Skocz do zawartości

Zdjęcie

Metroid: Other M.


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
493 odpowiedzi na ten temat

#31 ogqozo Napisany 03 czerwiec 2009 - 14:20

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:

Grałem w oba dwuwymiarowe Metroidy z GBA i były super :zakochany:

No to koniecznie zajrzyj na Virtual Console i nadrób karygodną zaległość w postaci Super Metroida. Jest o klasę lepszy od wersji z GBA.

Po scenkach (z gadkami :cooo: ) wnoszę, że gra nie będzie zaniedbana fabularnie. :klaszcze:

Metroid to bardzo specyficzny świat, to nie jest tak, że obecność dialogów od razu podnosi jego atrakcyjność. Other M, jak widać, będzie nieco innym podejściem do tematu, zapowiada się jakaś normalna fabuła i w ogóle. Po prostu nie wiem, czy to będzie tak wartościowe artystycznie jak cisza i pustka ze starych Metroidów. Jest tak wiele rzeczy, które Retro robiło niewiarygodnie dobrze, że trudno mi nie mieć obaw.
  • 0

#32 gruby Napisany 03 czerwiec 2009 - 14:30

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4461 Postów:
To Team Ninja. Artystycznie będzie dno. Ale może gameplay będzie oki. Wierzę w ten projekt bo Nintendo jak się okazuje umie z patałachów zrobić artystów i wizjonerów (Rare patrzę na Ciebie... Silicon Knights zezuję w twoją stronę). Niestety jedyna gra jaka mi podeszła od TN to DoA2. Potem była równia pochyła. Seria DoA utkneła w szambie po kostki, a Ninja Gaiden mógł się podobać... przez pierwszych 15 minut. Trzymam kciuki, żeby te pałki skorzytały z mądrości N i w końcu wyprodukowali coś z głową zamiast z cyckami.
  • 0

#33 ACZ Napisany 03 czerwiec 2009 - 15:14

ACZ

    Samiec Alfa

  • Forumowicze
  • 31080 Postów:
Grubasku, chyba nie znasz historii Rare(ware). Nic Nintendo z nimi nie zrobiło, bo oni zawsze byli zdolni i stawiali na gry wysokiej jakości, jeszcze w zamierzchłych czasach, gdy robili gry na komputerki.
  • 0

#34 Kaxi Napisany 03 czerwiec 2009 - 16:32

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11852 Postów:
Po pierwsze Team Ninja nie jest samo, N dość mocno wtrąca swoje trzy grosze do produkcji.
A po drugie po zakończeniu trylogii Prime, to bardzo dobrze ze serię dostał nowy dev, poniważ raz że Retro pewnie mocno trzymaliby się swojej wizji a po drugie niech zrobią coś nowego. Po tych 7 latach serii przyda się odświeżenie, jakkolwiek Prime'y genialne nie były, nie widzę tam dużego pola do rozwoju. A tutaj, nawet jeśli Other M nie stanie się legendę jak Prime, to i tak zapowiada się głośny tytuł.
  • 0

#35 Kaxi Napisany 03 czerwiec 2009 - 22:14

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11852 Postów:
http://www.1up.com/d... ... 74587&p=44

Wywiad z twórcami! Jeszcze czytam a już wrzucam...
  • 0

#36 me&myself Napisany 04 czerwiec 2009 - 14:13

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:
Mi sie nowy koncept Metroida śrdnio podoba. Mimo tego co mówią twórcy wydaje mi się że gra idzie zdecydowanie bardziej w strone akcji niż Prime. Wogóle robienie z tej serii quasislashera to imo słaby pomysł. Jeszcze jedna rzecz która mnie niepokoi to te cutscenki, za dużo eksponowania fabuły w grze. Już w Corruption było tego troche za wiele (i jeszcze ten VA), tutaj wygląda na to, że będzie jeszcze więcej. No co najważniejsze same lokacje wyglądają słabo. Siłą Praimów był genialny designe świata gry, czysty artyzm, tytaj wygląda to raczej biednie. Wszytko to co było najlepsze w trylogii tu jaby znika, IMO idzie to w złym kierunku.
  • 0

#37 lukaszSA Napisany 04 czerwiec 2009 - 14:39

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 18470 Postów:
Nastawienie na fabułę to wada?
  • 0

#38 torq314 Napisany 04 czerwiec 2009 - 18:41

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
obejrzałem jeszcze parę razy na spokojnie i chyba będzie ok. przed Prime też się martwiłem, do momentu w którym nie wziąłem do ręki pada i nie pograłem pierwszych 15 minut.
  • 0

#39 Kaxi Napisany 04 czerwiec 2009 - 22:45

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11852 Postów:
http://wii.ign.com/a...1/991793p1.html

Wywiad z twórcą.

- pomysł na grę powstał jakoś koło 2006 roku
- grę robi Nintendo, team Ninja i ekipa od filmików => razem tworzą Project M
- gra jest w całkiem zaawansowanym stadium produkcji, koleś obiecuje dziennikarzom demko całkiem soon

:)
  • 0

#40 117 Napisany 05 czerwiec 2009 - 00:11

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10853 Postów:
czy tylko mnie sie wydaje, ze to jest bardzo podobne?

http://trofeaps3.com/Zeratul/mmm.gif
http://trofeaps3.com/Zeratul/ngc.gif
  • 0

#41 TEXZ Napisany 05 czerwiec 2009 - 08:50

TEXZ

    RAM Eater

  • Forumowicze
  • 28088 Postów:
Niestety to nic nadzwyczajnego, Metroid był pierwszy: od 2:55.
  • 0

#42 Malutki Napisany 11 czerwiec 2009 - 11:30

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2395 Postów:
Itagaki names Nintendo game as inspiration for Ninja Gaiden work, offers kind words for Team Ninja's Metroid project

1UP: Do you feel that your work on the Ninja Gaiden franchise owes anything to what Devil May Cry started on PS2?

TI:
Nope. I actually owe thanks to the Legend of Zelda: Ocarina of Time.

1UP: How do you feel about the Team Ninja-doing-Metroid-reinvention news? Is this something you would have welcomed when you were still there?

TI: Metroid is a fantastic game that I played a lot on the Disk System when I was a child. I also know Mr. Sakamoto, the producer at Nintendo, very well. He fathered Samus Aran. He's been making games since I was a child, so he's a veteran I really respect. I think [Yosuke] Hayashi will learn a lot working with him. I hope Team Ninja works hard in making a good game.

http://gonintendo.co...ry.php?id=84922
  • 0

#43 Kaxi Napisany 12 czerwiec 2009 - 11:06

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11852 Postów:
Producent gry:

"First of all, it's not my intent to create a Ninja Gaiden version for Metroid with Other M. Our goal is definitely to use our know-how to our advantage in developing something that is still distinctly Metroid, but has all those qualities that would make it even better than what people would expect. A trailer being a trailer, it's going to have the sequences in it that are more action-packed, maybe a little more violent, but it's not going to be all of this game. I'm going to have a version that you guys can actually get your hands on fairly soon." - Metroid: Other M designer Yusuke Hayashi


W skrócie: to nie będzie Ninja Gaiden z Samus. Gra zahcowa swój własny unikalny charakter, a traielr był jaki był bo tak się robi trailery - efektownie. Poza tym: grywalna wersja dla prasy w drodze.
  • 0

#44 Shinigami Napisany 23 czerwiec 2009 - 15:38

Shinigami

    bilf

  • Forumowicze
  • 33157 Postów:
Analiza trailera

http://www.gametrail... ... ther/51816
  • 0

#45 Malutki Napisany 27 luty 2010 - 10:47

Malutki

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2395 Postów:
Wyciekły pierwsze screeny z intra jak i filmik początkowy :D !!!!
Uwaga filmik jak i screeny zawierają spoilery , a dokładnie zakończenie Super Metroida !!!!!
Screeny:
http://www.thespeedgamers.com/rumor-handful-of-leaked-off-screen-grabs-from-metroid-other-m-intro
Filmik:

  • 0

#46 torq314 Napisany 27 luty 2010 - 11:23

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:

Uwaga filmik jak i screeny zawierają spoilery , a dokładnie zakończenie Super Metroida !!!!!


nieźle, z 5 razy przechodziłem SM i jak dla mnie to jest najlepsza część serii.
  • 0

#47 TEXZ Napisany 27 luty 2010 - 11:36

TEXZ

    RAM Eater

  • Forumowicze
  • 28088 Postów:
Ta gra otworzy nowy rozdział Hentaiowego szaleństwa na punkcie pani Aran :D
  • 0

#48 lukaszSA Napisany 27 luty 2010 - 12:14

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 18470 Postów:
Będzie się działo :shock:
  • 0

#49 fingus Napisany 27 luty 2010 - 18:39

fingus

  • Moderatorzy
  • 31802 Postów:
Takie science-fiction, takie niesamowite technologie od Chozo, a nie mogli usunąć jej tego nowotworu z twarzy? <_<
I tak od razu w intrze pokazywać Samus bez kostiumu? To psuje całą tajemnicę gry! To jest spoil co się zowie, innego tam nie dostrzegłem i nie wiem o jaki jeszcze może chodzić Malutkiemu.
  • 0

#50 torq314 Napisany 27 luty 2010 - 18:57

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:

I tak od razu w intrze pokazywać Samus bez kostiumu? To psuje całą tajemnicę gry!


Samus bez kostiumu występuje tu i ówdzie w poprzednich częściach, że wspomnę cały segment w Zero Mission, w którym popyla się dziewoją bez zbroi.
w jakim sensie więc psuje to tajemnicę gry?

chyba że zakładamy, że dla każdego gracza to pierwszy jego Metroid w życiu (?)
  • 0

#51 fingus Napisany 27 luty 2010 - 19:11

fingus

  • Moderatorzy
  • 31802 Postów:
Wiem, ale zawsze dopiero gdzieś pod koniec gry. :-)
Żartuję z tym spoilowaniem, ale skoro Malutki wygłupia się z jakimś "uwaga spoiler" do gry sprzed 20 lat, to chyba i mnie wolno. ;)
  • 0

#52 torq314 Napisany 27 luty 2010 - 20:26

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:

Wiem, ale zawsze dopiero gdzieś pod koniec gry. :-)
Żartuję z tym spoilowaniem, ale skoro Malutki wygłupia się z jakimś "uwaga spoiler" do gry sprzed 20 lat, to chyba i mnie wolno. ;)


właśnie.

mnie to intro nastraja wyłącznie pozytywnie - zaczepienie początku akcji na końcówce SM odbieram jako ukłon w stronę mnie i całej rzeszy freaków, którzy kiedyś żyli klimatem SM.

...Maridia...
  • 0

#53 lukaszSA Napisany 27 luty 2010 - 20:27

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 18470 Postów:
Na początku Corruption też mamy Aran bez zbroi.

Kurde, chcę w końcu zobaczyć gameplay
  • 0

#54 Tawotnica Napisany 01 marzec 2010 - 08:51

Tawotnica

    Samus Aran

  • Reformatorzy
  • 10036 Postów:
Ja jestem pod wrażeniem. Koncept sterowania krzyżakiem i zmiany widoku w dowolnym momencie wystarczy, żeby mnie przekonać. Jeśli chociaż w połowie będzie to oddawało platformowy klimat z dwuwymiarowych części, to fabułę mogą skopać jak chcą, i tak będę się w to zagrywał. Samus z głosem, charakterem i historią to niekonieczine zły pomysł. Tym bardziej, że ma być to fabularny sequel do Super Metroida. O ile developerzy nie zgubią gdzieś po drodze nastroju odosobnienia i nie nafaszerują postaci Samus stereotypami to będzie dobrze. Tego ostatniego należy się trochę obawiać - po screenach widzę, że dwa atuty typowe dla Team Ninja już ma (.)(.). Jak z mojej ulubionej bohaterki gier video zrobią płytką blondyneczkę z instynktem matki, to nie wybaczę ;>
  • 0

#55 Godot Napisany 01 marzec 2010 - 12:00

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22852 Postów:
Czekam, czekam. Jestem fanbojem Metroid Prime, więc jestem bardzo ciekawy co wykombinuje Team Ninja. Choc o wiele bardziej ciekawy jestem co porabia Retro ^_^
  • 0

#56 Kaxi Napisany 01 marzec 2010 - 13:31

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 11852 Postów:
Ale wiesz Greg, to nie jest Metroid Prime: Other M tylko Metroid: Other M ;) Oznacza to, że możesz się zawieść. Już np widać, że gra raczej nie stawia na bogate ekosystemy światów, a plansze, choć ładne, nie są unikatowe (w MP każde pomieszczenie właściwie bylo małym dziełem sztuki).
  • 0

#57 Godot Napisany 01 marzec 2010 - 14:52

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22852 Postów:
Wiem, że to nie Prime. Dlatego napisałem, że bardziej mnie ciekawi co robi Retro.
  • 0

#58 fingus Napisany 01 marzec 2010 - 18:52

fingus

  • Moderatorzy
  • 31802 Postów:
A ja jestem fanbojem Metroida. :-D Co prawda poza gackowymi Primami skończyłem tylko oba gameboyowe, ale nie zostało mi ich chyba tak wiele? Poza Prime 3 i Superem ze SNESa warto jeszcze się za coś brać?
A jeśli ten Other-M zachowa cudną strukturę Metroidów 2D i rozbudowanie, będzie nader łakomym kąskiem. Ale obawiam się, że zbyt ostro pójdą w akcję, olewajac eksplorację i gadżety.
  • 0

#59 Scorpio Napisany 01 marzec 2010 - 19:03

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Tu masz ładnie pokazane wszystkie Metroidy, więc na pewno po tej lekturze wizualnej będziesz pewny co mącić, a co nie :)

http://www.gametrail...?rdir=1#Metroid
  • 0

#60 fingus Napisany 01 marzec 2010 - 19:20

fingus

  • Moderatorzy
  • 31802 Postów:
Wydaje mi się, że już to kiedyś oglądałem. Zero z GBA to remake jedynki, do wersji z czarno-białego gameboya wracać nie mam zamiaru. ;) Przypomniałem sobie, że mam też Hunters z DSa, ale jakoś mnie nie wciągnął. Pinballa nawet nie tykam.
  • 0