Skocz do zawartości

Zdjęcie

Playstation Move


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
553 odpowiedzi na ten temat

#541 Nexus Napisany 29 sierpnia 2012 - 20:29

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 959 Postów:
Child of Eden dobrze całkiem działa z Move a czytałem że jeszcze wygodniej jest z Kinectem. Czyli można i bez przycisków jak się grę dobrze pomyśli.

Dobre wykorzystanie Move byłoby w przygodówkach, sam czekam na Machinarium, podobno ma go wykorzystywać.
  • 0

#542 Sotaku Napisany 29 sierpnia 2012 - 20:37

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 664 Postów:
Mnie w CoE sterowanie move'em nie podeszło, choć jak w Killzone 3 może to być kwestia przyzwyczajenia, za to w HotD grało mi się na nim świetnie :tak:
  • 0

#543 Nexus Napisany 29 sierpnia 2012 - 20:44

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 959 Postów:
Celowniczki widać są dobre do tego. DS Extraction też bardzo dobrze działa.
  • 0

#544 szczudel Napisany 29 sierpnia 2012 - 21:23

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:

Mnie w CoE sterowanie move'em nie podeszło, choć jak w Killzone 3 może to być kwestia przyzwyczajenia, za to w HotD grało mi się na nim świetnie :tak:

Z tego co sie orientuje to grałeś tylko w Hotd3 które jest mocno chaotyczne - zagraj w DS:E lub overkila [single story mode] to poczujesz sie jak strzelec wyborowy :)
  • 0

#545 ACZ Napisany 29 sierpnia 2012 - 22:05

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
w child of eden najlepiej gra sie na padzie, potem na move, a najgorzej na kinect. info z neo+.
  • 0

#546 Sotaku Napisany 29 sierpnia 2012 - 22:06

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 664 Postów:

Z tego co sie orientuje to grałeś tylko w Hotd3 które jest mocno chaotyczne - zagraj w DS:E lub overkila [single story mode] to poczujesz sie jak strzelec wyborowy :)

Ten tytuł jest na mojej liście
  • 0

#547 Shinigami Napisany 04 listopada 2012 - 15:51

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Ej, ej. Mam zamiar kupić EyePeta mojej siostrzenicy na urodziny. Czy oprócz gry, kamery i dildoska jest coś jeszcze potrzebne? Widziałem na allegro zestawy z jakimś małym prostokątem, to jest jak przypuszczam miejsce na którym zwierzak się spawnuje?. Ile wersji tego wyszło? Czym się różni "EyePet i przyjaciele" od podstawki? A może ktoś z forum chce sprzedać?
  • 0

#548 narvany Napisany 04 listopada 2012 - 16:57

narvany

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 403 Postów:
Ten mały prostokąt z łapką był dołączony do wersji bez move'a, w sumie chyba dlatego, że move'a jeszcze wtedy na rynku nie było. Jeśli kupisz wersję z movem to nie jest on potrzebny.
  • 0

#549 szczudel Napisany 04 listopada 2012 - 18:36

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:

Ten mały prostokąt z łapką był dołączony do wersji bez move'a, w sumie chyba dlatego, że move'a jeszcze wtedy na rynku nie było. Jeśli kupisz wersję z movem to nie jest on potrzebny.

Using trophy hunting skills like a boss to help friend in need +1
  • 0

#550 narvany Napisany 08 listopada 2012 - 01:40

narvany

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 403 Postów:
oj tam, oj tam. :blush:
  • 0

#551 Sotaku Napisany 08 listopada 2012 - 07:52

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 664 Postów:
Nic wiecej ci shini nie potrzeba. Gra sie znacznie lepiej na move niz z podstawka. Fajna zabawa dla dzieciakow
  • 0

#552 Sotaku Napisany 23 listopada 2012 - 21:11

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 664 Postów:
Kiedyś gdy miałem 80 GB HDD musiałem kasować gry w które aktualnie nie grałem by zrobic sobie troche miejsca na dysku i tym sposobem pozbyłem się Tumble, o której to grze dzis sobie przypomniałem, grajac dziś widać, że najlepsze gry na move to były te pierwsze...gra świetnie wykorzystuje ten kontroler :tak:
  • 0

#553 szczudel Napisany 16 grudnia 2012 - 16:42

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Szarpnąłem 1 "swiat" w The Shoot - niby gra fajna - przyjemnie sie strzela ale jak przyjdzie do oceniania i wyników .... :fp:
Za każda pomyłke multiplier jest obcinany o połowe od aktualnej wartosci - to jest dramat - bo najwyzszy strzal specjalny jest przyznawany jakos od 30-40x - wiec czesto w okolicach kombinacji 20x jest loteria - albo wejda jeszcze 2 strzaly dostaniemy "szał" [który sprawia ze mozna bezkarnie nietrafiac] i dobijemy do 60x i wykosimy kosmiczna ilosc punktów - albo spadniemy do 10x i od nowa trzeba sie wspinac.

To jest problem o tyle że ta gra jest stworzona tak aby uzywac tych specjali. Co więcej jest to typowa strzelnica gdzie gramy tylko na punkty - bez fabuły, zbieractwa, przetrwania.
Patrzac obiektywnie jesli ktos sie bardzo poswieci to spokojnie bedzie ładował wyniki ponad milion raz za razem - ale to jest strzelanka na Movea - moim zdaniem ma byc natychmiastowa - wchodzisz wychodzisz - fajnie sie bawisz. Tutaj poziom wejscia jest zbyt wysoki - albo dobrze strzelasz i masz z tego mase frajdy/punktów - albo spadaj.

Pewnie troche niepotrzebnie zrzedze - oczekiwalem czegoś innego - a tutaj sie okazalo ze gra jest bardziej wymagająca, co nie jest złe ale kto będzie spedzał godziny na strzelance na Movea??
  • 0

#554 Sotaku Napisany 09 marca 2013 - 17:14

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 664 Postów:
Zagrałem w Michael Jackson the Expirience - fajna zabawa dla całej rodzinki, do tego coś czego nie ma w innych grach muzycznych, czyli płytka jest wypchana po brzegi hitami, nie jak w singstar Aerosmith, gdzie nie ma najwiekszych hitów. Można łączyć śpiew i taniec, choć mamm wrażenie, że gdy są dwie osoby tańczące gorzej są odczytywane ruchy...w sumie prezent był dla córki, ale syn też sie wkręcił...za te 19.90 zł opłaca się.
  • 0