Skocz do zawartości

Zdjęcie

ModNation Racers


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
57 odpowiedzi na ten temat

#31 Scorpio Napisany 11 maja 2010 - 20:55

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
IGN dał w sumie zawrotne 9.0, to średniaczek nie jest ... choć dla mnie bardziej miarodajne są oceny od GT
  • 0

#32 Kradziej Napisany 11 maja 2010 - 21:20

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Prawdę mówiąc to ta ocena z GT niezbyt mi pasuje do treści recki. Spodziewałem się tak 8.5, więc zdziwiłem się, kiedy ujrzałem 7.9. Choć co to za różnica - wszystko działa, wygląda toto fajnie, jestem podjarany ;)
  • 0

#33 Ryan Napisany 11 maja 2010 - 21:22

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

IGN dał w sumie zawrotne 9.0, to średniaczek nie jest ... choć dla mnie bardziej miarodajne są oceny od GT

You can't say ignorant without IGN. ;)
  • 0

#34 Shinigami Napisany 11 maja 2010 - 21:26

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:

Prawdę mówiąc to ta ocena z GT niezbyt mi pasuje do treści recki. Spodziewałem się tak 8.5, więc zdziwiłem się, kiedy ujrzałem 7.9. Choć co to za różnica - wszystko działa, wygląda toto fajnie, jestem podjarany ;)

No bo wygląda na to, że gra w samej mechanice nie ma jakiejś konkretnej wady, sam w becie niczego takiego nie zauważyłem. Wszystko raczej rozchodzi się o ten brak charakterystycznych cech. Ale jak komuś to nie przeszkadza, to pewnie można brać śmiało.
  • 0

#35 MonsieurWoland Napisany 12 maja 2010 - 08:43

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
BTW: Dostałem kod na EKSKLUZYW resoraka. Sam nie skorzystam, wiec kto pierwszy ten lepszy

F32L-JEBB-4HGH
  • 0

#36 Daddy Napisany 22 maja 2010 - 08:45

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 948 Postów:
Ja ściągnąłem demo z PSN USA to sprawdzę, czy to cieszy michę.
  • 0

#37 BeSOS Napisany 22 maja 2010 - 09:13

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Demo lepsze niż beta bez 2 zdań, choćby dzieki stabilnemu (w 90%) framerate'owi, ale i tak jakoś nie mogę się przekonać. jakoś duszy mi brakuje w tej produkcji i sterowanie powinno być łatwiejsze do opanowania w tego typu grze.
  • 0

#38 ramzes64 Napisany 22 maja 2010 - 09:40

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
jest demo do pobrania juz? (jak bede w domu to sciagne i sprawdze), chociaz po filmikach ladnie wyglada, ale jakos sterowanie mi sie nie podoba
  • 0

#39 Shinigami Napisany 22 maja 2010 - 11:50

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:

sterowanie powinno być łatwiejsze do opanowania w tego typu grze.

Rozumiem, że chodzi o to, co mnie przeszkadza, czyli nadsterowne karty? Znajomy wczoraj mi mówił, że to wszystko da się usprawnić zmieniając części w samochodach.

A demo jest mocno okrojone względem bety, nie rozumiem czemu nie można jeździć zrobionym przez siebie kierowcą o_O
  • 0

#40 P-chan Napisany 22 maja 2010 - 14:30

P-chan

    Link

  • Forumowicze
  • 311 Postów:
A mnie jakoś ta gra wybitnie ani nie grzeje, ani nie ziębi po prostu jakoś jest mi obojętna, choć demko sobie sciągne i może zmienie zdanie przekonując się do samej gry.
  • 0

#41 boromi Napisany 23 maja 2010 - 22:36

boromi

    Mokujin

  • Narybek
  • 36 Postów:
Jestem na etapie kończenia singla. I ten tryb oceniam na pełne 7. Odnośnie tego modelu jazdy - jak już napisaliście, samo pokonywanie tras raczej do wyzwań nie należy. Problem w tym, że aby choć wcisnąć się do wymaganej pierwszej trójki, po prostu trzeba driftować gdzie popadnie - i na tym główna trudność polega. Pod koniec giera jest cholernie trudna (o zadaniach dodatkowych nie wspominam) i często wpienia (3 salwy od wroga, jedna po drugiej w trzecim okrążeniu zdarzają się cholernie często i niezależnie od pozycji, wiążą się z koniecznością powtórzenia wyścigu), na mój gust tragicznie pomyślany jest ten system 3-poziomowych znajdziek. Może za bardzo jestem zapatrzony w Mario Karta (który jest znacznie bardziej ślamazarny od MNR), ale tam bardziej mi to pasowało do lekkiej konwencji gokartowych wyścigów - gra po gwałtownym spadku podrzucała nam coś lepszego, pozwalającego odrobić zaległości. A tu tego być nie może, bo praktycznie wszystkie znajdźki pierwszego poziomu są jednakowo cienkie.

Póki co jestem zdania, że bez połączenia z netem nie ma co do MNR podchodzić - loadingi są koszmarne (a sama animacja potrafi chrupnąć w trakcie wyścigu!), oprawa raczej letnia. Same ściganie jest całkiem miodne, ale też gra po prostu nie ma jakiegoś ciekawego charakteru czy stylistyki... Pewnie - edytor to fajna sprawa, ale sens cała ta zabawa zyskuje dopiero w multi... które testuję od jutra.

Shini: hmm, to MNR ma w ogóle jakieś statystyki? Sorry, mi się każdym modelem jeździ DOSŁOWNIE identycznie.
  • 0

#42 Raikoh Napisany 24 maja 2010 - 01:42

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Co do recki ModNation w GT- czy widzieliście kiedyś by ów GT dało grze na PS3 wyższą notę niż 9.2? Nie. IMO ten serwis często obniża oceny exów na PS3.
  • 0

#43 Daddy Napisany 24 maja 2010 - 08:46

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 948 Postów:

Co do recki ModNation w GT- czy widzieliście kiedyś by ów GT dało grze na PS3 wyższą notę niż 9.2? Nie. IMO ten serwis często obniża oceny exów na PS3.

GoW3 dostał 9.5, LBP 9.4, MGS4 9.3, Uncharted 9.3 - co nie zmienia faktu, że gry na XO mają więcej ocen od 9.9 do 9.3 :)

Co do MNR, to grałem wczoraj w demo i mi się spodobało, może się skuszę, jeśli będę miał ochotę na relaksujące wyścigi.
  • 0

#44 Zeus-Nelson Napisany 24 maja 2010 - 20:17

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
Zagrałem w demko i jestem raczej rozczarowany.

Fakt-jeśli chodzi o edycje to jest duże pole do popisu i tutaj kojarzy mi się z LBP. Szkoda tylko że sama rozgrywka jak dla mnie jest mocno średnia (przynajmniej w demie) i gra jest IMO cholernie paskudna O_o
  • 0

#45 boromi Napisany 24 maja 2010 - 20:54

boromi

    Mokujin

  • Narybek
  • 36 Postów:
Dziś pograłem w multi... Powiem tak - samo przeglądanie i ściąganie tworów innych to spora frajda (ludzie, ja mam teraz w teamie Papę smerfa, Borata, Pikachu, 2D... i jeszcze sporo kwiatków)... gorzej niestety z samą rozgrywką. Grę zabija czekaaaanie. W przypadku singla ograniczało się to do tych kilkudziesięcio-sekundowych loadingów. Po włączeniu się do 'światowego grania' ten czas się wielokrotnie wydłużył. Nie wiem, wydaje mi się, że w świeżym i dość wyczekiwanym tytule czekanie, aż gra wyłapie tych 4 graczy, nie powinno trwać dłużej niż minuta-dwie. Ja natomiast dzisiaj miałem posiadówki w lobby rzędu 5 minut wzwyż. I jeżeli mam być szczery - wytrwałem tylko dlatego, że wytrwać muszę. Dlatego też proponuję naprawdę się zastanowić przed zakupem. Pierwszy patch kompletnie nic nie zmienia i gra się trochę jak na podstarzałym PC (oczywiście pomijając kwestię płynności). Ja bym ModNation nie kupił. A w każdym razie - nie tuż po premierze.
  • 0

#46 ACZ Napisany 24 maja 2010 - 21:47

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 161 Postów:
Ja obejrzałem reckę na GT i jednak tego tytułu nie kupię. Odrzuca mnie design, jest mocno średni.
  • 0

#47 MonsieurWoland Napisany 27 maja 2010 - 18:01

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
8.0 od G-spotu

Kiedys napewno kupie :^^:
  • 0

#48 Texz Napisany 27 maja 2010 - 18:55

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Pograłem w demo. Nic się nie zmieniło od czasu bety, może fps zyskał te 5 klatek. Nie zmienia to faktu, że do Mario Kart Wii brakuje nie tylko ich. Skasowałem badziewie.
  • 0

#49 ramzes64 Napisany 29 maja 2010 - 09:44

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
ja jeszcze nie sprawdzilem / ale juz mam sciagniete i zainstalowane ... pytanko.

na poczatku bede musial cos zmieniac bohatera/samochod itd ... czy mozna odrazu grac / bo jesli w deme mam miec dlugi wstep do zagrania to sie zniechecam i nie odpalam
  • 0

#50 Nexus Napisany 29 maja 2010 - 10:12

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Długie loadingi mocno zniechęcają. Ma jednak wyjść łatka która ma ten czas ograniczyć. Dobre i to.
  • 0

#51 Daddy Napisany 29 maja 2010 - 11:22

Daddy

    idiosyncratic idiot

  • Moderatorzy
  • 31 948 Postów:

ja jeszcze nie sprawdzilem / ale juz mam sciagniete i zainstalowane ... pytanko.

na poczatku bede musial cos zmieniac bohatera/samochod itd ... czy mozna odrazu grac / bo jesli w deme mam miec dlugi wstep do zagrania to sie zniechecam i nie odpalam

No właśnie od razu możesz grać, wszystko jest przygotowane. Co więcej, nawet jak się będziesz bawił w edycję bohatera/autka, to nie użyjesz tego w demie, co dla mnie jest bez sensu (ale możesz to przenieść do właściwej gry). Więc "włączasz i grasz" w czystej formie.
  • 0

#52 boromi Napisany 30 maja 2010 - 14:20

boromi

    Mokujin

  • Narybek
  • 36 Postów:

Długie loadingi mocno zniechęcają. Ma jednak wyjść łatka która ma ten czas ograniczyć. Dobre i to.


Ta, łatka. Obawiam się, że to czysty populizm i marketingowa zagrywka. Tego wczytywania i opóźniania jest tyle, że nie sądzę, iż uda się to patchem załatwić. Już w becie wszyscy psioczyli na loadingi. I jakoś panowie z UFG nie zdołali nic zmienić.
  • 0

#53 ramzes64 Napisany 30 maja 2010 - 20:17

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 432 Postów:
zagralem w demo i skasowalem / takie sobie ... no ale jesli nie ma sie Mario Kart / to sie lubi co sie ma :)

demo juz skasowalem - zreszta i tak bym nie kupil ... ale mi nie podeszlo
  • 0

#54 boromi Napisany 01 czerwca 2010 - 22:43

boromi

    Mokujin

  • Narybek
  • 36 Postów:
Jeżeli ten tytulik dalej kogoś interesuje, to pod tym linkiem macie moją nieco dłuższą (i czytaną :P) opinię:

(B)LINK (B)LINK
  • 0

#55 egonszef Napisany 07 czerwca 2010 - 09:03

egonszef

    ke?

  • Forumowicze
  • 2 454 Postów:
"7RCP-JLB9-758H"
na sackboya w mod nation racers, nie dziękujcie
  • 0

#56 Danteusz Napisany 08 czerwca 2010 - 19:14

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Też mam, ale nie dam :foch:
  • 0

#57 Shinigami Napisany 08 czerwca 2010 - 19:16

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 385 Postów:
Coś jest nie tak, że ja nigdy nie otrzymuję żadnych kodów od Sony :(
  • 0

#58 Danteusz Napisany 08 czerwca 2010 - 19:25

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 885 Postów:
Nie zasłużyłeś
  • 0