Skocz do zawartości

Zdjęcie

Metal Gear Solid: Peace Walker


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
197 odpowiedzi na ten temat

#61 Shinigami Napisany 24 września 2009 - 23:00

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Masz na końcu tytuł, poszukaj sobie.
  • 0

#62 Krill Napisany 25 września 2009 - 08:38

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Trailer sequela najlepszej moim zdaniem gry poprzedniej generacji z TGS 2k9 jest absolutnie genialny. Nie wspominając już nawet o niesamowitym "Heavens Divide"... O ile wcześniej narzekałem na fakt wydania Peace Walkera na PSP tak teraz jestem zdumiony tym, jak rewelacyjnie się ta gra prezentuje i jak bardzo mi się podoba. Kojima i jego ludzie jak zwykle mają gdzieś ograniczenia sprzętowe. Jest tylko kilka gier, na które czekam tak bardzo jak na "brakujące ogniwo" sagi MGS. Rewelacja, po prostu rewelacja... :kult:
  • 0

#63 f5k Napisany 25 września 2009 - 09:38

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
O ile te Targi TGS zawiodły mnie ogólnie to demo i trailer MGS PW mi bardzo przypasiły, cóż powiedzieć po demie moge powiedzieć że to nie bedzie taka bieda jak z MGS PO gdzie sie sterowało niewygodnie, no w demie MGS PW też mi sie steruje jakoś tak archaicznie ale wiem że to sterowanie da sie przyswoić i jest bdb przy sterowaniu MGS PO, na małym ekraniku grafa wygląda jakbym prawie grał w MGS3, gdyby demo nie było po japońsku to bym je przeszedł z 5 razy a nie 1 raz. Trailer mnie oczwarował i widać że to bedzie kolejny prawdziwy MGS.
  • 0

#64 Shinigami Napisany 25 września 2009 - 18:06

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Wiecie, mam wrażenie, że trzech dodatkowych Snejków jest w grze tylko dlatego żeby w multi inni gracze mogli grać jako główny bohater.
  • 0

#65 f5k Napisany 25 września 2009 - 21:57

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Po pograniu drugi raz w demo znalazłem w menu dodatkowe misje których wcześniej jakoś nie zauważyłem i o ile normalna gra w skradanie sie po dżungli jest bdb pod względem sterowania to jak tylko doszedłem do jakby bossa czyli jakiegoś człogu z jednego trailera chyba pierwszego to cała walka zrobiła jest mega frustrująca przez samą konstrukcje psp, choć można włączyć autoaim i nie bawić sie w over the shoulder view to jednak po przejściu tego bossa szkoda że to gra nie wyszła na konsole stacjonarną.
  • 0

#66 Scorpio Napisany 26 września 2009 - 08:29

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

(...) szkoda że to gra nie wyszła na konsole stacjonarną.

Trzymajmy kciuki, że w przeciwieństwie do PO i PO+ zechcą przerzucić to na większe konsole :)
  • 0

#67 phsx Napisany 26 września 2009 - 11:26

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Obejrzałem se trailer. Mam nadzieję, że skonwertują to na PS3 albo jeszcze lepiej na pieca ^_^ Bo nie mam zamiaru kupować PSP dla 1 gry.
  • 0

#68 Scorpio Napisany 26 września 2009 - 12:58

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Mi by stykało PS2. W sumie grafa wskazuje bardziej na past-gena niż obecną generację :)
  • 0

#69 phsx Napisany 26 września 2009 - 13:15

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Mają silnik od Rising :P W PW też będą te kiepawe-komiksowe przerywniki? :cry:
  • 0

#70 Kradziej Napisany 26 września 2009 - 13:19

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
One nie sa kiepawe :foch:
  • 0

#71 phsx Napisany 26 września 2009 - 13:32

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
Są huyowe, koniec, tlopta. MGS powineien mieć cut-scenki takie jakie miał od zawsze na silniku gry.
  • 0

#72 Gość_Zero_* Napisany 26 września 2009 - 14:08

Gość_Zero_*
  • Goście
widać że będzie i to i to chyba
  • 0

#73 Shinigami Napisany 26 września 2009 - 21:39

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Raczej tak, oczekiwałbym co bardziej epickich momentów na silniku gry.
  • 0

#74 ACZ Napisany 06 października 2009 - 19:36

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
Będzie nakładka do gry na przyciski geometryczne.
http://www.ps3site.p...-w-mgspw/21383/
Dodany obrazek
  • 0

#75 f5k Napisany 07 października 2009 - 10:46

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Już kiedyś było coś podobnego do Tekkena DR na PSP i jakoś do europejskich kopii nie dodawali tych nakładek wiec ja już zapijam to zimną wodą
  • 0

#76 ACZ Napisany 18 października 2009 - 12:10

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
W grze będzie można obmacywać.
http://www.ps3site.p...ozbierac/21673/
Dodany obrazek
  • 0

#77 Sogi Napisany 27 października 2009 - 23:32

Sogi

    Link

  • Forumowicze
  • 311 Postów:
Grałem dzisiaj w demo i jedno powiem. Będzie Nap****nie!!!
Ale za ver. z ENG SUB przyjdzie nam czekaci...

100H na 100%? 9H scenek? Nie wierzę że to się uda... Zbyt piękne aby bylo prawdziwe.
Yyy gdzie te komedny glosowe ma się niby "wysyłaci"? Trzeba będzie mieć mikrofon jakiś...?
  • 0

#78 ACZ Napisany 01 grudnia 2009 - 12:48

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
Premiera w Japonii 18 marca.
  • 0

#79 Gnato Napisany 01 grudnia 2009 - 12:55

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:
Najnowsze PSP ma wbudowany mikrofon, a do starych są chyba zestawy słuchawkowe z nim. Ciekawie się zapowiada, ciekawie.
  • 0

#80 ACZ Napisany 03 grudnia 2009 - 19:52

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
Premiera u nas 28 maja.
  • 0

#81 Danteusz Napisany 17 grudnia 2009 - 21:05

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 839 Postów:
Angielskie demo jest na PS Store
  • 0

#82 burnstein Napisany 17 grudnia 2009 - 21:08

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:

Angielskie demo jest na PS Store

Oraz 'several other gaming sites':
http://kotaku.com/54... ... -christmas
  • 0

#83 burnstein Napisany 25 grudnia 2009 - 18:14

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:
Pytanie, pograłem sobie w demko i mam tak, że Snejk często sam lezie. Znaczy, podejdę sobie kawałek w jakąś stronę, puszczam analoga, a on idzie dalej. W tej grze tak jest czy coś z analogiem się rypie, bo stasznie mnie to wkurza?
  • 0

#84 pumba132 Napisany 25 grudnia 2009 - 18:20

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
To musi być coś z PSP, bo u mnie np. w Daxterze i GoWie też tak czasem jest.
  • 0

#85 Shinigami Napisany 27 grudnia 2009 - 21:32

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Ano, raczej coś masz z analogiem nie tak.

Pograłem w demko ostatnio, jak zawsze świetne :) Oba typy sterowania mogłyby być lepsze, ale z obu wybrałem szuterowe, o wiele lepiej działa kiedy dzieje się dużo.
  • 0

#86 Groomi Napisany 09 stycznia 2010 - 21:57

Groomi

    Mega Man

  • Narybek
  • 134 Postów:
Ja też tak czasami mam. Pewnie problem leży w tym ,że ten analog jest tragiczny i nie nadaje się praktycznie do niczego.
  • 0

#87 burnstein Napisany 11 marca 2010 - 20:43

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 073 Postów:
Gejplej, można obaczyć kilka świetnych patentów.
proszę kliknąć w ten link, żeby mu smutno nie było
  • 0

#88 Kradziej Napisany 26 marca 2010 - 11:41

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Niedawno pojawiły się dwa filmiki, które kompletnie sprowadziły mnie do parteru... swoją beznadziejnością :blink:
Paz sobie hasa i śpiewa piosenki - co to kierwa ma być?
Grupowa walka z bossem - no i niby spoko, ale dziwaczność i naćpanizm tego wszystkiego trudno mi przyjąć. Pudełko-karetka?! Wykrzykiwanie nazw ataków jak w Naruto (Super Co-op Weapon - Railugn!)?! Że niby jak? Kurde, gdzie te czasy, kiedy śmigało się z USP45, FAMASem i Chaffami i nic więcej do szczęścia nie było potrzeba? :(
Poza tymi dziwactwami, to rozgrywka wygląda solidnie - szkoda, że nie zasmakuję jej w co-opie, bo żadnego z moich znajomych nie interesuje Metal.
  • 0

#89 Scorpio Napisany 26 marca 2010 - 21:23

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Kurde, to naprawdę fajnie wygląda i żal, że nie jest na duże konsole ;( (znów, pewnie forma i uproszczenia idealnie na PSP się wpisują). Duch MGS3 ... a team attack z korbami ładującymi rail guna wygląda może śmiesznie, ale też pewnie sporo satysfakcji daje :)
  • 0

#90 Kradziej Napisany 26 marca 2010 - 22:01

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Kurde, to naprawdę fajnie wygląda i żal, że nie jest na duże konsole ;( (znów, pewnie forma i uproszczenia idealnie na PSP się wpisują). Duch MGS3 ... a team attack z korbami ładującymi rail guna wygląda może śmiesznie, ale też pewnie sporo satysfakcji daje :)

Nie chodzi o to jak wygląda (niech korby se będą :P), ale o ten okrzyk niczym "GUOKATYU NO JUTSU!!!" z Naruto.
  • 0