Prince of Persia: The Forgotten Sands
Rozpoczęte przez
Shinigami
, 08 10 2009 15:40
Ubisoft X360 Wii PS3 PSP NDS PC
232 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 19 lutego 2010 - 12:01
Kim u licha jest Tadeusz Zielińśki?
#62 Napisany 19 lutego 2010 - 12:14
To chyba ten lol co z Grabarzem na Hyperze o grach nawija.
#63 Napisany 19 lutego 2010 - 12:31
Ten sam. Idol nastolatków.
#64 Napisany 19 lutego 2010 - 18:18
I ten znajomy Gula, który pisze do Neo.
#65 Napisany 19 lutego 2010 - 21:51
Ktoś ma coś do zooltara czy zwyczajnie nie załapałem waszej ironii?
#66 Gość_afcio_* Napisany 20 lutego 2010 - 00:47
Zooltar jest spoko Chociaż czasami coś dziwnego mu się powie np. że nowy PoP (ten z Eliką) jest dla niedzielnych graczy a AC2 dla hardkorów O ile z pierwszą częścią sie zgadzam to AC2 zdecydowanie nie jest grą dla hardkorowców
#67 Napisany 20 lutego 2010 - 11:54
Pomijając zaś osobę Tadeusza, jak Wam się widzą zmiany w PoPie? Ja jestem podekscytowany. Walka bez bloków? Zapowiada się bardziej wymagająco i hardkorowo. I moce, ach te moce. Rozwijanie sztuk walki za pedeki, a do tego władza nad żywiołami, potrzebna do przemieszczania się, zadań czy "zagadek środowiskowych". Zamrozić wodę, by móc przebiec po wodospadzie? Jestem za. Póki co, wszystko to brzmi znakomicie, jak spełnienie marzeń miłośnika serii.
#68 Napisany 20 lutego 2010 - 11:57
Ja właśnie mam zamiar sobie odkurzyć POP:TSOT i POP:WW. Trójki już nie mam bo mi się nie podobała i opchnąłem kiedyś tam. Pierwsze dwie części idealnie odświeżą mi historię i realia PoPka przed bardzo ciekawie zapowiadającą się TFS. Szkoda, że jak na moje oko to atmosfera w okół nowego PoPa wskazuje raczej na grę na 7 niż na 9 ale zobaczymy. Co do zmian na nowe - nie widzę problemu w tym, nie można ciągle jechać na tych samych schematach, narszecie PoP będzie miał jakieś poważniejsze zmiany bo dotychczas mechanika raczej była taka sama.
#69 Napisany 20 lutego 2010 - 11:59
<Spogląda na nazwę dewelopera> Nie, nie sądze aby tak byłoZapowiada się bardziej wymagająco i hardkorowo.
#70 Napisany 20 lutego 2010 - 12:28
W stosunku do POP 2008? Raczej na pewno tak będzie. Natomiast zgadzam się z ogólną ideą, Ubi Montreal wszystko zcasualizowało (zryanowało) wszystko jak się da, począwszy od własnych serii na grach Red Storm kończąc.<Spogląda na nazwę dewelopera> Nie, nie sądze aby tak było
#71 Napisany 20 lutego 2010 - 13:01
imo ubimontreal ma zajebisty dryg do tworzenia gier, które trafiają w gust kobiet, dzięki czemu osiągają naprawdę mocne wyniki finansowe. Nie chcę oczywiście dochodzić do konkluzji, że panie muszą mieć łatwiejsze gry - spójrzcie na ogólny zarys tego co tworzą, to jest dopasowane pod obie płci.
#72 Napisany 20 lutego 2010 - 21:34
Walka bez bloków istnieje w DMC. Ale to DMC, o wiele bardziej inny styl ... Nie wiem, na razie tego nie widzę, ale pewnie jakoś ciekawie to rozwiążą
#73 Napisany 20 lutego 2010 - 22:24
W takim Batman AA też nie ma bloków, a styl też o wiele bardziej inny niż w DMC. Mają się na czym wzorować, Ameryki nie odkrywają. W poprzedniej trylogii też bywali przeciwnicy nieblokowalni.
#74 Napisany 20 lutego 2010 - 22:30
W Batmanie naprawdę nie ma nic ala blok? Grałem w demo i jakoś mi tego nie brakowało, dlatego pytam ...
#75 Napisany 20 lutego 2010 - 22:34
Nie ma bloku jak w PoPie czy GoWie typu "trzymasz spust i jesteś nietykalny". Jest kontra, która polega na tym Bruce blokuje atak przeciwnika i wyprowadza własny.
#76 Napisany 09 marca 2010 - 01:46
#77 Napisany 09 marca 2010 - 08:42
grałem w to na ps2
#78 Napisany 09 marca 2010 - 16:31
Mnie się podoba, dokładnie tego oczekiwałem - stary system + nowe moce Nie obraziłbym się też za kostium z SoT w bonusach.
#79 Napisany 09 marca 2010 - 17:59
A mówisz, że GoW się nie zmienia...
#80 Napisany 09 marca 2010 - 18:33
Bo to prawda. Od GoWa oczekuję sporo, skoro wszyscy nazywają go hitem. Czy trójka będzie miała coś na wzór manipulacji czasem i żywiołami z PoPka?
#81 Napisany 09 marca 2010 - 18:41
Tu nie chodzi o to co ma PoP, a nie ma GoW i na odwrót. Po prostu marudzisz, że GoW stoi w miejscu, ale już w księciu to nie przeszkadza.
Mi osobiście nowy stary prince też się podoba, zwłaszcza po ostatniej części do której nic mnie nie ciągnie
Mi osobiście nowy stary prince też się podoba, zwłaszcza po ostatniej części do której nic mnie nie ciągnie
#82 Napisany 09 marca 2010 - 18:46
Ja chrzanię... W każdym DMC podstawy też są takie same, ale to rozwinięcie niektórych patentów i dodanie nowych powoduje, że każda następna część jest warta ogrania. W każdej grze z serii Sands of Time jest tak samo (tu pewnie też). W God of War niezbyt.
#83 Napisany 25 marca 2010 - 11:09
http://www.ps3site.p...isoftowi/40867/
Kratos krzyżuje plany Ubisoftu.
Jan-Erik Sjovall żali się:
Kratos krzyżuje plany Ubisoftu.
Jan-Erik Sjovall żali się:
Ja jakoś się temu nie dziwię po casualowej manianie jaka była w poprzedniej czści.Kiedy robimy ankietę i pytamy graczy, w co grali w przeszłości, odpowiadają 'Prince of Persia'. Gdy jednak pytamy, w co grają teraz, pada odpowiedź 'God of War'. Na pytanie czy zagrają ponownie w Prince of Persia deklarują - 'Nie, bo nie jest wystarczająco trudna.
W Zaginionych Piaskach, chcielibyśmy spróbować odzyskać starą publiczność, ale jednocześnie przyciągnąć zupełnie nową.
#84 Napisany 25 marca 2010 - 13:50
Problemu bardziej bym szukał w strasznej schematyczności i powtarzalności poprzedniej części. Kopiuj, wklej jak z pierwszym AC.
#85 Napisany 25 marca 2010 - 20:38
To sobie zagraj w MontezumeJa jakoś się temu nie dziwię po casualowej manianie jaka była w poprzedniej czści.
Całe szczęście, że gry pokroju Ninja Gaiden umarły dawno temu i nie mają szans na przebicie się. R.I.P.
#86 Napisany 02 kwietnia 2010 - 21:55
Kod do zassania PoP Classic z ps store będzie tylko w edycji kolekcjonerskiej.
#87 Napisany 03 kwietnia 2010 - 09:03
czy wszyscy, którzy wstawiali 9/10 i zachwycali się nad poprzednim PoPem muszą teraz po nim jechać? już się na to patrzeć nie chce.
Tak, gra miała uproszczone sterowanie, jednak sama jej wizja była też zupełnie inna niż jakiegokolwiek innego popa, czy gry action adventure.
a tu teraz taka dÓpa nie podoba mi się ten książe, po wizycie u emo fryzjera walczacyc z kościotrupami. Na boga, z kościotrupami to Kratos może walczyć.
Tak, gra miała uproszczone sterowanie, jednak sama jej wizja była też zupełnie inna niż jakiegokolwiek innego popa, czy gry action adventure.
a tu teraz taka dÓpa nie podoba mi się ten książe, po wizycie u emo fryzjera walczacyc z kościotrupami. Na boga, z kościotrupami to Kratos może walczyć.
#88 Napisany 03 kwietnia 2010 - 10:55
Zgadzam się z Arasem, poprzedni PoP miał zajefajną baśniową atmosferę, normalnie czuło się że to ma coś wspólnego z Persją. Z tego robi się taki AC, zaraz zapowiedzą otwarty świat i wspinaczki na każdy budynek. Ble
#89 Napisany 03 kwietnia 2010 - 13:20
Dla mnie najlepszy klimat miała pierwsza część, kontynuacje jakoś mi nie przypadły do gustu. Seria PoP pogubiła się ostatnim czasy i strasznie błądzi we mgle nie wiedząc jaki kierunek ma obrać. Na nową odsłonę nie czekam jakoś strasznie i podchodzę do niej nieco sceptycznie.
#90 Napisany 03 kwietnia 2010 - 21:39
Ja Prince of Persia z 2008 roku wystawiłem 9.5 na kikoo.pl o co wszyscy tak bardzo się czepiali, że takiemu crapowi dają taką ocenę.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|