Skocz do zawartości

Gran Turismo 4!!


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
391 odpowiedzi na ten temat

#1 Gość__* Napisany 30 wrzesień 2004 - 11:21

Gość__*
  • Goście
Wow jestem pod wrażeniem właśnie ściągnąłem sobie filmik z http://www.gamershel...oad_movie.shtml i normalnie mi kopara opadła jak to wygląda.
Poprostu przyjemność dla oczu, wprawdzie to tylko replay'e, które zawsze wyglądają zaje..ście, ale w końcu ktoś będzie zmieniał nam oponki, widać kierowcę, a grafika to wogóle bajeczna. Tylko zastanawiam się czy jak zagram w Burnouta 3 to zachce mi się na to kasę wydawać. Obejrzyjcie i oceńcie:
:arrow: http://www.gamershel...oad_movie.shtml
  • 0

#2 Blizzard Beast Napisany 30 wrzesień 2004 - 11:40

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:
Na razie mam dwa infosiki. Pierwszy - bedzie 650 fur. Drugi - online poszedl sie... kochac. Bedzie tylko LAN.
  • 0

#3 Gość__* Napisany 30 wrzesień 2004 - 12:20

Gość__*
  • Goście
Mnóstwo ponad 863 obrazków (screeny) - http://www.gamespot.... ... index.html

też
http://media.ps2.ign... ... gamefinder
  • 0

#4 Gość__* Napisany 30 wrzesień 2004 - 14:02

Gość__*
  • Goście
Wszyscy wiemy czym jest motoryzacja dla chłopa ;) Sam nie mogę się doczekać GT4 ... a to już w tym roku !! :D Najnowsze samochody (BMW serii 1 ,nowe M5!!! ,Golf GTI ,nowe Audi A3) ,normalna widownia (choć też papierowa) ,kierowca [sic!] i ulepszona grafika (ciekawe jak bardzo ,bo nie wierzę w te rendery na screenach).

Jednym słowem ,jest na co czekać :D bo seria GT to najlepsza gra z cyklu motoryzacja. :P
  • 0

#5 Gość__* Napisany 30 wrzesień 2004 - 20:30

Gość__*
  • Goście

mam koleżkę co kupił se kiedyś PS2 ale to niejest taki zajawkowicz tylko kupił tak se dla mody chyba wraz z Gran Turismo 3.
pytam się go jaką dostał gre do pleja , on mówi że GT3 a ja nato:
okurde stary ale zajebiście :!: pewno grasz dzień i noc a on : "to lipa jakaś wyłączyłem po pół godzinie , chujowe"
:shock:
dla mnie to jest niepojęte heh , toć ta giera to cudo istne dzieło geniuszu...

  • 0

#6 Gość__* Napisany 30 wrzesień 2004 - 22:57

Gość__*
  • Goście
Dwa nowe filmiki http://media.gameinf... ... sgt4-2.mpg - tutaj mamy ładnie pokazaną animacje ruchów kierowcy w Nissan'ie 350Z i podjazd do pitstopu Skyline'a w którym nastepuje wymiana opon-wygląda to zaje.biście
a w tym linku http://media.gameinf... ... sgt4-3.mpg B-spec mode w praktyce-w roli głównej Mazda 787B na nowej pieknej trasie El Capitan (pitstop included )
  • 0

#7 Blizzard Beast Napisany 01 październik 2004 - 00:57

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:
Kurde, myslalem, ze jak zobacze filmik, to skumam o co w tym B_Spec dokladniej biega, ale niestety moj poziom zrozumienia nie podniosl sie ani o krztyne.
  • 0

#8 Gość__* Napisany 01 październik 2004 - 08:54

Gość__*
  • Goście
naoglądałem się filmików i aż sobie w GT3 pograłem :) i pooglądałem ripleje z jazdy.Aż mi się micha cieszy. Więc z tej ps2 można jeszcze coś wycisnąć, bo jak dla mnie to grafa w gt3 jest wyrąbana, ale ta z czwóreczki to mmmmiodzio.
  • 0

#9 Wdudzinski Napisany 16 październik 2004 - 23:02

Wdudzinski

    Pikachu

  • Narybek
  • 67 Postów:
Kurde szkoda że niema online bo bym wam tyłki zkopał ale może w GT5 na PS3 się z wami zmirze.
  • 0

#10 Wdudzinski Napisany 16 październik 2004 - 23:25

Wdudzinski

    Pikachu

  • Narybek
  • 67 Postów:
GT4 bedzie napewno super ale takie same jak GT3 tylko że większe. Wyścig kartonowych pudełek. Ja tam sobie odpuszcze tylko poto żeby mi się nie przejadło. Ja chce kolizje takie ja Burnout 3 :x
  • 0

#11 luck1985 Napisany 17 październik 2004 - 03:19

luck1985

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2501 Postów:
I kumpel adaska mial racje :D Mi sie tez nie podobalo GT , moze jedynka na mozliwosci i wogole opcje . 2 miala straszna grafe , 3 to nie symulator bo podobne do tych rosyjskich gierek F1 ,GT4 Prologue porazka . To juz wogole wylaczylem po pol godzinie :D Ale w 3 podobala mi sie plansza i zanane kazdemu odbicie tych drzew na karoserii :D Cieszy oko i zachod slonca w tle .Reszta kiszka dla mnie . A te zdj to ........ to wygladaja jak zdj gier na ps2 ktore chodzily po necie przed premiera ps2 , a dzis kazdy dobrze wie ze nie jest wcale tak extra jak zapewniali chlopaki z Sony. Zdjeciami zdjeciami . W GT Prologue nie ma odbicia w lusterku :D Niby szczegol , ale dziala na nerwy troche . Auta beda szytwno jezdzic jak by byly na patyku . Ani papciami zamielic ani porzadnie obrocic . W rzeczywistosci latwiej to zrobic niz w tym slynnym DRIVING SYMULATOR ............. Czekam na gre , taki symulator 100 % ze jeden guzik bedzie sprzeglo , jeden zmiana biegu , jeden gaz itp . Taki 100% sumulator :D I zebym mogl sobie stanac na srodku i pokrecic autkiem i wogole laczki mielic :D A takim BMW nowa 5 , az by zal sciskal :D
  • 0

#12 Wdudzinski Napisany 17 październik 2004 - 09:14

Wdudzinski

    Pikachu

  • Narybek
  • 67 Postów:
Co do 'mielenia laczkami' to naprawde kiepsko im to wyszło ale cały model jazdy to cacuś. Żaden inny tytuł nie była tak w tym dobra. Gra ma pewne ograniczenia i niedróbki to fakt. Sprubójcie wziąść jakeś mocne auto 4X4 i będąc zaprty o ściane palić gumy klikanaście sekund poczym wyjechać na prostą i puścić gaz.
  • 0

#13 Wdudzinski Napisany 22 październik 2004 - 15:46

Wdudzinski

    Pikachu

  • Narybek
  • 67 Postów:
Właśnie przesuneli premiere w Europie na luty 2005 :x . Japonia i USA jescze w tym roku.
  • 0

#14 luck1985 Napisany 22 październik 2004 - 15:56

luck1985

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2501 Postów:
Mielenie laczkow daje rade w NFS Underground , chociaz trzeba wyczuc kiedy puscic reczny i tak mozna caly dzien . Ale NFS to nie symulator.
  • 0

#15 Wdudzinski Napisany 05 listopad 2004 - 22:20

Wdudzinski

    Pikachu

  • Narybek
  • 67 Postów:
Coś ostatni nie piszecie o tej grze. Czy nikt na nią nie czeka?
  • 0

#16 luck1985 Napisany 05 listopad 2004 - 22:22

luck1985

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2501 Postów:
nikt nie czeka , bo ta seria oprocz zmiany cyferki i ulepszeniu grafi nic wiecej nie zmienia ;) Drentwe sa te wyscigi , mozna pograc pol dnia , pocieszyc oko planszami , grafika i odstawic na polke.
  • 0

#17 Wdudzinski Napisany 05 listopad 2004 - 22:25

Wdudzinski

    Pikachu

  • Narybek
  • 67 Postów:
Niby masz racje a jednak to najleprze wyścigi na świecie. Jak oni to robią?
  • 0

#18 Gość__* Napisany 06 listopad 2004 - 18:15

Gość__*
  • Goście

nikt nie czeka , bo ta seria oprocz zmiany cyferki i ulepszeniu grafi nic wiecej nie zmienia ;) Drentwe sa te wyscigi , mozna pograc pol dnia , pocieszyc oko planszami , grafika i odstawic na polke.


jesteś w błędzie :]

w tą grę można grać całymi miesiącami =\

  • 0

#19 Wdudzinski Napisany 06 listopad 2004 - 23:49

Wdudzinski

    Pikachu

  • Narybek
  • 67 Postów:
Najleprzy przykład to moja osoba :lol:
  • 0

#20 Gość__* Napisany 07 listopad 2004 - 00:31

Gość__*
  • Goście
Właśnie skończyłem oglądać filmiki z gameplay'a GT4. To co mi się bardzo nie podoba ,to oprawa dźwiękowa w zasadzie jest taka sama co w GT3 ! Zwłaszcza menu i początek wyścigu ! Dlaczego mam znowu słyszeć to samo ??? :( Kluczem do sukcesu jest soundtrack (gdzie w GT3 jest beznadziejny) oraz dźwięki nawigacji.

Kolejna sprawa to mój żal odnośnie Gran Turismo 3 ,gdzie poprostu rozgrywka przechodzenia była strasznie długa ! Nie oszukujmy się ,ale jazdy powyżej 4 okrążeń flustrują człowieka ,dodając ,że przy ostatnim wypadnie z toru i będzie musiał jechać na nowo. Rozumiem ,długość grania.. no ale bez przesady ! Sam grałem 2 miechy po 1h i miałem zaledwie 23% gry ,gdzie potem okrążenia w liczbie 5 zniechęciły mnie do gry. Mam OGROMNĄ nadzieję ,że autorzy GT4 skrócą o połowe tryb kariery i ustalą maks okrążeń do 5.

Co jeszcze ? Ogólnie menu bardzo mi się podoba ,chociaż nie jest powalające ,to najlepsze z całej serii (zwłaszcza ikonka ładowania ,bo w gt3 kropki są marne). Tryb robienia zdjęć wydaje mi się bardzo fajny ,gdzie ilość opcji kamery i oprawy zadawala. Grafika chyba ta sama ,bo z ps2 już się chyba nie da więcej wycisnąć. (plus jakąś animacje ludzi). Dużo nowych marek i modeli aut.. oraz nowych map.

No i na koniec ,pozostaje nam czekać na premiere - STYCZEŃ 2005

pozdro dla fanów GT
  • 0

#21 Blizzard Beast Napisany 07 listopad 2004 - 01:14

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:

Kolejna sprawa to mój żal odnośnie Gran Turismo 3 ,gdzie poprostu rozgrywka przechodzenia była strasznie długa ! Nie oszukujmy się ,ale jazdy powyżej 4 okrążeń flustrują człowieka ,dodając ,że przy ostatnim wypadnie z toru i będzie musiał jechać na nowo. Rozumiem ,długość grania.. no ale bez przesady ! Sam grałem 2 miechy po 1h i miałem zaledwie 23% gry ,gdzie potem okrążenia w liczbie 5 zniechęciły mnie do gry. Mam OGROMNĄ nadzieję ,że autorzy GT4 skrócą o połowe tryb kariery i ustalą maks okrążeń do 5.


Aaaaa! Heretyk! :)

Nie, no bron cie panie Boze! Endurance'y wymiataja! Chociaz to moze ja jestem nienormalny... Marzy mi sie jakis 24-godzinny wyscig w GT4... :roll:
  • 0

#22 Mauro Napisany 07 listopad 2004 - 14:50

Mauro

    RS

  • Forumowicze
  • 5121 Postów:
Blizzard wiem o co ci chodzi :D jak jechałem endurance w Tokyo (2,5 h) stwierdziłem ze to było krótko :P , choć brat na mnie dziwnawo spojżał :P no ale są maniacy tej gry =P mi sie gra znudziło gdy miałem 65 % gry ....
ale to i tak mało ;D
  • 0

#23 Blizzard Beast Napisany 07 listopad 2004 - 15:24

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4576 Postów:

mi sie gra znudziło gdy miałem 65 % gry ....
ale to i tak mało ;D


Ja mialem 99%. I mi sie nie nudzila, tylko zobaczylem ostatni Time Trial na Complex String RUFem, i darowalem sobie.
  • 0

#24 Wdudzinski Napisany 09 listopad 2004 - 18:54

Wdudzinski

    Pikachu

  • Narybek
  • 67 Postów:
Fakt niektore wyścigi były za długe jak dla mnie ale gorsze były te z F1. Ja normalnie tego nie nawidze. Mam nadzie że GT4 daruje to sobie.
Tylko że online nie będzie :( a tak na to liczyłem.
  • 0

#25 Grz3chu Napisany 11 listopad 2004 - 17:09

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2653 Postów:
no panowie i panie kupcie GT4 nawet po 2 egzemplarze a ja sobie kupie przez to GT4 Platinum za 100zł Zgoda ?
  • 0

#26 Wdudzinski Napisany 11 listopad 2004 - 17:30

Wdudzinski

    Pikachu

  • Narybek
  • 67 Postów:
A co wy na to? http://gry.interia.p... ... inf=561023
  • 0

#27 Grz3chu Napisany 11 listopad 2004 - 20:32

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2653 Postów:
czyżby wyścigi IDEALNE ... ?

ciekaw jestem na czym bedzie polegało "tworzenie własnych wozów" :roll:
  • 0

#28 Wdudzinski Napisany 11 listopad 2004 - 23:15

Wdudzinski

    Pikachu

  • Narybek
  • 67 Postów:
Pewnie będzie jakiś edytor z gotowymi elementami.
  • 0

#29 Gość__* Napisany 14 listopad 2004 - 10:52

Gość__*
  • Goście
albo bedzie mozna zmienic kolor gotowej furki :))
  • 0

#30 Gość__* Napisany 24 listopad 2004 - 11:11

Gość__*
  • Goście
Nrazie trzeba sie skupić na GT4, a nie GT5 :wink: Mnie żadna z części tej gry sie nigdy nie znudziła i nie znudzi raczej. Opóźnia sie? To bardzo dobrze! W grudniu (mikołaj, święta) nazbieram kasy i kupie jedną może ze 2 gierki. GT4 bardzo mnie wtedy ucieszy, bo tamte już pewnie przejde. Drugie:z tak wielu gier jakie teraz wychodzą w grudniu, naprawdę ciężko byłoby mi wybrać te jedną z tłumu świetnych gier. GT RULES!!
  • 0