Kiedyś bym się zagotował, dziś wiem że nie znasz się na giereczkach
Co ostatnio skończyłem/skończyłam?
#7951 Napisany 07 marca 2018 - 15:47
#7952 Napisany 11 marca 2018 - 22:04
Rasowy szoter, jeżeli gramy żołnierzem to aż trzeba podnieść poziom trudności by wymiana ognia stanowiła jakieś wyzwanie, a strzela się tu syto i gęsto, aż wióry lecą. Te robaki z manią zbieractwa aż się proszą o bicie maczetą i ostrzał z karabinów.
Ta część ma problem typowy dla historii rozpisanej na trylogię - z pierwszej wiemy, że Żniwiarze nadchodzą ale przecież to materiał na całą część trzecią i wielką galaktyczną wojnę. Co zatem sprezentować pośrodku? A pokażmy więcej zakątków z całej galaktyki, kulturę i obyczaje, także te mniej reprezentatywne, pokażmy grającym jak żyje i funkcjonuje całe uniwersum. To wychodzi grze na piątkę z plusem. Także sami Kolektorzy to ciekawy element "prehistorii" i kolejna cegiełka w sprawie Protean, dobrze też tłumaczy skąd Żniwiarze zmajstrowali swoje zastępy w czasie inwazji.
A same misje momentami to czysta poezja jak szturmujemy prywatny apartamentowiec eks-premier z Cytadeli (którą mogliśmy poznać w jednej z dodatkowych misji w jedynce), jak robimy za wabika w klubie dla nabuzowanej wszetecznej Asari, uciekamy z prywatnego więzienia pełnego zwyrodnialców, walczymy z zarazą na Omedze czy też kosimy wspomniane robactwo w ich bazach. Do tego masa nawiązań z części pierwszej, jeżeli importujemy stan gry - jakie to dobre, gdy spotykamy ofiary swych poprzednich wyborów i decyzji
Ile tu się dzieje, szkodą wielką jest finał, do którego przygotowujemy się przez całą grę - jest niezły, sprawia sporo satysfakcji, jeżeli nie stracimy nikogo, ale jest pozbawiony walnego starcia. Finałowy boss zniesmaczył mnie tak samo jak te 8 lat temu.
Cudna gra, będę niedługo grał w trójkę.
Ten post był edytowany przez cwany-lis dnia: 12 marca 2018 - 06:08
#7953 Napisany 12 marca 2018 - 13:33
Gears of War 3 - poprawny gearsik z poprzedniej generacji, o ile pamiętam z 1 i 2 to 3 nie wnosił jakoś wiele, tylko rozwijał to, co było, i robi to poprawnie. Fabuła jak na pudzianów niezgorsza. 8.1/10
#7954 Napisany 12 marca 2018 - 14:03
#7955 Napisany 12 marca 2018 - 14:08
#7956 Napisany 12 marca 2018 - 14:14
Dwójka jeszcze ok, ale generalnie po jedynce można było zrobić kierunek -> piec.
#7957 Napisany 12 marca 2018 - 14:16
GoW 2 >> GoW 1, szanujmy się.
No, ale ta seria mogłaby już zdechnąć, fakt. Niby w grę wchodzi zmiana mechaniki, może jakiś spin-off, ale ktoś jeszcze czeka?
#7958 Napisany 12 marca 2018 - 14:24
Chyba na głowę upadłeś, GOW3 spokojnie na 8.103 zasługuje.
Już któryś raz Cię te moje beczne ułamki triggerują. Jak Ci się chce, to dla mnie spoko
Generalnie miałem kilkuletnią przerwę między 1/2 a 3, to nie czuję jakiejś różnicy. Ale już Gow4... ale o tym więcej w sąsiednim temacie.
Ten post był edytowany przez DaddyMadCaddy dnia: 12 marca 2018 - 23:36
#7959 Napisany 12 marca 2018 - 14:25
#7960 Napisany 12 marca 2018 - 14:57
Kolorowo we
#7961 Napisany 12 marca 2018 - 15:10
GoW 2 >> GoW 1, szanujmy się.
No, ale ta seria mogłaby już zdechnąć, fakt. Niby w grę wchodzi zmiana mechaniki, może jakiś spin-off, ale ktoś jeszcze czeka?
Może zm? W multi nadal nie ma sobie równych
W dwójce przebrnąłem parę godzin. Brakowało już tego klimatu i jakieś to za kolorowe pifpaf się zrobiło.
Chyba odsłony ci się poje.bały
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 12 marca 2018 - 15:11
#7962 Napisany 12 marca 2018 - 15:14
Ten post był edytowany przez Nexus dnia: 12 marca 2018 - 15:16
#7963 Napisany 12 marca 2018 - 15:17
Może zm? W multi nadal nie ma sobie równych
Chodziło mi o komponent singlowy, nie doprecyzowałem.
#7964 Napisany 12 marca 2018 - 15:48
#7965 Napisany 12 marca 2018 - 15:56
Tak jak mówisz.
#7966 Napisany 12 marca 2018 - 19:30
Grałem tylko w jedynkę i Judgement, obie były mega soczystymi shooterami, z gameplay'em, który zostawia daleko w tyle Crapcharted. Wniosek: pierdolicie głupoty.
#7967 Napisany 12 marca 2018 - 19:43
#7968 Napisany 12 marca 2018 - 23:35
#7969 Napisany 13 marca 2018 - 01:24
Porównania do U były zawsze totalnie z dupy. Równie dobrze możecie porównywać Gearsy do nowych Tombów. Czemu tego nie robicie?
Gearsy - rasowy szuter TPP
Uncharted - szuterek TPP action adventure, w którym są elementy wspinaczki i platformingu.
GoW4, ale muszę poczekać do końca z porównaniem do U4
LOL
I co będziesz porównywał? Chyba tylko grafikę.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 13 marca 2018 - 01:27
#7970 Napisany 13 marca 2018 - 13:41
I co będziesz porównywał? Chyba tylko grafikę.
I frajdę z gry (co akurat dotyczy każdej gry) oraz jak ewentualnie wypada dla mnie jako ex w danym segmencie podobnych gier. Nie zamierzam się silić na recenzenckie porównania, nie będziesz się musiał wzorować na mojej opinii ;]
#7971 Napisany 13 marca 2018 - 13:46
Single obu serii skupiają się na czymś innym, ale nie można ukrywać faktu, że trylogia Uncharted to była masowa strzelanka w której gunplay ssał pałe.
#7972 Napisany 13 marca 2018 - 13:47
Równie dobrze możecie porównywać Gearsy do nowych Tombów. Czemu tego nie robicie?
Bo w Tomb Raider jest jakaś rasowa eksploracja czego nie mogę powiedzieć o Gearsach i Uncharted. Ten ostatni pomimo wertykalności map jest zwykłą korytarzówką.
Ten post był edytowany przez Wezyr dnia: 13 marca 2018 - 13:47
#7973 Napisany 13 marca 2018 - 15:04
Uncharted - w którym są elementy wspinaczki i platformingu
Hahaha. Ty to nazywasz platformingiem? Przecież w tym nie ma za grosz gameplayu.
#7974 Napisany 13 marca 2018 - 15:36
Karwa przecież nie oceniam jakości, a wymieniłem jedynie elementy, których nie ma w Gearsach, bo oba tytuły to inny podgatunek gier TPP.
Wspólne elementy obu gier to jedynie strzelanie i chowanie się za osłonami. Reszta jest inna, w Gearsach nie ma nawet skoku, bo jak pisałem wcześniej to rasowy szuter TPP i cała mechanika skupia się jedynie wokół nakurwiania z broni. Uncharted to TPP action adventure, gdzie prowadzenie postaci nie skupia się jedynie na naparzaniu z broni, bo postać ma więcej możliwości jak wspinaczka czy skakanie.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 13 marca 2018 - 15:36
#7975 Napisany 13 marca 2018 - 16:01
#7976 Napisany 13 marca 2018 - 16:07
To jest przewrót, a nie skok, w Uncharted przewroty również są.
W rasowych szuterach TPP (np. Gearsy, Vanquish czy Spec Ops: The Line) skok nie występuje, bo nie jest potrzebny, gdyż nie ma w tych grach platformingu.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 13 marca 2018 - 16:09
#7977 Napisany 13 marca 2018 - 16:15
#7978 Napisany 13 marca 2018 - 16:16
profesor czychu jak wyjaśnił
#7979 Napisany 13 marca 2018 - 16:21
Ch.ja wyjaśnił, Gearsom bez skoku bliżej do Uncharted z liniową ekploracją. Podobny system gry, podobne znajdźki, podobne zagadki. Tyle, że w Uncharted jest skok żebyś mógł przeskoczyć dziurę i znaleźć skrzętnie ukryty skarb (np. gdzieś za winklem).
#7980 Napisany 13 marca 2018 - 16:39
To jest przewrót, a nie skok,
To jest skok z przewrotem