Metal Gear Solid: Peace Walker
#31 Gość_Zero_* Napisany 05 czerwca 2009 - 17:13
#32 Napisany 05 czerwca 2009 - 18:03
#33 Napisany 05 czerwca 2009 - 18:17
#34 Napisany 05 czerwca 2009 - 19:24
#35 Napisany 05 czerwca 2009 - 21:56
#36 Napisany 06 czerwca 2009 - 08:59
To jest prezentacja Rising, a my jesteśmy w temacie o Peace WalkerPrezentacja konami tego crapa http://e3.gamespot.c... ... es;title;8
#37 Gość_Zero_* Napisany 06 czerwca 2009 - 15:58
#38 Napisany 07 czerwca 2009 - 08:26
Może dostał kulkę w struny głosowe i się odhajterzył.
Niemałą rolę mogła tu odegrać ekspozycja (nie tylko strun głosowych) Big Bossa na płomienie w Metal Gear 2: Solid Snake. To chyba najlepsze wyjaśnienie dlaczego później jego głos brzmi inaczej niż Solida. Działo się to jak wiemy wiele lat przed wydarzeniami z MG2, tak więc dziwnym byłoby, gdyby Hayter nie powrócił, tym bardziej, że ma to być pełnoprawny prequel.
#39 Napisany 11 czerwca 2009 - 20:29
- Sean wyjaśnia wątpliwości co do tego czy MPO jest kanoniczne: odpowiedź jest twierdząca
- czy Peace Walker to piątka? I tak i nie. To ten sam kaliber - wyjaśnia Sean
- prawdziwy sequel odnosi się więc zapewne do tego iż, podobnie jak do dużych części serii, za projekt zabrał się bezpośrednio Kojima
- Peace Walker to historia którą Hideo chciał opowiedzieć od samego początku. Dla niego to pierwotne MPO
- gra trafia na PSP ze względu na rozgrywkę która jest unikalna dla tego rodzaju sprzętu, stąd tytuł nie trafia na PS 3
- gra pozostaje skradanką lecz przyniesie ze sobą wiele nowych elementów do serii. Jakich? Sean sugeruje związek z czterema Snejkami w zwiastunie. Obiecuje także że będziemy wciąż wracać do gry, zaś ta starczy nam na bardzo długi okres czasu
- blizna na ciele Big Bossa ma faktycznie przypominać nam o bliźnie The Boss
#40 Gość_Zero_* Napisany 11 czerwca 2009 - 20:31
#41 Napisany 15 czerwca 2009 - 11:41
Nie daruję Kojimie, że nie zrobi tej gry na PS3 czy nawet jako multiplatformy . Ten bełkot o unikalnych możliwościach PSP kompletnie do mnie nie przemawia. Kojima mówiąc tak po prostu się tak broni, a tak naprawdę Sony kazało Konami zrobić Metala na swój podupadający handheld, bo jak wiemy nowa fala tytułów zmierza na PSP. Cholera, żeby to jeszcze był jakiś niekanoniczny spin-off albo zestaw mini-gierek, a tak... jestem zachwycony, uwielbiam a przy tym nienawidzę Peace Walkera. Jak sobie pomyślę, jak szokująco mogłby się prezentować na PS3 to aż mnie skręca ... MGS4 byłby wtedy jak MGS 2, a Peace Walker jak MGS3- the ultimate MGS prequel jeszcze lepiej wykorzystujący silnik który już raz się sprawdził, z jeszcze lepszą grafiką i -na dodatek, analogicznie do Snake Eatera- z akcją w dżungli oraz Big Bossem w roli głównej. Brzmi niesamowicie, ale niestety Konami i Hideo pokazali posiadaczom PS3 środkowy palec w temacie Peace Walkera. Ech, życie ...
#42 Napisany 15 czerwca 2009 - 11:57
Myślę, że tak jak MGS4 był wyjałowiony z sekretów/smaczków względem Sneak Eatera (choćby rozmowy przez Codec, czy system roślin, zwierząt), tak Peace Walker będzie mógł być naprawdę dopracowany, bo ekipa nie spędzi miesiąca nad rzeźbieniem brody Big Bossa, ale skupi się na innych elementach. Cała para ze sfery audio-video pójdzie w inny gwizdek.
#43 Napisany 15 czerwca 2009 - 16:05
#44 Napisany 15 czerwca 2009 - 18:08
#45 Napisany 15 czerwca 2009 - 22:07
A Krillu czemu nie burzysz się tak na temat Portable Ops? W końcu też pełnoprawny Metal...
Pożyczyłem od kumpla, przeszedłem, oddałem mu konsolkę. Bez rewelacji (a sterowanie faktycznie zasysało), ale koderzy zawiedli mnie tym, że robią to ponownie. Pełnoprawne MGSy powinny jednak wychodzić jedynie na konsolach stacjonarnych. Oby więc MGS: Peace Walker bronił się chociaż scenariuszem i klimatem lat 70 i robił tak duże wrażenie jak jego trailer...Ale chyba niesmak pozostanie. No, tyle, że w końcu zawsze to coś jak MGS 5, więc na pewno Kojima dostarczy- szkoda tylko, że wybór platformy to czysta kalkulacja.
#46 Napisany 16 lipca 2009 - 19:24
#47 Napisany 16 lipca 2009 - 19:34
#48 Napisany 19 lipca 2009 - 21:49
#49 Napisany 19 sierpnia 2009 - 17:09
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-mgs-peace/54467
No i już wiemy, że kooperacja będzie odgrywała bardzo dużą rolę w grze.
#50 Napisany 02 września 2009 - 11:24
#51 Napisany 23 września 2009 - 18:12
#52 Napisany 24 września 2009 - 20:02
http://polygamia.pl/... ... lkera.html
To jest bez wątpienia prawdziwy MGS
#53 Gość_Zero_* Napisany 24 września 2009 - 20:04
zajebistości ... juz wiem ze PSP kupie na bank
#54 Napisany 24 września 2009 - 20:42
#55 Napisany 24 września 2009 - 20:46
#56 Napisany 24 września 2009 - 21:06
Od kiedy trailery MGSów spoilują fabułę?Oglądać ten filmior czy lepiej se nie spoilować ani tyć-tyć fabuły?
#57 Napisany 24 września 2009 - 21:21
#58 Napisany 24 września 2009 - 21:40
Nowy zwiastun jest genialny (tyle nawiązań do poprzednich części, że głowa pęka ), przez niego trudno będzie mi zaakceptować komiksowo animowane scenki. Jak dobrze, że mój kuzyn kupił sobie ostatnio PSP