ich na płytkę nie zwiększa znacząco kosztów.


marże wszystkich po kolei, zaczynając od tłoczni, transportu, dystrubycji, sprzedaży. po prostu trochę żałuję, że Nintendo ma to tak ograniczone przez specyfikację konsoli.

z drugiej strony coś za coś, przynajmniej wiem, że to co dostaniemy nie będzie łatane zaraz po premierze.
  • 0

#51 fingus Napisany 06 czerwca 2009 - 16:22

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Tłoczenie to grosze, ale marża zgoda - tyle że to "drożej dla konsumentów" bo to oni w końcu ponoszą ten koszt. ;-) Ale skoro takiej Bethesdzie czy Rockstarowi opłaca się wydawać swoje DLC na płytce, to coś w tym musi być - wciąż część ludzi jest nieufna odnośnie edystrybucji, wydając płytkę mogą jednak liczyć na szerszy rynek. I ludzie cieszą się potem na forach, że dostana jednak te swoje dodatki na płycie.
  • 0

#52 ramzes64 Napisany 07 czerwca 2009 - 00:02

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:

szkoda, że nie mogą po prostu, jak gdzie indziej, zrobić download content w postaci nowych plansz. byłoby taniej i dla nich i dla konsumentów.

Ja jednak jesli chodzi o ta gre - woel wydac kase i miec ja w wersji pudelkowej, niz gdzies, na jakims dysku (ps. - Wii przeciez niema dysku, dlatego nie mogli zrobic tego jako "DLC")
  • 0

#53 Pious Napisany 07 czerwca 2009 - 06:21

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 410 Postów:

(ps. - Wii przeciez niema dysku, dlatego nie mogli zrobic tego jako "DLC")

Eureka! :lol: Ja też nie chciałbym tego na dysku, ale z drugiej strony bardzo nie ufam czytnikom laserowym, więc w przyszłości liczę na edystrybucję gier.
  • 0

#54 Krill Napisany 07 czerwca 2009 - 07:22

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Reggie zapowiada nowe motywy w Galaxy 2:

http://www.nintendoe...ng.com/?p=17727

Możemy się więc spodziewać jeszcze większej ilości niespodzianek. Co ciekawe, implementacja Motion Plusa jest niewykluczona.
  • 0

#55 Dealer Napisany 07 czerwca 2009 - 10:08

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
SMG2 to czysty ukłon w stronę komerchy, oprócz tego mój szacunek do BigN zaczyna powoli blednąć :cicho:
  • 0

#56 Gość__* Napisany 07 czerwca 2009 - 10:13

Gość__*
  • Goście
Co począć? Takie czasy ;) Niedługo będziesz miał Wii HD z dokupowaniem online ulepszeń Wiilota.

Mnie mimo wszystko taka gra cieszy. Niestety nie napalam się na hit jak Super Mario Bros 2 (wersja japońska u nas jako Lost Levels), który doszlifował formułę oryginału, dodał drobne nowości i wyrypał z uberharsdcorowym jak na Mario poziomem trudności. O tak, takie Galaxy 2 bym widział. Będzie zapewne ładny ad-on, ale już wole to niż brak nowego Mario do następnej generacji.
  • 0

#57 Dealer Napisany 07 czerwca 2009 - 10:20

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
Wiadomo najlepszy sposób na "Zapchaj dziure" gdzie pasja tworzenia czegoś zupełnie innego jak i nowe wyzwania poszły na zupełnie nieznaną półkę.Kryzys globalny zmusza do sprawdzonych działań ale czy to wszystko wyjdzie na dobre? ...miejmy nadzieje że będzie chociaż... dobrze? ;)...

Cudów się, nie spodziewam :evil:
  • 0

#58 Gość__* Napisany 07 czerwca 2009 - 10:22

Gość__*
  • Goście
Nie wyjdzie na dobre, ale gra będzie dobra. Szkoda, że zapewne nie tak dobra jak w stosunku do SMB1 było SMB2
  • 0

#59 Dealer Napisany 07 czerwca 2009 - 10:26

Dealer

    Link

  • Forumowicze
  • 382 Postów:
Nowa Zelda byłaby najlepszym wyjściem he he :mrgreen: ;)
  • 0

#60 Gość__* Napisany 07 czerwca 2009 - 10:30

Gość__*
  • Goście
Szczerze ? Wolałbym Zelde WW 2 lub TP 2 niż Mario Galaxy 2
  • 0