#91 Napisany 21 marca 2011 - 13:09
Obawy co do sterowania się nie potwierdziły, stylusem po chwili przyzwyczajenia aż się chce rysować kółeczka i ciachać przeciwników. Jedynie krzyżak bym wymienił na circlepad, co mam nadzieje mi się w kwietniu/maju uda
Nie wiem czy jest sens zaczynać swoją przygodę z Okami od Okamiden, bo dosyć mocno jest powiązana z wydawnictwem na PS2/Wii. Większość miejscówek jakie na razie odwiedziłem są takie same jak z dużych konsol, moce dostajemy od dzieci bóstw, które odwiedzaliśmy Amaterasu itp. Powiem w ten sposób: Na pewno większą przyjemność z grania będzie czerpała osoba, która już przeszła Okami. Z racji tego, że to portable przydałyby się częściej porozstawiane save pointy. Loadingi też czasami mnie wkurzały, bo są czasem w takich miejscach, że przypadkiem mi się zdarzało w nie wpadać i potem musiałem się wracać. Drobiazgi. Okamiden to must-have.
#92 Napisany 21 marca 2011 - 19:39
Cholera, kasy teraz nie mam, a gra jest pewniakiem, no nic w kwietniu na pewno zagram.
#93 Napisany 21 marca 2011 - 19:51
Kupuję latem i będę grać aż ogłupieję
#94 Napisany 30 marca 2011 - 18:04
#95 Napisany 30 marca 2011 - 19:40
miejscówki niemal idealnie przeniesione z Okami
czy to znaczy że nie ma takiej biedy jak w Zeldach, dwa polygony na krzyż, pusta wyspa z jedną chatką?
to ważne, bo z tego co piszesz tchnie nadzieja, a ja Okamiden na razie skreśliłem z uwagi na obawy o powtórzenie tego casusu "Phantom Hourglass" o którym wiele razy rozmawialiśmy.
#96 Napisany 30 marca 2011 - 19:51
#97 Napisany 30 marca 2011 - 20:32
Nie ma może drobnych szczegółów, bo miasteczka są pełne. Kamiki Vilage to niemal ta sama wiocha co na Wii. Kilka domków, babka na kawałku pola ze strachem na wróble, jakiś młyn wodny i reszta miejsc. Zeldy przy tym to pustka i nędza. Tutaj masz wszystko to samo co na dużej konsoli niemal. Jeśli lubisz Okami to spokojnie możesz dopisać do listy (nie wiem jak jest dalej oczywiście).czy to znaczy że nie ma takiej biedy jak w Zeldach, dwa polygony na krzyż, pusta wyspa z jedną chatką?
to ważne, bo z tego co piszesz tchnie nadzieja, a ja Okamiden na razie skreśliłem z uwagi na obawy o powtórzenie tego casusu "Phantom Hourglass" o którym wiele razy rozmawialiśmy.
#98 Napisany 31 marca 2011 - 08:03
Z recenzji na Gametrailers wynika że im dalej tym gorzej, autorom skończyły się pomysły i sztucznie wydłużyli rozgrywkęJeśli lubisz Okami to spokojnie możesz dopisać do listy (nie wiem jak jest dalej oczywiście).
#99 Napisany 31 marca 2011 - 08:21
Jeśli lubisz Okami to spokojnie możesz dopisać do listy (nie wiem jak jest dalej oczywiście).
lubię, dopiszę
Z recenzji na Gametrailers wynika że im dalej tym gorzej, autorom skończyły się pomysły i sztucznie wydłużyli rozgrywkę
nic nowego, w Okami jest to samo.
#100 Napisany 31 marca 2011 - 08:28
#101 Napisany 31 marca 2011 - 18:47
Czytam tutaj opinie i Okamiden to po prostu pewniak w najbliższych zakupach growych
#102 Napisany 31 marca 2011 - 20:39
#103 Napisany 07 kwietnia 2011 - 20:09
#104 Napisany 01 lipca 2011 - 08:25
BTW o ile na PS2 rzadko kiedy musiałem powtarzać ruchy pędzlem, tak tu notorycznie muszę 2-3 razy wszystko rysykiem rysować. Nie wiem czy tylko ja tak mam?
#105 Napisany 01 lipca 2011 - 09:28
Nie rozumiem o co Ci chodzi ze "staminą PSP". NDS jakoś trzyma duuużo dłużej niż PSP, więc sleep mode to żaden problem, a savy są rozplanowane wystarczająco często i tak.
#106 Napisany 01 lipca 2011 - 10:09
Mi NDS w pełni naładowany w sleep modzie ledwo trzyma 24h, a PSP to nawet po paru dniach odpalam i mogę sobie pograć. Zakładałem że taka specyfika, być może mój NDS jakoś sobie nie radzi ze sleep modem.
Jeśli grałeś w Okamii na Wii to koniecznie obczaj na youtubie creditsy z wersji PS2. IMHO jedne z najlepszych ever, a ponoć w Wii Capcom zrobił dick move i usunął je.
#107 Napisany 01 lipca 2011 - 10:10
Bo grasz na R4Mi NDS w pełni naładowany w sleep modzie ledwo trzyma 24h
#108 Napisany 01 lipca 2011 - 10:31
Ja też tylko wyraziłem swoje zdanie. Creditsy na Wii rzeczywiście wycięli. Co do sleep mode, nawet mój 3ds trzyma ponad dobę, a jest dużo gorszy pod tym wzgledem od DS.Dude chill, to tylko pierwsze wrażenia.
Mi NDS w pełni naładowany w sleep modzie ledwo trzyma 24h, a PSP to nawet po paru dniach odpalam i mogę sobie pograć. Zakładałem że taka specyfika, być może mój NDS jakoś sobie nie radzi ze sleep modem.
Jeśli grałeś w Okamii na Wii to koniecznie obczaj na youtubie creditsy z wersji PS2. IMHO jedne z najlepszych ever, a ponoć w Wii Capcom zrobił dick move i usunął je.
#109 Napisany 11 września 2011 - 20:58
Sterowanie świetne, szorowanie stylusem po ekranie wygrywa, klimat z Okami zachowany i czuję się, jakby przygoda z tamtej gry nigdy się nie skończyła. Muzyka- przepiękna. Miejscówki zachowane na tyle, na ile się dało, a więc w 80% to, co znane z Okami, pozostałe 20% to inne rozwiązania, a nowe miejscówki wpisują się w klimat.
Chcę tę grę w HD, w 3D HD- albo nie, w 10D, na wielkim ekranie telewizora, po którym będę mogła pędzlować. Nintendo powinno pracować nad zestawem Wii Okami(Den) Edition z konsolą, która pociągnie ten świat i wyświetli mi go na TV, który sprawi, że magia wizualna mnie ogarnie ze wszystkich stron.
#110 Napisany 12 września 2011 - 07:47
. Nintendo powinno pracować nad zestawem Wii Okami(Den) Edition z konsolą
albo Capcom powinien zacząć pracować nad kolejną częścią na WiiU. Nowy pad by się idealnie nadawał! Z tym, że sprzedaż Okamiden chyba nie była zadowalająca. ;(
Ja tam swoją kopię mam, przeszedłem i oprócz pewnego niedosytu (bo miejscówki te same i za łatwa ta gra) uważam kieszonkowe Okami za jeden z lepszych tytulów adventure na DS'a.
#111 Napisany 25 września 2011 - 14:42
#112 Napisany 25 września 2011 - 15:11
#113 Napisany 05 października 2011 - 09:08
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kunitsu-Gami: Path of the GoddessRozpoczęte przez ACZ , 11 cze 2023 Capcom, PS5, XSX, XSS |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
Nintendo DS →
Castlevania: Dawn of SorrowRozpoczęte przez Ryo-San , 23 wrz 2005 Konami, NDS |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Dragon's Dogma 2Rozpoczęte przez ACZ , 16 cze 2022 Capcom, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Resident Evil 4 REmakeRozpoczęte przez Sylvan Wielki , 03 cze 2022 Capcom, XSX, PS5, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
ExoprimalRozpoczęte przez Kazuo , 10 mar 2022 Capcom, XONE, XSX, PS4, PS5, PC |
|
|