Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 15:29
Mortal Kombat
#1 Napisany 21 czerwca 2009 - 09:37
#2 Napisany 21 czerwca 2009 - 09:42
#3 Napisany 21 czerwca 2009 - 09:55
#4 Napisany 21 czerwca 2009 - 09:57
#5 Napisany 21 czerwca 2009 - 10:09
#6 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 10:11
#7 Napisany 21 czerwca 2009 - 10:24
Od lat nie rozumiem dlaczego Boon tak mocno ugłaskał tą serię i dlaczego ma opory, aby zrobić Mortala na mega brutalnym poziomie w starym stylu. Przecież to się sprzeda i nie trzeba uciekać się do jakichś śmiesznych crossoverów z DC. A jako, że obecnie bitki 2d są jakby w natarciu to Ed Boon ma swoją szansę, ale i tak jej nie wykorzysta, bo nie ma jaj, a jego zapewnienia o tym, że nowa część będzie brutalna można spuścić w klozecie, bo to samo gada od lat, gdy zaczyna robić kolejną odsłonę serii. Boon to obecnie game designer bez ikry.
#8 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 10:25
#9 Napisany 21 czerwca 2009 - 10:30
I dodatkową kością pamięci do konsoli. Ech Czychu, Czychu...Digitalizowane 2d w HD z całą toną klatek animacji postaci.
#10 Gość_Zero_* Napisany 21 czerwca 2009 - 10:30
#11 Napisany 21 czerwca 2009 - 10:34
Ta, właśnie jakoś tak.Swoją drogą MK vs DC też się nie działo przypadkiem pomiędzy MK 2 a 3?
Czych, nie ma szans na 2D, Boon napisał na Twitterze, że są w trakcie robienia mocapu.
#12 Napisany 21 czerwca 2009 - 10:38
#13 Napisany 21 czerwca 2009 - 10:41
#14 Napisany 21 czerwca 2009 - 10:42
Całkiem możliwe.Może po prostu bez człowieka, który wymyślał story i dużą część postać tj Tobiasa, po prostu chłopak odwala maniane ?
Nie bądź śmieszny. Kiedyś 1 Mb starczyło, a teraz 512 mb nie starczy? LOLI dodatkową kością pamięci do konsoli. Ech Czychu, Czychu...
Brutalna, digitalizowana bijatyka 2d w HD - to jest jeden z pomysłów na grę i strzał w dziesiątkę na zarobienie sporej floty. To się sprzeda. Kupią taką grę starzy gracze oraz gracze "nowi", którzy nie za bardzo pamiętają czasy pierwszych Mortali. Będzie to dla nich mordobicie pod względem oprawy na pewno oryginalne w odbiorze. Ed Boon jest chyba ślepy i tego nie widzi.
#15 Gość_Zero_* Napisany 21 czerwca 2009 - 10:46
#16 Napisany 21 czerwca 2009 - 10:49
W HD z całą toną klatek animacji postaci? Nie bądź śmieszny, policz sobie. 60fps w 1080p przy 2 ludzkich postaciach na ekranie o wysokości ~40% wysokości ekranu i liście ciosów z MK3 to przeszło 300MB nieskompresowanej grafiki na samą animację postaci. Alfa się dobrze nie kompresuje. Zresztą - przecież Ty doskonale wiesz co znaczy budżet pamięci na konsoli, Panie Deweloperze...Nie bądź śmieszny. Kiedyś 1 Mb starczyło, a teraz 512 mb nie starczy? LOL
@Taikun: oczywiście, że to analiza z cyklu "ja i 1000 harkorowych graczy kupiłoby tą grę, której produkcja pochłonęłaby miliony".
#17 Napisany 21 czerwca 2009 - 11:23
Swoja droga i tak szacun ze w ogole sie odwazyl poruszac temat reanimacji MK, po serii syfow jakie wydal ostatnimi laty [no z wyjatkami].
gdyby jednak gra mialaby na prawde byc elo to bylaby to juz 3'cia pozycja zachecajaca mnie do kupna konsoli
#18 Napisany 21 czerwca 2009 - 11:28
W 2D bardzo chętnie, ale klasycznym, osobiście digitalizowanej bym nie chciał.Brutalna, digitalizowana bijatyka 2d w HD - to jest jeden z pomysłów na grę i strzał w dziesiątkę na zarobienie sporej floty. To się sprzeda. Kupią taką grę starzy gracze oraz gracze "nowi", którzy nie za bardzo pamiętają czasy pierwszych Mortali. Będzie to dla nich mordobicie pod względem oprawy na pewno oryginalne w odbiorze. Ed Boon jest chyba ślepy i tego nie widzi.
#19 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 11:28
#20 Napisany 21 czerwca 2009 - 11:39
#21 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 11:49
Jasne że to nie klasa Garou, Street Fightera 3 czy Art of Fighting 3, ale w dzisiejszych czasach nie wyobrażam sobie takiej animacji z taką grafiką. Motal Kombat 2 z oprawie i animacji KoFa XII/BazBlue me want
#22 Napisany 21 czerwca 2009 - 11:54
#23 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 11:55
#24 Napisany 21 czerwca 2009 - 12:01
#25 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 12:03
#26 Napisany 21 czerwca 2009 - 12:23
Mówcie co chcecie, taki Mortal by się sprzedał.
#27 Napisany 21 czerwca 2009 - 12:27
#28 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 12:29
#29 Napisany 21 czerwca 2009 - 13:02
- seria nie jest już tak gorąca i rozpoznawana jak kiedyś, choć to i tak lepiej niż zupełnie nowe tytuły, o których wspomniałem - to fakt
- gatunek był popularny w poprzedniej generacji, teraz przeżywa wyraźny kryzys
- tego o jednym developerze dokładnie nie rozumiem, jak się ma do sprawy, ale jeśli już o to chodzi, to jako całość CAPCOM cenię o wiele wyżej niż Midway.
#30 Napisany 21 czerwca 2009 - 13:09
No właśnie, niby nie są popularne, ale wyszło i wychodzi tyle bijatyk, że głowa mała- gatunek był popularny w poprzedniej generacji, teraz przeżywa wyraźny kryzys
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|