Skocz do zawartości

Zdjęcie

Metroid Prime Trilogy


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
219 odpowiedzi na ten temat

#91 ACZ Napisany 15 lipca 2011 - 16:02

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 129 Postów:

jasne, bo respawn przeciwników jest TYLKO w grach od Nintendo.

w zadnej grze respy nie są fajne tyle, że jak po graniu w prime'a o tym pisalem to kiedys jakis fanboj N sie obruszal, lol.

Przecież można ominąć bez kolizji przeciwników, chyba że to Hunterzy (?). Nie jest to jakoś specjalnie uciążliwe.

no mozna ominac, ale wychodzac z jednej "komnaty" i po chwili znowu d oniej wchodzac przeciwnicy sa ponownie, taka sztucznosc. a jak sie trafi na mocniejszych przeciwnikow to trzeba walczyc znowu.
juz nawet zostawiajac w spokoju backtracking to respy wrogow w kazdej miejscowce byly slabym zagraniem ze strony Retro i nie ma co sie o to klocic, bo tak bylo.

a w trojce tez tak jest?
  • 0

#92 Razel Napisany 15 lipca 2011 - 16:05

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 408 Postów:
Nie jestem żadnym fanem Ninny, ale nie zauważyłem, bym narzekał i miewał problemy z respami przeciwników. Znaczy to, że są one mało upierdliwe w MP, ewentualnie trzeba mieć słabego skilla, by się na to irytować.

Aha, no i bardzo ciekawe by było potem latanie po świecie bez przeciwników od lokacji do lokacji.
  • 0

#93 ACZ Napisany 15 lipca 2011 - 16:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 129 Postów:

Aha, no i bardzo ciekawe by było potem latanie po świecie bez przeciwników od lokacji do lokacji.

a moim zdaniem byloby to lepsze. wiedzialo by sie chociaz gdzie juz bylismy. ja akurat sie czesto gubilem w tym swiecie, a wskazowka gdzie sie udac wystepowala bardzo rzadko gdy sie odpalilo mapę.
  • 0

#94 Kaxi Napisany 15 lipca 2011 - 16:17

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 153 Postów:
po 1: o ile się człowiek nie zgubił, to rzadko wchodzi i wychodzi się z jednej komnaty co chwilę

po 2: respawn przeciwników sprawia, że zawsze można jakiegoś znaleźć i zabić, a zostawi on energie/amunicję. Lepsze to niz powrot do save pointa czy szukanie jakichs skrzynek.
  • 0

#95 gruby Napisany 15 lipca 2011 - 19:03

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Poza tym, nie wiem czy bieganie 3/4 gry po opustoszałych przestrzeniach byłoby fajne... :/
  • 0

#96 ACZ Napisany 15 lipca 2011 - 22:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 129 Postów:
sa inne rozwiazania, np. losowe respy, czyli raz sie odrodzą na danym obszarze, innym razem nie itd.
  • 0

#97 Kaxi Napisany 15 lipca 2011 - 22:05

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 153 Postów:
i tutaj jest tak ze jak dojdziesz do jakiegos momentu w grze to zmieniaja sie przeciwnicy w danej lokacji/pojawiaja sie tam gdzie ich nie bylo.
  • 0

#98 fingus Napisany 15 lipca 2011 - 22:19

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Być może jeśli ktoś nie ma skilla i musi błądzić w nieskończoność po poziomach, respawn może go męczyć, ale "mega irytujący" to gruuuba przesada. A konieczność skakania Cię nie irytowała?
A tak nawiasem mówiąc: w MP przeciwnicy się nie respawnowali, bo jedyni prawdziwi przeciwnicy to bossowie, a te pałętające się po levelach tałatajstwo to zaledwie przeszkadzajki, element wystroju istniejący na takiej samej zasadzie jak platformy czy pułapki - i pokonywało się je też tak samo - naciskając raz czy dwa odpowiedni guzik na padzie. Jak chcesz się cofnąć na początek levelu i okazuje się, że musisz przeskoczyć przepaść, to też krzyczysz w gniewie "do czorta, przecież raz już ją przeskakiwałem"?
  • 1

#99 Razel Napisany 16 lipca 2011 - 12:31

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 408 Postów:

Być może jeśli ktoś nie ma skilla i musi błądzić w nieskończoność po poziomach, respawn może go męczyć, ale "mega irytujący" to gruuuba przesada. A konieczność skakania Cię nie irytowała?
A tak nawiasem mówiąc: w MP przeciwnicy się nie respawnowali, bo jedyni prawdziwi przeciwnicy to bossowie, a te pałętające się po levelach tałatajstwo to zaledwie przeszkadzajki, element wystroju istniejący na takiej samej zasadzie jak platformy czy pułapki - i pokonywało się je też tak samo - naciskając raz czy dwa odpowiedni guzik na padzie. Jak chcesz się cofnąć na początek levelu i okazuje się, że musisz przeskoczyć przepaść, to też krzyczysz w gniewie "do czorta, przecież raz już ją przeskakiwałem"?

No było kilka lokacji, gdzie troszkę więcej czasu się tłukło - jak z tymi co robiła się schizująca muza i gasło światło. Nie pamiętam jak oni się zwali (Hunters or something), ale nie było można przejść dalej, bez pokonania ich.
  • 0

#100 fingus Napisany 17 lipca 2011 - 23:17

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 905 Postów:
Nie pamiętam, czy ci też się odtwarzali. Jeśli nawet, to nie wszędzie. Na pewno zaś pamiętam, że powroty nie były trudne, bo zawsze dysponowaliśmy już nowszą bronią lub jakąś specjalną mocą, która sprawiała, że walka stawała się trywialna.
  • 0

#101 KaperLOL Napisany 28 lipca 2011 - 18:11

KaperLOL

    Toad

  • Narybek
  • 7 Postów:
Siemanko mam taki problem odnośnie kupna MPT, a mianowicie mam MP3 na wii i mam też gamecuba, ale nie mam 2 metroidów. I tu pytanie: czy warto kupić trylogie na wii czy lepiej kupić 2 części na gc? Czekam na odpowiedź
  • 0

#102 burnstein Napisany 28 lipca 2011 - 18:14

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 112 Postów:
Sprzedaj MP3 i kup trylogię.
  • 0

#103 KaperLOL Napisany 31 lipca 2011 - 13:00

KaperLOL

    Toad

  • Narybek
  • 7 Postów:
Gdzie mam sprzedać MP3?
Opłaca się kupić za 179 PLN?
  • 0

#104 Gość_Taikun_* Napisany 31 lipca 2011 - 13:13

Gość_Taikun_*
  • Goście
na cyganskim targu karwa
  • 0

#105 burnstein Napisany 31 lipca 2011 - 13:26

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 112 Postów:
W Toruniu, masz blisko.
  • 0

#106 drAKul Napisany 02 sierpnia 2011 - 11:07

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:
Ja np. kupiłem MPT za 130 z przesyłką,
  • 0

#107 KaperLOL Napisany 04 sierpnia 2011 - 13:26

KaperLOL

    Toad

  • Narybek
  • 7 Postów:
Lalalilo gdzie kupiłeś?

  • 0

#108 drAKul Napisany 04 sierpnia 2011 - 14:51

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:
na allegro był. Więc wziąłem.
  • 0

#109 KaperLOL Napisany 05 sierpnia 2011 - 10:11

KaperLOL

    Toad

  • Narybek
  • 7 Postów:
Tak, a teraz nigdzie nie ma za taką cenę.
  • 0

#110 drAKul Napisany 05 sierpnia 2011 - 12:11

drAKul

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 1 904 Postów:
Nie no przecież ja Ci nie zagwarantuję że akurat też trafisz za tyle. Czasem udaje się jakoś rzadszą grę wyhaczyć, czasem nie a czasem jak w przypadku RDR trzeba dopłacić. C'est la vie. Proponuje jeszcze obczaic ebay angielski.
  • 0

#111 KaperLOL Napisany 10 sierpnia 2011 - 17:56

KaperLOL

    Toad

  • Narybek
  • 7 Postów:
Właśnie zamówiłem sobie MPT.Yea!!Teraz pozostaje tylko czekać i czekać...
  • 0

#112 KaperLOL Napisany 16 sierpnia 2011 - 17:18

KaperLOL

    Toad

  • Narybek
  • 7 Postów:
Dostałem dzisiaj przesyłke, patrze, a tu MPT!!!Bardzo się ciesze z tego zakupu xD. Gram teraz w Metroid Prime i zabawa jest przednia ! Jestem teraz w Chozo Ruins po zdobyciu Bomb do Morph Ball i gra się świetnie. Sterowanie jest takie jak trzeba czyli zajefajne. Mam nadzieje, że nigdzie się nie zatne , ani nie będe miał problemu z przejściem gry. Pozdro
  • 0

#113 burnstein Napisany 09 października 2011 - 18:58

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 112 Postów:
No, po przynudnym SMG zabrałem się za pierwszego Metroid Prime'a (którego mam co prawda od dawna na NGC, ale jakoś nigdy nie ruszyłem, olo). Nie jestem w 100% przyzwyczajony do grania wilotem, ale jakoś to idzie, a sama gierunia wciąga. Jest pozytywnie :)
  • 0

#114 Sotaku Napisany 21 października 2012 - 14:32

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 676 Postów:
Biore tego wiilota do ręki ukazuje się gra w grafice bardzo biednej, ale wiem, że to gra z cube'a dlatego ten aspekt pomijam. Jednak sterowanie nie jest intuicyjne, co by Greg nie mowił, takie właśnie odniosłem wrażenie...przechodzę jedne, drugie drzwi strzelając w kulki nad drzwiami...nie wnikam dlaczego musze ostrzelać rogi drzwi by sie otwarły...potem skan, jeśli ktoś narzekał na snajpera w Killzone 2 musiałby zobaczyć, co za kombinację klawiszy trzeba powciskać by zrobić skan...greg napisał, ze mozemy skanować prawie wszystko...wow jaka zabawa :( No i kulka...zamieniłem sie w kulke i sie turlałem...nie no nie czuje tego klimatu...zupełnie. Dzięki Greg, wiem teraz, ze nie chcę Wii...na pewno :P
  • 0

#115 Godot Napisany 21 października 2012 - 14:34

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
To nie jest gierka na szybkie pokazanie i pogranie. Myślałem, że masz trochę więcej czasu i przejdziesz tutorial, wtedy byś zobaczył co się dzieje dalej. Ale spoko, przynajmniej trzymałeś wiilota w ręce ^_^
  • 0

#116 Sotaku Napisany 21 października 2012 - 14:40

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 676 Postów:
Możliwe, ze po dłuższym ograniu zmieniłbym zdanie, ale jako, że chwile wcześniej grałem w mocne pozycje z X-a...to jakby to był pojedynek to wygrałby X-box przez knockout w pierwszej rundzie
  • 0

#117 Godot Napisany 21 października 2012 - 14:55

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Wiadomo, że w kategorii 5 minut żadna gra na Wii nie ma szans, chociażby przez wrażenia AV. Ale ogólnie Metroidy są przegenialne i na 100% przypadłyby Ci do gustu
  • 0

#118 torq314 Napisany 21 października 2012 - 14:59

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 463 Postów:

nie wnikam dlaczego musze ostrzelać rogi drzwi by sie otwarły...


dlatego, że pomieszczenie za nimi nie zdążyło się jeszcze wczytać i zamiast czekać, strzelałeś na pałę i wydawało Ci się, że otworzyły się akurat po ostrzelaniu rogów, a to był przypadek. równie dobrze mogłeś strzelić w drzwi, potem zniecierpliwiony - w powietrze i napisać że nie wnikasz dlaczego drzwi otwierają się po ostrzelaniu powietrza nad głową.

szkoda tej oceny, bo jest pochopna i powierzchowna. nie ważne z czym porównujesz Metroid, z pozycjami z Xa czy Y-ka, od 20 lat wiadomo że to nie jest gra którą można poczuć po 30 minutach, tylko trzeba trochę pochodzić żeby się wkręcić. powierzchowna ocena świadczy więc o ignorowaniu tego, co powszechnie wiadomo. nie tylko więc nie chciało Ci się dalej grać, ale nawet - przeczytać cokolwiek o tym, że żeby właściwie móc grę ocenić, to musiałbyś pograć dłużej.

w przypadku ignoranta, growego n00ba to byłoby wzruszenie ramion. natomiast dla Gracza takiego formatu jak Ty, świadomego historii, to jest niewybaczalne.

Tobie zwyczajnie NIE WOLNO tak nonszalancko i wybiórczo traktować gier tego formatu, równocześnie sprawiając wrażenie że jesteś nieprzygotowany na kontakt z nimi.

zapamiętam Twój post jako jeden z bardziej rozczarowujących postów AD 2012 :(
  • 0

#119 burnstein Napisany 21 października 2012 - 15:01

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 112 Postów:
o, nie skończyłem te gierki


dwa problemy:
jeden - jak dochodzą świecące cipongi co gaszą światło to baktraking z nużącego zmienia się w męczący
dwa - powrót do tej gry po dłuższej przerwie jest cholernie ciężki

no i dlatego nie skończyłem
  • 0

#120 Schrodinger Napisany 21 października 2012 - 15:01

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 968 Postów:
czuje że torq chyba się popłakał i wyrzucił zdjęcie Deba z pulpitu
  • 0