Pewnie słyszeliscie juz o tym, że SCEJ zamiast oficjalnego sequela ICO zapowiedziało zupełnie nowy ORYGINALNY projekt. Pierwsze informacje o grze można znależć na gamespocie (link ponizej). Nad "Wandą..." pracuje ponownie "ICO team", któremu Sony podobnie jak w przypadku ICO zostawiło pełną swobodę w tworzeniu tej gry. Tytuł zapowiada się niezwykle intrygująco i oryginalnie, po tych kilku informacjach można się spodziewać, że gra będzie równie magiczna jak ICO. Nie wiem jak Wy ale ja, mimo że jestem zakochany w ICO to jednak bardzo się ucieszyłem na wieść o tym, że zamiast w zwykły sequel zagramy w coś nowego (aczkolwiek obie gry będą miały ze sobą sporo wspólnego). Więcej informacji i screenów (narazie zaprezentowano jeden) na tegorocznym TGS - nie mogę się doczekać.
http://www.gamespot....!-- w -->
Shadow of the Colossus (dawniej Nico i Wanda)
Rozpoczęte przez
Gość
, 12 09 2004 13:13
659 odpowiedzi na ten temat
#1 Gość__* Napisany 12 września 2004 - 13:13
#2 Gość__* Napisany 12 września 2004 - 17:59
tez zauwazylem ten ciekawy projekt moze mamy cichy hit a moze za wczesnie o tym mowic.....co do ico nigdy w niego nei grałem ale bardzo bym chciał co do screenow to zapraszam na ign. tam jest ich sporo
pozdrawiam
pozdrawiam
#3 Napisany 12 września 2004 - 19:48
no i kiedy mówiono że w dzisiejszych czasach nie ma kto robić DOBRYCH i ORGINALNYCH produkcji.
#4 Napisany 13 września 2004 - 13:51
no i kiedy mówiono że w dzisiejszych czasach nie ma kto robić DOBRYCH i ORGINALNYCH produkcji.
Tak, ale ile trzeba się było naczekać by w końcu zaczęli przy niej dłubać
Cameron cieszę się podobnie jak i Ty. ICO to cudowna gra i "Wanda ..." musi być równie dobra (tak samo mocno wierzę w Okami od Clover). Czekamy i się cieszymy
#5 Gość__* Napisany 13 września 2004 - 14:02
No no....zapowiada sie interesujaco, nie powiem...Moze tym razem wydanie innowacyjnej produkcji nie zakonczy sie fiaskiem, czy jakims innym zonkiem. Nie pasuje mi tu tylko tytul- mimo, ze brzmi bardzo swojsko, to imie Wanda kojarzy mi sie z wozna z podstawowki, ktora wlasnie tak sie zwała.
#6 Gość__* Napisany 13 września 2004 - 14:34
screen chyba trochę retuszowany, ale to nie zmienia faktu, ze gra może być arcy ciekawa! już się domyślam na czym to może polegać - jak Creatures
ale tytuł niestety skopany. kojarzy mi się z książką dla dzieci, a samo imię Wanda z komedią (bodajże!) Terry'ego Jones'a z Monty Pythona...
ale tytuł niestety skopany. kojarzy mi się z książką dla dzieci, a samo imię Wanda z komedią (bodajże!) Terry'ego Jones'a z Monty Pythona...
#7 Gość__* Napisany 26 września 2004 - 11:07
Widzieliscie juz pierwszy trailer tej gry? Cos pieknego - klimat wylewa sie hektolitrami, ta muzyka, oprawa i gigant, który budzi podziw - musicie to zobaczyc! Zapowiada sie piekna gra
Link bezposredni (wkleic do flashgeta )
http://dl.scej-onlin...wanda_hires.wmv
Link bezposredni (wkleic do flashgeta )
http://dl.scej-onlin...wanda_hires.wmv
#8 Napisany 26 września 2004 - 11:51
w trailerze bohater ostro wymiata mieczykiem, a mi zawsze kojarzyło się, że to "pokojowa" gra No i chyba to inna postac niz w ICO bo jak pamietam ze screenów bohater pierwszej części chyba miał ...rogi
#9 Gość__* Napisany 26 września 2004 - 11:58
No ale bohater ICO rowniez w pewnym momencie znajdywał miecz. W ICO bylo niewiele walki (w wieksozsci przypadków lepsza byla ucieczka) i mysle ze "Wanda" rowniez nie bedzie polegala na machaniu mieczem - bardziej na mysleniu i pokonywaniu kolejnych przeszkód. Esencja gry bedzie przeziec gigant
#10 Napisany 21 listopada 2004 - 11:58
ICO było naprawde fajną grą, ale moja druga połowa co miesiąc mnie zamęcza pytaniami o drugą część i dlatego chcę, żeby ta gra już wyszła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#11 Napisany 27 listopada 2004 - 21:32
Jako wielki fan ICO pokładam ogrmne nadzieje w Wandzie i Kolosie. Podobno gra ma rozgrywać się w tym samym świecie co ICO. Jest on dość tajemniczy i niewiele o nim wiadamo, więc może WANDA troche go nam przybliży i wyjaśni pare spraw?
#12 Napisany 27 listopada 2004 - 21:55
.
#13 Napisany 28 listopada 2004 - 20:19
Prócz rewelacyjnego designu powala mnie pomysł ruchomych "poziomów" czyli wdrapywanie się na kolejnych olbrzymów. Ciekawe jak to wyjdzie w praniu. Jakieś idee?
#14 Napisany 28 listopada 2004 - 21:18
Trochę sobie poczytałem i pomysł wygląda na rewelacyjny. Ogromniasty potwór i ty malutki zasuwasz po nim starając się walnąc tak aby bolało .
Mam nadzieje że wykorzystają potencjał jaki drzemie w tej pozycji i powstanie kolejna gra o której będzie można powiedzieć że wnosi coś nowego do gatunku.
Mam nadzieje że wykorzystają potencjał jaki drzemie w tej pozycji i powstanie kolejna gra o której będzie można powiedzieć że wnosi coś nowego do gatunku.
#15 Napisany 29 listopada 2004 - 14:12
Jedyne czego się boje to żeby nie poszli na komerchę jak sie stało z PoP:WW, chociaż z tego co czytałem klimat gry jest identyczny jak w ICO, a to przecież najważniejsze
#16 Napisany 30 listopada 2004 - 14:51
ICO jest gra wysmienita (jest w pierwszej piatce mojego osobistego rankingu), a Wanda i Kolos to gra, na ktora czekam najbardziej.
BTW. co JJ i Szwedu widza zlego w imieniu Wanda? Przeciez to dobra dziewczyna bo nie chciala niemca
BTW. co JJ i Szwedu widza zlego w imieniu Wanda? Przeciez to dobra dziewczyna bo nie chciala niemca
#17 Napisany 30 listopada 2004 - 18:01
ICO mam i gram. I cieszę się, że zakupiłem oryginała, dzięki czemu może powstać W&C.
A nie uważacie, że ICO zasługuje na 10 bo:
- przeszło próbę czasu - już mam ponad rok, a ciągle się używa go jako porównania do nowych gier
- oprawa a-w, jak to ładnie nazwano: to nie rzemiosło, to sztuka
- nowatorski pomysł i rozwiązania
(to były dlaczego 10 nie 9, więc reszte cech sobie odpuszczam )
A nie uważacie, że ICO zasługuje na 10 bo:
- przeszło próbę czasu - już mam ponad rok, a ciągle się używa go jako porównania do nowych gier
- oprawa a-w, jak to ładnie nazwano: to nie rzemiosło, to sztuka
- nowatorski pomysł i rozwiązania
(to były dlaczego 10 nie 9, więc reszte cech sobie odpuszczam )
#18 Gość__* Napisany 30 listopada 2004 - 18:20
jeśli Cie to pocieszy to ICO dostało kiedyś w Clicku 6/6
LOL
LOL
#19 Gość__* Napisany 30 listopada 2004 - 19:48
Ico jest arcydziełem, zdecydowana czołówka gier na PS2. Po Wandzie tez sobie obiecuje sporo. Trzymam kciuki.
#21 Gość__* Napisany 31 stycznia 2005 - 13:44
Piekne! Wspanialy klimat czuc na kilometr, w Wande bedzie sie gralo niesamowicie, szkoda tylko ze filmik nie jest dluzszy. A gigant - cos niesamowitego, ten rozmiar, wyglad, ryki jakie wydaje - wszystko to budzi mega respekt.
Ciekawi mnie czy gigant mial zlamany jeden róg juz od poczatku, czy tez zrobil sobie kuku wczesniej chcac stracic/zdeptac glownego bohatera. Podobno zachowanie giganta ma bowiem byc uzaleznione od tego w co zostanie zraniony. Na gre nie moge sie po prostu doczekac.
Ciekawi mnie czy gigant mial zlamany jeden róg juz od poczatku, czy tez zrobil sobie kuku wczesniej chcac stracic/zdeptac glownego bohatera. Podobno zachowanie giganta ma bowiem byc uzaleznione od tego w co zostanie zraniony. Na gre nie moge sie po prostu doczekac.
#22 Napisany 27 lutego 2005 - 10:44
Wczoraj po raz kolejny ukończyłem ICO.
Gra jest cudowna, a jeśli twórcy zamieszczą w Wandzie choć ułamek magii lokacji takich jak młyn, jaskinia z młynami wodnymi (czy co to jest) i w cholerę innych, hit murowany. Mam przy tym nadzieję, że gracze tym razem dostrzegą nową grę, a co za tym idzie, dadzą szansę na kolejne takie projekty.
ICO jest jedyne w swym rodzaju, ale kontynuacji jakoś bym nie zdzierżył. Siłą rzeczy, musiałaby być inna. A inność od iności może być inna biż inność akceptowalna
Z radością dostrzegam za to fakt, że W&C ma podobny efekt "mikro" używany do pokazania gigantyzmu i ogromu otoczenia bohatera (czyt. postać zajmuje nikłą część ekranu, a reszta to wielkie połacie terenu).
Na moście łączącym zamek z Idolami (to pomieszczenia co rzucają światło na bramę) miałem autentyczny lęk wysokości, gdy spojrzałem jak nisko sięgają filary. Jeżeli dostanę to samo przy wspinaczce na olbrzymy, będzie cudnie
Gra jest cudowna, a jeśli twórcy zamieszczą w Wandzie choć ułamek magii lokacji takich jak młyn, jaskinia z młynami wodnymi (czy co to jest) i w cholerę innych, hit murowany. Mam przy tym nadzieję, że gracze tym razem dostrzegą nową grę, a co za tym idzie, dadzą szansę na kolejne takie projekty.
ICO jest jedyne w swym rodzaju, ale kontynuacji jakoś bym nie zdzierżył. Siłą rzeczy, musiałaby być inna. A inność od iności może być inna biż inność akceptowalna
Z radością dostrzegam za to fakt, że W&C ma podobny efekt "mikro" używany do pokazania gigantyzmu i ogromu otoczenia bohatera (czyt. postać zajmuje nikłą część ekranu, a reszta to wielkie połacie terenu).
Na moście łączącym zamek z Idolami (to pomieszczenia co rzucają światło na bramę) miałem autentyczny lęk wysokości, gdy spojrzałem jak nisko sięgają filary. Jeżeli dostanę to samo przy wspinaczce na olbrzymy, będzie cudnie
#23 Gość__* Napisany 27 lutego 2005 - 13:09
ta... ICO cudowna gra jeżeli Wande tworzą ci sami ludzie co są odpowiedzialni za IcO to mogębyć pewny że bedziemy mieli kolejną nowość w grach video
#24 Napisany 27 lutego 2005 - 14:39
szkoda ze tylko na ps2, a może sie myle ? microsoft mógł by jakies akcje podkupić a tak trzebaby pstwo kupić
#25 Napisany 27 lutego 2005 - 14:48
W ICO grałem bardzo krótką chwile, w sumie można założyć że wcale nie grałem( niecałe 30 min), wiecej natomiast czytałem o niej, gra musi być piękna , nie tylko graficznie ale i fabularnie......ehhh...zazdroszcze tym którzy mieli możliwość pograć dłurzej niż ja.... jestem bardzo ciekaw jak zaprezentuje sie seqel na tle pierwowzoru, po pierwszych zajawkach jestem pewny że gra będzie równie dobra co pierwowzór, jeśli nie lepsza.
#26 Napisany 27 lutego 2005 - 15:12
Wypowiem się krótko - właśnie dla takich gier coraz bardziej myślę nad kupnem PS3 zamiast X2 jako następnej konsoli... (albo jeśli będzie się jakoś nadzwyczajnie powodziło - pierwszej, a X2 - drugiej )
Na Xbox'a po prostu nie ma takich baśniowych, innowacyjnych pozycji, MS cierpi na brak supportu ze strony uzdolnionych japońskich dev teamów, a 2 gry od Hironobu Sakaguchi'ego i jego Mist Walkera na X2 wiosny jeszcze nie czynią.
Na Xbox'a po prostu nie ma takich baśniowych, innowacyjnych pozycji, MS cierpi na brak supportu ze strony uzdolnionych japońskich dev teamów, a 2 gry od Hironobu Sakaguchi'ego i jego Mist Walkera na X2 wiosny jeszcze nie czynią.
#27 Napisany 03 marca 2005 - 12:36
eeee znacie europejski tytuł gry?
.
.
.
Shadow of the Collosus
.
.
.
Shadow of the Collosus
#28 Napisany 03 marca 2005 - 13:23
To Polski będzie "Wanda i Cezar" (bo jest Colossuss, a to blisko Coloseum). Co to tendencja z tytułami. Fatal Frame to jakiś Project Zero
Ale w sumi mam to gdzieś . Właśnie wącham MGS3 - LE. A jak Wanda zostanie tą samą grą, to nie powiem złego słowa. Ale teraz to na euforii jestem, więc pewnie mi się odwidzi
Ale w sumi mam to gdzieś . Właśnie wącham MGS3 - LE. A jak Wanda zostanie tą samą grą, to nie powiem złego słowa. Ale teraz to na euforii jestem, więc pewnie mi się odwidzi
#29 Napisany 03 marca 2005 - 17:58
Vide Tomb Raider: Di Ejndżel of Darknezz (uuu).......Shadow of the Collosus
Albo Indigo Prophecy (amerykański tytuł Fahrenheit).
Niesamowite, "spece" od marketingu wyssali chyba tandetę z mlekiem matki...
#30 Gość__* Napisany 04 marca 2005 - 22:33
No, fakt, z tymi europejskimi tytulami gier to padaczka na calego. Nazwanie Fatal Frame jako Project Zero jest po prostu smieszne - tytul Project Zero gdy po raz pierwszy o nim uslyszalem skojarzyl mi sie z jakas tandetna przygodówka na PC i w zyciu bym nie pomyslal, ze chodzi o horror.
A co do Wandy - rzeczywiscie stary tytul byl lepszy - duzo bardziej pasowal do klimatu tej gry, choc w sumie nie uwazam zeby byl to powod do zmartwienia. Mysle, ze europejscy gracze przalkna to bez problemu - oby tylko gra byla rownie magiczna jak ICO - to sie liczy najbardziej
A co do Wandy - rzeczywiscie stary tytul byl lepszy - duzo bardziej pasowal do klimatu tej gry, choc w sumie nie uwazam zeby byl to powod do zmartwienia. Mysle, ze europejscy gracze przalkna to bez problemu - oby tylko gra byla rownie magiczna jak ICO - to sie liczy najbardziej