ModNation Racers
#31 Napisany 11 maja 2010 - 20:55
#32 Napisany 11 maja 2010 - 21:20
#33 Napisany 11 maja 2010 - 21:22
You can't say ignorant without IGN.IGN dał w sumie zawrotne 9.0, to średniaczek nie jest ... choć dla mnie bardziej miarodajne są oceny od GT
#34 Napisany 11 maja 2010 - 21:26
No bo wygląda na to, że gra w samej mechanice nie ma jakiejś konkretnej wady, sam w becie niczego takiego nie zauważyłem. Wszystko raczej rozchodzi się o ten brak charakterystycznych cech. Ale jak komuś to nie przeszkadza, to pewnie można brać śmiało.Prawdę mówiąc to ta ocena z GT niezbyt mi pasuje do treści recki. Spodziewałem się tak 8.5, więc zdziwiłem się, kiedy ujrzałem 7.9. Choć co to za różnica - wszystko działa, wygląda toto fajnie, jestem podjarany
#35 Napisany 12 maja 2010 - 08:43
F32L-JEBB-4HGH
#36 Napisany 22 maja 2010 - 08:45
#37 Napisany 22 maja 2010 - 09:13
#38 Napisany 22 maja 2010 - 09:40
#39 Napisany 22 maja 2010 - 11:50
Rozumiem, że chodzi o to, co mnie przeszkadza, czyli nadsterowne karty? Znajomy wczoraj mi mówił, że to wszystko da się usprawnić zmieniając części w samochodach.sterowanie powinno być łatwiejsze do opanowania w tego typu grze.
A demo jest mocno okrojone względem bety, nie rozumiem czemu nie można jeździć zrobionym przez siebie kierowcą o_O
#40 Napisany 22 maja 2010 - 14:30
#41 Napisany 23 maja 2010 - 22:36
Póki co jestem zdania, że bez połączenia z netem nie ma co do MNR podchodzić - loadingi są koszmarne (a sama animacja potrafi chrupnąć w trakcie wyścigu!), oprawa raczej letnia. Same ściganie jest całkiem miodne, ale też gra po prostu nie ma jakiegoś ciekawego charakteru czy stylistyki... Pewnie - edytor to fajna sprawa, ale sens cała ta zabawa zyskuje dopiero w multi... które testuję od jutra.
Shini: hmm, to MNR ma w ogóle jakieś statystyki? Sorry, mi się każdym modelem jeździ DOSŁOWNIE identycznie.
#42 Napisany 24 maja 2010 - 01:42
#43 Napisany 24 maja 2010 - 08:46
GoW3 dostał 9.5, LBP 9.4, MGS4 9.3, Uncharted 9.3 - co nie zmienia faktu, że gry na XO mają więcej ocen od 9.9 do 9.3Co do recki ModNation w GT- czy widzieliście kiedyś by ów GT dało grze na PS3 wyższą notę niż 9.2? Nie. IMO ten serwis często obniża oceny exów na PS3.
Co do MNR, to grałem wczoraj w demo i mi się spodobało, może się skuszę, jeśli będę miał ochotę na relaksujące wyścigi.
#44 Napisany 24 maja 2010 - 20:17
Fakt-jeśli chodzi o edycje to jest duże pole do popisu i tutaj kojarzy mi się z LBP. Szkoda tylko że sama rozgrywka jak dla mnie jest mocno średnia (przynajmniej w demie) i gra jest IMO cholernie paskudna O_o
#45 Napisany 24 maja 2010 - 20:54
#46 Napisany 24 maja 2010 - 21:47
#47 Napisany 27 maja 2010 - 18:01
#48 Napisany 27 maja 2010 - 18:55
#49 Napisany 29 maja 2010 - 09:44
na poczatku bede musial cos zmieniac bohatera/samochod itd ... czy mozna odrazu grac / bo jesli w deme mam miec dlugi wstep do zagrania to sie zniechecam i nie odpalam
#50 Napisany 29 maja 2010 - 10:12
#51 Napisany 29 maja 2010 - 11:22
No właśnie od razu możesz grać, wszystko jest przygotowane. Co więcej, nawet jak się będziesz bawił w edycję bohatera/autka, to nie użyjesz tego w demie, co dla mnie jest bez sensu (ale możesz to przenieść do właściwej gry). Więc "włączasz i grasz" w czystej formie.ja jeszcze nie sprawdzilem / ale juz mam sciagniete i zainstalowane ... pytanko.
na poczatku bede musial cos zmieniac bohatera/samochod itd ... czy mozna odrazu grac / bo jesli w deme mam miec dlugi wstep do zagrania to sie zniechecam i nie odpalam
#52 Napisany 30 maja 2010 - 14:20
Długie loadingi mocno zniechęcają. Ma jednak wyjść łatka która ma ten czas ograniczyć. Dobre i to.
Ta, łatka. Obawiam się, że to czysty populizm i marketingowa zagrywka. Tego wczytywania i opóźniania jest tyle, że nie sądzę, iż uda się to patchem załatwić. Już w becie wszyscy psioczyli na loadingi. I jakoś panowie z UFG nie zdołali nic zmienić.
#53 Napisany 30 maja 2010 - 20:17
demo juz skasowalem - zreszta i tak bym nie kupil ... ale mi nie podeszlo
#54 Napisany 01 czerwca 2010 - 22:43
(B)LINK (B)LINK
#55 Napisany 07 czerwca 2010 - 09:03
na sackboya w mod nation racers, nie dziękujcie