Metal Gear Solid: Peace Walker
Rozpoczęte przez
MonsieurWoland
, 02 06 2009 19:51
197 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 24 września 2009 - 23:00
Masz na końcu tytuł, poszukaj sobie.
#62 Napisany 25 września 2009 - 08:38
Trailer sequela najlepszej moim zdaniem gry poprzedniej generacji z TGS 2k9 jest absolutnie genialny. Nie wspominając już nawet o niesamowitym "Heavens Divide"... O ile wcześniej narzekałem na fakt wydania Peace Walkera na PSP tak teraz jestem zdumiony tym, jak rewelacyjnie się ta gra prezentuje i jak bardzo mi się podoba. Kojima i jego ludzie jak zwykle mają gdzieś ograniczenia sprzętowe. Jest tylko kilka gier, na które czekam tak bardzo jak na "brakujące ogniwo" sagi MGS. Rewelacja, po prostu rewelacja...
#63 Napisany 25 września 2009 - 09:38
O ile te Targi TGS zawiodły mnie ogólnie to demo i trailer MGS PW mi bardzo przypasiły, cóż powiedzieć po demie moge powiedzieć że to nie bedzie taka bieda jak z MGS PO gdzie sie sterowało niewygodnie, no w demie MGS PW też mi sie steruje jakoś tak archaicznie ale wiem że to sterowanie da sie przyswoić i jest bdb przy sterowaniu MGS PO, na małym ekraniku grafa wygląda jakbym prawie grał w MGS3, gdyby demo nie było po japońsku to bym je przeszedł z 5 razy a nie 1 raz. Trailer mnie oczwarował i widać że to bedzie kolejny prawdziwy MGS.
#64 Napisany 25 września 2009 - 18:06
Wiecie, mam wrażenie, że trzech dodatkowych Snejków jest w grze tylko dlatego żeby w multi inni gracze mogli grać jako główny bohater.
#65 Napisany 25 września 2009 - 21:57
Po pograniu drugi raz w demo znalazłem w menu dodatkowe misje których wcześniej jakoś nie zauważyłem i o ile normalna gra w skradanie sie po dżungli jest bdb pod względem sterowania to jak tylko doszedłem do jakby bossa czyli jakiegoś człogu z jednego trailera chyba pierwszego to cała walka zrobiła jest mega frustrująca przez samą konstrukcje psp, choć można włączyć autoaim i nie bawić sie w over the shoulder view to jednak po przejściu tego bossa szkoda że to gra nie wyszła na konsole stacjonarną.
#66 Napisany 26 września 2009 - 08:29
Trzymajmy kciuki, że w przeciwieństwie do PO i PO+ zechcą przerzucić to na większe konsole(...) szkoda że to gra nie wyszła na konsole stacjonarną.
#67 Napisany 26 września 2009 - 11:26
Obejrzałem se trailer. Mam nadzieję, że skonwertują to na PS3 albo jeszcze lepiej na pieca Bo nie mam zamiaru kupować PSP dla 1 gry.
#68 Napisany 26 września 2009 - 12:58
Mi by stykało PS2. W sumie grafa wskazuje bardziej na past-gena niż obecną generację
#69 Napisany 26 września 2009 - 13:15
Mają silnik od Rising W PW też będą te kiepawe-komiksowe przerywniki?
#70 Napisany 26 września 2009 - 13:19
One nie sa kiepawe
#71 Napisany 26 września 2009 - 13:32
Są huyowe, koniec, tlopta. MGS powineien mieć cut-scenki takie jakie miał od zawsze na silniku gry.
#72 Gość_Zero_* Napisany 26 września 2009 - 14:08
widać że będzie i to i to chyba
#73 Napisany 26 września 2009 - 21:39
Raczej tak, oczekiwałbym co bardziej epickich momentów na silniku gry.
#74 Napisany 06 października 2009 - 19:36
#75 Napisany 07 października 2009 - 10:46
Już kiedyś było coś podobnego do Tekkena DR na PSP i jakoś do europejskich kopii nie dodawali tych nakładek wiec ja już zapijam to zimną wodą
#76 Napisany 18 października 2009 - 12:10
#77 Napisany 27 października 2009 - 23:32
Grałem dzisiaj w demo i jedno powiem. Będzie Nap****nie!!!
Ale za ver. z ENG SUB przyjdzie nam czekaci...
100H na 100%? 9H scenek? Nie wierzę że to się uda... Zbyt piękne aby bylo prawdziwe.
Yyy gdzie te komedny glosowe ma się niby "wysyłaci"? Trzeba będzie mieć mikrofon jakiś...?
Ale za ver. z ENG SUB przyjdzie nam czekaci...
100H na 100%? 9H scenek? Nie wierzę że to się uda... Zbyt piękne aby bylo prawdziwe.
Yyy gdzie te komedny glosowe ma się niby "wysyłaci"? Trzeba będzie mieć mikrofon jakiś...?
#78 Napisany 01 grudnia 2009 - 12:48
Premiera w Japonii 18 marca.
#79 Napisany 01 grudnia 2009 - 12:55
Najnowsze PSP ma wbudowany mikrofon, a do starych są chyba zestawy słuchawkowe z nim. Ciekawie się zapowiada, ciekawie.
#80 Napisany 03 grudnia 2009 - 19:52
Premiera u nas 28 maja.
#81 Napisany 17 grudnia 2009 - 21:05
Angielskie demo jest na PS Store
#82 Napisany 17 grudnia 2009 - 21:08
Oraz 'several other gaming sites':Angielskie demo jest na PS Store
http://kotaku.com/54... ... -christmas
#83 Napisany 25 grudnia 2009 - 18:14
Pytanie, pograłem sobie w demko i mam tak, że Snejk często sam lezie. Znaczy, podejdę sobie kawałek w jakąś stronę, puszczam analoga, a on idzie dalej. W tej grze tak jest czy coś z analogiem się rypie, bo stasznie mnie to wkurza?
#84 Napisany 25 grudnia 2009 - 18:20
To musi być coś z PSP, bo u mnie np. w Daxterze i GoWie też tak czasem jest.
#85 Napisany 27 grudnia 2009 - 21:32
Ano, raczej coś masz z analogiem nie tak.
Pograłem w demko ostatnio, jak zawsze świetne Oba typy sterowania mogłyby być lepsze, ale z obu wybrałem szuterowe, o wiele lepiej działa kiedy dzieje się dużo.
Pograłem w demko ostatnio, jak zawsze świetne Oba typy sterowania mogłyby być lepsze, ale z obu wybrałem szuterowe, o wiele lepiej działa kiedy dzieje się dużo.
#86 Napisany 09 stycznia 2010 - 21:57
Ja też tak czasami mam. Pewnie problem leży w tym ,że ten analog jest tragiczny i nie nadaje się praktycznie do niczego.
#87 Napisany 11 marca 2010 - 20:43
#88 Napisany 26 marca 2010 - 11:41
Niedawno pojawiły się dwa filmiki, które kompletnie sprowadziły mnie do parteru... swoją beznadziejnością
Paz sobie hasa i śpiewa piosenki - co to kierwa ma być?
Grupowa walka z bossem - no i niby spoko, ale dziwaczność i naćpanizm tego wszystkiego trudno mi przyjąć. Pudełko-karetka?! Wykrzykiwanie nazw ataków jak w Naruto (Super Co-op Weapon - Railugn!)?! Że niby jak? Kurde, gdzie te czasy, kiedy śmigało się z USP45, FAMASem i Chaffami i nic więcej do szczęścia nie było potrzeba?
Poza tymi dziwactwami, to rozgrywka wygląda solidnie - szkoda, że nie zasmakuję jej w co-opie, bo żadnego z moich znajomych nie interesuje Metal.
Paz sobie hasa i śpiewa piosenki - co to kierwa ma być?
Grupowa walka z bossem - no i niby spoko, ale dziwaczność i naćpanizm tego wszystkiego trudno mi przyjąć. Pudełko-karetka?! Wykrzykiwanie nazw ataków jak w Naruto (Super Co-op Weapon - Railugn!)?! Że niby jak? Kurde, gdzie te czasy, kiedy śmigało się z USP45, FAMASem i Chaffami i nic więcej do szczęścia nie było potrzeba?
Poza tymi dziwactwami, to rozgrywka wygląda solidnie - szkoda, że nie zasmakuję jej w co-opie, bo żadnego z moich znajomych nie interesuje Metal.
#89 Napisany 26 marca 2010 - 21:23
Kurde, to naprawdę fajnie wygląda i żal, że nie jest na duże konsole ;( (znów, pewnie forma i uproszczenia idealnie na PSP się wpisują). Duch MGS3 ... a team attack z korbami ładującymi rail guna wygląda może śmiesznie, ale też pewnie sporo satysfakcji daje
#90 Napisany 26 marca 2010 - 22:01
Nie chodzi o to jak wygląda (niech korby se będą ), ale o ten okrzyk niczym "GUOKATYU NO JUTSU!!!" z Naruto.Kurde, to naprawdę fajnie wygląda i żal, że nie jest na duże konsole ;( (znów, pewnie forma i uproszczenia idealnie na PSP się wpisują). Duch MGS3 ... a team attack z korbami ładującymi rail guna wygląda może śmiesznie, ale też pewnie sporo satysfakcji daje