Skocz do zawartości

Zdjęcie

Uncharted 3: Drake's Deception


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1086 odpowiedzi na ten temat

#151 olfeusz Napisany 14 grudnia 2010 - 10:30

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Ja już na nic nie czekam poza premierą. Nie mogłem się powstrzymać i obejrzałem.

Śmiem wątpić czy przebiją dwójkę równie mocno jak dwójka jedynkę.


Mi wystarczy jeśli trójka będzie miała takie samo pier**l*** jak dwójka.
  • 0

#152 ACZ Napisany 14 grudnia 2010 - 12:45

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
No jeszcze niecały rok developerki, więc nie dziwię się, że nie pokazali jakiejś otwartej przestrzeni. Trailer-pier*****ęcie pewnie będzie dopiero na E3.
  • 0

#153 Zwyrol Napisany 14 grudnia 2010 - 13:20

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Skrypty jak zwykle kapitalne, gdzie coś się wali, ale szczerze? Pamiętam jak z U2 pokazali Nepal i tamta lokacja była znacznie lepsza, tutaj jest dobrze, ale nie zachwyca. Do tego gra jakiś debil (ten cały Fallon), który chyba pierwszy raz w życiu trzyma pada.
  • 0

#154 Shinigami Napisany 14 grudnia 2010 - 16:16

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Za mało i zbyt słaba jakość, żeby powiedzieć coś konkretnego o grze, a co dopiero grafice. Na pewno motyw z zapadającą się podłogą jest fpytkę i chcę takich więcej.
  • 0

#155 Mielu Napisany 14 grudnia 2010 - 16:55

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1 949 Postów:

Za mało i zbyt słaba jakość, żeby powiedzieć coś konkretnego o grze, a co dopiero grafice. Na pewno motyw z zapadającą się podłogą jest fpytkę i chcę takich więcej.


Na bank będzie ich więcej. Świadczy o tym zwiastun - ucieczka przed wodą zalewającą... no jakieś pomieszczenie, w którym znajduje się Drake. A w ogóle sam motyw z samolotem rozbitym i jeepem krzyczy z kilometra "spektakularna, interaktywna rozwałka!!" ;) Ciekawi mnie, czy znowu będzie jak w dwójce - zaczniemy przy rozwalonym samolocie (albo w środku - gdy będzie spadał czy coś) i gdy Drake zerknie na otaczającą go pustynię (czemu nie powiedział "Oh crap"? ;) ) zobaczymy retrospekcję. Ten sam motyw again?

Oczekuję, że gra skończy się z wypierdem jak początek God of War 3, bo kolejnej walki z bossem - przy całej mojej miłości do Uncharted - nie zniosę.
  • 0

#156 Shinigami Napisany 14 grudnia 2010 - 17:02

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Z takim, jak Lazarewicz bym walczyć nie chciał, ale Navarro był jeszcze do przełknięcia.
  • 0

#157 olfeusz Napisany 14 grudnia 2010 - 20:16

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Navarro był jak najbardziej w porządku. Przede wszystkim nie było jak w 2 głupiego ganiania się i ładowania jak w Terminatora. Kilku przeciwników, na końcu QTE i miłe video.
  • 0

#158 Kradziej Napisany 14 grudnia 2010 - 21:37

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Navarro, poza tym QTE (które było łatwe, ale było QTE, więc krecha) był idealnie wpasowany w klimat filmu przygodowego z Harrisonem.
  • 0

#159 Zwyrol Napisany 17 grudnia 2010 - 13:35

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
  • 0

#160 Zwyrol Napisany 17 grudnia 2010 - 14:31

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Ten sam gameplay, ale tutaj już ktoś lepiej gra.

!
  • 0

#161 Texz Napisany 17 grudnia 2010 - 14:37

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Motyw z nogą jest świetny, ciekawe ile takich pomysłów Naughty Dog umieści w pełnej wersji.
  • 0

#162 Shinigami Napisany 17 grudnia 2010 - 21:26

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 382 Postów:
Dwanaście.
  • 0

#163 pumba132 Napisany 17 grudnia 2010 - 23:12

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
Dwajścia dzieeewieć!1!!!!!
  • 0

#164 Zwyrol Napisany 18 grudnia 2010 - 11:34

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Przez całą grę będą coś różnorodnego serwować, jak w U2.
  • 0

#165 Sotaku Napisany 18 grudnia 2010 - 11:37

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:
Końcowy Boss w dwójce to była największa porażka :nie: Navarro nie był dobry, ale w dwójce udało im się ostatnią walkę jeszcze bardziej zrąbać. Mam nadzieje że do trzech razy sztuka i teraz wreszcie będzie to coś ciekawego...
  • 0

#166 pumba132 Napisany 18 grudnia 2010 - 13:08

pumba132

    Komendant Melanżu

  • Forumowicze
  • 2 703 Postów:
Chciałeś powiedzieć w jedynce? Fakt ten łebek na statku był kiepski, dopiero pod koniec gry go zauważyłem. Za to Lazarevic był całkiem całkiem, momentami się go bałem... Ale w trójce mogli by dać bossa z prawdziwego zdarzenia jak z PoPa 2008 lub pierwszego Residenta.
  • 0

#167 Sotaku Napisany 18 grudnia 2010 - 13:17

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:
Mnie nie chodzi o Bossa jako takiego, ale o końcową walkę, która w U2 była słaba
  • 0

#168 Nyjacz Napisany 18 grudnia 2010 - 16:23

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:

Chciałeś powiedzieć w jedynce? Fakt ten łebek na statku był kiepski, dopiero pod koniec gry go zauważyłem. Za to Lazarevic był całkiem całkiem, momentami się go bałem... Ale w trójce mogli by dać bossa z prawdziwego zdarzenia jak z PoPa 2008 lub pierwszego Residenta.

To jest nawet temat na osobną dyskusję, bo obecnie bossowie to o wieeeeeeeeeele mniej emocji i "prawdziwego zdarzenia". Nie ma już tego dreszczyku - Tyranta, Nemesisa, ostatniego potwora w Tomb Raider (ten bez nóg), ale ogólnie to dzięki, bo dzięki Wam dostrzegłem jedyną prawdziwą wadę w Unchartedach, czyli własnie słabiutkie ostatnie walki. To trzecia część serii, czekam na pier*****ęcie.
  • 0

#169 olfeusz Napisany 18 grudnia 2010 - 16:40

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Ja jeszcze poproszę żeby w trójce nie było durnowatych pancerników z 2 w które trzeba ładować bez końca. Nigdy nie lubiłem takich przeciwników w grach.
  • 0

#170 Gość_Hellmans_* Napisany 18 grudnia 2010 - 17:54

Gość_Hellmans_*
  • Goście
Ło taa, goryle z minigunami ssały niemiłosiernie.
  • 0

#171 Kradziej Napisany 18 grudnia 2010 - 18:06

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
A może by tak... bez bossa? :)
  • 0

#172 Texz Napisany 18 grudnia 2010 - 18:17

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Taa, jakaś czasówka po walących się budynkach z Amageddonem w tle i jedynym checkpointem na początku planszy.

M F W !
  • 0

#173 Nyjacz Napisany 18 grudnia 2010 - 19:04

Nyjacz

    ( ˇ෴ˇ )

  • Forumowicze
  • 11 986 Postów:

A może by tak... bez bossa? :)

Wątpię, główny zły zawsze musi być odpowiednio nakreślony i ostatnie spotkanie z nim musi być tym serio ostatnim, ale bez bossa też bym chciał. Ograniczając się do tej ostatniej walki można wymyślić tak naprawdę o wiele mniej, niż gdy się ją usunie - wówczas moja głowa działa normą 120% i jestem w stanie wymyślić bardzo za***iste zakończenie. A jako, że Naughty Dog to ZESPÓŁ, w dodatku GENIALNY, to zajebistość końcówki Uncharteda 3 powinna osiągnąć 500% normy.
  • 0

#174 Krill Napisany 18 grudnia 2010 - 19:36

Krill

    Master of Galaxies

  • Forumowicze
  • 2 014 Postów:
Motyw pustyni? Łykam jak pelikan! Pustynny krajobraz aż prosi się o fachowe odwzorowanie, a nikt nie zrobi tego na PS3 lepiej niż Naughty Dog. Oni chcą jeszcze bardziej ulepszyć silnik z Uncharted 2... Powodzenia. Zaczynam już odkładać na jakiegoś konkretnego LEDa Full HD oczywiście z 3D.
  • 0

#175 Texz Napisany 18 grudnia 2010 - 20:24

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Myślisz, że PS3 pociągnie to w stereoskopii? Wątpię. Chyba że z cięciami.
  • 0

#176 ACZ Napisany 18 grudnia 2010 - 21:07

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
Cięcia oczywiście będą tak jak każda duża gra w 3d.
  • 0

#177 ACZ Napisany 20 grudnia 2010 - 13:20

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
http://www.ps3site.p...-granice/59764/

Christopher Balestra z Naughty Dog, w krótkim wywiadzie udzielonym serwisowi Ripten wyznał:

”Dla naszej firmy nie ma czegoś takiego, jak "granice możliwości graficznych oraz technicznych PlayStation 3".


  • 0

#178 Gnato Napisany 20 grudnia 2010 - 14:34

Gnato

    Korpulentny intelektualnie

  • Forumowicze
  • 1 457 Postów:
Przy zdolnych ludziach i odpowiednim budżecie prawie zawsze można coś zoptymalizować i poprawić pod konkretny, stały soft. To chyba największa bolączka gier na PC, które nie są w stanie być tak dopasowane. Nowe techniki, nowe sztuczki plus artyzm i wizja = jeszcze lepsze gry.
  • 0

#179 ACZ Napisany 20 grudnia 2010 - 16:59

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 141 Postów:
ND o PS Move:

"Nigdy nie dostaliśmy polecenia od Sony, wedle którego mielibyśmy koniecznie wykorzystać Sixaxisa czy Move. Oczywiście mówią, że byłoby "fajnie", ale nigdy nie występują przeciwko naszym osądom, jeśli dojdziemy do wniosku, że wcale tak nie jest. Zawsze proszą nas o wykorzystywanie ich wynalazków, ale akceptują fakt, że tego nie robimy."

http://www.ps3site.p...harted-3/59802/
  • 0

#180 Sotaku Napisany 20 grudnia 2010 - 18:32

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 679 Postów:
Dla mnie pomysł TEXZa jest całkiem dobry, wolałbym na końcu taką sekwencję...z tego co mgliście pamiętam było coś takiego przy końcu MGS, ale oczywiście potem był Boss ;)
  • 0