Child of Eden dobrze całkiem działa z Move a czytałem że jeszcze wygodniej jest z Kinectem. Czyli można i bez przycisków jak się grę dobrze pomyśli.
Dobre wykorzystanie Move byłoby w przygodówkach, sam czekam na Machinarium, podobno ma go wykorzystywać.
Playstation Move
Rozpoczęte przez
Danteusz
, 04 06 2009 21:28
553 odpowiedzi na ten temat
#541 Napisany 29 sierpnia 2012 - 20:29
#542 Napisany 29 sierpnia 2012 - 20:37
Mnie w CoE sterowanie move'em nie podeszło, choć jak w Killzone 3 może to być kwestia przyzwyczajenia, za to w HotD grało mi się na nim świetnie
#543 Napisany 29 sierpnia 2012 - 20:44
Celowniczki widać są dobre do tego. DS Extraction też bardzo dobrze działa.
#544 Napisany 29 sierpnia 2012 - 21:23
Z tego co sie orientuje to grałeś tylko w Hotd3 które jest mocno chaotyczne - zagraj w DS:E lub overkila [single story mode] to poczujesz sie jak strzelec wyborowyMnie w CoE sterowanie move'em nie podeszło, choć jak w Killzone 3 może to być kwestia przyzwyczajenia, za to w HotD grało mi się na nim świetnie
#545 Napisany 29 sierpnia 2012 - 22:05
w child of eden najlepiej gra sie na padzie, potem na move, a najgorzej na kinect. info z neo+.
#546 Napisany 29 sierpnia 2012 - 22:06
Ten tytuł jest na mojej liścieZ tego co sie orientuje to grałeś tylko w Hotd3 które jest mocno chaotyczne - zagraj w DS:E lub overkila [single story mode] to poczujesz sie jak strzelec wyborowy
#547 Napisany 04 listopada 2012 - 15:51
Ej, ej. Mam zamiar kupić EyePeta mojej siostrzenicy na urodziny. Czy oprócz gry, kamery i dildoska jest coś jeszcze potrzebne? Widziałem na allegro zestawy z jakimś małym prostokątem, to jest jak przypuszczam miejsce na którym zwierzak się spawnuje?. Ile wersji tego wyszło? Czym się różni "EyePet i przyjaciele" od podstawki? A może ktoś z forum chce sprzedać?
#548 Napisany 04 listopada 2012 - 16:57
Ten mały prostokąt z łapką był dołączony do wersji bez move'a, w sumie chyba dlatego, że move'a jeszcze wtedy na rynku nie było. Jeśli kupisz wersję z movem to nie jest on potrzebny.
#549 Napisany 04 listopada 2012 - 18:36
Using trophy hunting skills like a boss to help friend in need +1Ten mały prostokąt z łapką był dołączony do wersji bez move'a, w sumie chyba dlatego, że move'a jeszcze wtedy na rynku nie było. Jeśli kupisz wersję z movem to nie jest on potrzebny.
#550 Napisany 08 listopada 2012 - 01:40
oj tam, oj tam.
#551 Napisany 08 listopada 2012 - 07:52
Nic wiecej ci shini nie potrzeba. Gra sie znacznie lepiej na move niz z podstawka. Fajna zabawa dla dzieciakow
#552 Napisany 23 listopada 2012 - 21:11
Kiedyś gdy miałem 80 GB HDD musiałem kasować gry w które aktualnie nie grałem by zrobic sobie troche miejsca na dysku i tym sposobem pozbyłem się Tumble, o której to grze dzis sobie przypomniałem, grajac dziś widać, że najlepsze gry na move to były te pierwsze...gra świetnie wykorzystuje ten kontroler
#553 Napisany 16 grudnia 2012 - 16:42
Szarpnąłem 1 "swiat" w The Shoot - niby gra fajna - przyjemnie sie strzela ale jak przyjdzie do oceniania i wyników ....
Za każda pomyłke multiplier jest obcinany o połowe od aktualnej wartosci - to jest dramat - bo najwyzszy strzal specjalny jest przyznawany jakos od 30-40x - wiec czesto w okolicach kombinacji 20x jest loteria - albo wejda jeszcze 2 strzaly dostaniemy "szał" [który sprawia ze mozna bezkarnie nietrafiac] i dobijemy do 60x i wykosimy kosmiczna ilosc punktów - albo spadniemy do 10x i od nowa trzeba sie wspinac.
To jest problem o tyle że ta gra jest stworzona tak aby uzywac tych specjali. Co więcej jest to typowa strzelnica gdzie gramy tylko na punkty - bez fabuły, zbieractwa, przetrwania.
Patrzac obiektywnie jesli ktos sie bardzo poswieci to spokojnie bedzie ładował wyniki ponad milion raz za razem - ale to jest strzelanka na Movea - moim zdaniem ma byc natychmiastowa - wchodzisz wychodzisz - fajnie sie bawisz. Tutaj poziom wejscia jest zbyt wysoki - albo dobrze strzelasz i masz z tego mase frajdy/punktów - albo spadaj.
Pewnie troche niepotrzebnie zrzedze - oczekiwalem czegoś innego - a tutaj sie okazalo ze gra jest bardziej wymagająca, co nie jest złe ale kto będzie spedzał godziny na strzelance na Movea??
Za każda pomyłke multiplier jest obcinany o połowe od aktualnej wartosci - to jest dramat - bo najwyzszy strzal specjalny jest przyznawany jakos od 30-40x - wiec czesto w okolicach kombinacji 20x jest loteria - albo wejda jeszcze 2 strzaly dostaniemy "szał" [który sprawia ze mozna bezkarnie nietrafiac] i dobijemy do 60x i wykosimy kosmiczna ilosc punktów - albo spadniemy do 10x i od nowa trzeba sie wspinac.
To jest problem o tyle że ta gra jest stworzona tak aby uzywac tych specjali. Co więcej jest to typowa strzelnica gdzie gramy tylko na punkty - bez fabuły, zbieractwa, przetrwania.
Patrzac obiektywnie jesli ktos sie bardzo poswieci to spokojnie bedzie ładował wyniki ponad milion raz za razem - ale to jest strzelanka na Movea - moim zdaniem ma byc natychmiastowa - wchodzisz wychodzisz - fajnie sie bawisz. Tutaj poziom wejscia jest zbyt wysoki - albo dobrze strzelasz i masz z tego mase frajdy/punktów - albo spadaj.
Pewnie troche niepotrzebnie zrzedze - oczekiwalem czegoś innego - a tutaj sie okazalo ze gra jest bardziej wymagająca, co nie jest złe ale kto będzie spedzał godziny na strzelance na Movea??
#554 Napisany 09 marca 2013 - 17:14
Zagrałem w Michael Jackson the Expirience - fajna zabawa dla całej rodzinki, do tego coś czego nie ma w innych grach muzycznych, czyli płytka jest wypchana po brzegi hitami, nie jak w singstar Aerosmith, gdzie nie ma najwiekszych hitów. Można łączyć śpiew i taniec, choć mamm wrażenie, że gdy są dwie osoby tańczące gorzej są odczytywane ruchy...w sumie prezent był dla córki, ale syn też sie wkręcił...za te 19.90 zł opłaca się.