Skocz do zawartości

Resident Evil - REmake


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
53 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 05 sierpnia 2009 - 06:21

Gość__*
  • Goście
To samo chciałem napisać wczoraj po ukończeniu gry Krzychem, ale oczywiście zmuła forum mi nie pozwoliła :/ Piękna gra, cudownie odrestaurowany stary koncept serii. Tylko zakończenie jakieś takie niemrawe :(
  • 0

#32 phsx Napisany 05 sierpnia 2009 - 09:27

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
A jak to jest z tym CD nr. 2 ? Tam są scenariusze Chirs B, Jill B? Różnią się jakoś znacznie?
  • 0

#33 Gość__* Napisany 05 sierpnia 2009 - 10:06

Gość__*
  • Goście
CD2 wrzucasz do konsolki jakoś godzinkę-półtorej przed końcem gry. Początkowe 3/4 gry masz na pierwszej płytce, zarówno dla Krzysia jak i Jill. Po ukończeniu gry odblokowuje się poziom hard, dostajesz dodatkowy kostium i to chyba tyle. Są jeszcze tryby Real Survivor i Invisible Enemy, ale nie jestem pewny, jak je odblokować.

EDIT: info z forum MWRC (dzięki Linki) co do bonusów w REmake:

Jakie są bonusy w grze?

Hard – dostepny po przejsciu gry na poziomie Normal
Real Survival (przedmioty włożone do jednej skrzyni można wyjąć tylko z niej) – przejdź gre na Normalu
Po przejściu gry dostaniemy kluczyk dzieki, któremu będziemy mogli odwiedzić przebieralnie. Kostiumy są dwa dla każdej postaci tak, więc aby zobaczyć je wszystkie trzeba przejść gre 4 razy (2 razy Chris, 2 razy Jill).
Invisible Enemies przejdź gre na Real Survivor (nie wiem czy nie wystarczy przejść gry tylko na Hardzie...). Przeciwnicy w tym trybie są niewidzialni.
One Dangerous Zombie- przejdź gre Chisem & Jill robiąc końcowe sejwy w jednym slocie (Jill na Chrisie lub odwrotnie:P)
Samurai Edge – przejdź grę poniżej 5 godzin
Wyrzutnia rakiet – przejdź grę poniżej 3 godzin.


A scenariusze... Są osobne dla każdej postaci, ale nie ma czegoś takiego jak Chris B i Jill B. Jest po prostu scenario Chrisa i scenario Jill. W RE2 miałeś po 2 scenariusze dla każdej postaci.
  • 0

#34 Gość_Kazuo_* Napisany 19 stycznia 2012 - 20:47

Gość_Kazuo_*
  • Goście
Gram. Wizualny behemot - ta gra ma jakieś 10 lat na karku, ale i tak niemiłosiernie poniewiera gały, można wręcz odnieść wrażenie, że te renderowane tła wcale się nie starzeją. Wszelakie zmiany względem oryginału na plus: nowe lokacje (vide cmentarz czy chatka w lesie), totalnie zmieniony voice-acting i niektóre dialogi (uszy już nie więdną), przemodelowane łamigłówki, świetny motyw z regenerującymi się zombie; nawet jeżeli ktoś ma pierwowzór w małym palcu, to i tak co chwila będzie czymś zaskakiwany. Taki remake to ja karva rozumiem.

Wcześniej miałem okazję ukończyć RE:0 i ta część również bardzo mi się podobała, chociaż nie obyło się bez paru zgrzytów (osoba, która wymyśliła wyrzucenie z tej gry skrzynek do przechowywania przedmiotów powinna dostać w mordę). Ogólnie już tylko dla tych dwóch Resów warto jest zakupić Gacola, naprawdę fantastyczne ekskluziwy i pozostaje tylko żałować, że Capcom nie skusił się na odświeżenie dwójki i trójki (w takiej formie jak RE'make zmiażdżyłyby dupska).
  • 0

#35 Kaxi Napisany 19 stycznia 2012 - 21:47

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 159 Postów:
Może jeszcze to zrobią (odświeżą, znaczy się). Na GCN tego nie zrobili bo sprzedaż hardu i softu była za mała. Ale na takim 3DSie albo Vicie, jeśli się będą dobrze sprzedawały?
  • 0

#36 Zwyrol Napisany 19 stycznia 2012 - 21:48

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Nie skusili się, bo mało ludzi kupiło poprzednie odsłony, a szkoda. Capcom wtedy był w świetnej formie i trzaskali gry zawstydzające konkurencję. Dzisiaj jedyne na co ich stać, to reedycje HD zrobione na odwal.


Może jeszcze to zrobią (odświeżą, znaczy się). Na GCN tego nie zrobili bo sprzedaż hardu i softu była za mała. Ale na takim 3DSie albo Vicie, jeśli się będą dobrze sprzedawały?



Popatrz jaki był płacz, że nie da się chodzić i strzelać. Dzisiaj ludziom by nie wystarczyła oprawa urywająca łeb. Tym bardziej, że na dziś dzień stare Residenty to trudne gry. Mało amunicji, ograniczona ilość save'ów, mało miejsca w ekwipunku itd. Mechanika musiała by zostać przemodelowana przynajmniej do poziomu RE4/5.
  • 0

#37 Godot Napisany 20 stycznia 2013 - 21:56

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Zalicytowałem sobie REmake i RE0. Ciekawy jestem, czy przetrwały te gry próbę czasu. Myślę, że tak, bo całkiem niedawno na NDS w oryginalnego RE grałem i było osom
  • 0

#38 Spuczan Napisany 21 stycznia 2013 - 01:49

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 040 Postów:
Gratuluję wyboru. Ja też grałem w remake na DSie i grało się przednio. Pewnie na GC gra się o wiele lepiej. Szkoda tylko, że nie udało mi się go ukończyć ;(
  • 0

#39 Cola Napisany 21 stycznia 2013 - 03:41

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Pamiętam, że grafa zrobił na mnie swego czasu ogromne wrażenie. No i te gry naprawdę potrafią wystraszyć. Ostatnio próbowałem RE 2 na Vicie, ale odpuściłem. Resy z gacka powinny być ok nawet dzisiaj.
  • 0

#40 Kazuo Napisany 24 lutego 2014 - 23:39

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Karwasze, piszę tego posta pod koniec lutego roku 2014, a ten Resident wciąż jest nie tylko cholernie grywalny, ale też tak samo piękny - serio, te rendery doprawione animowanymi ozdobnikami w dalszym ciągu robią niesamowite wrażenie. Denerwujące dla niektórych mogą być co najwyżej backtracking oraz sterowanie, te są jednak wizytówką starych Residentów i na to się już nic nie poradzi, ale cała reszta to cud, miód i sutki Megan Fox. Jak dla mnie remake idealny - każdy znajdzie tu coś dla siebie, zarówno świeżaki w temacie, które pierwszy raz mają do czynienia z serią, jak i stare wygi, które lata temu trzaskały w pierwowzór na psx'ie. Ilość zmian zachwyca (począwszy od innego rozstawienia przeciwników, przez nowe lokacje i łamigłówki, na mocno hardkorowych bonusowych trybach skończywszy). No i ten RE nawet dzisiaj potrafi przestraszyć - ile razy zostałem zaskoczony, kiedy jakiś zombie nagle sforsował drzwi i momentalnie dorwał mi się do krtani (przypominam, że w oryginale przeciwnicy nie potrafili przechodzić między lokacjami).

 

Właśnie przeszedłem Chrisa i teraz biorę się za scenariusz Jill, tym razem na turbo-hardkorowym poziomie trudności. A potem będę grał w RE:Zero. A następnie jeszcze raz w każdą na wyższe oceny.... replay-ability rozpyerdala. Remake: 9/10


Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 24 lutego 2014 - 23:43

  • 3

#41 mic Napisany 24 lutego 2014 - 23:53

mic

    Viewtiful Joe

  • Forumowicze
  • 1 069 Postów:
Nic dodać nic ująć :-) Nie Metroid nie Zelda a pamietam, że to właśnie tego Residenta mi najbardziej zazdroscili kolesie w czasach gdy ja miałem gacka a oni ps2 :-)

Ten post był edytowany przez mic dnia: 25 lutego 2014 - 23:16

  • 0

#42 Godot Napisany 24 lutego 2014 - 23:56

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Przydałoby się na 3DSa to zrobić :)
  • 0

#43 Kazuo Napisany 25 lutego 2014 - 03:51

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jakby zrobili konwersję na któregoś pleja, to bym wydupczył platynę w kilka dni :olo:

 

Pamiętam jak te Residenty miały premierę, chodziłem wtedy jeszcze do gimbazy i nie było w ogóle opcji, żeby w domu stały dwie stacjonarki, także mogłem jedynie ślinić się nad screenshotami w psx extreme - to były jedyne dwie gry, których naprawdę STRASZNIE zazdrościłem konkurencji (no, może jeszcze trochę Eternal Darkness). Wielka szkoda, że nie sprzedały się na tyle dobrze, by powstały rimejki RE2 i RE3, nawet sobie nie potrafię wyobrazić jak dobrze by się w nie szarpało. 


  • 0

#44 BeSOS Napisany 25 lutego 2014 - 05:27

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
True, tla w tej grze ryja czerep niesamowicie. Gra teraz spokojnie moglaby wyjsc i zgaranialaby same 9.
  • 0

#45 Kazuo Napisany 25 lutego 2014 - 06:49

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Ciekaw jestem jak wyglądałby teraz RE7 (ps4, Xone) gdyby Capcom postanowiło wrócić do renderowanych lokacji. Fotorealizm jak nic.


  • 1

#46 Scorpio Napisany 25 lutego 2014 - 08:51

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:

Fajnie by było, niestety to już niemożliwe :-(


  • 0

#47 burnstein Napisany 25 lutego 2014 - 09:04

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

No, prerenderowane lokacje = powrót do czerstwego sterowania. Rzeczywiście kuszące.


  • 0

#48 BeSOS Napisany 25 lutego 2014 - 09:15

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

na next genach spokojnie taka oprawe (tla) jak w REmake moznaby otrzymac.

Pytanie tylko czy Capcom sie juz ogarnal i wroci do korzeni czy jeszcze w innym kierunku pojdzie...


  • 0

#49 Kazuo Napisany 27 lutego 2014 - 02:14

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Hehe, myślałem, że odblokowanie infinite rocket lanucher będzie trudniejsze, ale wpadło po pierwszym przejściu Jill - w takim Code Veronica było to o wiele bardziej wymagające. Ogólnie bardzo nie spodobał mi się pomysł z wyrzuceniem oceny końcowej za przejście, tutaj liczy się tylko czas, a ile razy zrobisz save'a czy wykorzystasz sprayów, to już bez znaczenia (trochę lipa, bo nie ma za bardzo co masterować). Bonusowe tryby są zbyt przekombinowane: niewidzialni przeciwnicy? Skrzynie na itemy, które nie są ze sobą połączone? To już wolałbym jakiś tryb mega-fucking hard z 3x bardziej wytrzymałymi zombiakami. Cieszą za to bonusowe ciuszki, zwłaszcza casual outfit Jill z RE3 (widać majty :olo: ) No i fajnie, że że Jill oraz Chrisem gra się w odmienny sposób. Ogólnie nie polecam nikomu grać Redfieldem, jeżeli ma po raz pierwszy do czynienia z tym Residentem - wprawdzie kolo jest wytrzymalszy i częściej sadzi headshoty, ale te marne 6 slotów w ekwipunku baaaaaardzo utrudnia grę (a raczej czyni ją nieco irytującą, bo trzeba co chwilę biegać do skrzyni). No nic, jeszcze ze dwa przejścia i będę miał gierkę rozpykaną w 100%, a potem pozostanie bawienie się w speedruny.


  • 0

#50 Queen Napisany 26 marca 2014 - 11:48

Queen

    Pikachu

  • Narybek
  • 74 Postów:

Kurde tylko czemu jest taka droga - w sumie to wszystkie gry na gamecuba są drogie, a odpalanie ją przez emulacje w dIOS mios na Wii mija się z celem bo większość gier ma bugi graficze itp


  • 0

#51 Kazuo Napisany 26 marca 2014 - 11:57

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Droga? No nie wiem, na allegro nówki chodzą po 70zł, tak samo RE Zero (wersje na Wii).


  • 0

#52 Queen Napisany 26 marca 2014 - 12:07

Queen

    Pikachu

  • Narybek
  • 74 Postów:

Jakiś czas temu spoglądałem na allegro widzę że troche gier wskoczyło, najpierw muszę skończyć Dżejmsa Błąda i Turoka Evolutiona


  • 0

#53 Kazuo Napisany 26 marca 2014 - 12:12

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Z gamecube'a zawsze strasznie kusiło mnie The Eternal Darkness. Trzeba będzie kiedyś obadać, bo ponoć horrorek pierwsza klasa :) No i Baten Kaitos :blush:


  • 0

#54 burnstein Napisany 26 marca 2014 - 14:42

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 117 Postów:

Wpadnij do Pika :cf:


  • 0