Resistance 3
#181 Napisany 20 września 2011 - 18:37
Piersiówka jest bardzo fajna, praktyczna, ładne logo na przodzie, całkiem spora i ładnie wykończona, ma żołnierski surowy klimat.
Artbook jest raczej skromny, acz bardzo ładny.
Natomiast co do reszty gratów, jeśli nie jesteś fanem serii takim którego jara paczuszka stylizowanych żołnierzyków to Ci nie polecam tej wersji, bo będziesz zawiedziony, takie bajery po prostu trzeba lubić.
Mi się podobają zwłaszcza wspomniane żołnierzyki i mam żal, że nie mam ściany, żeby tarcze powiesić.
Dopałka z multi to nic szczególnego co by rzutowało na rozwój postaci czy tym bardziej dawało przewagę, po prostu startujesz z 5lvl + 2 skórki bonusowe, to wszystko.
Dla fanów którzy jarają się każdym bajerem z serii polecam jak najbardziej, zestaw wart swej ceny, natomiast dla zwykłych graczy i sympatyków, to już do rozważenia we własnym zakresie.
#182 Napisany 20 września 2011 - 20:13
#183 Napisany 27 września 2011 - 20:11
Skandal to jest - gierka chyba dwóch tygodni jeszcze nie ma, a już z 2 giga poprawek...
#184 Napisany 27 września 2011 - 20:58
#185 Napisany 27 września 2011 - 21:07
Będzie opóźnienie w wysyłce
#186 Napisany 27 września 2011 - 21:08
#187 Napisany 27 września 2011 - 22:07
#188 Napisany 18 października 2011 - 21:14
http://www.ps3site.p...istance-3/88454
#189 Napisany 04 listopada 2011 - 21:05
Ogolnie mam mieszane uczucia. Pierwsze levele są za***iste, klimatyczne, fajnie wykonane, bronie sa mistrzowskie (chyba żaden shooter tej generacji nie ma fajnych giwer, same nudne 1:1 militarne pukawki) i przypomniały mi czemu tak bardzo lubiłem shootery za czasów N64 i GCN/PS2/Xboxa....sliczne sa filmiki, choć zbyt mocno odbiegaja jakościowo od gameplay'u i czasem daje to po oczach, sterowanie ejst kapiotalne, responsywne, zapomniałem, ze gram na Dual Shocku czyli jednak pad znaczenia najmniejszego nie ma.....natomiast gra zaczeła mnie nudzić po ok 2/3 gdzie nic sie nie dzieje ani fabularnie ani gameplayowo, Insomniac poszli na typowa łatwiznę - zrobić duży level, wrzucić tone przeciwników i męcz się z nimi frajerze...albo skończył się im czas na propdukcję, bo jest aż rak źle. Ostatni level to wogóle kalka najgorszych elementów Halo, co dla mnie było podwójnym ciosem w pysk. Zakończenie równiez słabe, ostatnia prosta do zakończenia jedna z gorszych jakie ostatnio w grach widziałem. Niech Insomniac wróci do Ratcheta albo mocno się weźmie za dopracowanie swojego nowego shootera. Słabe 8 tylko dlatego, że początkowe godziny są rewelacyjne.
#190 Napisany 16 listopada 2011 - 00:51
Nie wiem czy mi się podobała bardziej niż dwójka, chyba nie. Na pewno dwójka ma najlepszą końcówkę i najlepsze zakończenie z całej serii. W trójce na końcu jakoś nie było pier*****ęcia. W każdej części pod koniec gry przemierzamy budowle Chimer i moim zdaniem design tych miejscówek był lepszy w jedynce i dwójce. Tak czy siak świetna zabawa. No i Resistance to najlepsza seria tej generacji pod kątem zróżnicowania broni i dlatego nie ma nudy w czasie potyczek.
Ode mnie 8+/10 (trochę jednak tęskniłem za postacią Nathana Hale'a)
Od jutra jadę na poziomie nadczłowiek, ze 3 momenty na pewno będą mocno trudne.
Za zdobywane trofea zarabiamy walutę, którą można wykorzystać w sklepie wewnątrz gry, a w nim do wykupienia są różnorakie bonusy typu filmiki z produkcji, grafiki, skórki postaci itp. Jest też bonus w postaci odpalenia gry w odbiciu lustrzanym. Najciekawszym bonusem jest jednak możliwość odpalenia gry z systemem energii z Resi1.
Resi4 raczej już nie powstanie, bo sprzedaż trójki to dramat (coś około 600tys. do tej pory).
Gracze narzekają na wałkowanie tematu modernowego w fpsach, a jak wychodzi fajny fps z ciekawymi broniami to go nie kupują, geeez.
#191 Napisany 16 listopada 2011 - 01:01
Fakt, faktem, Resi, ma słabsze momenty, ale to naprawdę niedoceniona gra. Dla mnie mimo kilku wad jest świetna, spokojnie przymykam oczy na drobne potknięcia, jak czwórka nie powstanie, to będzie to dla mnie dramat, bo bardzo lubię tą serię.
#192 Napisany 16 listopada 2011 - 01:13
na inhumanie wole sie sprawdzic samotnie, no i jeszcze chce dozbierac brakujące dzienniki. poza tym w Resi2 do platyny brakuje ci przejscia na najtrudniejszym poziomie, wiec nie mam zamiaru pomagac ci przejsc inhumana w trojce w coopie. sam sobie radź jak chcesz zgarnąc platyne.Czyyychu, czekaj na mnie!!! Walniemy w coopie inhuman w tym tygodniu będę miał headset. Mi brakuje już tylko tych 3 coopowych trophy. A z tej części chciałbym mieć bo bardzo mi się podoba, a inhuman chyba nie będzie tak kosmiczny jak w dwójce.
ale na tamte pozostale coopowe trofea to jestem chetny. to sie odezwij na psn jak bedziesz chcial grac.
#193 Napisany 16 listopada 2011 - 01:20
A dwójki nie zacząłem jeszcze nawet iść na hardzie, a gdzie tam inhumen jeszcze...
#194 Napisany 16 listopada 2011 - 13:47
o ktorej ci pasuje? ja moge juz od 16:00 cisnąć jakby co.
#195 Napisany 16 listopada 2011 - 14:38
#196 Napisany 16 listopada 2011 - 14:53
#197 Napisany 16 listopada 2011 - 14:59
#198 Napisany 16 listopada 2011 - 16:10
Resi4 raczej już nie powstanie, bo sprzedaż trójki to dramat (coś około 600tys. do tej pory).
Gracze narzekają na wałkowanie tematu modernowego w fpsach, a jak wychodzi fajny fps z ciekawymi broniami to go nie kupują, geeez.
Z jednej strony to racja, ale z drugiej res3 to nic wybitnego... kapitalny design lokacji i fajne bronie nie pomoga jak gameplay jest nudny i powtarzalny, a fabula nie istnieje.
Co do inhuman w Res 2, to wystarczy tylko ostatnia misje przejsc, nie musisz calej gry
#199 Napisany 16 listopada 2011 - 16:16
Do dwójki nie porównam bo nie grałem (szmata nie pozwalała rozegrać kampanii w coopie, a jedynie jakieś głupie areny). Do jedynki też nie, bo upłynął taki szmat czasu, odkąd w nią grałem, że porównanie nie byłoby rzeczowe. Mam wrażenie, że teraz czuję satysfakcję większą, niż czułem wtedy. Nie chce mi się do niej wracać, aby to konfrontować.
#200 Napisany 16 listopada 2011 - 22:03
Z jednej strony to racja, ale z drugiej res3 to nic wybitnego... kapitalny design lokacji i fajne bronie nie pomoga jak gameplay jest nudny i powtarzalny, a fabula nie istnieje.
Co do inhuman w Res 2, to wystarczy tylko ostatnia misje przejsc, nie musisz calej gry
No Czychu wspominał kiedyś, natomiast muszę jeszcze harda rozpracować najpierw...
Dlatego nie chce mi się przysiadać do tego. Inna sprawa, że mam niezainstalowane na nowej konsoli i ostatnio jak wbiłem na chwilkę to wyzerowało trofea i zaczęły wpadać same od nowa.
#201 Napisany 16 listopada 2011 - 23:02
tylko w coopie, normalnie pauzuje. a jak sobie wyobrazasz pauzowanie w coopie? drugi gracz (i na odwrót) non stop mialby pauzę co chwila? ;]Przejście do kółeczka wyboru broni nie pauzuje gry (może to tylko w coopie)
tylko coop offline, a grales na splicie jesli sie nie mylę. na splicie musialy byc jakies cięcia w grafie.Popup miejscami straszy (znów: może to tylko coop).
Z Mantisem zaczelismy o 16:00 i skonczylismy o 22:30, czyli w 6,5h inhuman w coopie padł. niezly maraton, zrobilismy tylko jedną, 10 minutową przerwę na moje zyczenie pod koniec gry, bo musialme na chwile wyjsc z chaty.
milo sie gralo.
#202 Napisany 16 listopada 2011 - 23:08
No zdaję sobie sprawę, że w coopie pauzowanie jest nie teges, ale nie wiedziałem jak jest w singlu: była też możliwość, że tam nie ma pauzy (coby nie było graczowi za łatwo). I, oczywiście, grałem na splicie. Jedyny dający frajdę tryb coopa.tylko w coopie, normalnie pauzuje. a jak sobie wyobrazasz pauzowanie w coopie? drugi gracz (i na odwrót) non stop mialby pauzę co chwila? ;]
tylko coop offline, a grales na splicie jesli sie nie mylę. na splicie musialy byc jakies cięcia w grafie.
#203 Napisany 16 listopada 2011 - 23:09
W coopie gra jeszcze zyskuje, naprawdę fajnie się łomotało, było kilka trudniejszych momentów, ale chyba nieźle się zgraliśmy świetne było to walenie młotami na arenie.
Jedyne co to zauważyłem, że troszkę czasem bug łapał w coopie, usta się nie otwierały, albo towarzysz się zwiesił, ale i tak było supcio!
No i już wiem czemu Czychu zmienił zdanie, pewnie przypomniał sobie, że na Inhumen trzeba najpierw przejść Hard
A, że ja już przeszedłem, to mogłem hostować Inhumen.
#204 Napisany 17 listopada 2011 - 01:07
a teraz cofnij sie do mojej opini o skonczonej grze jaką napisalme wczoraj i przeczytaj pierwsze zdanie.No i już wiem czemu Czychu zmienił zdanie, pewnie przypomniał sobie, że na Inhumen trzeba najpierw przejść Hard
A, że ja już przeszedłem, to mogłem hostować Inhumen.
zresztą ci zacytuje:
"skonczylem na hardzie"
;]
w obecnych czasach poziom trudnosci gier tak spadl, że jesli chodzi o strzelaniny fps/tpp to przewaznie odpalam od razu hard, aby sobie normalem nie zepsuc zabawy.
#205 Napisany 17 listopada 2011 - 01:18
Ale było super, tak czy siak. Coop online i kanapowy do trybu podstawowego to powinien dziś być standard, zarówno R3 jak i Killzone 3 są genialne w tej kwestii, choć nie wiem, czemu ten drugi ma tylko kanapowy.
O dziwo poszło nam całkiem zgrabnie, myślałem, że się zatniemy szczególnie na dwóch miejscach, to jest most kolejowy i ten park w NV, ale poszło z marszu niemal, zwłaszcza most
#206 Napisany 17 listopada 2011 - 11:53
jasne, ze powinien byc standardem. ale jak gram w jakas gre pierwszy raz to jednak wole przejsc ją najpierw w samotnosci (lepsza wczuwka w klimat gry) niz w coopie.Coop online i kanapowy do trybu podstawowego to powinien dziś być standard, zarówno R3 jak i Killzone 3 są genialne w tej kwestii, choć nie wiem, czemu ten drugi ma tylko kanapowy.
no i w coopie jest o wiele prosciej. samemu pewnie bym inhumana pokonal w okolo 10h, a nie w 6,5h.
#207 Napisany 17 listopada 2011 - 12:34
Z tymi młotami to chyba tak było, trzeba wcześniej zamach wyprowadzić, bo ja też tak od razu nie uderzałem, tylko z lekkim opóźnieniem, trzeba było się zamachnąć zanim podbiegło się do klienta.
#208 Napisany 17 listopada 2011 - 12:59
#209 Napisany 19 listopada 2011 - 17:24
#210 Napisany 07 grudnia 2011 - 22:02
http://www.ps3site.p...istance-3/93664
W dniu dzisiejszym do PlayStation Store trafi kolejne DLC do Resistance 3, które doda nowy tryb gry i wiele innych ciekawych rzeczy...
Przede wszystkim dostaniemy tryb survival w którym będziemy musieli odpierać ataki Chimer tak długo, aż polegniemy. Oczywiście będziemy mogli grac nie tylko sami, ale także w trybie współpracy na jednej konsoli i przez internet. Oprócz tego dodatek udostępni Młot w każdym trybie gry, doda skórkę Micka Cutlera oraz co najlepsze, siedem utworów Mastodona przy których będziemy rozsmarowywać obrzydliwe Chimery. Cena? Prawdopodobnie 12 zł.