Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mortal Kombat

NetherRealm Studios Warner Bros. PS3 Vita X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1188 odpowiedzi na ten temat

#1 Shinigami Napisany 21 czerwca 2009 - 09:37

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Tak się zastanawiam, chyba można założyć temat, skoro Boon potwierdził pracę nad MK9 i daje hinty na temat gry na swoim Twitterze. Pozbędą się super bohaterów i wrócą do M-rated.

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 15:29

  • 0

#2 Ryan Napisany 21 czerwca 2009 - 09:42

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Zapowiedział też, że może powrócić babality, ale na sugestię "fatality na dzieciach" odpowiedział: nie, bo to by dało grze rating AO. ;]
  • 0

#3 ACZ Napisany 21 czerwca 2009 - 09:55

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:
Akcja ma być umieszczona między MK2 i MK3
  • 0

#4 Shinigami Napisany 21 czerwca 2009 - 09:57

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Podobno. Z jednej strony szkoda, bo wychodzi na to, że niezbyt im się podoba to, co zrobili z serią w nowych częściach. Ale z drugiej, mnie też niezbyt.
  • 0

#5 Danteusz Napisany 21 czerwca 2009 - 10:09

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 836 Postów:
Jeśli powrócą do korzeni to kupuję, pomysł z DC mi się nie podobał, tak samo jak obniżony rating.
  • 0

#6 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 10:11

Gość__*
  • Goście
Swoją drogą MK vs DC też się nie działo przypadkiem pomiędzy MK 2 a 3?
  • 0

#7 ACZ Napisany 21 czerwca 2009 - 10:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:
Na miejscu Boona zrobiłbym nowego Mortala następująco. Całkowity powrót do korzeni, również graficzno-designerski. Digitalizowane 2d w HD z całą toną klatek animacji postaci. No i brutalność i krwistość gry na poziomie dzisiejszych gier, bo umówmy się, brutalność starych Mortali w dobie Girsów, Kratosów to obecnie jedynie śmieszna groteska.
Od lat nie rozumiem dlaczego Boon tak mocno ugłaskał tą serię i dlaczego ma opory, aby zrobić Mortala na mega brutalnym poziomie w starym stylu. Przecież to się sprzeda i nie trzeba uciekać się do jakichś śmiesznych crossoverów z DC. A jako, że obecnie bitki 2d są jakby w natarciu to Ed Boon ma swoją szansę, ale i tak jej nie wykorzysta, bo nie ma jaj, a jego zapewnienia o tym, że nowa część będzie brutalna można spuścić w klozecie, bo to samo gada od lat, gdy zaczyna robić kolejną odsłonę serii. Boon to obecnie game designer bez ikry.
  • 0

#8 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 10:25

Gość__*
  • Goście
Może po prostu bez człowieka, który wymyślał story i dużą część postać tj Tobiasa, po prostu chłopak odwala maniane :) ?
  • 0

#9 Ryan Napisany 21 czerwca 2009 - 10:30

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Digitalizowane 2d w HD z całą toną klatek animacji postaci.

I dodatkową kością pamięci do konsoli. :lol: Ech Czychu, Czychu...
  • 0

#10 Gość_Zero_* Napisany 21 czerwca 2009 - 10:30

Gość_Zero_*
  • Goście
Jak powrócą do korzeni i gra będzie równie boska jak MKII to mają moje pieniądze - i to na premiere :)
  • 0

#11 Shinigami Napisany 21 czerwca 2009 - 10:34

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

Swoją drogą MK vs DC też się nie działo przypadkiem pomiędzy MK 2 a 3?

Ta, właśnie jakoś tak.

Czych, nie ma szans na 2D, Boon napisał na Twitterze, że są w trakcie robienia mocapu.
  • 0

#12 Ryan Napisany 21 czerwca 2009 - 10:38

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Pragnę zauważyć, że digitalizowana grafika to też forma mocapu. ;)
  • 0

#13 Shinigami Napisany 21 czerwca 2009 - 10:41

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Ano masz słuszność. Co nie zmienia faktu, że Mortal inny niż w 3D, to raczej marzenia.
  • 0

#14 ACZ Napisany 21 czerwca 2009 - 10:42

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:

Może po prostu bez człowieka, który wymyślał story i dużą część postać tj Tobiasa, po prostu chłopak odwala maniane ?

Całkiem możliwe.

I dodatkową kością pamięci do konsoli. Ech Czychu, Czychu...

Nie bądź śmieszny. Kiedyś 1 Mb starczyło, a teraz 512 mb nie starczy? LOL

Brutalna, digitalizowana bijatyka 2d w HD - to jest jeden z pomysłów na grę i strzał w dziesiątkę na zarobienie sporej floty. To się sprzeda. Kupią taką grę starzy gracze oraz gracze "nowi", którzy nie za bardzo pamiętają czasy pierwszych Mortali. Będzie to dla nich mordobicie pod względem oprawy na pewno oryginalne w odbiorze. Ed Boon jest chyba ślepy i tego nie widzi.
  • 0

#15 Gość_Zero_* Napisany 21 czerwca 2009 - 10:46

Gość_Zero_*
  • Goście
Robiłeś jakieś analizy? Jakaś gra z takim hardkorowym zacięciem sprzedała się rewelacyjnie? Czy to kolejna analiza w stylu "jestem genialny"?
  • 0

#16 Ryan Napisany 21 czerwca 2009 - 10:49

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Nie bądź śmieszny. Kiedyś 1 Mb starczyło, a teraz 512 mb nie starczy? LOL

W HD z całą toną klatek animacji postaci? Nie bądź śmieszny, policz sobie. 60fps w 1080p przy 2 ludzkich postaciach na ekranie o wysokości ~40% wysokości ekranu i liście ciosów z MK3 to przeszło 300MB nieskompresowanej grafiki na samą animację postaci. Alfa się dobrze nie kompresuje. Zresztą - przecież Ty doskonale wiesz co znaczy budżet pamięci na konsoli, Panie Deweloperze...

@Taikun: oczywiście, że to analiza z cyklu "ja i 1000 harkorowych graczy kupiłoby tą grę, której produkcja pochłonęłaby miliony". ;)
  • 0

#17 Zois Napisany 21 czerwca 2009 - 11:23

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5 803 Postów:
ja sie nei znam, ale tez chcialbym 2d :( chyba w tym niedawnym SF sie dalo, to dlaczego nie tu
Swoja droga i tak szacun ze w ogole sie odwazyl poruszac temat reanimacji MK, po serii syfow jakie wydal ostatnimi laty [no z wyjatkami].

gdyby jednak gra mialaby na prawde byc elo to bylaby to juz 3'cia pozycja zachecajaca mnie do kupna konsoli
  • 0

#18 Shinigami Napisany 21 czerwca 2009 - 11:28

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

Brutalna, digitalizowana bijatyka 2d w HD - to jest jeden z pomysłów na grę i strzał w dziesiątkę na zarobienie sporej floty. To się sprzeda. Kupią taką grę starzy gracze oraz gracze "nowi", którzy nie za bardzo pamiętają czasy pierwszych Mortali. Będzie to dla nich mordobicie pod względem oprawy na pewno oryginalne w odbiorze. Ed Boon jest chyba ślepy i tego nie widzi.

W 2D bardzo chętnie, ale klasycznym, osobiście digitalizowanej bym nie chciał.
  • 0

#19 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 11:28

Gość__*
  • Goście
KoF i BazBlue pokazują moc pięknego 2D HD, MK też mógłby...
  • 0

#20 Ryan Napisany 21 czerwca 2009 - 11:39

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Chyba "MK też mógły". ;) Tyle że KoF ma żałosną (pod względem ilość klatek) animację. :) To co przejdzie w przypadku rysowanych postaci będzie odrzucało przy fotach.
  • 0

#21 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 11:49

Gość__*
  • Goście
Ja tam od dawna postulowałem chęć zobaczenia Mortala w normalnym 2D ;p poza tym animacja KoFa jest naprawdę dobra - pooglądaj więcej filmów, pewne uproszczenia wymaga board gry oraz jej system - silnie combo based, związany z przerywaniem własnych animacji ciosów.

Jasne że to nie klasa Garou, Street Fightera 3 czy Art of Fighting 3, ale w dzisiejszych czasach nie wyobrażam sobie takiej animacji z taką grafiką. Motal Kombat 2 z oprawie i animacji KoFa XII/BazBlue me want :oops:
  • 0

#22 Aras Napisany 21 czerwca 2009 - 11:54

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
i z mega-tanim bossem na końcu :oops:
  • 0

#23 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 11:55

Gość__*
  • Goście
No ba, to cecha rozpoznawcza zarówno KoFa jak i MK :oops:
  • 0

#24 Shinigami Napisany 21 czerwca 2009 - 12:01

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Właściwie, to chyba każdej nawalanki w 2D :hmmm:
  • 0

#25 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 12:03

Gość__*
  • Goście
Shini sprawdź SNK Boss Syndrome i wtedy stwierdzisz, że są tani bossowie bijatyk 2D i są tani bossowie bijatyk SNK ;p
  • 0

#26 ACZ Napisany 21 czerwca 2009 - 12:23

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 066 Postów:
Ryan, nikt tu nie mówi o full hd, styka 720p. "Cała tona animacji" = znacznie wyższa niż w starych Mortalach.
Mówcie co chcecie, taki Mortal by się sprzedał.
  • 0

#27 Kaxi Napisany 21 czerwca 2009 - 12:27

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 142 Postów:
No pewnie by się sprzedał - tak samo jak inne gry z nietypowym, oryginalnym stylem graficznym, jak pewna brutalna nawalanka w czerni i bieli, albo pędzlem malowana odpowiedź Capcomu na Zelde.
  • 0

#28 Gość__* Napisany 21 czerwca 2009 - 12:29

Gość__*
  • Goście
KAXI nie żebym popierał od ręki pomysł Czycha, ale wiesz te gry nie miały licencji, nie należą do popularnego gatunku, obie są jednego developera, do tego MadWorld wybitny też jakoś nie jest. Mortal się sprzeda nawet w formie karcianki.
  • 0

#29 Kaxi Napisany 21 czerwca 2009 - 13:02

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 142 Postów:
Nie zrozum mnie źle, wychowałem się na MK i jestem fanem Smoczej Serii, ale:

- seria nie jest już tak gorąca i rozpoznawana jak kiedyś, choć to i tak lepiej niż zupełnie nowe tytuły, o których wspomniałem - to fakt
- gatunek był popularny w poprzedniej generacji, teraz przeżywa wyraźny kryzys
- tego o jednym developerze dokładnie nie rozumiem, jak się ma do sprawy, ale jeśli już o to chodzi, to jako całość CAPCOM cenię o wiele wyżej niż Midway.
  • 0

#30 Shinigami Napisany 21 czerwca 2009 - 13:09

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

- gatunek był popularny w poprzedniej generacji, teraz przeżywa wyraźny kryzys

No właśnie, niby nie są popularne, ale wyszło i wychodzi tyle bijatyk, że głowa mała ;)
  • 0



Inne z tagami: