Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co ostatnio skończyłem/skończyłam?


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
10459 odpowiedzi na ten temat

#9391 Hellmans Napisany 31 grudnia 2020 - 16:10

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

Na koniec roku machnąłem Doom Eternal

 

XPGAuAN.jpg

 

Nie sądziłem, że id da radę spierdolić gierkę, której poprzednia część była dla mnie niemal idealna, ale widać dalej nie ogarniają i to był wypadek przy pracy. Początek gry to dramat, zamiast tempa z Dooma 2016, co 10 metrów wyskakuje okienko, nowa mechanika, tutorial,  menu takie, menu srakie, kolorowe paski, rakieta z dupy, perki, granat - jakby nie dało się tego jakoś sensownie rozłożyć w czasie. A potem jest gorzej: zobacz graczu dodaliśmy fabułę i więcej gadania, popatrz jakie fajne sekcje platformowe zrobiliśmy (jpr nikogo). Mało? Zobacz, nowy przeciwnik, który jest nieśmiertelny i totalnie wybija z rytmu, ale da się go zabić jak świecą mu oczka przez ułamek sekundy. Kurwa. Na szczęście potem wjeżdżają duże areny, których akurat jestem fanem i złość mi przeszła, podoba mi się też statek jako miejscówka wypadowa - jest co zbierać, są jakieś wyzwania, jest kontent. Technicznie też cudo, loadingów na seksiku właściwie nie ma, obraz żyleta, jest płynnie.. Ubawiłem się na dwa podejścia, no i gejpasiku, ale niesmak pozostał, bo byłem pewny że gierkę dopchnę do głosowania goty, a tu mi id z 9/10 zrobiło gierkę 6/10

 

Nie polecam.


  • 1

#9392 Schrodinger Napisany 31 grudnia 2020 - 16:14

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
Dokładnie tak było.
  • 0

#9393 gruby Napisany 31 grudnia 2020 - 18:06

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Wszystko pomyliłeś.
  • 0

#9394 Nyjacz Napisany 31 grudnia 2020 - 18:09

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 999 Postów:
Prowo
  • 0

#9395 Hellmans Napisany 31 grudnia 2020 - 18:28

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

Pozostają wspomnienia po najlepszy momencie w Doomie 2016, który pewnie stworzył jakiś praktykant co to już pracuje gdzie indziej:

 

BelatedPassionateBubblefish-size_restric

 

A tu wasze goty:

 

 

Spoiler

 

 


  • 0

#9396 Nyjacz Napisany 31 grudnia 2020 - 22:56

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 999 Postów:
Nie zebym przrsadnie bronil gierki, ale w udtawirniach mozna wylaczyc wszystkie podpowiedzi, tutoriale i teleporty do tutorialowych aren. Ogolnie doom to jedrn z najlepszych gierek pod wzgledem dostosowania do siebie - da sie wylaczyc kompas, zmniejszyc nasycenie przedmiotow wypadajacych z przeciwnikow, ustawic fov (na konsolach!), wylaczyc i wlaczyc poszczegolne elementy huda itp. Wystarczy z tego korzystac, ja w kazdej gierce najpierw wbijam do ustawien :^^:

Wszystko to pewnie dolozyli jako defaultowe, bo gierka ma sporo mechanik i systemow, a trzeba ulatwiac dziennikarzom grane, zeby nie wystawili 5/10 xd

Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 31 grudnia 2020 - 22:57

  • 0

#9397 Spuczan Napisany 01 stycznia 2021 - 00:09

Spuczan

    Deity

  • Forumowicze
  • 13 041 Postów:
Było pite :tak:
  • 0

#9398 Stan Napisany 01 stycznia 2021 - 00:12

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Nie zebym przrsadnie bronil gierki, ale w udtawirniach mozna wylaczyc wszystkie podpowiedzi, tutoriale i teleporty do tutorialowych aren. Ogolnie doom to jedrn z najlepszych gierek pod wzgledem dostosowania do siebie - da sie wylaczyc kompas, zmniejszyc nasycenie przedmiotow wypadajacych z przeciwnikow, ustawic fov (na konsolach!), wylaczyc i wlaczyc poszczegolne elementy huda itp. Wystarczy z tego korzystac, ja w kazdej gierce najpierw wbijam do ustawien :^^:

Wszystko to pewnie dolozyli jako defaultowe, bo gierka ma sporo mechanik i systemow, a trzeba ulatwiac dziennikarzom grane, zeby nie wystawili 5/10 xd

Było pite, co by edycja nie zaszkodziła, zacytujemy. 


  • 0

#9399 Nyjacz Napisany 01 stycznia 2021 - 01:34

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 999 Postów:
Nie bylo, pisane z telefonu, a nie uzywam korekty, bo wole zle literki niz slowa i sens zdania :^^:
  • 0

#9400 Stan Napisany 01 stycznia 2021 - 01:40

Stan

    No.1

  • Forumowicze
  • 27 207 Postów:

Tak sie tłumacz.  :gwizdek:


  • 0

#9401 Kazuo Napisany 01 stycznia 2021 - 21:13

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Well, przynajmniej grając w Doom: Eternal nie wypierdala co 15 minut do menu konsoli, a przeciwnicy nie wiszą w powietrzu po ustrzeleniu. 


  • 0

#9402 Hellmans Napisany 02 stycznia 2021 - 15:40

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

Sporo przez ostatni rok się nasłuchałem o wszelkiej maści randomizerach, a że akurat Pokemeny w tym temacie podobno wyjątkowo dużo zyskują, to postanowiłem sam sprawdzić jak to działa w Silver - mojej ulubionej giereczce. Chwila z googlem i zaopatrzyłem się w Universal Pokemon Game Randomizer Opcji jest od cholery - można włączyć losowe poki w trawie, startery, ataki, typy, przedmioty, poki innych trenerów - dosłownie wszystko. Są też zabezpieczenia przed rzeczami, które mogą popsuć grę. 

 

KXYHOCB.jpg

 

Wymieszałem wszystko :olo: Starterem został ICE/STEEL Venosaur z absurdalnie wysokim atakiem i HP, i tak już został do końca gry, podczas której działy się cuda. Mew w trawie? Misty z ognistymi pokemenami? Blue z prawie niezniszczalnym Snorlaxem?

 

 

Wyszło nieco ponad 22h, Red na szczęście miał jakieś śmieci, a ja chętnie wymieszam jakąś inną giereczkę. Twórcy gier chyba również zauważyli trend, bo widziałem ten patent w Bloodsteined "fabrycznie" również w konsolowej wersji. Polecam sprawdzić.

 

 

XXSPHZO.png4G2urXO.pngFOsVxC5.png9Zaqdkh.png


Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 02 stycznia 2021 - 15:42

  • 1

#9403 Hellmans Napisany 03 stycznia 2021 - 14:49

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

JCrsCms.jpg

 

Kiedyś to były gierki, teraz nie ma gierek. A ja się MGSem 2 jarałem :o

 


  • 2

#9404 cwany-lis Napisany 03 stycznia 2021 - 20:58

cwany-lis

    dobrze rokujący pisarz

  • Forumowicze
  • 23 568 Postów:

Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition - nie grałem w bijatyki z 15 lat, dlatego przebrnięcie przez 3.5 godzinny tryb story był dla mnie znośny i w miarę ciekawy. Fabuła to kolejna wariacja świata alternatywnego z DC, niestety swego czasu przerobiłem sporo komiksów i dosłownie biorą mnie mdłości jak widzę po raz kolejny te same motywy a infantylność całego projektu wylewa się z ekranu. Istny dom wariatów - światy równoległe, Atlandyta, bogowie greccy, Batman, świry, mutanty i podróże w czasie - ot, klasyka komiksu superbohaterskiego, którego mam dosyć.

 

Ale gra znośna, była za darmo do ściągnięcia swego czasu na psn, za taką cenę warto sprawdzić.


  • 1

#9405 oranje Napisany 04 stycznia 2021 - 02:30

oranje

    15-2-0

  • Forumowicze
  • 14 113 Postów:
Przed chwilą Ground zeroes :banderas: Jakie to dobre jest, gdyby tylko Phantom pain miał tak prowadzoną fabułę.
  • 0

#9406 Tawotnica Napisany 04 stycznia 2021 - 09:08

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Twórcy gier chyba również zauważyli trend, bo widziałem ten patent w Bloodsteined "fabrycznie" również w konsolowej wersji.


w Bloodstained ten tryb raczej nie był planowany. Twórcy jako stretch goal mieli zrobić randomowo generowaną mapkę, ale coś nie pykło i zamiast tego dostaliśmy randomizer.
  • 0

#9407 Hellmans Napisany 05 stycznia 2021 - 22:29

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

To jeszcze Blue machnąłem:

 

Spoiler

 


Ten post był edytowany przez Hellmans dnia: 06 stycznia 2021 - 02:27

  • 0

#9408 burnstein Napisany 12 stycznia 2021 - 21:51

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 121 Postów:

Pierwszy zakończony sukcesem run w Slay the Spire. Świetna gierka.


  • 1

#9409 Schrodinger Napisany 12 stycznia 2021 - 21:58

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 973 Postów:
Ciągle się zabieram za to. Na ps5 daje radę czy jednak lepiej na switchu by się grało?
  • 0

#9410 burnstein Napisany 12 stycznia 2021 - 22:29

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 121 Postów:

Generalnie nie mam problemu z graniem w takie gierki na komsolach stacjonarnych, więc mi się gra ok, ale wydaje mi się, że jeśli Switch do czegoś mógłby się nadawać to właśnie do takich w 100% turowych gierek.


  • 0

#9411 Sotaku Napisany 15 stycznia 2021 - 01:46

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 682 Postów:
Skończyłem Final Fight, lata w to nie grałem, ale pamiętałem co i jak, gra na godzinkę naparzania, ale wspomnienia fajne. Nadal da się w to grać, choć młody powiedział, że to dla niego za proste, może musiałbym mu brać złotówkę za każde życie to już nie byłoby tak łatwo ????
  • 0

#9412 Kazuo Napisany 17 stycznia 2021 - 13:29

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Yooka-Laylee  - nastawiłem się na wesołą platformówkę, ale w rzeczywistości Y-L nie ma z tym gatunkiem zbyt wiele wspólnego. To bardziej zbiór side questów (w większości irytujących i po prostu źle skonstruowanych) niż prawdziwy platformer: jakieś wyścigi, zasuwanie wagonikiem niczym w Hugo, mini-gierki na automatach, a już szczytem wszystkiego jest lokacja umiejscowiona w wielkim kasynie, gdzie takich bzdetnych zadań jest cała masa. Faktycznego skakania jest tu może ze 20% i niestety nawet wtedy gra zawodzi przez szalejącą kamerę i bardzo nieintuicyjne sterowanie. Że niby to stworzyli ludzie z dawnego Rare? Bardzo ciężko mi w to uwierzyć. Nie powiem, że jest tragicznie, jak się człowiek uprze to może nawet spędzić przy tej produkcji kilka miłych chwil i wkręcić się w zbieranie collectibles, poza tym gierka wygląda i brzmi naprawdę ładnie, ma całkiem spore miejscówki do zwiedzenia, ale niestety mija się ze swoim powołaniem, więc jak ktoś nastawia się na dużo skakania po platformach, to może śmiało odpuścić i skupić swoją uwagę na sequelu. 6/10


  • 0

#9413 Nyjacz Napisany 17 stycznia 2021 - 13:36

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 999 Postów:

Ja lubiłem, ale głównie ze względu na klimacik gierkowania w collectathon rodem z czasów PSX. Sterowanie to jednak dramat. Ale mordo, nie grałeś czasem już kiedyś i nie oceniałeś lepiej? :D

 

PS. Sequel odpaliłem na 3-4h i mimo, że grą jest prawdopodobnie dobrą, to nie mogłem go ukończyć - uczucie kopiowania DK w każdym aspekcie było mocarne, a ten świat pomiędzy levelami zjebany.


Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 17 stycznia 2021 - 13:38

  • 0

#9414 Kazuo Napisany 17 stycznia 2021 - 13:53

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Dobrze pamiętasz :) Grałem w to kilka lat temu, doszedłem do bodajże połowy gry, a później save się zesrał i nie chciało mi się zaczynać od początku. Wtedy bardziej mi się podobało, ale to chyba dlatego, że był to mój pierwszy kontakt z tym gatunkiem od bardzo długiego czasu i po prostu oczekiwania miałem dużo mniejsze. Od tego czasu skończyłem odświeżonego Crasha, Spyro i po drodze zaliczyłem Ratcheta, więc wymagania nieco podskoczyły. Co do sequela, to gdzie bym nie czytał, to wszyscy piszą, że jest dużo lepszy. Kopiowanie od DK chyba na plus? W końcu jak rżnąć, to od najlepszych. 


  • 0

#9415 Tawotnica Napisany 17 stycznia 2021 - 13:57

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Pierwsze YL nikogo, za to  Impossible Lair jest kozak. Co z tego, że motywy typu zamrażanie levelu i przechodzenie jeszcze raz już były wykorzystywane milion razy, jeśli realizacja pomysłu jest dobra. Sam patent z ostatnią planszą też mi się podobał. 


  • 0

#9416 Nyjacz Napisany 17 stycznia 2021 - 15:32

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 999 Postów:

Nie no, Liar jest na pewno lepszy w tym, czym jest, niż jedynka, ale jedynka była bardziej "unikatowa" i mniej jest takich PSX-owych collectathonów, a Liar mnie po prostu znudził swoim plagiatorstwem.


  • 0

#9417 Tawotnica Napisany 24 stycznia 2021 - 21:37

Tawotnica

    Samus Aran

  • Moderatorzy
  • 15 116 Postów:

Yakuza: Like a Dragon - skończyłem główny wątek i zrobiłem jakieś ~60% substories. Pod koniec oczywiście polały się męskie łzy, jak zwykle z resztą w serii fabuła trzyma poziom.  

 

Dla fanów znużonych starą formułą must-have, bo nowi bohaterowie z miejsca dają się polubić, a turowy system walki przez większość gry jest bardzo przyjemny. Gierka ma w drugiej połowie trochę problemów z pacingiem i balansem imo, a walki generalnie straciły mocno widowiskowości, ale pod koniec dnia twórcy bardzo dobrze imo sobie poradzili z przemodelowaniem i odświeżeniem rozgrywki. 

 

8/10, cheers!

 

 

 


  • 2

#9418 Kazuo Napisany 24 stycznia 2021 - 22:03

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Całe szczęście zrezygnowali w końcu z tego nudnego klepania mord, które już w 2005 roku było archaiczne i z Kamurocho, którym każdy już chyba dawno rzygał. Jak dla mnie strzał w dychę z tymi zmianami, teraz tylko czekam aż mi wróci wena na dżej-arpidżi i będzie jechane ostro. 


  • 0

#9419 Hellmans Napisany 24 stycznia 2021 - 22:25

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 012 Postów:

Skończyłem Torchlight 3. Co tu dużo mówić - generyczny Diablo Rak ze skipowalną fabułą, niestety dosyć zabugowany i bez optymalizacji dla seksa, ale to taka gierka na bezmózgie klikanie na 3-4 wieczory i nadrobienie kilku podkastów czy pierdół z youtube. Oczywiście z gejpasika.

 

DsNexjh.png


  • 3

#9420 Tynio Napisany 25 stycznia 2021 - 12:14

Tynio

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 416 Postów:

Ostatnio z szafy wyciągnąłem badziew jakich mało i do tego mega droga gra.

5 lat temu nie udało mi się skończyć więc nadszedł ten czas. 

 

x360_harry_potter_and_the_order-110214.j

 

Graficznie to wtedy wyglądało jak kupa 

 

harry2_large.jpg

 

Gra na około 8-10h (jak nie chce się lizać ścian)

 

Na początku latasz jak kot z pęcherze i nie można się odnaleźć, zadania są powtarzalne i proste wiec fabuła szybko leci do przodu.

Jakieś tam znajdzki wpadają przypadkiem, ale nie wszystkie więc na koniec gry można chodzić i szukać tego czego nie odnalazło się przypadkiem.

Początkowo przynosi trochę radochy potem im dalej tym gorzej, powtarzalność, monotonia  oraz średnia grafika.

 

Jest lepiej niż HP i insygnia śmierci, ale gra nie jest warta 200 zł, ja dałem 25 zł więc postanowiłem ograć.

 

Dla pocieszenia gram w następnego crapa i będę bo na dniach kończyć. 


  • 2