World of Warcraft
#151 Napisany 25 sierpnia 2014 - 07:50
#152 Napisany 19 września 2014 - 22:52
MEGA
#153 Napisany 19 września 2014 - 22:56
Niezbyt.
#154 Napisany 19 września 2014 - 23:01
mega to było to
#155 Napisany 19 września 2014 - 23:02
ale to filmik z gry, nie cinematic który jest dostępny po jeden na każdy dodatek
robi podjarkę, jak się przypomni jeszcze tbc i zna trochę lore
a ten wyżej to wiadomo, że najlepszy cinematic ever i lepszego nie będzie (tu też trzeba znać lore)
Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 19 września 2014 - 23:03
#156 Napisany 20 września 2014 - 06:45
Robi srogo ten filmik
Interesuje mnie jak oni mają zamiar połączyć stare Outlandsy z nowymi
#157 Napisany 20 września 2014 - 08:34
Aż się zastanawiam, czy by nie wrócić do WoWa z okazji Warlordów. Garrosh zawsze był chujkiem, a jako fan Thralla czuję się tym bardziej zobowiązany spuścić mu łomot.
Inna sprawa, że przez 200 godzin grania w WoWa doszedłem maksymalnie do 30 levelu, bo byłem altoholikiem Teraz zacząłbym ciupać od zera. Ktoś z forumingu ma może też taki plan?
#158 Napisany 20 września 2014 - 08:38
Kradek, kupując WoD dostajesz możliwość podniesienia dowolnej ze swoich postaci do 90 poziomu
Ja oczywiście nabędę ten dodatek, bo w końcu zrobili z tą grą porządek. O ile MoP dodało kilka ciekawych ficzerów, tak sama zawartość raidowa była po prostu nieprzeciętnie słaba. Do tego te statystyki na przedmiotach. arz oczy krwawio ;_;
#159 Napisany 20 września 2014 - 08:44
#160 Napisany 20 września 2014 - 08:48
Jeśli po raz pierwszy levelujesz postać to daje to masę frajdy Jednak levelując czwartego warriora (obowiązkowo w heirloomach) miałem już serdecznie dość Zachowam ten boost na kolejnego warriora w razie potrzeby.
#161 Napisany 20 września 2014 - 12:21
Robi srogo ten filmik
Interesuje mnie jak oni mają zamiar połączyć stare Outlandsy z nowymi
w WoD cofasz się się w czasie do alternatywnej rzeczywistości, która nie ma wpływu na pozostałe światy
#162 Napisany 15 października 2014 - 08:54
- Patch 6.0.2 dostępny od dziś na europejskich serwerach.
- Liczba subskrybentów World of Warcraft wzrosła o 600 tys. do 7.4 miliona.
- Mists of Pandaria wchodzi w skład podstawowej edycji gry.
#163 Napisany 15 października 2014 - 08:55
Czyli trzeba kupić subskrypcję przy wypłacie :C
#164 Napisany 15 października 2014 - 09:04
Mako będziesz levelować jakąś postać od nowa? bo mogę z kimś pograć
#165 Napisany 19 listopada 2014 - 23:54
po premierze Wardlords of Draenor z 7 400 000 subów wskoczyło do ponad 10 mln
Ten post był edytowany przez Aleks dnia: 19 listopada 2014 - 23:54
#166 Napisany 08 maja 2015 - 00:25
no i spadło, rekordowo:
#167 Napisany 07 listopada 2015 - 15:32
#168 Napisany 07 listopada 2015 - 15:47
no i spadło, rekordowo:
Podziwiajcie bo to ostatni taki wykres. Blizz podal, ze nie bedzie juz od tej pory podawal liczby aktywnych kont WoW'a
#169 Napisany 09 grudnia 2016 - 11:16
Legion zakupiłem jeszcze przedpremierowo. Prócz info o nowej klasie nie wiedziałem o dodatku nic.
I kurczę, coś jest w tym Legionie, bo o ile przy poprzednich dodatkach grałem max 1,5 miesiąca (na 2 miesiące ważności konta) to od launchu, systematycznie przedłużam czas gry.
Blizzard chyba wreszcie zrozumiał jak bardzo potrzebna była zmiana w systemie dailiesów i teraz aż się czeka na nowe.
Wprowadzenie Broni - Artefaktu, który się rozbudowuje jest bardzo fajnym rozwiązaniem.
Wreszcie też znalazło się miejsce dla osób, które z różnych względów nie chcą/nie mogą/ nie lubią brać udziału w Raidach/Dungeonach. Same questy zapewniają dostęp do gearu (oczywiście nie jakiegoś endgame'owego) - wystarczającego do swobodnego rozprawiania się z elitarnymi mobkami.
Zmianie uległ też system profesji - dalej , moim zdaniem, profesje jak leatherworking,tailoring są nieprzydatne (prócz pojedyńczych przedmiotów) ale system progresowania jest interesujący i niekoniecznie sprowadza się do craftowania 9999 x jakiegoś itema tylko po to by skoczył lvl profesji.
Podoba mi się również, rozbudowanie misji wykonywanych przez followersów, poprzez stworzenie aplikacji mobilnej, z poziomu której możemy zarządzać misjami, followersami i ogólnie swoim "Order Hall".
Ciekawym rozwiązaniem jest włączenie skalowalności wszystkich mobków pod bieżący lvl gracza. Sprowadza się to do tego, że levelowanie 100-110 lvl można rozpocząć wszędzie (tzn wszędzie - na nowym obszarze Broken Islands)
Niestety, mimo iż questy to długie łańcuchy fabularne, to generalnie jest ich mało. Przy levelowaniu kilku postaci bardzo szybko łapie deprecha że ciągle robi się to samo i przy 110 lvl zostaje garstka niezrobionych questów. Być może rekompensuje nieco fakt, że same chainy - doprowadzają do progresu postaci pod wieloma kątami , no i ogólnie leveluje się szybko.
Co jeszcze ? Nie wiem czy było to w WoD (chyba nie) - ale jest np coś takiego, ze jak zdobywasz gear pod daną specjalizację, to przy zmianie specjalizacji na inną - główne statystyki na sprzęcie zmieniają się pod specjalizację jaką masz na dany moment. Czyli, jeśli jesteś Retribution Paladin i na sprzęcie masz strenght, to po zmianie na Holy Paladin - strenght zamienia się na Intelect. Dotyczy to tylko głównych statystyk, więc trinkety raczej nie zawsze będą pasowały do wszystkiego ; ale jest to jakiś pomysł dla tych, którzy chcą np w trakcie raidu/instancji zastąpić/wspomóc inne klasy.
Wiadomo, że WoW nikogo i ogólnie tl;dr , ale przyznać muszę że jest dużo pozytywnych zmian.
Ten post był edytowany przez Zois dnia: 09 grudnia 2016 - 11:18
#170 Napisany 03 listopada 2017 - 23:00
Trailer nowego dodatku :obama: Ależ dołożyli do pieca
#171 Napisany 04 listopada 2017 - 07:55
#172 Napisany 04 listopada 2017 - 16:21
Trailer nowego dodatku :obama: Ależ dołożyli do pieca
dodatek o obamie?
#173 Napisany 04 listopada 2017 - 16:21
Trailer nowego dodatku :obama: Ależ dołożyli do pieca
#174 Napisany 11 grudnia 2017 - 15:52
Skoro sobie z Maka wznowiliśmy wątek o WoW'ie to dopiszę tutaj parę linijek.
Jak dla mnie, Legion to najlepszy dodatek od lat. Fakt że jest mnóstwo uproszczeń i wciąż nie mogę się pogodzić z tym że postaci nie można rozwijać jakoś kreatywnie, ale trudno.
Obecnie najwyższy ilvl to jakieś 970 - ale bez większych problemów można samemu się wygearować do ~930. Jest taki losowy system że jak zdobywasz przedmiot to może on dostać upgrade i podnieść swoją jakość. Np - kupujesz token od Vendora który po użyciu staje się losowym przedmiotem dla Twojej klasy na bazowym lvlu 910 - ale dostaje upgrade i masz 930 Upgrady nie są rzadkością, ale takie potężne to rarytas. Znajomy dostał upgrade o 30pkt O_o
Nie jest tak jak kiedyś, ze po osiągnięciu max lvla - zostają Ci tylko raidy. Od lat WoW jest systematycznie wzbogacany o bardziej lub mniej wciągające chain questy które potrafią zjeść trochę czasu. Do tego wciąż obecny jest grind reputacji (żeby móc latać po większości terenów) ale dzięki World Quests - odbywa się to 'dość' bezboleśnie.
Polecam!
#175 Napisany 17 czerwca 2018 - 11:19
Wychodzi na to, że Vanilla WoW będzie WoW-em 1.12 bez żadnych udziwnień.
https://blue.mmo-cha...rcraft-classic/
#176 Napisany 17 czerwca 2018 - 18:43
#177 Napisany 19 czerwca 2018 - 08:47
#178 Napisany 19 czerwca 2018 - 09:07
#179 Napisany 19 czerwca 2018 - 09:10
Grasz aktywnie?