Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co ostatnio skończyłem/skończyłam?


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
8507 odpowiedzi na ten temat

#8371 Marbel Napisany 04 wrzesień 2018 - 05:32

Marbel

    Why so SERIOUS??

  • Forumowicze
  • 8231 Postów:

Pękło Uncharted: Lost Legacy upolowane od pana Turka. Świetna pigułka ze skondensowanego Uncharted 4, która wystarczy na 6 godzin.

Masa strzelania, zwiedzania, prężnych skryptów, cudownej graficzki i bardzo fajnych interakcji głównych bohaterek. Zdecydowanie warto.

Ile u Turka?
  • 0

#8372 Shinigami Napisany 04 wrzesień 2018 - 07:44

Shinigami

    Rążel

  • Forumowicze
  • 35084 Postów:

Nie pamiętam.


  • 0

#8373 DaddyMadCaddy Napisany 11 wrzesień 2018 - 20:32

DaddyMadCaddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 28995 Postów:

Halo Reach :szepart:

 

http://nikogoforum.p...each/?p=1928820


  • 1

#8374 krak2610 Napisany 11 wrzesień 2018 - 20:35

krak2610

    Dante

  • Forumowicze
  • 1593 Postów:

Psycho-Pass Mandatory Happines, w które grałem z długimi przerwami od marca. Pierwszy raz klikałem przez visual novel, nie zostałem porwany ale fabularnie jest lepiej niż w takim Beyond Two Souls a gameplayowo w sumie podobnie. 

 

Resogun to był taki hot tytuł zaraz po premierze Ps4 z tego co pamiętam tamte czasy. Nie siedziałem wtedy w giereczkach konsolowych ale pamiętam, że kumpel mi o tym opowiadał. Bieda musiała być na ps4 skoro ta grał zrobiła tyle szumu. Chociaż grało się spoko to nie jest to hit. 


Ten post był edytowany przez krak2610 dnia: 11 wrzesień 2018 - 20:35

  • 0

#8375 Sotaku Napisany 18 wrzesień 2018 - 23:03

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 38586 Postów:
Sparkle 2 z plusa...włączyłem by zobaczyć jak się gra i wciągnęło mnie tak, ze skończyłem :) pierdołka, ale przypomnienie starej Zumy było całkiem miłe :)
  • 0

#8376 cwany-lis Napisany 27 wrzesień 2018 - 20:10

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 20756 Postów:

*
POPULARNY POST!

UNREAL - momentami nie mogłem wyjść z podziwu, że gra ma 20 lat ... 1/5 wieku, grałem co prawda z dopałkami graficznymi ale sama podstawa w postaci architektury i przemyślanych poziomów robią wrażenie. Co prawda kilka razy zbłądziłem, musiałem posiłkować się solucją, ale większość lokacji, które przemierzymy to "normalnie" zaprojektowane fabryki, zamki czy też statki więzienne :olo: Na takim oto pojeździe rozbija się nasza bohaterka (przez 3/4 gry miałem wątpliwości co do płci protagonisty, bo stękała przy otrzymywanych obrażeniach jak panna, ale kobieta bohaterką FPP 20 lat temu? Dopiero w jednej z lokacji możemy przejrzeć się w lustrze w ukrytym pomieszczeniu - szczerze mówiąc widok niewart zachodu, dziewczyna ogolona na łyso, cała w bandażach, widać, że uciekła z celi, co za realizm  :uff:).

 

Fabuły tyle co kot napłakał, więcej wyczytamy o niej na Wikipedii - na kilka dni przed naszym rozbiciem agresywna rasa Skraarj podbija planetę zamieszkałą przez humanoidalne istoty, mające dwie pary rąk, zamiłowane w medytacji. Te pomagają nam w czasie gry, wskazując ukryte schowki z amunicją i zbroją. Spotykamy również martwych najemników, który próbowali przejąc lokalne złoża jakiegoś rzadkiego surowca. Skraarjowie go wydobywają i przyjdzie nam storpedować im całą gospodarkę :olo: Sami antagoniści wyglądają tak:

 

scriptedpawn-twoskaarj.jpeg

 

Wypisz, wymaluj predatorzy. Warto zobaczyć jak wygląda pierwsze starcie z nimi - fantastyczna scena:

 

 

Oprócz nich postrzelamy do koboldów, nietoperzy, jakiś bazyliszków i trolli. A strzelać będziemy z kapitalnych broni, walenie jak się patrzy, każda ma dwa tryby strzelania, każda też jest przydatna - 1/3 gry przeszedłem podstawowym pistoletem ze względu na kapitalną celność. Jeżeli graliście w którąś z części UT to tu macie "prototypy" wszystkich tych egzemplarzy z multi. 

 

Warto też wspomnieć o świetnej muzyce, swego czasu zapisanej w jakimś nowatorskim formacie, idealnie dopasowanej do scen akcji i przemierzanych scenerii. A często dzieje się sporo - przeciwnicy są sprytniejsi niż statyści z dzisiejszych strzelanek na skrypcie. Potrafią chować się za beczką, są szybcy i agresywni. W dodatku walczą między sobą, jeżeli np. napuścimy wspomnianego predatora na gnolla to zaczną się tłuc - nowa generacja :uff:

 

Grało się świetnie, to gra-przygoda, dająca sporo satysfakcji historia drogi ;) Tradycyjnie ostrzeliwanie na dystans i unikanie strzałów uskakując na prawo/lewo to recepta na bezstresowe granie nawet na wyższym poziomie trudności. Znakomita produkcja :banderas:


Ten post był edytowany przez cwany-lis dnia: 27 wrzesień 2018 - 20:13

  • 12

#8377 Pawlik Napisany 27 wrzesień 2018 - 20:45

Pawlik

    srtutu

  • Forumowicze
  • 12254 Postów:

Lis szanuje. 


  • 0

#8378 Holden Napisany 29 wrzesień 2018 - 23:08

Holden

    je m'appelle Ferdinand

  • Forumowicze
  • 9573 Postów:
tez ostatnia gralem w taką starą gierke: Half Life, niestety niezbyt przypadla mi do gustu... Bo to w rownej mierze fps co platformowka i glownym gimmickiem jest to, ze nigdy nie wiadomo co trzeba zrobic. Kojarzycie w strzelankach mozna czasem skakac po kartonach i odkryc ukryte przejscie i skrytke do amunicji? To w pierwszym HL trzeba szukac sekretow zeby w ogole przejsc gre. Ech, kiedys to bylo...
Z takich starych fpsow wole System Shock 2, daje znacznie wiecej swobody, Thief tez, z drugiej strony nie ma co porownywac. HL nie ma elementow rpg czy skradanki, to po prostu strzelanka dla autystykow
  • 0

#8379 DaddyMadCaddy Napisany 01 październik 2018 - 09:29

DaddyMadCaddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 28995 Postów:

Halo Combat Evolved :szepart:

http://nikogoforum.p...tion/?p=1931849


  • 0

#8380 Jedyn Napisany 06 październik 2018 - 08:20

Jedyn

    RYJ

  • Forumowicze
  • 22845 Postów:
LIS Sezon 2 EP 1.

Spodoba się fanom jedynki ale wydaje mi się że jeszcze mniej tu gameplayu jak w jedynce - nie było żadnych zagadek, a elementy przygodowe ograniczone do minimum.

Graficznie jest bardzo ładnie, może ciut ładniej jak w jedynce a postacie wreszcie mają w miarę jako tako lipsynch.

Fabularnie też bez szału póki co, gowniak nieco irytuje jak to gowniakow a ten tutaj jest typowo jeczacym gowniakiem ale pod koniec gry już chyba się na to uodporniłem. Główna postać bardzo spoko i wolę go od Max której nie polubiłem do samego końca.

Dałbym tak 7-8 na zachętę i mam nadzieję że szybko się rozkręci bo pierwszy ep nawet nie zakończył się jakimś pierdolbieciem jak to było w sezonie pierwszym na ogół.
  • 1

#8381 DaddyMadCaddy Napisany 07 październik 2018 - 12:00

DaddyMadCaddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 28995 Postów:

Rise of the Tomb Raider

http://nikogoforum.p...ider/?p=1932670


  • 0

#8382 DaddyMadCaddy Napisany 10 październik 2018 - 09:31

DaddyMadCaddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 28995 Postów:

Devil May Cry 4

 

http://nikogoforum.p...tion/?p=1933086


  • 0

#8383 Grz3chu Napisany 11 październik 2018 - 09:57

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2789 Postów:

Skończyłem raka Assasin's Creed Origins i zabieram się za kolejnego Assasin's Creed Syndicate


  • 0

#8384 DaddyMadCaddy Napisany 13 październik 2018 - 11:09

DaddyMadCaddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 28995 Postów:

Resident Evil 7

 

http://nikogoforum.p...zard/?p=1933676


  • 0

#8385 Wezyr Napisany 13 październik 2018 - 11:38

Wezyr

    zwykły chłopak z Podlasia

  • Forumowicze
  • 9015 Postów:
Lecisz jak burza gościu. :uff:
  • 0

#8386 Kazuo Napisany 13 październik 2018 - 13:28

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11750 Postów:

Fajnie Daddy, że nadrabiasz giereczki Capcomu. To co, RE2 i DMC5 na premierę? :cf:


  • 0

#8387 Nyjacz Napisany 13 październik 2018 - 14:03

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8658 Postów:
I Onimuszka w grudniu.
  • 0

#8388 Kazuo Napisany 13 październik 2018 - 17:04

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11750 Postów:

Onimusha nie miała wyjść jakoś tydzień przed Re2?


  • 0

#8389 DaddyMadCaddy Napisany 16 październik 2018 - 17:06

DaddyMadCaddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 28995 Postów:
Nadrabiam giereczki z kupki wstydu, akurat jakoś tak wypadło na Capcom ;) Na razie nie mam zamiar nic brać na premierę, muszę się jeszcze odkopać z tego, co chcę ograć. Na razie wałkuję AC:Origins, mam już "zakupione" z Game Pasa MGSV i resztę kolekcji Halo, a i jest jeszcze kilka gier, których nie kupiłem, a chcę obadać :)
  • 0

#8390 Tynio Napisany 25 październik 2018 - 23:14

Tynio

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2878 Postów:

Właśnie skończyłem

Detroit: Become Human

 

Nie jest to mesjasz i czasami bliżej jej do filmu w którym to my podejmujemy decyzję.

 

Słabsza od człeka pająka, ale ma u mnie mocne 8,3/10

 

Czasami trzeba podejmować dosyć ciekawe decyzje, ja starałem się to robić zgodnie ze swoim sumieniem.

Jednak raz decyzja została podjęta wbrew temu co ja bym zrobił i miałem "moralnego kaca" do końca gry.

 

Rozgrywka nie jest równa i czasami mam mocną 10, a potem nagle pikuje do 6.

 

Grafika to samo, jest scena gdzie  zapiera dech w piersiach i można poczuć kisiel w gaciach, a za jakiś czas gra pokazuje średnio dopracowaną scenę i przydaje się wtedy miednica by nie zwymiotować na podłogę/dywan Perski. 

 

Samą grę polecam osobą, które jeszcze nie grały w tego typu gier (tu pewnie nikogo takiego nie znajdę), lub podobała im się choć jedna produkcja studia Quantic Dream.

Sam David Cage miał niezły pomysł by poruszyć kwestie człowieczeństwa w androidach, które wyglądają jak ludzie.

 

Przez jeden szczegół produkcja straciła w moich oczach kawałek punka, a było to

Spoiler

 

 

 

 


  • 0

#8391 bartezoo Napisany 26 październik 2018 - 09:13

bartezoo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3474 Postów:
No fajnie, zagrałeś w grę Cage'a, które zawsze są filmami i napisałeś, że jej bliżej do filmu - odkrycie pierwsza klasa, potem porównujesz to do Spidermana wtf? Mniej alkoholu dynio.
  • 0

#8392 Tynio Napisany 26 październik 2018 - 12:33

Tynio

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2878 Postów:

Od dziecka byłeś takim dupkiem czy nabyłeś to z wiekiem? 

 

Porównanie zrobiłem, do Spider-mana bo skończyłem ją przed Detroid i miałem taką ochotę.

To, że obie gry są innego gatunku nie oznacza, że nie mogę wystawić oceny dla obu oraz porównać ich.

 

Skończyłem grę i miałem ochotę to napisać - opinie i recenzje są na tym forum i w internecie wiec tylko napisałem moje spostrzeżenia. 

 

EOT 

 

 


  • 0

#8393 bartezoo Napisany 26 październik 2018 - 13:04

bartezoo

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3474 Postów:
No miałeś ochotę ale to nie oznacza, że nie jest to po prostu upośledzone. Co następne pograsz w FIFE i potem zjedziesz Wiedzmina?

Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 26 październik 2018 - 13:06

  • 0

#8394 DaddyMadCaddy Napisany 26 październik 2018 - 13:09

DaddyMadCaddy

    lord of the board

  • Moderatorzy
  • 28995 Postów:

Skończcie już. Obie strony mają trochę racji, więc wyciągnijcie wnioski na przyszłość bla, bla, bla.


  • 0

#8395 Kazuo Napisany 29 październik 2018 - 18:53

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11750 Postów:

Hollow Knight. 67%, 25 godzinek, z czego chyba połowa to było błądzenie po lokacjach i kombinowanie jak popchnąć grę do przodu. Dupy mi nie urwało, niemniej gierka fajna i przyjemna. 


  • 0

#8396 Rudolf Napisany 29 październik 2018 - 18:57

Rudolf

    Rumfer

  • Forumowicze
  • 4551 Postów:

Hollow Knight. 67%, 25 godzinek, z czego chyba połowa to było błądzenie po lokacjach i kombinowanie jak popchnąć grę do przodu. Dupy mi nie urwało, niemniej gierka fajna i przyjemna.

Zrobiłeś White Palace i Radiance?
  • 0

#8397 Kazuo Napisany 29 październik 2018 - 19:33

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11750 Postów:

Nope, aż tak mi się ta gra nie spodobała, żeby siedzieć przy niej dłużej i robić jakichś dodatkowych bossów. 


  • 0

#8398 burnstein Napisany 12 listopad 2018 - 19:16

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 42540 Postów:

Yakuza Kiwami

 

Zero jest pod każdym względem lepsze, wiec nawet jeśli macie możliwość ogrania Kiwami z plusa to jednak polecam bardziej kupić albo pożyczyć sobie Zero, bo i tak dla większości ludków z tego forum to będzie jedyna Jakuza w życiu, więc lepiej wziąć tą lepszą.


  • 0

#8399 Kazuo Napisany 12 listopad 2018 - 20:58

Kazuo

    casual

  • Forumowicze
  • 11750 Postów:

*
POPULARNY POST!

Tomb Raider: The Angel of Darkness

 

 

TtIOrFY.png

 

Legendarne TAoD, giereczka tak zła, że przez nią jej twórcy przestali istnieć i mało brakowało, a cała marka wylądowałaby w koszu. Po premierze hejtom nie było końca, gracze skarżyli się na archaiczne rozwiązania, sporo udziwnień, brak klimatu oraz całą masę bugów. Czy gra słusznie była aż tak gnojona? Kiedyś nie potrafiłem odpowiedzieć na to pytanie. To była część od której tak naprawdę rozpoczęła się moja przygoda z serią, wcześniejsze odsłony znałem tylko z czasopism, ewentualnie tak szybko jak zaczynałem w nie grać, tak równie szybko się od nich odbijałem (były dla mnie za trudne). I pewnie dlatego, że TAoD było dla mnie pierwszym Tombem, to nie wydawało mi się wtedy aż takie złe i powiem więcej: bawiłem się przy nim całkiem nieźle. Nadszedł jednak czas weryfikacji faktów, sentyment poszedł na papierosa, a ja odpaliłem grę ponownie po niemal 15 latach.
 
Przez 15 lat sporo się zmieniło. Do tego czasu zdążyłem zapoznać się już z niemal wszystkimi odsłonami serii (nie licząc Chronicles), wyrobiłem sobie zdanie na temat marki, a nawet nauczyłem się sam sobie podcierać dupę. Wiedziałem, że powrót na stare śmieci może okazać się bolesny, ale hej! przecież bez problemu dałem radę skończyć nawet TR1-3, więc chyba nie mogło być aż tak źle? A jednak, pierwsze minuty z Aniołem Ciemności to jedno wielkie zwątpienie i przecieranie oczu. Szybko doszło do mnie, że w tej grze nie walczy się z mumiami, trudnymi zagadkami czy śmiercionośnymi pułapkami. Tutaj walczy się z kamerą i sterowaniem. Ok, w poprzednich częściach też nie było pod tym względem kolorowo, Lara zawsze ruszała się jak mucha w smole, miała sztywne animacje i trudne do wykonania skoki. Ale na boga, tam przynajmniej można było grać na "krzyżaku"! W TAoD też mamy sterowanie a'la czołg (fachowo: tank control), ale żeby było śmieszniej, zamiast strzałkami sterujemy analogiem. WYŁĄCZNIE analogiem. Nie wiem jaki chory zjeb wpadł na ten pomysł, ale sprawia to, że gra jest uciążliwa, frustrująca i cholernie trudna. Wykonanie poprawnego skoku graniczy z cudem i jeszcze pół biedy jeżeli mamy czas, żeby spokojnie się ustawić, jednak kiedy pod nogami zaczynają nam uciekać kładki i trzeba się sprężać to... możesz sobie wyobrazić co się wtedy dzieje. Ostatni raz ginąłem tak w Dark Souls, tylko że tam każda śmierć była z mojej winy i motywowała do większego starania się, tutaj jedyne do czego motywuje napis "game over", to do wyrzucenia pada przez okno. 
 
ItSM8If.png
 
fQurKzL.png
 
 
 
Jakby tego było mało, to swoją cegiełkę dokłada też kamera, a ta lubi się często zgubić albo ustawić pod takim kątem, że ni huhu nie widać gdzie mamy skakać. Możliwość ręcznego skorygowania? Jest, ale nie zawsze (czasem siedzi sobie sztywno gdzieś w rogu lokacji), zresztą podczas wymagających sekcji gdzie coś nas goni albo cała jaskinia się sypie, a my uciekamy na złamanie karku, wtedy i tak nie ma czasu na jej ustawianie. Masakra. Gra posiada opcję manualnego save'owania w dowolnym momencie i o ile nie jestem fanem takiego rozwiązania w grach, tak gdyby nie to, to TAoD chyba w ogóle nie dałoby się ukończyć. Save co 1-2 wymierzone skoki to tutaj czynność obowiązkowa. 
 
Mroczna atmosfera? Klimatyczne miejscówki? Zapomnij. 90% gry to bieganie po smutnych, pozbawionych życia i mdłych lokacjach. Skaczemy pod dachach, biegamy po ulicach Paryża oraz Pragi (parę wąskich alejek na krzyż, to nawet nie jest poziom Shenmue), zwiedzamy między innymi muzeum, kanały czy jakieś bazy wojskowe. A grobowce? Są, ale w tak małej ilości, że szkoda gadać, w dodatku mają najgorsze sekcje platformowe z całej serii, których ukończenie przy obecnym sterowaniu graniczy z cudem. Ciekawostką na pewno będzie fakt, że pierwotnie gra miała mieć ogromny świat, a nawet elementy RPG, ale produkcja szła w takich męczarniach, że developer musiał wszystko poucinać. Pozostałości tych elementów straszą po dziś dzień. Przykład? Przez pierwsze kilka etapów zdobywamy pieniądze, znajdujemy je albo leżące gdzieś na ulicy, albo zyskujemy je sprzedając różne śmieci znajdowane podczas eksploracji. I teraz najlepsze: znalezione przedmioty możemy wymienić za kasę tylko 1 (!) raz w trakcie całej zabawy, później sklepik zwyczajnie przestaje istnieć, a to czego nie sprzedaliśmy gnije nam w ekwipunku już do końca gry, nigdy więcej już też nie znajdujemy żadnych pieniędzy walających się po lokacjach. Za zdobytą kasę możemy zaledwie 2 (!) razy podczas gry kupić nowe uzbrojenie... które liczy aż dwie nowe bronie. Bezsens, równie dobrze mogliby cały motyw handlu wywalić z gry. Równie bezsensownym pomysłem jest rozwijanie umiejętności Lary i nie mówimy tu o żadnym drzewku rozwoju tylko o z góry ustalonych miejscach, gdzie panna Croft ulepsza swoje zdolności. Zakładam, że na papierze u developera wyglądało to inaczej, ale w praktyce mamy jeden wielki absurd. Przykładowo chcemy przedostać się gdzieś dalej, ale drogę zagradza nam ciężka skrzynia, którą trzeba przesunąć - Lara mówi, że "nie jest wystarczająco silna", aby tego dokonać. W tym celu musimy znaleźć (w tej samej lokacji) mniejszą skrzynkę, po której przesunięciu Lara stwierdza, że jest już wystarczająco silna i teraz może przesuwać cięższe przedmioty :olo: Komedia, ale to i tak jeszcze nic. Moim ulubionym  motywem jest ucieczka z muzeum, w którym unosi się trujący gaz i trzeba szybko znaleźć maskę przeciwgazową. Po zdobyciu maski Lara mówi nam, że od teraz może biegać sprintem xD nie wiem jaki oszołom to wymyślił, ale to tylko dowodzi, że skoro nawet twórcy gry mieli tak wyjebane i robi sobie takie jaja (bo nie wierzę, że ktoś to wymyślił na serio), to gracze tym bardziej nie powinni traktować tej produkcji na serio. 
 
8TVggdw.png
 
KnHFIZH.png
 
Jeszcze jedna zabawna rzecz. W grze bardzo łatwo się zaciąć i to nie tylko przy sekcjach platformowych. Tutorial generalnie jest do dupy, gra rzadko kiedy nam coś tłumaczy i nawet nie zawsze raczy nam łaskawie dać znać kiedy zdobywamy nową umiejętność. Przykładowo, dopiero pod sam koniec gry odkryłem, że można się tu... czołgać. Umiejętność wydawałoby się całkowicie zbędna, a jednak jest jeden (jeden jedyny!) moment, którego nie da się przejść bez wykonania tego manewru. Siedziałem tam dobrą godzinę kombinując na wszystkie sposoby, aż zupełnie przypadkiem wpadłem na to, że jednak da się czołgać. Gites. Podobnie dopiero w przedostatniej lokacji (po 20 godzinach grania) dowiedziałem się, że mam do dyspozycji super-skok odpalany w trakcie sprintu. Tego gra też mi nie chciała zdradzić :)
 
AL0jTU6.png
 
Chciałbym napisać coś dobrego o TAoD, ale ciężko mi przypomnieć sobie chociaż jedną dobrze zrobioną tu rzecz. O, muzyka ujdzie. I parę łamigłówek (dosłownie parę). Cała reszta to jeden wielki bajzel, żeby nie powiedzieć trolling ze strony developera. Walka to katorga, skakanie również, sekrety jako takie nie istnieją, loadingi straszą nas co chwilę, walki z bossami to cyrk na kółkach, a po przejściu gry jak gdyby nigdy nic wywala nas do menu głównego. Jakieś bonusy? Nowe ciuszki? Time Trialsy? Buhahaha, gra pokazuje Ci faka i każe sp*erdalać. Ot, cała magia The Angel of Darkness. Za dzieciaka naprawdę ten tytuł wydawał mi się lepszy.  
 
 
 

 


  • 10

#8400 Nyjacz Napisany 14 listopad 2018 - 09:31

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8658 Postów:

Całkiem zgrabny opis, zatem zostawię sobie AoD w pamięci takie, jakie zostało z dzieciństwa - interaktywne pół-otwarte miasto pełne NPC, swobody i symulacji, hehehe. Nie pozostaje mi nic innego, jak jeszcze raz polecić tamten materiał, kulisy powstawania TR1-6 właśnie, a w planach odcinek o następnej trylogii. Sporo ciekawostek, cała historia powstawania gry, cytaty twórców, ich problemy, tam sporo jest powiedziane, dlaczego AoD wyszedł jaki wyszedł.

 

A druga sprawa, jak nie grałeś w Chronicles, to polecam. To oczywiście mało ambitny Tomb, ale poziomy ma całkiem fajne, szczególnie:

 

Tomb-Raider-5-12.jpg

maxresdefault.jpg

 

Tak jakby Tomb wcześniej nie był wystarczająco straszną grą :^^:


  • 0