Eee tam, przesadzacie i to BARDZO. Mam SC2 i wcale sterowanie nie jest takie zle...na pewno nie jest doskonale, ale nie jest tez fatalne, tak, jak niektorzy probuje tu udowodnic. No, a dual shock nie jest wcale takie cool, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia (dla mnie najlepszym padem do dzis jest ten od N64).
Pad od Kostki- czy jest dobry ?
Rozpoczęte przez
Gość
, 20 03 2004 12:59
74 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 29 marca 2004 - 21:34
#32 Gość__* Napisany 29 marca 2004 - 22:53
Roznie to bywa z przyzwyczajeniem sie do sterowania. Jednym pasuje, innym nie...moze Ci pierwsi przejawiaja jakies ponadprzecietne zdolnosci manualne ? Jesli ktos bedzie uparty, zawziety itp. to i sterowanie w bijatykach na Kostke wyczuje i ma bajke...Jednak mi ono niestety nie pasi. Moze dlatego, ze nie przepadam za zbytnim zaglebianiem i morodwaniem sie z ukonczeniem danego tytulu.
#33 Gość__* Napisany 30 marca 2004 - 12:31
Nie no ornit rozbawiles mnie swoimi postami, nie ma co Widze, ze nieco sie roznimy pod wzgledem pojmowania niektorych rzeczy... ja w kazdym badz razie gram dla przyjemnosci, jest to dla mnie jedynie mila odskocznia od rzeczywistosci... jesli gra nie potrafi zapewnic mi tejze, to po prostu w nia nie gram, proste... nie mecze sie nie wiadomo ile zeby opanowac sterowanie... dobra gra wciaga od razu, sterowanie powinno byc jak najlatwiejsze, aby gracz chcial w dana pozycje grac... no ale to jest tylko moje zdanie... do bijatyk wole duala i krzyzaka po prostu, zreszta ty wspomniales tu automaty - ok, tam sie uzywa galek, ale w tym momencie rozmawiamy (konczymy...) o konsolowych wersjach, a na tych wlasnie MI sie wygodniej gra na krzyzaku...
Nie rozumiem tez, czemu wogule rozpoczynales ta dyskusje... podobno kazdy ma swoje zdanie - ja wyrazilem swoje, ty je ostro skrytykowales, dlaczego?? (heh...) Mysle, ze ta rozmowa nie ma sensu, poniewaz jak widac nie dorosl pan jeszcze panie ornit aby jakiekolwiek dyskusje prowadzic... EOT z mojej strony... wystarczy tego nikomu niepotrzebnego spamu
Nie rozumiem tez, czemu wogule rozpoczynales ta dyskusje... podobno kazdy ma swoje zdanie - ja wyrazilem swoje, ty je ostro skrytykowales, dlaczego?? (heh...) Mysle, ze ta rozmowa nie ma sensu, poniewaz jak widac nie dorosl pan jeszcze panie ornit aby jakiekolwiek dyskusje prowadzic... EOT z mojej strony... wystarczy tego nikomu niepotrzebnego spamu
#34 Gość__* Napisany 31 marca 2004 - 06:48
W bijatyki rzadko grywam , więc jakoś nieszczególnie przeszkadzała mi ergonomia pada Ninny . Co więcej , w takich grach jak Metroid Prime i Zelda : Wind Waker sprawdzał się znakomicie , a najgorszym padem jak narazie jest u mnie pad N64 . Doskonały pomysł z analogową gałką , ale jakość i kształt pada odstaje mocno od idei doskonałego pada .
#35 Gość__* Napisany 31 marca 2004 - 13:33
O, tak. Uzywanie wielkiego kloca od N64 bylo nie lada wysilkeim. Dlatego znalazlem swoj sosob na to, zeby nie meczyc dloni podczas wielogodzinnych posiadowek. A sposobem tym bylo odmienne jego trzymanie. Dawalem wtedy rade i nawet sie przyzwyczailem. Dosc duza odmiana byl dla mnie rozmiar pada od GCN...
#36 Gość_HunterX_* Napisany 31 marca 2004 - 15:23
Czy pad od GaCka jest dobry? Oczywiscie! Uwazam go za na prawde idealnego do takich gier jak Zelda: Wind Waker czy tez Metroid Prime. Jednak fakt faktem, ze w takie bijatyki gra sie ciezko (ja tam np. w Tekkena "slizgam sie" po przyciskach - zróbcie taki "ślizg" z B na Y hehe) - tutaj bezapelacyjnym liderem jest (i chyba tak juz zostanie) Dual Shock 2.
Jeszcze pare slow na temat konstrukcji... Przyciski L i R po dosc dlugim czasie grania (np. podczas L-lockowania sie w MP) daja o sobie znac palcom. No nie jest zle, jednak zawsze moze byc lepiej ;). IMHO genialne sa wyciete miejsca wychylu galek - baaardzo dobrze to sie prezentuje w akcji (brakuje mi tego w galkach przy DS2). Poza tym samo rozmieszczenie galek jest na prawde przemyslane. Osobiscie zdecydowanie wole sterowac galka niz krzyzakiem, wiec grajac na GameCube'ie jestem w siodmym niebie! :D
Jeszcze pare slow na temat konstrukcji... Przyciski L i R po dosc dlugim czasie grania (np. podczas L-lockowania sie w MP) daja o sobie znac palcom. No nie jest zle, jednak zawsze moze byc lepiej ;). IMHO genialne sa wyciete miejsca wychylu galek - baaardzo dobrze to sie prezentuje w akcji (brakuje mi tego w galkach przy DS2). Poza tym samo rozmieszczenie galek jest na prawde przemyslane. Osobiscie zdecydowanie wole sterowac galka niz krzyzakiem, wiec grajac na GameCube'ie jestem w siodmym niebie! :D
#37 Gość__* Napisany 31 marca 2004 - 15:39
Ech ten krzyzak. Tak klałem na pada od N64, ale co, jak co- krzyzak byl duzy i polozony w naprawde dogodnym, fachowym miejscu. Swietnie mi sie sprawdzaw np. we wrestlingach. Natomiast w padzie od GCN jest niziutko. I nie narzekam tu na bol moich wymiekajacych lap, tylko stwierdzam, ze moglby on znalezc sie nieco wyzej...Ale poza tym, to jest bajka- bo nie wiem jak bym meczyl Zelde na Dualu...
#38 Napisany 31 marca 2004 - 16:18
Pad do GCN jest świetny. Doskonały przykład na innowacyjność w laboratoriach Ninny. Osobiście uważam, że powinien być troszkę większy. natomiast rozłożenie przycisków jest genialne! Sam pomysł z dużym guzikiem akcji jest doskonały. Ostatnio miałem okazję ściskać pad do PS2 i czułem sięjakbym znowu uzywał manipulatora (hihi) do Pegazusa. Po prostu- wszystkie przyciski takie same, myli się to jak diabli. Zamiast spustów jakieś blaszki. Szoker. Tandeta na maksa. Natomiast mile mnie zaskoczył pad do X'a. Wszyscy na niego narzekają (miałem do czynienia z wersją normalną, a nie "s"), a ja uważam, że dobrze leży w grabie. A do mordobić to się najlepiej nadaje arcade stick. Oczywiście 2Dual ma zalety (poręczny....), ale uważam, że konstrukcja Ninny jest po prostu praktyczniejsza. Niestety wiele gier multi nie wykorzystuje w pełni możliwości pada i nie zostają dobrze do niego dostrojone. Widać że developerzy tworzą gry z myślą o Dualu. Ale w exclusivach jst genialnie. nie wiem jak możńa by grać w takiego VJ na Dualu. makabra.
#39 Gość__* Napisany 31 marca 2004 - 19:48
Bałem się strasznie przed kupnem SC2 na GC. Czy pad będzie ok.?? Czy będzie dobrze leżał w dłoniach grając w bijatykę?? Sie nie zawiodłem. Nie ma dla mnie lepszego pada na ziemi (no może, oprócz pada do SNESa) Wszystko super! Nie jestem w stanie nic innego powiedzieć.
#40 Gość__* Napisany 04 kwietnia 2004 - 21:30
Gram na obu padach (DS2 i pad do NGC) i w moim odczuciu są one równe jesli chodzi o ogólna ocene. Wady danego pada rekompensują jego unikalne zalety, których nie uświadczymy w konstrukcji konkurencji. Małe porównanie:
Ergonomia - obydwa pady światnie leża w dłoni, z tym że IMHO pad od Gacka jest odrobine wygodniejszy. Chodzi konkretnie o trzymanie palców wskazujących na L i R - w moim przypadku od DS2 robia mi sie odciski na palcach "fuck you" w okolicach stawu . Przy padzie od Gacława nie ma tego problemu ale wynika to nie z konstrukji pada tylko moich rąk . Remis.
Analog - tu bedzie krótko. Gackowy analog stawia troszkę większy opór przez co lepiej "czuje sie" sterowaną postać. Do tego wycięcia na padzie pozwalają idealnie trafić w kierunki typu d/p itp. Punkt dla Gacka.
Krzyżak - tu DS2 powala pada od Gacka na ziemie poczym wykonuje na nim fatality . IMO gackowy krzyżak to pomyłka - jest za mały i żle umiejscowiony. W moich rękach jest on bardzo nieprecyzyjny: np. podczas grania w Zeldę:WW zamiast pokazania pory dnia (p) wywalał mnie na mape (g). Punkt dla DS2.
Przyciski - ewidentny remis. Symetryczność sprawdzająca sie w bijatykach i grach akcji kontra ergonomia sprawdzająca sie w platformówkach i przygodówkach. Remis
Oczywiscie na obu padach gra mi sie super i nie myśle narazie o zadnych przejściówkach .
Ergonomia - obydwa pady światnie leża w dłoni, z tym że IMHO pad od Gacka jest odrobine wygodniejszy. Chodzi konkretnie o trzymanie palców wskazujących na L i R - w moim przypadku od DS2 robia mi sie odciski na palcach "fuck you" w okolicach stawu . Przy padzie od Gacława nie ma tego problemu ale wynika to nie z konstrukji pada tylko moich rąk . Remis.
Analog - tu bedzie krótko. Gackowy analog stawia troszkę większy opór przez co lepiej "czuje sie" sterowaną postać. Do tego wycięcia na padzie pozwalają idealnie trafić w kierunki typu d/p itp. Punkt dla Gacka.
Krzyżak - tu DS2 powala pada od Gacka na ziemie poczym wykonuje na nim fatality . IMO gackowy krzyżak to pomyłka - jest za mały i żle umiejscowiony. W moich rękach jest on bardzo nieprecyzyjny: np. podczas grania w Zeldę:WW zamiast pokazania pory dnia (p) wywalał mnie na mape (g). Punkt dla DS2.
Przyciski - ewidentny remis. Symetryczność sprawdzająca sie w bijatykach i grach akcji kontra ergonomia sprawdzająca sie w platformówkach i przygodówkach. Remis
Oczywiscie na obu padach gra mi sie super i nie myśle narazie o zadnych przejściówkach .
#41 Napisany 27 czerwca 2004 - 20:53
Jestem nauczony do pada od ps2 ale pad od gacka lepiej mi lezy w dloniach , i spusty sa lepsze . To wszytko
#42 Gość__* Napisany 08 czerwca 2005 - 09:19
Śmiem stwierdzić że Gacowaty pad jest lepszy od padziora PS2, nie wspominając już o DC
#43 Gość__* Napisany 09 czerwca 2005 - 12:17
Pad od GC jest swietny. Idealnie lezy w dloni, doskonale sie chwyta. Nie ma lepszego pada do gier jak Zelda. DS2 jest bardziej uniwersalny, ale do zadnej gry nie pasuje tak doskonale IMO oczywiscie.
#44 Napisany 09 czerwca 2005 - 16:57
.
#45 Napisany 09 czerwca 2005 - 17:13
Krótko i zwięźle: pad jest do dupy.
jaaaasne Do dupy to można powiedziec, że jest na chwilę obecną pad od NESa, ale nie do GCN. IMO leży bardzo dobrze w dłoniach, analogi są swietne, z dobrej gumy, nie slizgaja się. Jedynie co zwalili imo to kształt i rozłożenie A,B,X,Y. Ale reszta- a przedweszystkim spusty, jest imo w sam raz. Np. jak ciągle trzymam wcisniety prawy spust w w padzie do Xklocka to mi paluch drętwieje a z padem od GCN tak nie jest
#46 Napisany 09 czerwca 2005 - 17:51
Czychy a czy ty go widziales na wlasne oczy czy tylko na obrazkach Jezeli go widziales to pewnie nigdy nie trzymales w dloniach wiec sie nie wypowiadaj.
#47 Napisany 09 czerwca 2005 - 18:22
Grałem trochę na padzie od GC, nie jest zły ale DS2 rulez.
#48 Napisany 10 czerwca 2005 - 14:24
Pad do GC jest moim skromnym zdaniem świetny, chociaż faktem jest, że do niektórych gier nadaje się gorzej od Duala. Jednak w dłoniach leży bezkonkurencyjnie, już od pierwszego chwytu poczułem jakbym stał się z nim jednością. A Czychu po prostu próbuje prowokować, ale my jesteśmy od niego mądrzejsi i się nie damy
#49 Gość__* Napisany 10 czerwca 2005 - 20:23
Kurde, pada do GCN doce nia się dopiero jak sie na nim trochę dłużej pogra. Na początku to była dla mnie totalna pomyłka, nie wyobrażałem sobie jak można na czymś takim grać. Już chciałem kupować specjalną przestawkę na pada do ps2. Teraz nie wyobrażam sobie grania na innym padzie. Pad do gcn rządzi i wymiata . Chociaż rzeczywiście, do niektórych gier dual jest lepszy, ale to wyjątki
#50 Napisany 11 czerwca 2005 - 10:43
Dla mnie jest absolutnie najlepszy, tylko troszkę zawodzi w mordobiciach, ale bez przesady, grać się da całkiem nieźle. Fenomenalny jest spust z "doklikiem" ( ) użytek jaki robi z niego SMS i metroidy jest suuuuper. No i najważniejsze: jest synonimem słowa ergonomia.
#51 Napisany 11 czerwca 2005 - 12:39
Ostatnio gralem duzo na padzie od PS2, i z poczatku nie moglem sie przyzwyczaic. Jednak z czasem Dual 2 zaczal fachowo lezec w dloni. Teraz bede musial spowrotem na GC pograc, i sprawdzic, czy nadal moj fioletowy padzik pasuje do moich lapek jak wczesniej. Ale ogolnie, jest, IMO, najlepszy z obecnie chodzacych na rynku, choc ma wielkiego konkurenta, lepszego IMO, jakim jest Wavebird.
#52 Gość__* Napisany 30 lipca 2005 - 10:20
Nie odnotowałem żadnych zastrzeżeń, wręcz przeciwnie. Szkoda tylko ze po drugiej stronie Z nie ma drugiego buttona, wyraźnie 4 spusty by się przydały. Co do wciskania X i Y to żadnych problemów nie ma trzeba tylko kilka razy pobróbować, a nie "nie wyszło, pad jest do dupy" .
#53 Gość__* Napisany 30 lipca 2005 - 16:48
Ja sie juz przyzwyczajyłem do pada od kostki, tylko na początku troche przyciski wydawały mi sie źle rozłożone ale już jest i nie mam na co nażekać
#54 Napisany 09 sierpnia 2005 - 22:50
pad wspaniaLY!!!!!!!! ale do bijatyk.......stanowczo sie nie nadaje!!!!!!!!
#55 Gość__* Napisany 22 sierpnia 2005 - 15:22
pad wspaniaLY!!!!!!!! ale do bijatyk.......stanowczo sie nie nadaje!!!!!!!!
Dokładnie !! Ten krzyżak taki nijaki że o spustach w bijatykach nie wspomnę . Ale do przygodówek : madafaka
#56 Gość__* Napisany 02 grudnia 2005 - 23:20
Pad jest zdecydowanie najwygodniejszy z posrod trojki (mimo iz mam wielkie lapska), jednak do bijatyk to sie on nie nadaje (przyciski nie sa ustawione izometrycznie), ale do np. wyscigow czy platformerow, to jest wprost genialny
#57 Gość__* Napisany 26 stycznia 2006 - 14:46
Pad od kostki jest naprawdę w porządku, ale nie przebija DS2. Najbardziej odstrasza wygldem, gdy pierwszy raz go zobaczyłem zastanawiałem się czy da sie nim grać. Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie
#58 Napisany 29 stycznia 2006 - 21:25
U mnie pierwsze wrazenie było takie sobie. Fajny ale DS lepszy. Z czasem zaczołem sie przyzwyczajac i teraz uwazam, ze jest prawie tak samo dobry jak DS a w paru aspektach nawet go przewyzsza ( lepiej lezy w dłoni imo ).
#59 Gość__* Napisany 13 lutego 2006 - 11:38
Uważam, że pad NGC jest bardzo wygodny, ponieważ dobrze leży w dłoniach, nie jest duży, przyciski są bdb rozmieszczone. Gram już na NGC od prawie dwóch lat i ani razu nie narzekałem na kontroler. Wciąż działa idealnie, przyciski się nie wyrobiły. No, po prostu jestem happy .
#60 Gość__* Napisany 04 czerwca 2006 - 11:14
Czytałem Różne opinie na temat pada od gacka najczęscviej byl zjerzdzany
Kupujac gacka nie bylem przekonany ale po ukonczeniu takich jak def jam ffny czy
timesplitters 3 wiem że dobrze sie spisuje
Kupujac gacka nie bylem przekonany ale po ukonczeniu takich jak def jam ffny czy
timesplitters 3 wiem że dobrze sie spisuje