Xenoblade Chronicles
#1 Napisany 02 czerwca 2009 - 19:24
Screeny:
<!-- m -->http://www.nintendo-... ... the-world/<!-- m -->
Wygląda jak RPG.
EDIT:
<!-- m -->http://wii.ign.com/a...9/989567p1.html<!-- m --> -Eyes on
Ale kto to robi? Monolith?
#2 Napisany 02 czerwca 2009 - 22:59
#3 Napisany 02 czerwca 2009 - 23:06
Jak crap?! Właśnie obejrzałem powyższy trailer i dla mnie wygląda bardzo obiecująco
#4 Napisany 07 czerwca 2009 - 21:09
#5 Napisany 07 czerwca 2009 - 21:14
#6 Gość__* Napisany 08 czerwca 2009 - 10:21
A Ty, Kaxi, weź się otrząśnij, bo zaczynasz przeginać pauę. Czy granie na Wii jest aż tak zgubne dla umysłu?
#7 Napisany 08 czerwca 2009 - 10:41
#8 Napisany 08 czerwca 2009 - 11:10
#9 Gość__* Napisany 08 czerwca 2009 - 14:25
To, co Kaxi pisze o tej grze w odniesieniu do Arc Rise Fantasia i Tales of Symphonia 2, jest prawdą, ale to żadne odniesienia i tym samym Monado: Beginning of the World to żadne osiągnięcie. To brzydka gra na przestarzałą technicznie konsolę, i to dodatkowa taka, do której motion control w ogóle nie pasuje, a więc jedyny potencjalny plus, jaki można sobie wyobrazić w przypadku gry na Wii, absolutnie nie ma tutaj racji bytu.
Monolith powinno było zdechnąć wraz ze śmiercią Xenosagi. Przejęcie ich przez Nintendo było tragedią zarówno dla graczy, jak i dla nich samych. Choćby dlatego, że ludzie ci nie chcą bawić się w żadne casualowe gierki sterowane przy pomocy wiilota i to widać. Wii ich blokuje. Są traktowani przez Nintendo jak zwykli wyrobnicy i jako zwykli wyrobnicy właśnie robią tę generyczną gierkę.
#10 Gość__* Napisany 08 czerwca 2009 - 17:18
Wygląda to tragicznie i może to robić sam Yasumi Matsuno, a i tak nie tknę tego nawet kijem.
Lepiej tego bym nie ujął
#11 Napisany 08 czerwca 2009 - 18:03
Monolith powinno było zdechnąć wraz ze śmiercią Xenosagi. Przejęcie ich przez Nintendo było tragedią zarówno dla graczy, jak i dla nich samych.
E tam, przesadzasz
Baten Kaitos - 81,27% wg Gamerankings
Baten Kaitos Origins - 76,46%
Disaser: Day of Crisis - 70,00%
W dwie z tych trzech grałem i obie bardzo mi się podobały, więc nie wiem czemu nie miałbym przyglądać się z ciekawością Monado
#12 Napisany 08 czerwca 2009 - 19:29
#13 Napisany 17 lutego 2010 - 16:28
Dobrej jakości skany z Famitsu. Wejdźcie, powiększcie i zobaczcie jak to wygląda. Wciąż Wii? W ogole w stosunku do obrazkow z pierwszego posta w temacie, te nowe to niebo a ziemia.
I jeszcze info z Fam. :
http://gonintendo.co...y.php?id=114618
#14 Napisany 17 lutego 2010 - 17:00
http://www.true-gami...et/home/?p=8227
Dobrej jakości skany z Famitsu. Wejdźcie, powiększcie i zobaczcie jak to wygląda. Wciąż Wii? W ogole w stosunku do obrazkow z pierwszego posta w temacie, te nowe to niebo a ziemia.
I jeszcze info z Fam. :
http://gonintendo.co...y.php?id=114618
No tylko jakoś trudno mi uwierzyć, aby taką grafikę i otwarte przestrzenie pociągnęła ta maszynka
#15 Napisany 17 lutego 2010 - 17:06
#16 Napisany 17 lutego 2010 - 23:22
#17 Napisany 22 lutego 2010 - 16:44
#18 Napisany 22 lutego 2010 - 18:40
In a recent interview with Famitsu magazine, Xenoblade director and creative director at Monolith, Tetsuya Takahashi expounded on the game world. Xenoblade takes place on the corpses of two Gods that were locked in battle, according to a translation by IGN. One is inhabited by humans, while the other is inhabited by mechanical creatures. The two races don’t get along, and the story revolves around the fight by humans against an imminent "mechanical threat."
widzę kolejne fabularne ścierwo
#19 Napisany 22 lutego 2010 - 18:47
http://www.nintendo.co.jp/wii/sx4j/index.html
Ależ zaj*bisty kawałek leci sobie w tle
O tak
Gra wygląda naprawdę fajnie, ciekawa jestem efektu końcowego i szczegółów
#20 Napisany 24 lutego 2010 - 14:31
#21 Napisany 24 lutego 2010 - 19:49
#22 Napisany 24 lutego 2010 - 20:18
#23 Napisany 24 lutego 2010 - 20:25
#24 Napisany 24 lutego 2010 - 20:33
#25 Napisany 24 lutego 2010 - 20:46
#26 Napisany 09 kwietnia 2010 - 13:12
- 70 to 80 hours long, but somewhere around 100 if you go for optional quests
- the entire Xenoblade world is seamless
- loading breaks when you travel between major areas
- major areas are considered to be different body parts of the two gods
- battles are in real-time with no cuts/breaks
- you can see enemies on the field
- use auto-attack to target an enemy continuously with regular attacks
- move behind or to the side of an enemy, and you can use a special attack called 'Arts'
- once again, soundtrack by Yoko Shimomura
- pre-order "special soundtrack" bonus in Japan
#27 Napisany 09 kwietnia 2010 - 14:42
Jest na co czekać
#28 Napisany 06 maja 2010 - 09:33
#29 Napisany 06 maja 2010 - 10:45
(ale teksturki słabują nieco)
#30 Napisany 06 maja 2010 - 16:13
Szkoda tylko, że nie zobaczyliśmy konkretów, a jedynie miejscówki- które są bardzo fajnie zaprojektowane