Let's Walk It Out
Rozpoczęte przez
Texz
, 10 07 2009 17:14
15 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 10 lipca 2009 - 17:14
http://kotaku.com/53... ... t/gallery/
Gra od Konami dla totalnych no live-ów. Chodzi w niej będzie o ... chodzenie. Możemy wybrać się w fascynującą podróż wychodząc poza nasz wirtualny dom i po prostu idąc przed siebie iść, iść... i właściwie nie wiem co dalej. LWIO obsługuje Balance Board. Jeżeli kogoś kręci chodzenie może z wywieszonym jęzorem wyczekiwać tej szpili. Choć taniej i zdrowo jest chyba własnoręcznie wyjść z domu i pozwiedzać okolicę.
Japońce nigdy nie przestaną, chyba nie tylko mnie zaskakiwać.
Gra od Konami dla totalnych no live-ów. Chodzi w niej będzie o ... chodzenie. Możemy wybrać się w fascynującą podróż wychodząc poza nasz wirtualny dom i po prostu idąc przed siebie iść, iść... i właściwie nie wiem co dalej. LWIO obsługuje Balance Board. Jeżeli kogoś kręci chodzenie może z wywieszonym jęzorem wyczekiwać tej szpili. Choć taniej i zdrowo jest chyba własnoręcznie wyjść z domu i pozwiedzać okolicę.
Japońce nigdy nie przestaną, chyba nie tylko mnie zaskakiwać.
#2 Napisany 10 lipca 2009 - 17:17
Apokalipsa jest coraz bliżej
#3 Napisany 10 lipca 2009 - 20:03
bez jaj, znam DZIESIĄTKI takich gier, z taką różnicą że zamiast balance board idzie się za pomocą gałki analogowej i cały czas trzyma się fire strzejając/tłukąc przeciwników.
w sumie i tu i tu chodzi o to samo, więc nie rozumiem dlaczego ten sam pomysł ze zmienionym sterowaniem i wyeliminowaniem motywów partyzanckich/walk z bossami miałby być gorszy?
problem jest w czym innym - otóż gdyby chodziło się po prawdziwych miastach, to sam bym taką grę kupił.
a pochodzić po fikcyjnych lokalizacjach to sobie mogę - mam takich gier od zarąbania
w sumie i tu i tu chodzi o to samo, więc nie rozumiem dlaczego ten sam pomysł ze zmienionym sterowaniem i wyeliminowaniem motywów partyzanckich/walk z bossami miałby być gorszy?
problem jest w czym innym - otóż gdyby chodziło się po prawdziwych miastach, to sam bym taką grę kupił.
a pochodzić po fikcyjnych lokalizacjach to sobie mogę - mam takich gier od zarąbania
#4 Gość_Zero_* Napisany 10 lipca 2009 - 20:07
Rekordy w echodzeniu jako przedłużenie epenisa ... ciekawy pomysł
#5 Napisany 10 lipca 2009 - 20:56
Tylko różnica jest taka, że pochodzić dla samego chodzenia to ja sobie mogę i na żywo, a wyjść z karabinem na miast postrzelać do terrorystów/mutantów/obcych nie do końca.bez jaj, znam DZIESIĄTKI takich gier, z taką różnicą że zamiast balance board idzie się za pomocą gałki analogowej i cały czas trzyma się fire strzejając/tłukąc przeciwników.
w sumie i tu i tu chodzi o to samo, więc nie rozumiem dlaczego ten sam pomysł ze zmienionym sterowaniem i wyeliminowaniem motywów partyzanckich/walk z bossami miałby być gorszy?
#6 Napisany 11 lipca 2009 - 08:47
Jeśli produkt ten odniesie suckes- a jest to całkiem prawdopodobne- to przeczuwam, że fani nordic walkingu wreszcie dostaną swój wymarzony symulator z kijkami w komplecie.
#7 Napisany 11 lipca 2009 - 09:12
Tylko różnica jest taka, że pochodzić dla samego chodzenia to ja sobie mogę i na żywo, a wyjść z karabinem na miast postrzelać do terrorystów/mutantów/obcych nie do końca.
to prawda, dlatego piszę, że jakby zamodelowano prawdziwe miasta, to chętnie bym zagrał - do większości fajnych miast też w życiu nie pojadę.
#8 Napisany 11 lipca 2009 - 14:17
No tak, w taki sposób, to może i ta "gra" miałaby jakiś sens
#9 Napisany 12 lipca 2009 - 18:48
Jest pierwszy trailer: http://polygamia.pl/... ... t_Out.html
Wygląda na to, że oprócz rzecz jasna chodzenia mamy jeszcze tworzenie świata i rozwiązywanie prostych minigierek. Ogólnie trailer maksymalnie casualowy.
Wygląda na to, że oprócz rzecz jasna chodzenia mamy jeszcze tworzenie świata i rozwiązywanie prostych minigierek. Ogólnie trailer maksymalnie casualowy.
#10 Napisany 13 lipca 2009 - 09:53
Trailerek prezentuje się dość padacznie, no ale tak, oczywiście, trzeba pamiętać, że to tytuł dla kompletnie zielonych w temacie, ewentualnie małych dzieci czy wesołej, stereotypowej amerykańskiej rodzinki. No ale jak by nie patrzeć, to głównie dzięki takim filmikom Wii z miejsca znajduje się na celowniku wszelakiej maści haterów...
#11 Napisany 13 lipca 2009 - 10:08
Jeszcze nic szczególnego się nie stało – padaczne gry wychodzą przecież od zarania dziejów, to nic nowego. Tragedia nastąpi dopiero gdy okaże się, że ten pomysł się sprzeda. Wtedy powstanie część druga w której towarzyszyć będzie nam piesek, trzecia w której dostaniemy możliwość wejścia na hulajnogę i rewolucyjna czwórka z co-opem – gdzie będziemy mogli spacerować wspólnie z mamą (oczywiście na tylko jednej konsoli, to przecież Wii).
A później ani się obejrzymy wszystkie gry stracą sens
A później ani się obejrzymy wszystkie gry stracą sens
#12 Napisany 13 lipca 2009 - 11:03
Ciekawe czy będzie ta opcja, że gra będzie przechodzić się sama.
#13 Napisany 13 lipca 2009 - 11:20
W etapach gdzie będą wzniesienia (górki czy nawet zwykłe schody) będzie można wykorzystać opcje demo play. Zapowiedziano również szereg ułatwień w tym Wiilkonik - Specjalną wersję balkonika dla osób starszych czy z rozrusznikiem.
#14 Napisany 13 lipca 2009 - 11:43
Sam się sobie dziwię, że ciągle supportuję ten temat. Może po prostu jestem ciekaw co z tego wyjdzie, bo ciężko teraz stwierdzić, że wyniuchałem tą grę jako cichy hit.
#15 Napisany 13 lipca 2009 - 11:53
cichy hit to overlord chociazby a nie jakieś łażenie po ścieżce -_-
#16 Napisany 13 lipca 2009 - 18:58
A później ani się obejrzymy wszystkie gry stracą sens
a jeszcze później do władzy wróci PiS, PS3 wydzie na prowadzenie w statystykach sprzedaży, potem będzie koniec świata, a na końcu w sklepach zabraknie cukru, wody mineralnej i pendrive'ów 32 gb ...
a poważnie - opcja z autoplay, pomysł cybercotleta, to absolutny hit! koniecznie trzeba go jakoś podrzucić developerom.