Mirror's Edge 2
Rozpoczęte przez
2dor
, 13 06 2009 11:47
72 odpowiedzi na ten temat
#31 Gość_Taikun_* Napisany 20 lutego 2011 - 22:50
Raikoh jest "kumplem" Miela i jakis koles z giantbomba zadal jego pytanie w programie live !!!11111 wiec wie co pisze
#32 Napisany 20 lutego 2011 - 22:54
Powstaje , nie powstaje, mam nadzieję, że DICE robi coś poza tłuczeniem kolejnych Battlefieldów - niesamowicie utalentowane studio, Rallisport 2 to jedna z najlepszych ścigałek w historii, ME jak się złapało sterowanie i rytm był niesamowity, już nie mówiąc o masakrycznej oprawie wizualnej ich pozycji. Szkoda by było, jakby się marnowali tylko na militarnych strzelankach.
#33 Napisany 20 lutego 2011 - 23:12
Jedyn wrong info. Taikun ma rację
Nie spodobała się bossom, ale EA powiedziało, że po zakończeniu prac nad Battlefieldem 3 zespół powróci do ME2. EA mówi, że to dla nich ważna marka.
Po co zamykać skoro gra wyjdzie na pewno?
Nie spodobała się bossom, ale EA powiedziało, że po zakończeniu prac nad Battlefieldem 3 zespół powróci do ME2. EA mówi, że to dla nich ważna marka.
Po co zamykać skoro gra wyjdzie na pewno?
#34 Napisany 21 lutego 2011 - 00:25
Po co zamykać skoro gra wyjdzie na pewno?
Tylko poczekaj, az podbije ten temat za 10 lat
#35 Napisany 21 lutego 2011 - 06:59
Temat do zamkniecia.
#36 Napisany 21 lutego 2011 - 07:26
Temat do zamkniecia.
Chyba żartujesz. Plus- nie spamuj. Gdy dowiadujemy się o jakiejś grze, że wyjdzie- nie znając nawet daty premiery- zakładamy tematy. Tak tutaj jest. EA mówi, że gra wyjdzie na pewno, więc temat jest. Co Ci przeszkadza, że temat jest otwarty? Dodatkowo można podyskutować o tym co chcielibyśmy w sequelu zobaczyć.
Próbujesz pomścić Grega?
#37 Napisany 21 lutego 2011 - 19:08
Skąd wziąłeś info, ze gra wyjdzie na pewno? Daj linka, to wtedy odszczekam to co napisałem, ja nigdzie na taka wypowiedź nie trafiłem.
#38 Napisany 21 lutego 2011 - 19:23
#39 Napisany 21 lutego 2011 - 22:03
No i to jest dokładnie ten sam link, o którym pisałem wcześniej. Za bardzo nad interpretujesz to co czytasz imo.
Z mojej strony eot. I nie dlatego, ze nie chcę sequela, bo chcę go tak bardzo jak kontynuację Enslaved czy BGE - po prostu szanse na 2ga część są nikłe.
Z mojej strony eot. I nie dlatego, ze nie chcę sequela, bo chcę go tak bardzo jak kontynuację Enslaved czy BGE - po prostu szanse na 2ga część są nikłe.
#40 Napisany 08 października 2011 - 22:33
http://www.ps3site.p...rs-edge-2/87764
Niebawem czekas nas zapowiedz ME2 oryginal z Eurogamera brzmi bardziej przekonujaco, ale tu jest wersja dla znajacych angielski inaczej, czyt. Czychu3 :]
Niebawem czekas nas zapowiedz ME2 oryginal z Eurogamera brzmi bardziej przekonujaco, ale tu jest wersja dla znajacych angielski inaczej, czyt. Czychu3 :]
#41 Napisany 08 października 2011 - 23:33
I tak to spieprzą (już widzę te ich "usprawnienia" ) pod naciskiem EA więc bez bonera u mnie póki co
Oby zostawili design miasta w spokoju i muzę niech zrobi znowu Solar Fields, ale i tak czuję, że nic to nie da...Jedynka była zbyt mocno krytykowana przez zj**ów
Oby zostawili design miasta w spokoju i muzę niech zrobi znowu Solar Fields, ale i tak czuję, że nic to nie da...Jedynka była zbyt mocno krytykowana przez zj**ów
#42 Napisany 08 października 2011 - 23:39
To jedyneczka miala jakies wady? Bez zartow prosze
#43 Napisany 08 października 2011 - 23:47
No dla mnie to gra numer jeden tej generacji konsol, ale o dziwo żadna recenzja się ze mną nie zgadza Podejrzewam też, że EA będzie się sugerowało opiniami znanych serwisów (np 7 na IGN), a nie moją więc zmian się można spodziewać mnóstwo...
Na bank nie będzie animowanych scenek bo po tym jechało jakieś 99,9% ludzi (dla mnie były ok), na bank poziom trudności poleci na łeb na szyję i nie będzie momentu, że musisz kombinować jak gdzieś się dostać (co kochałem) - runners vision teraz będzie wyposażony pewnie w strzałki gdzie biec No i jak cofnięcie czasu dadzą też się nie zdziwię...No i przy jedynce Riccitello ponoć naciskał żeby to było TPP, ale Dice się wybroniło - teraz po średniej sprzedaży jedynki mogą już nie dać rady
Na bank nie będzie animowanych scenek bo po tym jechało jakieś 99,9% ludzi (dla mnie były ok), na bank poziom trudności poleci na łeb na szyję i nie będzie momentu, że musisz kombinować jak gdzieś się dostać (co kochałem) - runners vision teraz będzie wyposażony pewnie w strzałki gdzie biec No i jak cofnięcie czasu dadzą też się nie zdziwię...No i przy jedynce Riccitello ponoć naciskał żeby to było TPP, ale Dice się wybroniło - teraz po średniej sprzedaży jedynki mogą już nie dać rady
#44 Napisany 09 października 2011 - 09:06
Ney może nie gra generacji ale 9.8 bym jej zdecydowanie dał. Co do runners vision - dalo się wyłączyć, będzie się dało i teraz. NABANK! Musi się dać! Scenki mi są obojętne, nie były złe ale ja jednak wolałbym na enginie gry coś albo coś ala Max Payne. Cofnięcie czasu - w sumie mogą wpaść na taki głupi pomysł ale teraz już mi się wydaje, że nie ma na ten patent takiego szału jak kiedyś. Za to tryb tpp bym bardzo chciał zobaczyć ale żeby animacje były dopracowane a nie jak w Elder Scrollsach Oczywiście na zasadzie takiej, że możemy sobie zmieniać swobodnie z fpp na tpp i na odwrót.
#45 Napisany 09 października 2011 - 09:10
Ney, akurat widok FPP na bank zostawią - to główny element wyróżniający grę. A Riccitelo naciskał na zmianę perspektywy przy pierwszym pokazie gry, bo nie wierzył, że to może wypalić i że wyjdzie z tego coś porządnego. A jednak wyszło.
Dla mnie podstawowym problemem ME1 był design poziomów w dalszych etapach gry - za rzadko biegłem płynnie, zbyt często musiałem zatrzymywać się i kminić, gdzie teraz skoczyć. Pierwsze etapy były pod tym względem dużo bardziej satysfakcjonujące. I szkoda, że przy genialnie stylizowanym mieście, fabuła była cienka jak barszczyk niewigilijny - sytuacja podobna do tego, co teraz spotkało Hard Reset.
I akurat cofanie czasu przyjąłbym z otwartymi ramionami, ale tylko w kampanii singlowej - speedruny mają być hardcore'owe i skillowe, o!
Dla mnie podstawowym problemem ME1 był design poziomów w dalszych etapach gry - za rzadko biegłem płynnie, zbyt często musiałem zatrzymywać się i kminić, gdzie teraz skoczyć. Pierwsze etapy były pod tym względem dużo bardziej satysfakcjonujące. I szkoda, że przy genialnie stylizowanym mieście, fabuła była cienka jak barszczyk niewigilijny - sytuacja podobna do tego, co teraz spotkało Hard Reset.
I akurat cofanie czasu przyjąłbym z otwartymi ramionami, ale tylko w kampanii singlowej - speedruny mają być hardcore'owe i skillowe, o!
#46 Napisany 09 października 2011 - 09:16
Dla mnie M'sE to top5 minimum, kocham ja za wszystko - od designu po muzę, która do dzisiaj wywołuje u mnie ciary. Kocham ta gierke za genialnie zaprojektowane poziomy, zmuszające do główkowania i za klimatyczne ostatnie minuty końcowego levelu. Ale musze przyznać, że kilka rzeczy jak najbardziej mozna w sequelu zmienić (jak w sequelu kazdej dobrej gry, nie oszukujmy się mendy!).
Przed ewszystkim gra była najbardziej krytykowana za to, ze traciło się za***isty flow i adrenalinę, kiedy zj***ło się jakąś dłuższą sekwencję akrobatyczną podczas ucieczki - imo to prawda, wiele razy musiałem cos powtarzać bo nie skumałem w porę gdzie się udać - to można łatwo naprawić. IMO te elementy były najbardziej bonerskie w grze ale ale faktycznie mogły frustrować.
Druga sprawa to filmiki - może i były oryginalne, ale zawsze wole filmiki na silniku gry - imo poszli nieco na łatwiznę.
Kolejna sprawa to walka wrecz - jest to do poprawki, nie mówię, ze było zjebane bo tak nie było, ale można popracować nad różnorodnością.
Widok FPP MUSI zostac, to stanowi o tej grze przecież.
IMO DICE jesli tak bardzo kocha ME jak nam wmawiają, na pewno nie zawiodą fanów bo to tylko dzięki nim EA daje szanse na sequel. IMO zmiany wyjdą grze na lepsze, z chęcią zobaczyłbym wiecej skryptowanych momentów rodem najlepszych gier FPS ostatnich lat, dodałoby to grze nieco blasku bo była w swoim designie troszke za bardzo schematyczna i zamknięta.
Przed ewszystkim gra była najbardziej krytykowana za to, ze traciło się za***isty flow i adrenalinę, kiedy zj***ło się jakąś dłuższą sekwencję akrobatyczną podczas ucieczki - imo to prawda, wiele razy musiałem cos powtarzać bo nie skumałem w porę gdzie się udać - to można łatwo naprawić. IMO te elementy były najbardziej bonerskie w grze ale ale faktycznie mogły frustrować.
Druga sprawa to filmiki - może i były oryginalne, ale zawsze wole filmiki na silniku gry - imo poszli nieco na łatwiznę.
Kolejna sprawa to walka wrecz - jest to do poprawki, nie mówię, ze było zjebane bo tak nie było, ale można popracować nad różnorodnością.
Widok FPP MUSI zostac, to stanowi o tej grze przecież.
IMO DICE jesli tak bardzo kocha ME jak nam wmawiają, na pewno nie zawiodą fanów bo to tylko dzięki nim EA daje szanse na sequel. IMO zmiany wyjdą grze na lepsze, z chęcią zobaczyłbym wiecej skryptowanych momentów rodem najlepszych gier FPS ostatnich lat, dodałoby to grze nieco blasku bo była w swoim designie troszke za bardzo schematyczna i zamknięta.
#47 Napisany 09 października 2011 - 09:19
Jeśli pokażą trailer to znowu chyba zacznę przechodzić jedynkę
#48 Napisany 09 października 2011 - 13:37
Ja już patrząc na ten temat i naszą rozmowę mam ogromną ochotę znów przechodzić jedynkę
Dziś/jutro powinienem skończyć Rage to oczekując na Batmana chyba pogram w ME
Dziś/jutro powinienem skończyć Rage to oczekując na Batmana chyba pogram w ME
#49 Napisany 23 listopada 2011 - 10:07
Na tej stronie:
http://www.frostbite2.com/?page_id=50
W dziale Frostbite 2 jest wymieniony Mirror's Edge 2, czyżby gra była w produkcji? Oby.
http://www.frostbite2.com/?page_id=50
W dziale Frostbite 2 jest wymieniony Mirror's Edge 2, czyżby gra była w produkcji? Oby.
#50 Napisany 23 listopada 2011 - 10:54
na pewno ją testują... jak Bliizard D3 na konsole
#51 Napisany 23 listopada 2011 - 19:58
JPR przecież zapowiedzieli już jakiś czas temu oficjalnie, że gra się ukaże.
#52 Napisany 23 listopada 2011 - 20:42
Gdzie przeczytałeś te brednie? Chyba w swoim EDGE.
Powiedzieli, że bardzo lubią Faith i chcieliby zrobić dwójkę. Nie powiedzieli wprost, że gra będzie.
Powiedzieli, że bardzo lubią Faith i chcieliby zrobić dwójkę. Nie powiedzieli wprost, że gra będzie.
#53 Napisany 23 listopada 2011 - 20:50
Myśl człowieku, bo gadasz info z przed roku. O tym, że gra wyjdzie - oficjalnie poinformowali jakiś miesiąc po E3.
Do tego jak sądzisz, dlaczego ten temat był wcześniej zamknięty, a otworzony został ponownie? No i sam z ciekawości mógłbyś poczytać posty wcześniejsze to byś widział. Byłeś blisko, ale to nie EDGE podał pierwszy to info - też Anglicy, ale z Eurogamera.
Do tego jak sądzisz, dlaczego ten temat był wcześniej zamknięty, a otworzony został ponownie? No i sam z ciekawości mógłbyś poczytać posty wcześniejsze to byś widział. Byłeś blisko, ale to nie EDGE podał pierwszy to info - też Anglicy, ale z Eurogamera.
#54 Napisany 23 listopada 2011 - 20:53
Info z 7 października:
Pozdro sraikosze.Myślę, że ludzie są gotowi po raz kolejny wsiąknąć w świat gry. Widzimy, że istnieje spora grupa fanów, przypominająca kult! Wiemy też, jakie były zalety, a jakie wady pierwszego Mirror’s Edge. Jeśli mielibyśmy wydać sequel, wiedzielibyśmy, jakie elementy usprawnić i jak dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Uważam, że z pewnością jest miejsce na rynku na tą produkcję.
#55 Napisany 23 listopada 2011 - 20:54
Bardziej się postaraj i nie ośmieszaj się więcej.
#56 Napisany 23 listopada 2011 - 20:56
Tylko Ty się ośmieszyłeś, na dodatek znowu.
Ja dałem potwierdzenie moich słów, Ty nie dasz potwierdzenia, bo go po prostu nie ma. Żałosny raikosze.
Ja dałem potwierdzenie moich słów, Ty nie dasz potwierdzenia, bo go po prostu nie ma. Żałosny raikosze.
#57 Napisany 23 listopada 2011 - 21:00
Ale ty naprawdę głupi jesteś, a ja z głupkami nie lubię dyskutować. Mogłeś się uratować i wyjść z tej twojej wpadki z twarzą, ale jeszcze bardziej się ośmieszyłeś. Nawet nie chce ci się ogarnąć tego tematu, albo poszukać info na zagranicznych portalach. No, ale - jak ty nie rozumiesz do czego służy uaktywnianie kamieni w Skyrim to czego ja wymagam. Zostaje ci ps3site.
#58 Napisany 24 listopada 2011 - 00:07
spokojnie, bez napinki, ja też nie słyszałem, aby zapowiedzieli Mirrora, zresztą DICE ma za dużo na głowie teraz, a to duże studio nie jest Raikoh, do tego to co zacytował Druciak, również słyszałem, więc to jest tru.
Nie wiem po co ta napinka, i bezsensowne wyzwiska
Nie wiem po co ta napinka, i bezsensowne wyzwiska
#59 Napisany 24 listopada 2011 - 00:12
Przyzwyczaj się Cross, że jak raikoh nie ma argumentów to właśnie rzuca wyzwiskami.
#60 Napisany 24 listopada 2011 - 08:18
To co podajecie było wcześniej. Po E3 (czy podczas E3, już nie pamiętam) DICE przeniosło ludzi pracujących nad ME2 do pracy nad B3. Wcześniej to co stworzyli poszło niby do kosza, ale okazało się to nie prawdą. Jakoś po E3 EA zapowiedziało, że ME2 wyjdzie na 100% i będzie wszystko na Frostbite2. Także jakaś część studia już nad ME2 dalej pracuje.
Pod linkiem news z PL strony - właśnie z okresu targów.
http://gamecorner.pl...r_s_Edge_2.html
Tutaj macie newsa z przed 15 godzin.
http://gamecorner.pl...tlefield_3.html
Także jak ja mówię, że coś wyjdzie to znaczy, że to wyjdzie
Pod linkiem news z PL strony - właśnie z okresu targów.
http://gamecorner.pl...r_s_Edge_2.html
Tutaj macie newsa z przed 15 godzin.
http://gamecorner.pl...tlefield_3.html
Także jak ja mówię, że coś wyjdzie to znaczy, że to wyjdzie