Resident Evil - REmake
#31 Gość__* Napisany 05 sierpnia 2009 - 06:21
#32 Napisany 05 sierpnia 2009 - 09:27
#33 Gość__* Napisany 05 sierpnia 2009 - 10:06
EDIT: info z forum MWRC (dzięki Linki) co do bonusów w REmake:
Jakie są bonusy w grze?
Hard – dostepny po przejsciu gry na poziomie Normal
Real Survival (przedmioty włożone do jednej skrzyni można wyjąć tylko z niej) – przejdź gre na Normalu
Po przejściu gry dostaniemy kluczyk dzieki, któremu będziemy mogli odwiedzić przebieralnie. Kostiumy są dwa dla każdej postaci tak, więc aby zobaczyć je wszystkie trzeba przejść gre 4 razy (2 razy Chris, 2 razy Jill).
Invisible Enemies przejdź gre na Real Survivor (nie wiem czy nie wystarczy przejść gry tylko na Hardzie...). Przeciwnicy w tym trybie są niewidzialni.
One Dangerous Zombie- przejdź gre Chisem & Jill robiąc końcowe sejwy w jednym slocie (Jill na Chrisie lub odwrotnie:P)
Samurai Edge – przejdź grę poniżej 5 godzin
Wyrzutnia rakiet – przejdź grę poniżej 3 godzin.
A scenariusze... Są osobne dla każdej postaci, ale nie ma czegoś takiego jak Chris B i Jill B. Jest po prostu scenario Chrisa i scenario Jill. W RE2 miałeś po 2 scenariusze dla każdej postaci.
#34 Gość_Kazuo_* Napisany 19 stycznia 2012 - 20:47
Wcześniej miałem okazję ukończyć RE:0 i ta część również bardzo mi się podobała, chociaż nie obyło się bez paru zgrzytów (osoba, która wymyśliła wyrzucenie z tej gry skrzynek do przechowywania przedmiotów powinna dostać w mordę). Ogólnie już tylko dla tych dwóch Resów warto jest zakupić Gacola, naprawdę fantastyczne ekskluziwy i pozostaje tylko żałować, że Capcom nie skusił się na odświeżenie dwójki i trójki (w takiej formie jak RE'make zmiażdżyłyby dupska).
#35 Napisany 19 stycznia 2012 - 21:47
#36 Napisany 19 stycznia 2012 - 21:48
Może jeszcze to zrobią (odświeżą, znaczy się). Na GCN tego nie zrobili bo sprzedaż hardu i softu była za mała. Ale na takim 3DSie albo Vicie, jeśli się będą dobrze sprzedawały?
Popatrz jaki był płacz, że nie da się chodzić i strzelać. Dzisiaj ludziom by nie wystarczyła oprawa urywająca łeb. Tym bardziej, że na dziś dzień stare Residenty to trudne gry. Mało amunicji, ograniczona ilość save'ów, mało miejsca w ekwipunku itd. Mechanika musiała by zostać przemodelowana przynajmniej do poziomu RE4/5.
#37 Napisany 20 stycznia 2013 - 21:56
#38 Napisany 21 stycznia 2013 - 01:49
#39 Napisany 21 stycznia 2013 - 03:41
#40 Napisany 24 lutego 2014 - 23:39
Karwasze, piszę tego posta pod koniec lutego roku 2014, a ten Resident wciąż jest nie tylko cholernie grywalny, ale też tak samo piękny - serio, te rendery doprawione animowanymi ozdobnikami w dalszym ciągu robią niesamowite wrażenie. Denerwujące dla niektórych mogą być co najwyżej backtracking oraz sterowanie, te są jednak wizytówką starych Residentów i na to się już nic nie poradzi, ale cała reszta to cud, miód i sutki Megan Fox. Jak dla mnie remake idealny - każdy znajdzie tu coś dla siebie, zarówno świeżaki w temacie, które pierwszy raz mają do czynienia z serią, jak i stare wygi, które lata temu trzaskały w pierwowzór na psx'ie. Ilość zmian zachwyca (począwszy od innego rozstawienia przeciwników, przez nowe lokacje i łamigłówki, na mocno hardkorowych bonusowych trybach skończywszy). No i ten RE nawet dzisiaj potrafi przestraszyć - ile razy zostałem zaskoczony, kiedy jakiś zombie nagle sforsował drzwi i momentalnie dorwał mi się do krtani (przypominam, że w oryginale przeciwnicy nie potrafili przechodzić między lokacjami).
Właśnie przeszedłem Chrisa i teraz biorę się za scenariusz Jill, tym razem na turbo-hardkorowym poziomie trudności. A potem będę grał w RE:Zero. A następnie jeszcze raz w każdą na wyższe oceny.... replay-ability rozpyerdala. Remake: 9/10
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 24 lutego 2014 - 23:43
#41 Napisany 24 lutego 2014 - 23:53
Ten post był edytowany przez mic dnia: 25 lutego 2014 - 23:16
#42 Napisany 24 lutego 2014 - 23:56
#43 Napisany 25 lutego 2014 - 03:51
Jakby zrobili konwersję na któregoś pleja, to bym wydupczył platynę w kilka dni
Pamiętam jak te Residenty miały premierę, chodziłem wtedy jeszcze do gimbazy i nie było w ogóle opcji, żeby w domu stały dwie stacjonarki, także mogłem jedynie ślinić się nad screenshotami w psx extreme - to były jedyne dwie gry, których naprawdę STRASZNIE zazdrościłem konkurencji (no, może jeszcze trochę Eternal Darkness). Wielka szkoda, że nie sprzedały się na tyle dobrze, by powstały rimejki RE2 i RE3, nawet sobie nie potrafię wyobrazić jak dobrze by się w nie szarpało.
#44 Napisany 25 lutego 2014 - 05:27
#45 Napisany 25 lutego 2014 - 06:49
Ciekaw jestem jak wyglądałby teraz RE7 (ps4, Xone) gdyby Capcom postanowiło wrócić do renderowanych lokacji. Fotorealizm jak nic.
#46 Napisany 25 lutego 2014 - 08:51
Fajnie by było, niestety to już niemożliwe
#47 Napisany 25 lutego 2014 - 09:04
No, prerenderowane lokacje = powrót do czerstwego sterowania. Rzeczywiście kuszące.
#48 Napisany 25 lutego 2014 - 09:15
na next genach spokojnie taka oprawe (tla) jak w REmake moznaby otrzymac.
Pytanie tylko czy Capcom sie juz ogarnal i wroci do korzeni czy jeszcze w innym kierunku pojdzie...
#49 Napisany 27 lutego 2014 - 02:14
Hehe, myślałem, że odblokowanie infinite rocket lanucher będzie trudniejsze, ale wpadło po pierwszym przejściu Jill - w takim Code Veronica było to o wiele bardziej wymagające. Ogólnie bardzo nie spodobał mi się pomysł z wyrzuceniem oceny końcowej za przejście, tutaj liczy się tylko czas, a ile razy zrobisz save'a czy wykorzystasz sprayów, to już bez znaczenia (trochę lipa, bo nie ma za bardzo co masterować). Bonusowe tryby są zbyt przekombinowane: niewidzialni przeciwnicy? Skrzynie na itemy, które nie są ze sobą połączone? To już wolałbym jakiś tryb mega-fucking hard z 3x bardziej wytrzymałymi zombiakami. Cieszą za to bonusowe ciuszki, zwłaszcza casual outfit Jill z RE3 (widać majty ) No i fajnie, że że Jill oraz Chrisem gra się w odmienny sposób. Ogólnie nie polecam nikomu grać Redfieldem, jeżeli ma po raz pierwszy do czynienia z tym Residentem - wprawdzie kolo jest wytrzymalszy i częściej sadzi headshoty, ale te marne 6 slotów w ekwipunku baaaaaardzo utrudnia grę (a raczej czyni ją nieco irytującą, bo trzeba co chwilę biegać do skrzyni). No nic, jeszcze ze dwa przejścia i będę miał gierkę rozpykaną w 100%, a potem pozostanie bawienie się w speedruny.
#50 Napisany 26 marca 2014 - 11:48
Kurde tylko czemu jest taka droga - w sumie to wszystkie gry na gamecuba są drogie, a odpalanie ją przez emulacje w dIOS mios na Wii mija się z celem bo większość gier ma bugi graficze itp
#51 Napisany 26 marca 2014 - 11:57
Droga? No nie wiem, na allegro nówki chodzą po 70zł, tak samo RE Zero (wersje na Wii).
#52 Napisany 26 marca 2014 - 12:07
Jakiś czas temu spoglądałem na allegro widzę że troche gier wskoczyło, najpierw muszę skończyć Dżejmsa Błąda i Turoka Evolutiona
#53 Napisany 26 marca 2014 - 12:12
Z gamecube'a zawsze strasznie kusiło mnie The Eternal Darkness. Trzeba będzie kiedyś obadać, bo ponoć horrorek pierwsza klasa No i Baten Kaitos
#54 Napisany 26 marca 2014 - 14:42
Wpadnij do Pika