Klub posiadaczy iPhone
#3181 Napisany 21 września 2019 - 18:25
#3182 Napisany 05 listopada 2019 - 13:27
Lolz, uczeń mi dziś powiedział, że właśnie wprowadzono Airpods Pro - chyba ostro z przyczajki, gdyż nic o tym nie słyszałem jak się interesowałem 2 miechy temu kupując swoje Airpodsy 2.
#3183 Napisany 05 listopada 2019 - 13:30
A to juz chyba z 2 tygodnie, cena zabójcza jest
#3184 Napisany 05 listopada 2019 - 17:37
cena zabójcza jest
Dobre słuchawki z wygłaszaniem tyle kosztują, a AirPods Pro są bardzo dobrze oceniane. Są produkty Apple gdzie płaci się sporo za markę, ale akurat nie słuchawki
#3185 Napisany 05 listopada 2019 - 18:19
Jak będę miał wenę to opisze co się działo ale wkurwiony jestem fest.
#3186 Napisany 05 listopada 2019 - 18:38
Ja właśnie czekam na kuriera z moim już 4 iPhonem11. Cudny telefon, wymieniam go praktycznie co 2 tygodnie, taka jakość
Jak będę miał wenę to opisze co się działo ale wkurwiony jestem fest.
Jestem ciekaw historii bo lubię opowieści w tym klimacie o Iphonach, żeby móc podziałać trochę na nerwy swojej Lubej, która najchętniej wymieniałaby swoje sprzęty od Apple co rok
#3187 Napisany 05 listopada 2019 - 18:43
#3188 Napisany 05 listopada 2019 - 19:04
Ja właśnie czekam na kuriera z moim już 4 iPhonem11. Cudny telefon, wymieniam go praktycznie co 2 tygodnie, taka jakość
Jak będę miał wenę to opisze co się działo ale wkurwiony jestem fest.
Do połowy posta myślałem, żeś zachwycon/popierdolon i kupiłeś całej rodzinie itp., ale widzę, że będzie ciekawie, szczególnie jak Dante będzie próbował to tłumaczyć
#3189 Napisany 05 listopada 2019 - 20:21
Ja właśnie czekam na kuriera z moim już 4 iPhonem11. Cudny telefon, wymieniam go praktycznie co 2 tygodnie, taka jakość
Jak będę miał wenę to opisze co się działo ale wkurwiony jestem fest.
Jestem ciekaw historii bo lubię opowieści w tym klimacie o Iphonach, żeby móc podziałać trochę na nerwy swojej Lubej, która najchętniej wymieniałaby swoje sprzęty od Apple co rok
Wymieniam telefony co dwa lata, co roku to bez sensu imo, dla lat to takie optymalne wyjście - stary tel można sprzedać jeszcze za rozsądne pieniądze tak by fortuny nie wydać na nowe urządzenie, a i cały czas masz w miarę świeży produkt który działa jak nowy.
Wracając do tematu.
Kupiłem 11 w dniu premiery w mediamarkt. Przez pierwsze pare dni było spoko, z czasem jednak coraz więcej osób zaczęło mi narzekać, że słabo mnie słychać, zwalałem to na zasięg itp ale problem zaczął być męczący i nagminny. Zrobiłem wiec reset i postawiłem nowy system od zera bez backup, pomogło na pare godzin, może dzień. Zadzwoniłem na infolinie poradzili by zrobić to raz jeszcze ale w trybie awaryjnym przez iTunes, oczywiście skutek był podobny. W międzyczasie robiłem testy mikrofony, ten działał ok. Uznałem, że może problemem tkwi w karcie sim, wymieniłem na nowa, problem pozostał.
Raz jeszcze zadzwoniłem na infolinie, uznali, że pewnie problem tkwi w sprzęcie i muszę go oddać do serwisu, tak tez zrobiłem. Wymienili mi telefon na nowy.
Problem powrócił jeszcze tego samego dnia, znów tel na infolinie, znów wszystkie kroki od nowa z resetami itp w końcu konsultant stwierdził, że muszę grać w totka bo najwyraźniej znów dostałem wadliwa sztukę. Kolejna wizyta w serwisie, tym razem po dwóch dniach dostałem info, że z telefonem jest ok i Apple odmówiło wymiany.
Wkurwiłem się, odebrałem telefon i spytałem się czy aby napewno sprawdzali jak działają poleczenia, powiedzieli, że sprawdzali wszystko i jest ok, że widocznie ich reset może pomógł. Dosłownie po dwóch godzinach od odebrania, problem wrócił. Krew mnie zalała, kolejny telefon na infolinie i mało sympatyczna rozmowa, typ prosił bym znów udał się do serwisu to on pokieruje technika co ma zrobić. Dnia następnego pojechałem tam, w drodze zadzwoniłem jeszcze na infolinie powiedzieć, że zaraz będę na miejscu i przygotowali serwis, odebrał jednak inny typ i się wygadał jakie instrukcje mieli przekazać serwisowi, UWAGA BO TO KURWA DOBRE ten tajemniczy trick to włożenie karty sim i wykonanie paru telefonów, serio uznałem, że mam dość tej farsy i skierowałem sie nie do serwisu a do MM, oddałem tel i wziąłem kasę.
Kolejny tel kupiłem, już przez Apple store, oczywiście problem ten sam, pojawił się następnego dnia po uruchomieniu urządzenia. Nie bawię się już w serwisy tylko będę wymieniał do skutku, niech Apple płaci
Teraz uważam, że problem nie tkwi w telefonie a w iOS13, bo jak tylko używałem go na czystej 13 było ok, problemy pojawiały się po nocy gdy ściągała się aktualizacja. Jutro przyjdzie nowy tel i zweryfikuje swoje przypuszczenie.
Ten post był edytowany przez Pawlik dnia: 05 listopada 2019 - 21:16
#3190 Napisany 05 listopada 2019 - 20:47
#3191 Napisany 05 listopada 2019 - 22:44
Żałosne Apple.
#3192 Napisany 05 listopada 2019 - 23:11
#3193 Napisany 05 listopada 2019 - 23:59
Tymczasem wchodzę w 3 rok pod banderą OP z OP7t i nie potrzeba mi nic innego. Myślę że to jest telefon idealny - 2500zl, 90hz, 2 dni na baterii, bardzo dobra (wreszcie) kamera, soft nie do pobicia i super wsparcie softowo/techniczne. Jebać apple!!!!
#3194 Napisany 06 listopada 2019 - 07:19
#3195 Napisany 06 listopada 2019 - 07:21
#3196 Napisany 06 listopada 2019 - 08:24
Android swojego systemu jako tako chyba nie ma, ale wydaje mi się że sami producenci ładują takie rozwiązania, Samsung czy Huawei to mają z tego co pamiętam.
#3197 Napisany 06 listopada 2019 - 10:33
XD tylko oneplusik
Ja ostatnio zamówiłem dwie siódemeczki
#3198 Napisany 06 listopada 2019 - 12:10
Ja czekam na promocje około black friday to może uda mi się wyrwać taniej OP7t a jak nie to się kupi w grudniu, będzie spokój na dwa lata
#3199 Napisany 06 listopada 2019 - 12:16
#3200 Napisany 06 listopada 2019 - 17:47
#3201 Napisany 06 listopada 2019 - 17:52
A rozwiązali?Olo, swego czasu zgłosiłem sprawę do tmobile, bardziej proforma bo uważałem, że na 100% wina jest w telefonie. Dziś dostałem SMS, że rozwiąźli mój problem
#3202 Napisany 06 listopada 2019 - 18:12
#3203 Napisany 06 listopada 2019 - 19:47
Nie wiem, dziś odpalę telefon i najpóźniej za dwa dni będę wiedział czy jest ok czy nie.A rozwiązali?Olo, swego czasu zgłosiłem sprawę do tmobile, bardziej proforma bo uważałem, że na 100% wina jest w telefonie. Dziś dostałem SMS, że rozwiąźli mój problem
#3204 Napisany 06 listopada 2019 - 20:23
#3205 Napisany 06 listopada 2019 - 22:20
#3206 Napisany 06 listopada 2019 - 22:55
#3207 Napisany 07 listopada 2019 - 19:14
Jakość rozmów na tyh nowych Airpodsach jest zajebista, prawie jak w Bose NC700.Dobre słuchawki z wygłaszaniem tyle kosztują, a AirPods Pro są bardzo dobrze oceniane.
Przecież stosunek ceny do jakości u Beats jest najgorszy na rynku, tylko crapplebot mógłby w ogóle pomyśleć coś podobnego.Są produkty Apple gdzie płaci się sporo za markę, ale akurat nie słuchawki
#3208 Napisany 07 listopada 2019 - 20:24
#3209 Napisany 07 listopada 2019 - 20:49
Lolz, uczeń mi dziś powiedział, że właśnie wprowadzono Airpods Pro - chyba ostro z przyczajki, gdyż nic o tym nie słyszałem jak się interesowałem 2 miechy temu kupując swoje Airpodsy 2.
Na kajaki się nie nadają
#3210 Napisany 09 listopada 2019 - 21:00
Bardzo to wygodne z Twojej strony.Nie mówię o Beatsach