Ile u Turka?Pękło Uncharted: Lost Legacy upolowane od pana Turka. Świetna pigułka ze skondensowanego Uncharted 4, która wystarczy na 6 godzin.
Masa strzelania, zwiedzania, prężnych skryptów, cudownej graficzki i bardzo fajnych interakcji głównych bohaterek. Zdecydowanie warto.
Co ostatnio skończyłem/skończyłam?
#8371 Napisany 04 września 2018 - 05:32
#8372 Napisany 04 września 2018 - 07:44
Nie pamiętam.
#8373 Napisany 11 września 2018 - 20:32
#8374 Napisany 11 września 2018 - 20:35
Psycho-Pass Mandatory Happines, w które grałem z długimi przerwami od marca. Pierwszy raz klikałem przez visual novel, nie zostałem porwany ale fabularnie jest lepiej niż w takim Beyond Two Souls a gameplayowo w sumie podobnie.
Resogun to był taki hot tytuł zaraz po premierze Ps4 z tego co pamiętam tamte czasy. Nie siedziałem wtedy w giereczkach konsolowych ale pamiętam, że kumpel mi o tym opowiadał. Bieda musiała być na ps4 skoro ta grał zrobiła tyle szumu. Chociaż grało się spoko to nie jest to hit.
Ten post był edytowany przez krak2610 dnia: 11 września 2018 - 20:35
#8375 Napisany 18 września 2018 - 23:03
#8376 Napisany 27 września 2018 - 20:10
POPULARNY POST!
UNREAL - momentami nie mogłem wyjść z podziwu, że gra ma 20 lat ... 1/5 wieku, grałem co prawda z dopałkami graficznymi ale sama podstawa w postaci architektury i przemyślanych poziomów robią wrażenie. Co prawda kilka razy zbłądziłem, musiałem posiłkować się solucją, ale większość lokacji, które przemierzymy to "normalnie" zaprojektowane fabryki, zamki czy też statki więzienne Na takim oto pojeździe rozbija się nasza bohaterka (przez 3/4 gry miałem wątpliwości co do płci protagonisty, bo stękała przy otrzymywanych obrażeniach jak panna, ale kobieta bohaterką FPP 20 lat temu? Dopiero w jednej z lokacji możemy przejrzeć się w lustrze w ukrytym pomieszczeniu - szczerze mówiąc widok niewart zachodu, dziewczyna ogolona na łyso, cała w bandażach, widać, że uciekła z celi, co za realizm ).
Fabuły tyle co kot napłakał, więcej wyczytamy o niej na Wikipedii - na kilka dni przed naszym rozbiciem agresywna rasa Skraarj podbija planetę zamieszkałą przez humanoidalne istoty, mające dwie pary rąk, zamiłowane w medytacji. Te pomagają nam w czasie gry, wskazując ukryte schowki z amunicją i zbroją. Spotykamy również martwych najemników, który próbowali przejąc lokalne złoża jakiegoś rzadkiego surowca. Skraarjowie go wydobywają i przyjdzie nam storpedować im całą gospodarkę Sami antagoniści wyglądają tak:
Wypisz, wymaluj predatorzy. Warto zobaczyć jak wygląda pierwsze starcie z nimi - fantastyczna scena:
Oprócz nich postrzelamy do koboldów, nietoperzy, jakiś bazyliszków i trolli. A strzelać będziemy z kapitalnych broni, walenie jak się patrzy, każda ma dwa tryby strzelania, każda też jest przydatna - 1/3 gry przeszedłem podstawowym pistoletem ze względu na kapitalną celność. Jeżeli graliście w którąś z części UT to tu macie "prototypy" wszystkich tych egzemplarzy z multi.
Warto też wspomnieć o świetnej muzyce, swego czasu zapisanej w jakimś nowatorskim formacie, idealnie dopasowanej do scen akcji i przemierzanych scenerii. A często dzieje się sporo - przeciwnicy są sprytniejsi niż statyści z dzisiejszych strzelanek na skrypcie. Potrafią chować się za beczką, są szybcy i agresywni. W dodatku walczą między sobą, jeżeli np. napuścimy wspomnianego predatora na gnolla to zaczną się tłuc - nowa generacja
Grało się świetnie, to gra-przygoda, dająca sporo satysfakcji historia drogi Tradycyjnie ostrzeliwanie na dystans i unikanie strzałów uskakując na prawo/lewo to recepta na bezstresowe granie nawet na wyższym poziomie trudności. Znakomita produkcja
Ten post był edytowany przez cwany-lis dnia: 27 września 2018 - 20:13
#8377 Napisany 27 września 2018 - 20:45
Lis szanuje.
#8378 Napisany 29 września 2018 - 23:08
Z takich starych fpsow wole System Shock 2, daje znacznie wiecej swobody, Thief tez, z drugiej strony nie ma co porownywac. HL nie ma elementow rpg czy skradanki, to po prostu strzelanka dla autystykow
#8379 Napisany 01 października 2018 - 09:29
Halo Combat Evolved
http://nikogoforum.p...tion/?p=1931849
#8380 Napisany 06 października 2018 - 08:20
Spodoba się fanom jedynki ale wydaje mi się że jeszcze mniej tu gameplayu jak w jedynce - nie było żadnych zagadek, a elementy przygodowe ograniczone do minimum.
Graficznie jest bardzo ładnie, może ciut ładniej jak w jedynce a postacie wreszcie mają w miarę jako tako lipsynch.
Fabularnie też bez szału póki co, gowniak nieco irytuje jak to gowniakow a ten tutaj jest typowo jeczacym gowniakiem ale pod koniec gry już chyba się na to uodporniłem. Główna postać bardzo spoko i wolę go od Max której nie polubiłem do samego końca.
Dałbym tak 7-8 na zachętę i mam nadzieję że szybko się rozkręci bo pierwszy ep nawet nie zakończył się jakimś pierdolbieciem jak to było w sezonie pierwszym na ogół.
#8381 Napisany 07 października 2018 - 12:00
Rise of the Tomb Raider
http://nikogoforum.p...ider/?p=1932670
#8382 Napisany 10 października 2018 - 09:31
#8383 Napisany 11 października 2018 - 09:57
Skończyłem raka Assasin's Creed Origins i zabieram się za kolejnego Assasin's Creed Syndicate
#8384 Napisany 13 października 2018 - 11:09
#8385 Napisany 13 października 2018 - 11:38
#8386 Napisany 13 października 2018 - 13:28
Fajnie Daddy, że nadrabiasz giereczki Capcomu. To co, RE2 i DMC5 na premierę?
#8387 Napisany 13 października 2018 - 14:03
#8388 Napisany 13 października 2018 - 17:04
Onimusha nie miała wyjść jakoś tydzień przed Re2?
#8389 Napisany 16 października 2018 - 17:06
#8390 Napisany 25 października 2018 - 23:14
Właśnie skończyłem
Detroit: Become Human
Nie jest to mesjasz i czasami bliżej jej do filmu w którym to my podejmujemy decyzję.
Słabsza od człeka pająka, ale ma u mnie mocne 8,3/10
Czasami trzeba podejmować dosyć ciekawe decyzje, ja starałem się to robić zgodnie ze swoim sumieniem.
Jednak raz decyzja została podjęta wbrew temu co ja bym zrobił i miałem "moralnego kaca" do końca gry.
Rozgrywka nie jest równa i czasami mam mocną 10, a potem nagle pikuje do 6.
Grafika to samo, jest scena gdzie zapiera dech w piersiach i można poczuć kisiel w gaciach, a za jakiś czas gra pokazuje średnio dopracowaną scenę i przydaje się wtedy miednica by nie zwymiotować na podłogę/dywan Perski.
Samą grę polecam osobą, które jeszcze nie grały w tego typu gier (tu pewnie nikogo takiego nie znajdę), lub podobała im się choć jedna produkcja studia Quantic Dream.
Sam David Cage miał niezły pomysł by poruszyć kwestie człowieczeństwa w androidach, które wyglądają jak ludzie.
Przez jeden szczegół produkcja straciła w moich oczach kawałek punka, a było to
#8391 Napisany 26 października 2018 - 09:13
#8392 Napisany 26 października 2018 - 12:33
Od dziecka byłeś takim dupkiem czy nabyłeś to z wiekiem?
Porównanie zrobiłem, do Spider-mana bo skończyłem ją przed Detroid i miałem taką ochotę.
To, że obie gry są innego gatunku nie oznacza, że nie mogę wystawić oceny dla obu oraz porównać ich.
Skończyłem grę i miałem ochotę to napisać - opinie i recenzje są na tym forum i w internecie wiec tylko napisałem moje spostrzeżenia.
EOT
#8393 Napisany 26 października 2018 - 13:04
Ten post był edytowany przez bartezoo dnia: 26 października 2018 - 13:06
#8394 Napisany 26 października 2018 - 13:09
Skończcie już. Obie strony mają trochę racji, więc wyciągnijcie wnioski na przyszłość bla, bla, bla.
#8395 Napisany 29 października 2018 - 18:53
Hollow Knight. 67%, 25 godzinek, z czego chyba połowa to było błądzenie po lokacjach i kombinowanie jak popchnąć grę do przodu. Dupy mi nie urwało, niemniej gierka fajna i przyjemna.
#8396 Napisany 29 października 2018 - 18:57
Zrobiłeś White Palace i Radiance?Hollow Knight. 67%, 25 godzinek, z czego chyba połowa to było błądzenie po lokacjach i kombinowanie jak popchnąć grę do przodu. Dupy mi nie urwało, niemniej gierka fajna i przyjemna.
#8397 Napisany 29 października 2018 - 19:33
Nope, aż tak mi się ta gra nie spodobała, żeby siedzieć przy niej dłużej i robić jakichś dodatkowych bossów.
#8398 Napisany 12 listopada 2018 - 19:16
Yakuza Kiwami
Zero jest pod każdym względem lepsze, wiec nawet jeśli macie możliwość ogrania Kiwami z plusa to jednak polecam bardziej kupić albo pożyczyć sobie Zero, bo i tak dla większości ludków z tego forum to będzie jedyna Jakuza w życiu, więc lepiej wziąć tą lepszą.
#8399 Napisany 12 listopada 2018 - 20:58
POPULARNY POST!
Tomb Raider: The Angel of Darkness
#8400 Napisany 14 listopada 2018 - 09:31
Całkiem zgrabny opis, zatem zostawię sobie AoD w pamięci takie, jakie zostało z dzieciństwa - interaktywne pół-otwarte miasto pełne NPC, swobody i symulacji, hehehe. Nie pozostaje mi nic innego, jak jeszcze raz polecić tamten materiał, kulisy powstawania TR1-6 właśnie, a w planach odcinek o następnej trylogii. Sporo ciekawostek, cała historia powstawania gry, cytaty twórców, ich problemy, tam sporo jest powiedziane, dlaczego AoD wyszedł jaki wyszedł.
A druga sprawa, jak nie grałeś w Chronicles, to polecam. To oczywiście mało ambitny Tomb, ale poziomy ma całkiem fajne, szczególnie:
Tak jakby Tomb wcześniej nie był wystarczająco straszną grą