Skocz do zawartości

Zdjęcie

Metal Gear Solid: Peace Walker


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
197 odpowiedzi na ten temat

#151 kowal Napisany 18 sierpnia 2010 - 11:17

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
no bez przesady, to nie tak żebym zaraz z tego powodu rzucił grę w kąt. najlepsze co udało mi się wymyśleć to sterowanie, gdzie kwadrat to strzał/atak a krzyżakiem i L bawimy się kamerą (jakoś dziwnie mi się celowało używając przycisków geometrycznych). teraz można spokojnie head shota zasadzić a w razie zadymy włączamy selectem auto aim. choć tak na prawdę w alert phase załatwiam wszystkich CQC. chyba w żadnej częsci nie dawało to takiej frajdy jak tutaj.
anyway gra jest na prawdę bardzo dobra i absolutny must have dla każdego fana MGS i/lub posiadacza psp.
  • 0

#152 Gość_Zero_* Napisany 18 sierpnia 2010 - 19:45

Gość_Zero_*
  • Goście
Pograłem chwilę, najpierw pomyślałem że MGS się skończył, a tu odrazu mi dowalili że Boss żyje :D

mimo wszystko, jeśli PSP nie będzie miał drugiego analoga to mogą sobie wsadzić konsolę w d*pę ... gra się ciężko, i szkoda że nie poprawiono cover systemu :(
  • 0

#153 Kradziej Napisany 18 sierpnia 2010 - 22:31

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
A ja wam powiem, że nie ma co winić Sony za brak drugiego analoga, tylko deweloperów za to, że na siłę wciskają na tę konsolę gry, które DUŻO by zyskały dzięki drugiemu dżogowi.
  • 0

#154 kowal Napisany 19 sierpnia 2010 - 10:31

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
nie zgadzam się. brak drugiej gały to ewidentny błąd sony. wystarczyło żeby przed zaprojektowaniem psp wziąć w łapy dual shocka i zagrać w kilka gier.
co prawda mógłby Kojima zastosować kamerę z MGS1 ale wówczas było by marudzenie, że się uwstecznił i w takich czasach nie mamy możliwości swobodnego rozglądania się. na co Hideo odpowiedziałby, że bez drugiej gałki było by to upierdliwe i tak w kółko Macieju.
a mnie aktualnie wk***ia paraliż jakiego dostaje Snake w czasie leżenia. choć domyślam się, że gdyby można się było czołgać i/lub strzelać to gra zrobiła by się zbyt prosta ale to w takim razie trzeba było popracować trochę nad SI przeciwników, którzy są równi głusi i ślepi co ci z jedynki.
aha. i w momenie kiedy jesteśmy za przeszkodą np.skrzynią, i celujemy do gościa, który za nią stoi to Snake robi dziwny krok w tył, jak by potrzebował więcej miejsca. wtf? co ja trzymam w rękach, pistolet czy stingera??
żeby nie było, że tylko marudzę to fajny jest patent, gdy przyklejamy się do ściany i wciskamy L a kamerka dopada najbliższego przeciwnika i oglądamy go z bliska przez lornetkę (ale brak poruszania się wzdłuż ścian jest już be[tak, wiem. te tępaki i tak mnie nie widzą]).
p.s.gdzie wsadziliście Millera? u mnie robi za mechanika.
  • 0

#155 MonsieurWoland Napisany 19 sierpnia 2010 - 13:39

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Okey kupilem tego mgsa z tydzien temu i musze przyznac ze jest to pierwszy mental gej solid w ktorego gra mi sie calkiem przyjemnie. Ukonczylem juz tryb fabularny, teraz maksuje spec opsy i outer opsy. Z singielka wycisne maksika, nie ma bacika :^^: Sterowanie oczywiscie lezy i kwiczy, ale ja do takiego mapowania klawiszy przyzwyczailem sie juz w Resistance Retribution. Fabula ssie, humor mierny - ale tym razem Hideo w koncu dobrze zaprojektowal gameplay. Szkoda tylko, ze tak pozno. Anyway - z zakupu jestem zadowolony. Nie jest to gra wybitna, ale swietnie spelnia sie w roli zabijacza czasu
  • 0

#156 Shinigami Napisany 01 września 2010 - 13:28

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Pis Łoker ma pojawić się na TGS. Lepsza wersja czy dostanie grę na PS3?
http://neogo.pl/news...-3-raz-jeszcze/
  • 0

#157 kowal Napisany 02 września 2010 - 08:39

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
czy do co-opa trzeba mieć kogoś pod ręką czy na odległość też można pograć?
przy normalnych planszach może to się tak nie ujwania ale przy walkach z bossami ewidentnie widać, że były robionę z myślą o co-opie. gram sam a koleś z pojazdu krzyczy do piechoty "okrążyć ich!".
  • 0

#158 Gość_Zero_* Napisany 24 października 2010 - 12:23

Gość_Zero_*
  • Goście
kurw, najzwyczajniej w świecie nie ogarniam tej gry :/ Mam bossa, Mi-24, taki śmigłowiec który wyrzuca po czterech kolesi. Nie mogę go pokonać :fp:
  • 0

#159 MonsieurWoland Napisany 24 października 2010 - 13:26

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:

kurw, najzwyczajniej w świecie nie ogarniam tej gry :/ Mam bossa, Mi-24, taki śmigłowiec który wyrzuca po czterech kolesi. Nie mogę go pokonać :fp:


Co za lama OLO. Ja cofnalem sie do samego rogu mapy, kosilem kolesi z m4 jak tylko do mnie podchodzili (w tym miejscu jest tylko jedno podejscie) po tym strzelalem z rakietnic/m4 do Mi.

Mozna tez sprobowac troche bardziej czasochlonnego sposobu - wybijasz wszystkie wesole ekipki desantowe (4 badz 5) i wtedy pilot otworzy swoja kabine i bedzie mozna go spokojnie z snajperki zdjac. Dzieki temu bedziesz mial Mi-24 do uzycia w outer opsach.
  • 0

#160 Gość_Zero_* Napisany 24 października 2010 - 13:37

Gość_Zero_*
  • Goście
Robiłem oba sposoby i w tym pierwszym, nie starcza mi rakiet / m4 na zniszczenie heli, a przy drugim za c**j*** nie wychodziła ostatnia ekipa desantowa :/
  • 0

#161 MonsieurWoland Napisany 24 października 2010 - 13:50

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Na ostatnia trzeba troche poczekac, ja umilalem sobie czas strzelajac w tylny rotator smiglowca.
  • 0

#162 kowal Napisany 25 października 2010 - 14:42

kowal

    Gracz

  • Forumowicze
  • 5 678 Postów:
a używasz Taikun Support Markera, czyli zrzutów prowiantu i amunicji? bo bez tego to raczej ciężko wykończyć bossów. ja na helikopter brałem FIM-43(lokuje się na celu) i M60.
a tak się kurde dziwiłem, że w brefiengu Kaz mówi, że mam go zniszczyć albo rozwalić wszystkich żołnierzy a oni ciągle wychodzą i wychodzą... nim doszło do 4 zrzutu to helikopter był juz na ziemi. dzisiaj spróbuje go złapać bo póki co jeszcze nie mam nic latającego.
  • 0

#163 Gość_Zero_* Napisany 25 października 2010 - 17:38

Gość_Zero_*
  • Goście
Nie. Nie mam Support Makera :x Ale juz sobie poradziłem, granaty na żołnierzy i bazooka + jakies działko na heli ... no i mam heli w oddziale :)
  • 0

#164 ComaPL Napisany 30 października 2010 - 13:58

ComaPL

    Chocobo

  • Narybek
  • 18 Postów:
Mam problem z uruchomieniem oryginalnej wersji gry (sciagnieta przez PS Store). Normalnie sie zainstalowala, ale po odpaleniu jest komunikat o zapisywaniu na karcie pamieci (nie mam takiej karty w psp go), komunikat znika i sie instaluje przez 20 min i nic. W efekcie nie moge odpalic gry. Mail ktos podobny problem? Może cos mam w ustawieniach nie tak? Pomożecie? :)
  • 0

#165 Spuczan Napisany 28 sierpnia 2011 - 00:17

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
Taka prawda, że jak się chce wrócić do tej gry po dłużej przerwie by zmasterować jakąś misję lub po prostu przejść kolejną to traci się tyle czasu na przypomnienie sterowania, że szkoda gadać. To zniechęca do śrubowania wyników.
  • 0

#166 Cola Napisany 20 grudnia 2011 - 15:33

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Wczoraj zobaczyłem napisy końcowe. Motyw z rozwijaniem MB przedni, oprawa AV to pierwsza liga na PSP, historia wciąga jak zawsze, a gra nie nudzi. Nie sprawdzałem online, czego żałuję, bo tam gra na pewno rozwija nieco skrzydła. Zdecydowanie jeden z lepszych tytułów w jaki grałem na konsolce sony.
  • 0

#167 Gość_Taikun_* Napisany 20 grudnia 2011 - 17:49

Gość_Taikun_*
  • Goście
na pewno jeden z lepszych, ale mnie znudził i nie skonczylem ... MGS skonczyl sie dla mnie na MGS4
  • 0

#168 MonsieurWoland Napisany 20 grudnia 2011 - 17:52

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Wszystko fajnie ale farmienie jencow jest nudne ze o jpr.
  • 0

#169 Danteusz Napisany 20 grudnia 2011 - 21:54

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 883 Postów:

na pewno jeden z lepszych, ale mnie znudził i nie skonczylem ... MGS skonczyl sie dla mnie na MGS4


Zaraz zaraz...czyżby PW miał WADY?
  • 0

#170 Gość_Taikun_* Napisany 20 grudnia 2011 - 21:57

Gość_Taikun_*
  • Goście
tak :) tylko MGS4 jest pozbawiony wad k***a ...
  • 0

#171 Cola Napisany 21 grudnia 2011 - 14:19

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:

Wszystko fajnie ale farmienie jencow jest nudne ze o jpr.


To prawie jak zbieranie pokemonów, no i samo rozwijanie Outer Heaven grzeje mnie samo w sobie.
  • 0

#172 Spuczan Napisany 21 grudnia 2011 - 15:25

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
A ja z fartem dziś zakupiłem MGSPW. Także za chwilę zabieram się za granie ;)
  • 0

#173 Spuczan Napisany 23 grudnia 2011 - 08:56

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
Grałem już w Peace Walkera i jestem zachwycony. Bez dwóch zdań jedna z najlepszych gier na PSP. Ktoś ma ochotę na coopa to pisać PW. Nie mogę się już doczekać wersji na PS3. Mam tylko nadzieję, że zwiększą poziom trudności bo z DS3 to będzie za łatwe.
  • 0

#174 Spuczan Napisany 08 stycznia 2012 - 20:28

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
Chłopaki jak ktoś jeszcze gra w PW to zapraszam. Ja grę mam od dwóch tygodni i chętnie pogram sobie z kimś z forum. Nie rozumiem narzekań z poprzednich stron. Jedyne z czym się zgodzę to marnym AI i częstymi loadingami. Reszta zarzutów to czepianie się na siłę. Według mnie PW jest jednym z z trzech najlepszych MGSów jakie wyszły do tej pory. Po tej grze jestem w stanie zdecydowanie dać Kojimie kredyt zaufania bo pokazał, że w uiwersum MGSa można zrobić coś oryginalnego.
  • 0

#175 MonsieurWoland Napisany 08 stycznia 2012 - 21:11

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Ta gra do grindowy crap, ale fakt ze te jednoczesnie jeden z najlepszych mg o l o.
  • 0

#176 Cola Napisany 09 stycznia 2012 - 13:07

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Nie crap tylko jeden z ciekawszych MGSów ze świetnym patentem na rozgrywkę (rozbudowywanie bazy).
  • 0

#177 Spuczan Napisany 09 stycznia 2012 - 22:13

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:

Ta gra do grindowy crap, ale fakt ze te jednoczesnie jeden z najlepszych mg o l o.


To jeden z lepszych MGSów. Ta gra udowadnia jak bardzo można jeszcze w MGSa upchać masę fajnych patentów.

Zresztą po przeczytaniu Twoich postów widzę, że zmieniasz zdanie jak chorągiewka: jest super, e gówno, ojej jakie fajna, ale szit.
  • 0

#178 Cola Napisany 10 stycznia 2012 - 12:30

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Dokładnie. W świecie MGS można jeszcze sporo namieszać.
  • 0

#179 Spuczan Napisany 11 stycznia 2012 - 01:38

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
Nie wiem czy jestem w połowie czy na początku ale do tej pory naliczyłem tyle plusów, że aż trudno mi uwierzyć w te 5 stron na forum.

+ możliwość szlifowania wyników
+ mnóstwo misji pobocznych które nie są do siebie bliźniaczo podobne
+ rozbudowa bazy
+ zbieranie pojazdów
+ ulepszanie broni
+ styl cutscenek (genialny!)
+ statystyki profilu gracza

- walki z bossami
- cutscenki z QTE
- loadingi

Żaden z wymienionych plusów mi się jeszcze nie znudził. W zasadzie za każdym razem jak przejdę jedną misję na A, B lub C to od razu poprawiam na S. Wciągnąłem się w wysyłanie oddziałów do walki i nazbierałem ostatnio 6 LVG i 4 czołgi. Historia nie jest specjalnie wciągająca ale też nie przynudzają ani nie denerwują długimi przemówieniami (sporna kwestia co to znaczy długo). Gram już 2 albo 3 tydzień i nadal nie mam dość. MGSPW to na pewno najlepsza gra na PSP dla mnie.
  • 0

#180 Cola Napisany 11 stycznia 2012 - 11:13

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Walki z szefami są ok, tylko trochę za długie jak gra się samemu. No i wiadmo, że to nie ta sama liga co Mantis.
  • 0