Skocz do zawartości

Zdjęcie

Starcraft: Ghost


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
63 odpowiedzi na ten temat

#31 Orange Napisany 14 kwiecień 2005 - 18:31

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Będzie. Kilka minut wciąż haczącego się gameplay'u. Jupi... :roll:
  • 0

#32 syon Napisany 14 kwiecień 2005 - 19:46

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
Mogliby wreszcie wydać tą gierke, już mam po dziurki w nosie porównywania jej do DN3D, że niby "mityczna gra" bez daty premiery :evil:
  • 0

#33 Gość__* Napisany 14 kwiecień 2005 - 21:29

Gość__*
  • Goście
No co ty :twisted:
Nie łapiesz sensu :twisted: Niektóre gry tylko wtedy kiedy są tworzone mają zagwarantowane miejsce w pamięci graczy 8) . Bo kiedy już zostaną wydane, to będą musiały zostać ocenione i okażą się jedną z wielu pozycji dango gatunku :twisted:
  • 0

#34 Sotaku Napisany 15 kwiecień 2005 - 08:07

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 37957 Postów:
jeśli kiedyś przyświecał im taki cel, to parę lat temu się zdeaktualizował, bo zaciekawienie zmieniło sie w znurzenie
  • 0

#35 Gość__* Napisany 15 kwiecień 2005 - 09:20

Gość__*
  • Goście

No co ty :twisted:
Nie łapiesz sensu :twisted: Niektóre gry tylko wtedy kiedy są tworzone mają zagwarantowane miejsce w pamięci graczy 8) . Bo kiedy już zostaną wydane, to będą musiały zostać ocenione i okażą się jedną z wielu pozycji dango gatunku :twisted:

Nie do końca... Bilzzard "nie spieszy się" z wydawaniem gier... ale, gdy już to robi... to zawsze są one maksymalnie dopieszczone...
  • 0

#36 Greg Napisany 15 kwiecień 2005 - 10:39

Greg

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22240 Postów:
no czy ja wiem... taki Diablo 2 daleki byl od dopieszczenia
  • 0

#37 syon Napisany 15 kwiecień 2005 - 13:32

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:

no czy ja wiem... taki Diablo 2 daleki byl od dopieszczenia


Owszem, ale częste aktualizacje gierki pozwoliły na dzień dzisiejszy wypucować ją do końca. Najwyraźniej Blizzard musi troszkę jeszcze ostro podłubać by takich aktualizacji nie było na gierce, która wydawana jest na konsole. Niestety żeby osiągnąć taki cel gra pewnie jeszcze dłuuugo pozostanie na warsztatach :-/ - shit happens...
  • 0

#38 Orange Napisany 15 kwiecień 2005 - 16:44

Orange

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 590 Postów:
Ciekawe, że inni developerzy nie mają takich problemów (no, może niesławne 3D Realms :lol: ). To tylko świadczy jak niezorganizowani są ludzie w Blizzard - nie oszukujmy się, ta gra będzie miała jakieś ~12 poziomów max, dodatkowo niezbyt zróżnicowanych pewnie. Ubi Soft Montreal "skręciłby" to w rok.
Czas na nowe świeckie przysłowie - "bodajbyś w Blizzard pracował" :wink:
  • 0

#39 Scorpio Napisany 15 kwiecień 2005 - 17:21

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Co do Grega. W Diablo II do dziś dzień gra w necie w .... no baaaaardzo dużo osób. A zawartość patchy do gier Blizzarda zwykle zmienia koszty/zdrowie/możliwości - ogólnie jednostki, a nie wnika w jakieś tam błędy z grafiką. To świadczy o dopieszczeniu gry i LICZENIU SIĘ Z OPINIĄ GRACZY PROPO zmian w grze (dotyczy zwykle wyrównaniu szans, ale właśnie w Diablo 2 patche zmieniają umiejętności i bonusy z łączeń w drzewku). Co nie zmienia faktu, że w singlu jest średnia.

StarCraft to dla mnie RTS. Nagły wpad na teren TPP może nie poskutkować. Przecież SC to fabuła, wspaniałe jednostki, wielkie bitwy i ... charakterystyczna grafika 2D. Każdy kto grał w WarCrafta 3 wie, ile czaru straciła ta gra. Choć dla innych zyskała.

Jak dla mnie SC nie powinien być już ruszany. Bo do dziś dzień jest grywalną legendą na miarę Half - Life. A z S:Ghosta może wyjść coś ala DMC2 - czyli filmiki ładne, ale końcowo ...
  • 0

#40 Gość__* Napisany 15 kwiecień 2005 - 20:12

Gość__*
  • Goście
Scorpio ma racje, sądzę ze gra bedzie dopieszczona w 100% ale martwi mnie fakt, że Blizzard postrzega konsole jako arcadeowe szleństwo i zmieniło od razu gatunek - ja wiem, ze chcą sprzedać tego miliony, ale Starcraft to przecież RTS - zajebisty RTS bym dodał - czy to dobry ruch? Czas pokaże - z Warcraftem się udało:)
  • 0

#41 Scorpio Napisany 15 kwiecień 2005 - 20:15

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Przypominam, że wcześniej Blizzard zrezygnował z gry przygodowej (i wpakował fabułę do trójki Wara3 :wink: ). Zrezygnował więc z debiutu na poletku innym niż RPG/RTD 2D. Może w ten sposób próbuje poszerzyć "strefę wpływów" na inne gatunki?

Tą sprawę ciężko ocenić. Dlatego czekam na recenzję wersji beta, lub pokazanie fragmentu grywalnego. Bo nie wiedzieć czemu gdy słyszę S:G kojarzy mi się DMC2 i jego koniec.
  • 0

#42 Gość__* Napisany 15 kwiecień 2005 - 22:11

Gość__*
  • Goście
nie zapominajmy jednak, ze to mimo wszystko Blizzard - jakikolwiek team nie robi tej gry to musi ona być conajmniej dobra - to sie nazywa reputacja - czekajmy!!
  • 0

#43 Danteusz Napisany 15 kwiecień 2005 - 22:15

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 27922 Postów:
Blizzard zapowiadając Ghost nie wziął pod uwagę że się generacja konsol zmieni zanim skończą jej tworzenie. Na PC wypuszczą co najwyżej grę przestarzałą (Diablo 2, Warcraft 3) a tu klops :)
  • 0

#44 Sotaku Napisany 16 kwiecień 2005 - 16:03

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 37957 Postów:
na konsoli raczej patche nie wchodzą w grę, a raczej lepiej żeby nie wchodziły, dlatego życzę sobie produktu kompletnego i grywalnego
  • 0

#45 syon Napisany 20 maj 2005 - 16:04

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
No i na E3 oczywiście nie zabrakło również Ghosta. Oto krótkie sprawozdanie z serwisu Shacknews:

May 19, 2005 - When Blizzard dropped Nihilistic from the StarCraft: Ghost project and turned it over to Swingin' Ape Studios, fans didn't know what to think. Was Nihilistic too busy? Did Blizzard not like what they were seeing? What was up? Well, after seeing the game today and talking to its developers, it's quite clear that Blizzard, the perfectionists that they are, didn't believe Nihilistic's creation was up to snuff and wanted to have it started over from scratch. Being shown for the first time in public form, Swingin' Apes' Ghost is clearly a new game.


The bare basics do remain the same. You control the ghost Nova, a master of stealth and spy tactics, and she's empowered with the abilities to sneak her way into enemy bases to blow shit up. The demonstration that I was given showcased two different levels with different approaches needed to complete them. The first was straight up action. The main character has a huge amount of tools at her disposal to quickly locate and eliminate her enemies. For instance, there's a vision mode giving her the ability to see through walls. She can also control time in such a sense that the world slows down a bit while her speed increases. This is helpful when plenty of zerglings are rising out of the ground and are generally making a mess of things.

However, the moneymaker here is the cloak skill. There's a separate gauge that depletes while Nova is cloaked, appearing invisible to all her enemies. It is recharged automatically and can be charged quicker when "focusing." Players still need to be careful as opponents have a keen sense of hearing and if Nova runs by while cloaked, they will hear her and start looking around. Another thing to be aware of is that muzzle flashes are not cloaked. The more you do while cloaked, the quicker the gauge depletes, such as running or jumping. However, crouching and moving ever-so-slowly minimally drains the gauge, offering up the opportunity to sneak behind baddies and perform a stealth kill.


Now this isn't your typical stealth kill; there's a bit of technique involved. Not only do you need to move slowly and silently to position yourself behind an enemy, but when you initiate the stealth kill sequence, you need to be quick with your thumbs. A series of joystick presses is required to properly perform the maneuver. For instance, press both sticks to the left, then one up and another down, and a few other combinations. Fail a sequence and your opponent will turn around and attack or call for backup. Succeed and you get an easy kill without wasting any precious ammo. Speaking of which, it is a rarity, so always check a corpse before dragging it behind a canister or dumping it over a cliff.

Gameplay is planned to be a balance of both high-octane action and patient stealthing. Swingin' Ape is also trying to institute different methods on approach single objectives. For instance, in the demo, Nova needed to get inside a base to disable some bombs. There was patrolman buzzing about on a Vulture. I was shown three different ways to tackle this situation: 1.) whip out your guns and blow up everything in sight; 2.) kill the patrolman and hijack his vulture; and 3.) go into cloak mode and hop onto the back of the Vulture, unbeknown to the driver, and stealthily ride her way into the base.


Nova is a very agile soldier and throughout the game she'll have to make some crazy moves to evade trouble. Poles can be climbed, she can hang over ledges, and she can even hang down from objects, gripping with her legs, and firing at enemies while upside down. There's also a wide array tools available, such as the sniper rifle, grenades, and the lockdown weapon. With the lockdown gun, aim at electronic devices and temporarily disable them with a charged shot. A ton of things can be disabled: alarms, doors, cameras, enemy weapons and shields, and even vehicles.

Yes, vehicles are available and they're mostly showcased in the multiplayer portion of StarCraft: Ghost. Although I wasn't demonstrated the MP side of things, I was told that Swingin' Ape is aiming for support up to 16 players and featuring the many standard modes of online play, such as Capture the Flag, deathmatch, and a new mode called Capture the Mobile Factory. In this mode, there's a mobile factory that teams must capture and bring back to their base. The first team to accrue over seven minutes of capture wins. Teams invade each other's bases, taking the mobile factory back to their own.

While Starcraft: Ghost wasn't as visually pleasing as other titles being shown, it definitely made up for it in gameplay. I'd wager that the jury is still out on this one, but what I was shown was significantly promising and definitely a step-up over what was at E3 last year. Expect this one for all current consoles early next year.


Z tego wynika, że prace nad gierką trwają i chyba mają się dobrze. Problemem może być tylko data premiery przełożona na przyszły rok. No, ale trudno się mówi. Czekamy...
  • 0

#46 syon Napisany 26 czerwiec 2005 - 12:56

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
Mały update odnośnie Ghost'a. Update w postaci kilku nowinek na oficjalnej stronie, w tym opis niektórych broni, pojazdów i ogólnych zarysów odnośnie wątka fabularnego. Nie za dużo tego, ale dla kogoś kto czeka na tą gre jest git. Aha, są jeszcze filmiki z E3 - tak, więc zapraszam tutaj -> http://www.blizzard.com/ghost/
  • 0

#47 Gość__* Napisany 26 czerwiec 2005 - 13:51

Gość__*
  • Goście
Tylko czy ktoś na to jeszcze czeka? :roll:
  • 0

#48 syon Napisany 26 czerwiec 2005 - 14:03

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
mła 8)
  • 0

#49 Filipeniek Napisany 26 czerwiec 2005 - 14:17

Filipeniek

    aelien af

  • Forumowicze
  • 5084 Postów:
Dajcie spokoj... :roll: Ja wiem ze Blizzard tak zawsze ale teraz to juz chyba przesadzil. Robia ta gre prawie od poczatku tej generacji, a wyjdzie na koniec :roll: I jakos watpie zeby byla to jakas specjalnie swietna gra.
  • 0

#50 Greg Napisany 26 czerwiec 2005 - 16:11

Greg

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22240 Postów:
Frank, jeszcze pytasz? czekam na ta gre przestrasznie i jak bedzie ponizej 9 to zamorduje kogos :twisted:
  • 0

#51 Kot Fritz Napisany 26 czerwiec 2005 - 23:44

Kot Fritz

    Mega Man

  • Narybek
  • 143 Postów:
Ja też... czekam. Starcraft to do dziś moje ulubione uniwersum s-f, ulubiona strategia i chyba ulubiona gra na PC, więc... no i blizzard nie zawodzi. Nigdy.
  • 0

#52 Gość__* Napisany 26 czerwiec 2005 - 23:48

Gość__*
  • Goście
Hmm.. ja początkowo byłem choolernie entuzjastycznie nastawiony do Ghosta.. ale teraz? Ta gra mogła szokować 3 lata temu.. a teraz w ogóle na nią nie czekam.. może, jak wyjdzie to dam jej szanse(z naciskiem na może).. 3 lata temu była na mojej liście most wanted.. teraz jest mi jakoś obojętne, czy wyjdzie, czy nie..
  • 0

#53 anzicurt Napisany 06 lipiec 2005 - 06:18

anzicurt

    Blanka

  • Narybek
  • 168 Postów:
Po kilkukrotnym obejrzeniu dvdka z E3 musze jednak przyznac ze troche doszlifowali Ghost`a.Ale nie widze zmian, ktore krzyczalyby "potrzebowal roku by mnie zkodowac!".
Jest fajnie, ale... fuck,Blizzard spozniliscie sie troche. Next-geny tuz-tuz a oni wyskakuja z gra,ktora wyglada jak sprzed dwoch lat :? Szkoda, bo uwielbiam swiat Starcrafta :cry:

Aha,w ktoryms filmiku sa ujecia z multi. Powiem tak: Wyglada tragicznie. :cry: :cry: :cry:
Niech Blizzard skupi sie na singlu i wyda gre ASAP.
  • 0

#54 me&myself Napisany 31 październik 2005 - 12:55

me&myself

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 518 Postów:
pojawiło sie info jakoby wersja na GaCka miała zostac skasowana. W sumie ja mam coraz wieksze wątpliwości czy ta gra wogóle wyjdzie na cokolwiek...
  • 0

#55 cwany-lis Napisany 31 październik 2005 - 14:35

cwany-lis

    opalony szyderca

  • Forumowicze
  • 19770 Postów:
ponieważ Blizzard nigdy nie wydało przeciętej gry albo "tylko" dobrej to wątpię by zrobili wyjatek, sądze że jeśli Ghost nie będzie dopracowany na takim engine na jakim jest obecnie robiony to albo zostanie napisany na nowo albo wypadnie z listy wydawniczej (pamiętacie przygodówkę point n'click w realiach Warcrafta i jej los ? na płytce z diablo można było obejrzeć ręcznie rysowane intro)
  • 0

#56 Gość__* Napisany 31 październik 2005 - 15:11

Gość__*
  • Goście
Ta gra POWINNA się ukazać kilka lat temu. Teraz o niej zapomniałem, nie podniecam się już SC jak kiedyś. Jednakże Blizzard to bardzo dobra firma i być może kiedyś SC-Ghost się ukaże... na następnej generacji konsol ;)
  • 0

#57 Greg Napisany 27 marzec 2006 - 09:33

Greg

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 22240 Postów:
Blizzard oswiadczyl ze zawiesza projekt "Starcraft Ghost" tak wiec temat sie konczy...
  • 0

#58 Scorpio Napisany 27 marzec 2006 - 14:00

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13964 Postów:
Eeeeeeeee, pewnie prace nad nią rusza na nowo ... ale już na Next-geny.


Swoją drogą, to z zawieszenia prac się cieszę. Niby dziwne, bo do dziś spędzam w tygodniu co najmniej kilka godzin w LAN ze Starcraftem (w żadną grę po sieci nie grałem łącznie tyle, co w SC) i singla przewierciłem na każde sposoby, zaś ściągnięte replaye zajmuja kilka płyt CD (by nie było, nie filmiki, a pliki do odpalania w SC) ... a cieszę się z końca projektu jedynej innej gry w świecie SC.
Bo wyglądała na cieniacko-średniacką ... i przynajmniej Blizzard (Beast) wie, że dobrej marki nie należy psuć czymś na miarę Dirge of Cerberus, bo najzwyklej się nie opłaca (psucie marki i samego imienia firmy). I dobrze 8)
  • 0

#59 Gość__* Napisany 27 marzec 2006 - 14:05

Gość__*
  • Goście
Blizzard zawsze długo dopracowywał gry. Przy okazji zawieszenia projektu, twórcy wyrazili swoje zainteresowanie konsolami nowej generacji - sugerując tym, że jednak SG pojawi się na tych konsolach.
  • 0

#60 syon Napisany 27 marzec 2006 - 17:21

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2302 Postów:
Kurde balans... no trudno, mam nadzieję, że zdecydują się wydać gre na nowe konsole. Swoją droga i tak dali ciała... 3 lata pod rząd zresztą :o
  • 0