Mimo lekko "zabawkowego" designu pad jest bardzo dobry. Analogi maja odpowiedni opór, przyciski dobrze rozmieszczone. Mógłby być tylko troszke cięższy... bym zapomniał, "kliknięcie" w spustach to naprawde fachowe rozwiazanie
Pad od Kostki- czy jest dobry ?
Rozpoczęte przez
Gość
, 20 03 2004 12:59
74 odpowiedzi na ten temat
#61 Gość__* Napisany 07 czerwca 2006 - 17:33
#62 Gość__* Napisany 16 maja 2007 - 15:39
IMO Pad do Gacka jest najlepszy z calej trojki, na dzien dzisiejszy, pastgenow. Idelalnie lezy w dloniach i ma dobre przyciski (zwlaszcza A, ktory w minigrach czy podczas QTE w RE4 mozna wygodnie maszowac XD) i co najwazniejsze calkiem mocne wibracje. Jednak idealow nie ma i powiem, ze zawadza Mi brak "select" i fakt, ze galka C ma mala powierzchnie. Mimo to najlepszy z padow.
#63 Napisany 14 czerwca 2007 - 20:23
Funkcjonalność pada od Gacka jest gorsza ale zależy to od gry. Np kto by grał na takim padzie w bijatyki lub Pro Evlution Soccer. Niedociągłości pewnie widać w grach multiplatformowych. Jeśli chodzi o ergonomie to pad jest najlepszy, idealnie mi leży w dłoniach, doskonale wygodny i cudownei się gra w gry "nintendowskie". Dual Shock jest ideałem ale trzeba przyznać że nie klei się Aż tak jak pad od Gacka:) ale oba są cudowne;p
#64 Napisany 04 stycznia 2008 - 16:14
Mocno przeciętny i niefunkcjonalny w niektórych grach - w takiego SC2 ciężko się grało, a pomyśleć tylko jakby się na kostce wiecej SF ukazywało .
Choć przyznam iż w Vieftiful Joe sprawdzał się wprost wybornie.
Choć przyznam iż w Vieftiful Joe sprawdzał się wprost wybornie.
#65 Gość__* Napisany 10 lutego 2009 - 10:18
Pad od GCN jest wyśmienity, idealne uchwyty, dobrze leży w dłoniach, przyciski porozmieszczane bardzo dobrze, dla mnie to najlepiej zaprojektowany pad ever.
#66 Gość__* Napisany 07 sierpnia 2009 - 13:00
Nigdy nie wyobrażam sobie granie np: w Pro Evo innym padem niz Sony. Jednakże w Residenty a zwlaszcza w RE4 o niebo lepiej grało mi się padem od Ninny ;]
#67 Gość__* Napisany 07 sierpnia 2009 - 15:25
Kiedy miałem PS2 i Gacka granie na padzie od Kostki było dla mnie koszmarem szczególnie , że człowiek tyle czasu spędził z padem od SONY / PSX potem PS2 / więc jak np. grałem w RE Remake czy RE 0 to mechanika przecież była ta sama co w starych RE 1 , 2 i 3 i to był dla mnie dramat ... to samo MGS : TTS ... Po dziesiątkach razy przekatowanych MGS1 , 2 i 3 tu też był dramat tak to wspominam chociaż o ile do nowych Residentów jakoś dało się przyzwyczaić tak tutaj był szajs ... mnie ten pad nigdy nie przypadł do gustu i nigdy go nie będę dobrze wspominał. W tą Zelde Windwaker nie grało się źle , ale za to gra jak dla mnie zaciągała niemiłosiernie więc ... na jedno wychodzi , ogólnie kostkę kupiłem tylko dla paru gier , w które musiałem zagrać , a były mocnymi exami niestety.
#68 Napisany 07 sierpnia 2009 - 15:39
Dla mnie jest ok. Wolałbym jednak aby przyciski L i R wyglądały jak R2 i L2 w dualshocku2. Nie podoba mi się też ,że w okół gałki jest ośmiokąt a nie okrąg. Ogólnie może być ale jednak wolę pady konkurencji.
#69 Napisany 07 sierpnia 2009 - 16:08
Słaby ten pad. Fajne triggery jedynie, bezsensowne te przyciski po prawej są
#70 Napisany 11 sierpnia 2009 - 19:29
Nie znasz sie, pad od GC rządzi
#71 Napisany 19 sierpnia 2009 - 19:37
Mi tam pad od GaCka odpowiada.
#72 Napisany 19 sierpnia 2009 - 19:38
Mi tam pad od GaCka odpowiada.
do usunięcia niechcący wysłałem potrójnie
do usunięcia niechcący wysłałem potrójnie
#73 Napisany 19 sierpnia 2009 - 19:39
Mi tam pad od GaCka odpowiada.
#74 Napisany 15 grudnia 2011 - 20:24
Mocno przeciętny i niefunkcjonalny w niektórych grach - w takiego SC2 ciężko się grało, a pomyśleć tylko jakby się na kostce wiecej SF ukazywało .
Choć przyznam iż w Vieftiful Joe sprawdzał się wprost wybornie.
Jeszcze nie wiem. Niedługo sprawdzę. Dzięki Sylvan za pomysł na pierwszą grę na GC. Jak mogłem zapomnieć o tej grze?
#75 Napisany 08 grudnia 2018 - 19:25
Nowy Smash wyszedł, więc pady od Gacława wracają do ła(p)sk i chciałem z tej okazji jeszcze raz zaznaczyć, że:
te wyżłobienia dookoła gałki są po prostu boskie. Zawsze jak wracam do ery GCN/Wii to muszę nad tym trochę pofapać.
Pady od GCN przez nietypowy układ przycisków nie nadają się do wielu tytułów (Tony Hawki czy wspomniany wyżej Soul przychodzą do głowy) i poza tym mają tragiczny krzyżak, ale dwustopniowe triggery (dla nieobeznanych: L/R wduszają się na sprężynie jak w nowszych konsolach HD, ale pod koniec stawiają wyraźny opór zakończony odczuwalnym "kliknięciem") + to rozwiązanie 8-kierunkowe dla sticków: wieczny szacuken.
te wyżłobienia dookoła gałki są po prostu boskie. Zawsze jak wracam do ery GCN/Wii to muszę nad tym trochę pofapać.
Pady od GCN przez nietypowy układ przycisków nie nadają się do wielu tytułów (Tony Hawki czy wspomniany wyżej Soul przychodzą do głowy) i poza tym mają tragiczny krzyżak, ale dwustopniowe triggery (dla nieobeznanych: L/R wduszają się na sprężynie jak w nowszych konsolach HD, ale pod koniec stawiają wyraźny opór zakończony odczuwalnym "kliknięciem") + to rozwiązanie 8-kierunkowe dla sticków: wieczny szacuken.