Metroid Prime Trilogy
#61 Napisany 05 września 2010 - 18:53
#62 Napisany 05 września 2010 - 23:15
Nie ma w dwójce huba?? A Temple grounds to niby co jak nie wypadowa lokacja do wszystkich leveli?
A 1sza miejscówka w MP2 to Agon Wastes - jak nie ma tam piasku to zagrajcie jeszcze raz Specjalnie po nazwy teraz musiałem lookac do FAQa, więc na szybko zmontowałem ta piaskowa miejscówkę.
dla mnie mp2>mp>mp3 ale tak czy siak kazda na minimum 9.5, roznice miedzy jakosciowo to kosmetyka, bardziej kewstia preferencji.
#63 Napisany 06 września 2010 - 00:19
#64 Napisany 06 września 2010 - 08:08
#65 Napisany 04 grudnia 2010 - 10:38
#66 Napisany 04 grudnia 2010 - 10:49
#67 Napisany 04 grudnia 2010 - 11:34
#68 Napisany 15 lutego 2011 - 21:02
#69 Napisany 15 lutego 2011 - 21:06
3 część wyszła tylko na Wii. Nie dostaniesz jej na NGC.Czy generalnie bardziej warto kupić Trilogy czy 3 częśći Prime'a oddzielnie na GC? Nie grałem chciałem nadrobić zaległości i nie wiem czy lepiej kupić Trylogię czy pojedyńczo 3 gry. Czytąłem czym się różnią ale nie wiem czy brak menu, efektow i nowe sterowanie powodują że Trylogia < od 3xGC.
#70 Napisany 15 lutego 2011 - 21:18
#71 Napisany 16 lutego 2011 - 10:18
Dokładnie. Sam przez to sterowanie i acziwmenty chętnie bym kupił, żeby mieć pretekst do skończenia serii jeszcze raz.To raz, a dwa, że sterowanie Wii zdecydowanie > sterowanie padem. Przynajmniej w Metroidach. Brak tego jednego, czy dwóch efektów nawet nie zauważysz, a 16:9 i 480p zdecydowanie tak. No i w Trilogy masz acziki OLO
#72 Napisany 25 lutego 2011 - 23:39
#73 Napisany 25 lutego 2011 - 23:45
#74 Napisany 25 lutego 2011 - 23:47
#75 Napisany 25 lutego 2011 - 23:56
Wszystko o tej grze zostało już napisane. Co miałbym napisać? Wygląda tak samo praktycznie jak na GC (po za drobnymi szczegółami które ). A sterowanie wii motem to jest to czego mi brakowało w tej grzeSłaby post...
#76 Napisany 27 lutego 2011 - 01:15
Słaby troll.Slaba seria
#77 Napisany 27 lutego 2011 - 10:03
#78 Napisany 27 lutego 2011 - 12:34
#79 Napisany 25 maja 2011 - 11:02
#80 Napisany 25 maja 2011 - 13:47
zasługuje na second chance. Kto wie może po ograniu trylogii Super Metroid będzie next?
dla tych, ktorzy nie wiedza po jakiemu to napisane: druga szansa, nastepne ( )
a odnosnie trylogii metroida - klimatyczna, ale potwornie nudna, wrecz usypiajaca.
#81 Napisany 25 maja 2011 - 15:59
Ech te gusta.dla tych, ktorzy nie wiedza po jakiemu to napisane: druga szansa, nastepne ( )
a odnosnie trylogii metroida - klimatyczna, ale potwornie nudna, wrecz usypiajaca.
#82 Napisany 26 maja 2011 - 00:33
#83 Napisany 26 maja 2011 - 10:22
powolna, ostrożna eksploracja i poznawanie świata
swiat poznajesz przy pierwszej wizycie w danej lokacji, potem zostaje backtracking, backtracking, no i backtracking
#84 Gość_Taikun_* Napisany 26 maja 2011 - 16:35
#85 Napisany 28 czerwca 2011 - 12:42
#86 Napisany 01 lipca 2011 - 15:06
#87 Napisany 15 lipca 2011 - 09:53
Plusy:
+ Wrażenia i doznania zmysłowe - tak gra ma prawie dychę na karku, ale uważam że design się znakomicie broni, a smaczki związane z hełmem Samus (para, odbicia) są mega wypaśne. Muzyka też bardzo dobrze oddaje nastrój danych plansz (kapitalnie buduje uczucie przemierzania śniężnego wzgórza Phendrana Drifts czy rzek lawy w Magmoor). Generalnie MP jest grą z niesamowitą immersją i gracz naprawdę wczuwa się w rolę huntera. Do tego bardzo mi też podeszły same postacie flory i fauny Tallona - mają w sobie taki "otherwordly character" jak mawiają anglosasi.
+ Przygoda - coś związanego z punktem powyżej. MP ma w sobie to coś z Zeldy czy też Okami, co sprawia że jesteśmy bardzo ciekawi co też nas zaraz spotka i z przyjemnością zbieramy informacje o świecie gry. Eksploracja nieodkrytych miejsc jest czystą przyjemnością.
+ Bossowie - tu wielki plus. Wszyscy szefowie w MP są fachowi,a walka z nimi zawsze jest ciekawa i daleka od schematu naparzaj w bydle aż zdechnie. Do tego starcie z ostatnim szefem jest sycąca i w przeciwieństwie do walk z wiele współczesnych gier nie jest tylko dodana na siłę by jakoś zakończyć przygodę.
+ Zagadki - again czystą przyjemnością jest odnajdywanie różnych poukrywanych przedmiotów czy odkrycie przejścia do nowego obszaru. No i człowiek zawsze jest ciekawy gdzie też teraz będzie można dotrzeć po otrzymaniu nowej mocy.
Neutralne
= Fabuła - o ile do fabuły nie mam zastrzeżeń, i z ciekawością odkrywałem zapiski piratów oraz Chozo, tak wkurza mnie postać Samus. Z jednej strony łatwiej się wczuć w grę, ale generalnie jej postać jest po prsotu nieistniejąca. Równie dobrze jakiś typical space marine lub sam kombinezion mógłby siać pożogę i efekt byłby ten sam (pardon na końcu nie zobaczyłbym jej twarzy).
Minusy:
- z deczka zirytował mnie pościg za artefaktami. Dla mnie to był trochę nużący fetch-quest. Moim zdaniem mogli sobie darować ten element.
- zmiana broni przy drzwiach - again naprawdę muszę zmieniać broń przed każdymi drzwiami?- niektórzy piszą że zepsułoby to walkę z ostatnim bossem i niektórymi przeciwnikami ale IMHO jakby drzwi dało się otworzyć jak już masz nową broń gra by na tym nie straciła (walki przecież można zostawić) szczególnie w grze gdzie jest backtracking.
- re-spawn przeciwników - nie przepadam za tym elementem i o ile sam backtracking nie był straszliwie irytujący to konieczność bicia się z niektórymi wrogami była zwyczajnie nużąca (wchodzisz do pomieszczenia i widziesz tych samych kolesi - cięzki westchnięcie - not again).
Nie do końca styknęło mi parę innych pierdół (niemożność savewowania w każdym momencie), ale gra ma 10 lat i ciężko się czepiać rzeczy, do których developerzy doszli ostatnimi czasami (Zresztą GCN nie miał dysku). Generalnie minusy nie są jakieś straszliwe. To bardziej drobne rysy na pięknym kamieniu szlachetnym. Moim zdaniem MP się praktycznie wogóle nie zestarzał. Gra spokojnie łyka większość współczesnych gier i myślę że oprócz graphic-whores to obecnie gra na MINIMMUM 8+. ALE mówimy o grze z z 2002 roku i pomimo że gra ma dużo nawiązań do Super Metroida to Retro dodali do gry masę nowych świetnych patentów i jest to bardziej skok jak między Super Mario World a Super Mario 64, niż jak między A Link to the Past a Ocarina of Time. Dlatego z czystym sumieniem daje grze 9+. Kto nie grał ten trąba.
#88 Napisany 15 lipca 2011 - 15:31
to na pewno jest potworny i mega irytujący minus tej gry i tylko najwieksi nintendoboje stwierdzą, że to bylo OK.- re-spawn przeciwników - nie przepadam za tym elementem i o ile sam backtracking nie był straszliwie irytujący to konieczność bicia się z niektórymi wrogami była zwyczajnie nużąca (wchodzisz do pomieszczenia i widziesz tych samych kolesi - cięzki westchnięcie - not again).
#89 Napisany 15 lipca 2011 - 15:45
to na pewno jest potworny i mega irytujący minus tej gry i tylko najwieksi nintendoboje stwierdzą, że to bylo OK.
jasne, bo respawn przeciwników jest TYLKO w grach od Nintendo.
#90 Napisany 15 lipca 2011 - 15:56
Przecież można ominąć bez kolizji przeciwników, chyba że to Hunterzy (?). Nie jest to jakoś specjalnie uciążliwe.to na pewno jest potworny i mega irytujący minus tej gry i tylko najwieksi nintendoboje stwierdzą, że to bylo OK.