Skocz do zawartości

Zdjęcie

Metro 2033


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
136 odpowiedzi na ten temat

#61 D E V I L Napisany 19 marzec 2010 - 18:32

D E V I L

    Blanka

  • Narybek
  • 179 Postów:
Ja mam dylemat czt brac BF: BC 2 czy właśnie metro. Wiecie może na ile zajmuje przejscie gry ? BTW ogladałem filmik na tvpgry.pl i gra jest za***iście klimatyczna :king:
  • 0

#62 Kradziej Napisany 19 marzec 2010 - 20:32

Kradziej

    Hot Kradziej

  • Forumowicze
  • 15853 Postów:
Jeśli jesteś zainteresowany wyłącznie trybem singleplayer, to zdecydowanie bierz Metro - w BC2 jest to zabawa na maksymalnie 6 godzin i to średnich lotów.
  • 0

#63 phsx Napisany 19 marzec 2010 - 20:37

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5388 Postów:
Słyszałem od znajomego że gra to zrzyna ze pctowego Stalkera? Prawda to? Bo jeśli ta gra ma cokolwiek wspólnego z stalkerem to jedyne co jej się należy to piec. Stalker to tragiczny crap.
  • 0

#64 D E V I L Napisany 19 marzec 2010 - 20:37

D E V I L

    Blanka

  • Narybek
  • 179 Postów:
Że Metro w singlu jest świetne (nawet fanboy ps3 powinien tak uważać) to sie zgadza tylko na ile h starczy? A w BC2 jest jescze multi a w BC1 bawilem sie swietnie, wiec własnie nie wiem co wybrac. Musze sie dowiedzieć ile h zajmie przejscie Metro :)
  • 0

#65 Gość_Vladirov_* Napisany 19 marzec 2010 - 20:48

Gość_Vladirov_*
  • Goście
Miałam przyjemność grać w demo. |Jak dla mnie, to taki STALKER połączony nieco z FEAR, czyli bardzo klimatycznie, choć jak dla mnie za strasznie. Grafika bardzo ładna, choć lepiej kupić konsolową wersję - na PC ma bardzo wysokie wymagania sprzętowe.
  • 0

#66 Kradziej Napisany 19 marzec 2010 - 21:08

Kradziej

    Hot Kradziej

  • Forumowicze
  • 15853 Postów:

Słyszałem od znajomego że gra to zrzyna ze pctowego Stalkera? Prawda to? Bo jeśli ta gra ma cokolwiek wspólnego z stalkerem to jedyne co jej się należy to piec. Stalker to tragiczny crap.

1. To gra twórców Stalkera.
2. Nie nazwałbym tego zrzynaniem.
3. To jednak nie jest otwartoświatowa pozycja.
  • 0

#67 Psycho-Mantis Napisany 19 marzec 2010 - 22:34

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9221 Postów:
Stalker to crap? :blink: No może sam goły wypada blado ze względu na straszliwe bugi, ale ściągasz MOD Oblivion Lost który nazywany jest stalkerem w takiej formie w jakiej powinien się ukazać i gra jest full wypas.
  • 0

#68 piterekd Napisany 19 marzec 2010 - 23:17

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17265 Postów:
No i ku*wa nie jest tak kolorowo :/ Muszę powtórzyć 5h gry :cry:

Oto kluczowa postać dla rozgrywki.. zamrożona w ścianie :(

Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek

Bez niej nie mogę się ruszyć dalej. A w tej pie*rzonej grze jest tylko autosejw!!!

Poza tym ma masę bugów. Zabijesz przeciwnika miotanym nożem, a reszta ekipy (ludzi jak i potworów) stoi dalej jakby nigdy nic. To samo w elementach skradankowych koledzy umierają, a obok ich ciał przechadzają się przeciwnicy o_O

Dalej lokacje - większość urocza, ale gdy tylko wejdziemy szukając ammo w mniej 'widokowe' miejscówki walą po oczach słabe tekstury.

Potwory są brzydkie dlatego nie polecam Wam ich oglądać z bardzo bliska (czyt. osłaniając się nożem).

Jak gracie na kineskopie (jak ja) to czcionka jest tak mała i na dodatek w kolorze pomarańczowym, prawie wpadającym w czerwień, więc się zlewa, że prawie nie da się odczytać dialogów, dlatego tylko słucham.

ZALETY:

KLIMAT!

Jak ktoś zauważył taki Stalker z elementami Fallouta - mamy anomalie, potworki, a z falla krajobraz zniszczony wybuchem, stukanie promieniowania (identyczne).

Duży wachlarz broni. W tej chwili moją ulubioną są miotane sztylety - jeden rzut -> przeciwnik leży -> podchodzisz zabierasz sztylet. Można masę amunicji zaoszczędzić. Jednak broń ta jest efektywna tylko gdy kucamy i tym samym jesteśmy w ukryciu, a na bezpośredni atak najlepszy jest nowszy model szotguna - dostaniecie go od Burbona wraz z plecakiem przed misją skradankową.

Fajny patent z maską, kompasem i notatnikiem.

Super efekty świetlne i patent ze światłem latarki..

Fajne anomalie.

Wątek fabularny trzyma w napięciu (nic na razie nie rozumiem :P) oraz zaszczucie gdy idziemy korytarzami, bo bestie wyłażą zewsząd..

i byłoby super, gdybym kurka nie musiał grać od nowa :/

Co do aczików, to przez to, że nie można wracać do wybranego etapu, bo nie ma dowolnego sejwowania trzeba będzie grę przejść kilka razy :( Już na początku przepuściłem aczik, gdy stwory z szybów wyskakują, a gdy się zabije zanim rozwalą kraty to jest aczik. Nie byłem w stanie, bo w tej grze nie ma autonamierzania, więc jest trudniej, a ja nie byłem przyzwyczajony do takiego stylu gry, bo w Fallu grałem na VATSie.. No i przeładowania broni długie..

No nic, jutro przejdę jeszcze raz, zobaczymy czy znowu ten bug wyskoczy.. Podpowiem, że jest to etap, gdzie

Spoiler

  • 0

#69 MonsieurWoland Napisany 20 marzec 2010 - 01:02

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14891 Postów:
Zaczynam tesknic za czasami kiedy gry na konsole przechodzily zmasowany betatesting przed premiera. Na czym polega ten bug? Nie mogels goscia rozmrozic, czy wszedl w sciane?
  • 0

#70 piterekd Napisany 20 marzec 2010 - 01:10

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17265 Postów:

Zaczynam tesknic za czasami kiedy gry na konsole przechodzily zmasowany betatesting przed premiera. Na czym polega ten bug? Nie mogels goscia rozmrozic, czy wszedl w sciane?


Stał niedaleko tej ściany -> wykonałem misję -> nastąpił autosejw -> wróciłem tunelem do niego aby pogadać -> koleś znajdował się w ścianie.

Jak wróciłem jeden z jego kolegów coś mamrotał (ruch ust), ale były same napisy, bez głosu, więc się spodziewałem najgorszego i tak się też stało - po skończeniu gadki cisza. No i tak się pokręciłem, zrobiłem co mogłem, powysadzałem kilka lasek dynamitu i nic. Ogólnie to muszę wsiąść do takiego wagonika, ale tylko ten koleś może go uruchomić.

Podejrzewam, że jeden z potworków go tam wpasował łapką w ścianę - zobaczę za drugim razem czy też ten bug się pojawi.

Gdyby były save/load to wcześniejszy powinien załatwić sprawę (jak w Fallu), ale kurka nie ma :(
  • 0

#71 Ryan Napisany 20 marzec 2010 - 01:43

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32392 Postów:

Zaczynam tesknic za czasami kiedy gry na konsole przechodzily zmasowany betatesting przed premiera.

Nie, tęsknisz za czasami, kiedy gry były tak proste, że dało się je sensownie przetestować. :^^:
  • 0

#72 Druciak Napisany 20 marzec 2010 - 13:03

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12445 Postów:
No pograłem trochę w gierkę. Klimat jest mocarny, ponury, mroczny. Takich gier brakowało na konsolach w stylu Stalkera. :) Jestem po misji Lost Catacombs i jak na razie gra się przyjemnie. :) Fajne jest to, że postacie zacigają rosyjskim gadając po angielsku. I te ich wplątane gadki, śpiewki całkowicie po rusku. Bajka. :) Z broni przypadła mi do gustu strzelba, tylko zbyt wolno się ją przeładowuje. Rewolwer też jest w sumie ok. :)
  • 0

#73 piterekd Napisany 20 marzec 2010 - 14:09

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17265 Postów:
Wspomniany bug:
http://www.youtube.com/watch?v=UWIYBqZRqKQ

Dobra problem rozwiązany :)

Dzisiaj uruchomiłem konsolę i w menu głównym można wybrać podrozdział rozdziału, w tym wypadku ten tunel i rozegrać od tego miejsca :klaszcze:

Wczoraj tego nie zauważyłem. Tym samym nie muszę przechodzić gry od nowa uffff.... :)
  • 0

#74 piterekd Napisany 21 marzec 2010 - 00:46

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17265 Postów:
Ja j*bie - nikt nic nie pisze o_O

No to odpiszę na ten tekst:

No pograłem trochę w gierkę. Klimat jest mocarny, ponury, mroczny. Takich gier brakowało na konsolach w stylu Stalkera. :) Jestem po misji Lost Catacombs i jak na razie gra się przyjemnie. :) Fajne jest to, że postacie zacigają rosyjskim gadając po angielsku. I te ich wplątane gadki, śpiewki całkowicie po rusku. Bajka. :) Z broni przypadła mi do gustu strzelba, tylko zbyt wolno się ją przeładowuje. Rewolwer też jest w sumie ok. :)


Po w sumie 11-12 godzinach z Metrem mogę powiedzieć podobnie jak kolega, że gra mi się podoba. Nawet się w niej zakochałem :oops: Wybaczyłem jej wszystkie błędy, czasami nadmiar plastiku w lokacjach i okazyjne bugi - np. przenikanie obiektów. Gra ma zbyt dużo zalet aby strzelić na nią focha.

Przy okazji nadrabiam acziki jakie wcześniej ominąłem - zrobiłem tego z szybami wentylacyjnymi.. jednak wystarczyło się przyzwyczaić do sterowania i osiągnięcie wpadło niemal samo. Trzeba tylko pamiętać, aby cały czas klikać przeładowanie, bo po każdym strzale Artyom wsadza nabój i mniej czasu traci niż na załadowanie całego magazynku :)

Oglądałem kiedyś 3 godzinny film Tarkowskiego z 1979 roku i twórcom udało się przenieść do gry klimat tego dzieła, szczególnie w aspekcie odkrywania tajemnic metra oraz filozoficznych rozmyślań związanych z Metrem.

http://www.youtube.com/watch?v=nBBR8Pn7eUQ

Fajne jest to, że w każdej chwili możemy wracać do wcześniej odwiedzonych miejscówek i je przeżywać jeszcze raz. Na razie moją ulubioną jest 'Anomalia' - kto grał ten wie, o czym mówię. Teraz jestem znacznie dalej, ale nie wiem dokładnie ile mi jeszcze zostało gry. Podoba mi się wielka ilość świetnych patentów związanych z wykorzystaniem drezyn oraz niepowtarzalność lokacji - jeszcze ani razu nie wpadłem na drugą identyczną (no poza 2 wyjątkami w ruinach na powierzchni).

Dla zobrazowania, jak bardzo różnorodna jest to gra pokażę Wam fragment skradankowy, po obejrzeniu tego filmiku zaoszczędzicie mnóstwo naboi jakie musielibyście zużyć na wszystkich przeciwników w tej lokacji, gdy tymczasem da się ją przejść niezauważonym.. Udało mi się ominąć wszystkie spojlery fabularne, więc możecie śmiało oglądać. Godzinę mi zajęło metodą prób i błędów wybranie właściwej ścieżki.

http://www.youtube.com/watch?v=t6qGoliWPX8

Ogólnie dzisiaj było mi się bardzo trudno oderwać od gry - ostatni raz miałem tak z Point Lookout w Falloucie, więc pewnie jutro będzie jeszcze trudniej. Jednak od wczoraj się sporo zmieniło, bo wtedy 'uczyłem się' Metra, a teraz korzystam z tej wiedzy. Mówiąc krótko Metro wymiata i albo się je pokocha albo znienawidzi - na pewno warto mu poświęcić uwagę.

  • 0

#75 Gość_Zero_* Napisany 21 marzec 2010 - 01:00

Gość_Zero_*
  • Goście
"Oto jak ze słabego wątku zrobić monolog casuala"
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapiterekd


serio ktoś gra w tą grę prócz pita ?
  • 0

#76 Nexus Napisany 21 marzec 2010 - 01:50

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6237 Postów:
Ja jeszcze nie grałem, ale... zagram na pewno czytając opinię koleżki, który podobnie jak ja odebrał Point Lookout z Falla 3.
  • 0

#77 Arasz Napisany 21 marzec 2010 - 02:41

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2198 Postów:
Klimat wymiata a gameplay lubi zassać. Autosave potrafi zostawić nas w niezłej d... z 3 nabojami. Bądź tu mądry i zapierdzielaj z nożem, a nóż może się uda. Przy walce z głupimi bandytami, którzy potrafią grać w berka jeszcze można to jakoś przełknąć, jednak mutanty mają licencjat z planowania taktycznego i nic tylko się zapłakać.
  • 0

#78 Kradziej Napisany 21 marzec 2010 - 10:13

Kradziej

    Hot Kradziej

  • Forumowicze
  • 15853 Postów:

Oglądałem kiedyś 3 godzinny film Tarkowskiego z 1979 roku i twórcom udało się przenieść do gry klimat tego dzieła, szczególnie w aspekcie odkrywania tajemnic metra oraz filozoficznych rozmyślań związanych z Metrem.

A "Piknik na skraju drogi" Strugackich czytałeś? O ile dobrze pamiętam, to właśnie ta książka stanowiła inspirację dla filmu :)
  • 0

#79 Druciak Napisany 21 marzec 2010 - 10:20

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12445 Postów:
No ja mam problem. Bo jestem w momencie, gdzie byłem na powierzchni, rozdzieliłem się z tym ruskiem, sam chodziłem, potem załadowała się nowa mapa, spotkałem go, weszliśmy na taką wierzę i wczytało nową mapę. Zaczynam w tunelu wentylacyjnym, zostawione są dwie bronie i amuniacja. Wszędzie pełno ludzi wroga i teraz: czy mogę ich wystrzelać czy trzeba to robić po cichu czy coś?
  • 0

#80 Nexus Napisany 21 marzec 2010 - 11:51

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6237 Postów:
Mi się też gra kojarzy z "Piknikiem... ". Może nieco inna okolica (tu podziemia, ta Strefa) ale coś z klimatu mają dużo wspólnego.
  • 0

#81 piterekd Napisany 21 marzec 2010 - 13:54

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17265 Postów:

No ja mam problem. Bo jestem w momencie, gdzie byłem na powierzchni, rozdzieliłem się z tym ruskiem, sam chodziłem, potem załadowała się nowa mapa, spotkałem go, weszliśmy na taką wierzę i wczytało nową mapę. Zaczynam w tunelu wentylacyjnym, zostawione są dwie bronie i amuniacja. Wszędzie pełno ludzi wroga i teraz: czy mogę ich wystrzelać czy trzeba to robić po cichu czy coś?


Nie oglądasz moich filmików :cry:

http://www.youtube.com/watch?v=t6qGoliWPX8

Ja dla satysfakcji przeszedłem bez ofiar, ale jak wyjdziesz tym szybem na lewo to możesz z noża po cichu zabić drania (dostajesz ammo) i potem kontynuować drogę z mojego filmiku :) Nie ma żadnego aczika za ten level.

A "Piknik na skraju drogi" Strugackich czytałeś? O ile dobrze pamiętam, to właśnie ta książka stanowiła inspirację dla filmu :)


No właśnie nie.. muszę dorwać!

Mi się też gra kojarzy z "Piknikiem... ". Może nieco inna okolica (tu podziemia, ta Strefa) ale coś z klimatu mają dużo wspólnego.


muszę muszę!!!11oneone

@btw. nakręcę dla Ciebie Druciak jeszcze jeden filmik który Ci się na pewno przyda później ;) Przy okazji pokażę jak zdobyć unikatową giwerę na którą wpadłem przypadkiem :P
  • 0

#82 Druciak Napisany 21 marzec 2010 - 14:00

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12445 Postów:

Nie oglądasz moich filmików

Wybacz, ale od niedawna zacząłem udzielać się na forum. :)
Filmik już oglądam, mam nadzieję, że mi pomoże. A na achach zbytnio mi nie zależy, ale fajnie jak wpadają. :D
  • 0

#83 marioo Napisany 21 marzec 2010 - 15:08

marioo

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 699 Postów:
Ja ten poziom przeleciałem na Rambo. Próby skradankowe mi nie wychodziły, trzeba było mocniej zagrać. Ogólnie najlepiej wystrzelac wszystkie światła, lammpki itd. I wtedy każdego po kolei zdejmować.
  • 0

#84 piterekd Napisany 21 marzec 2010 - 17:40

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17265 Postów:

Wybacz, ale od niedawna zacząłem udzielać się na forum. :)
Filmik już oglądam, mam nadzieję, że mi pomoże. A na achach zbytnio mi nie zależy, ale fajnie jak wpadają. :D


Jeszcze ciepłe dwa filmiki z poziomu Frontline, do którego za niedługo dotrzesz :)

1. Filmik: 'Invisible man' achievement - nie można nikogo zabić! Na końcu jest tylko hardkor i trzeba zużyć 2-3 stimpacków.. Nawet dla kogoś kto nie poluje na acziki fajny sposób aby zaoszczędzić ammo ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ossZ5Dq5M1k

2. Filmik: 'Rescue Ranger & Hedge-hopper & secret weapon' - 2 kolejne acziki i broń. Ton ostatni jest dosyć trudny, bo rozwałka jest gruba. Polecam zrobić 'no kill' aczika i potem wczytać last saved checkpoint, po czym rozpocząć eksterminację w stronę mostu gdzie rozpoczynaliśmy naszą przygodę w poprzednim filmiku. Używajcie często granatów i wspinajcie się na ścianki metra - dają małą bo małą ale osłonę przed kulami. Najlepiej się strzela z rewolweru bo ma podobne właściwości do snajperki. Nasłuchujcie też, czy nie słychać syku granatu, bo to jedyny znak aby spie**alać XD

Pamiętajcie aby nie zabijać tych 3 Czerwonych (koniec filmiku), gdyż za ocalenie ich jest aczik, po czym wczytujecie last checkpoint i ich rozwalacie -> aczik za zabicie wszystkich. Jeżeli Wam nie wpadł, to pewnie zapomnieliście zabić tych dwóch śpiących niedaleko wejścia z ukrytą bronią (na filmiku), 2 w korytarzu z którego zaczynaliście poziom Linia Frontu oraz kilku w zejściu, którym biegliście nabijając aczika za 0 ofiar (tam gdzie można już zdjąć maskę).

http://www.youtube.com/watch?v=90wGDHpl45o
  • 0

#85 Druciak Napisany 21 marzec 2010 - 18:34

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12445 Postów:

Jeszcze ciepłe dwa filmiki z poziomu Frontline, do którego za niedługo dotrzesz

Chyba, że dam za wygraną. :lol: :mrgreen:

Oj na razie nie będę tych nowych filmików oglądał. Jeszcze nie próbowałem robić tej misji, ale Twój filmik pomógł mi bardzo. Opisałeś ten drugi filmik tak, że prawie nic z Twojej gadki nie zrozumiałem. xD
  • 0

#86 117 Napisany 22 marzec 2010 - 19:16

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10865 Postów:
moj szwagier kupil mi w sobote ksiazke bo go poprosilem... najpierw spytal czy moze sam najpierw przeczytac po czym mi w niedziele powiedzial, ze juz moze wysylac bo siedzial i czytal do 5 rano... 600 stron. Tak wiec zapowiada sie naprawde genialna ksiazeczka XD
  • 0

#87 Psycho-Mantis Napisany 22 marzec 2010 - 19:54

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9221 Postów:
A przepraszam, że wtrącę - kto jest autorem tej książki która była podstawą gry? Może warto się zainteresować i przeczytać. :)


A co do samej gry, jak tam gamplay, objawiły się jakieś nowe Bugy poza „ściennym”.?
  • 0

#88 MonsieurWoland Napisany 22 marzec 2010 - 19:59

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 14891 Postów:

A przepraszam, że wtrącę - kto jest autorem tej książki która była podstawą gry? Może warto się zainteresować i przeczytać. :)


5 sekund w google, kolejne 5 w witrynie. Efekt - Dmitry Glukhovsky
  • 0

#89 Psycho-Mantis Napisany 22 marzec 2010 - 21:50

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9221 Postów:
Dzięki. :)
  • 0

#90 piterekd Napisany 22 marzec 2010 - 23:50

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17265 Postów:
Skończyłem Metro - negatywne zakończenie, pozostało mi jeszcze trudniejsze -> pozytywne :)

Gra pod koniec łapie takiego klimatu, że spokojnie może konkurować z Half Life'em 2 :tak: Ostatecznie przestałem narzekać na grafę po tym jak zobaczyłem design pewnej stacji kolejowej - respect :kult:

Mam 600 punktów i pozostało mi 12 aczików do zdobycia, z czego 3-4 będzie dosyć ciężko - szukanie złotych kul i ekwipunku zmarłych w Dead City 1 i 2 oraz Explorer - nie rozumiem, czemu mi nie wpadł bo wylizałem wszystkie mapki :cry: Także nie wyrobiłem się z kasą i dwa kolejne acze mi uciekły.. Ogólnie jak uda mi się nabić calaka to będzie dla mnie miał o wiele większą wartość od tego z Falla.

Poza tym specyficzne wymagania do zdobycia dobrego zakończenia i tym samym aczika zmusiły mnie do rozpoczęcia gry od nowa - ogólnie przegapiłem na tych pierwszych stacjach-miastach kilku biednych i nie wysłuchałem wszystkich rozmów oraz nie przepukałem wszystkich drzwi :( Z tymi rozmowami, to jest tak, że jak usłyszycie premiowany tekst to ekran na chwilę błyska. Są one wymaganie do zdobycia Vault Dwellera. Co do biedaków i leków, to pamiętajcie też, że jak Wam ktoś daje naboje za uratowanie kogoś, to aby zobaczyć dobre zakończenie, to nie możecie ich wziąć!

Ponadto przechodząc jeszcze raz nabiję acza za dwururkę, bo za szybko przy pierwszym podejściu przeskoczyłem na jej nowszą wersję oraz bronie pneumatyczne. Muszę także zaliczyć 15 killi z działka i spróbuję to zrobić kombem we frontline i potem w tunelu.

Ogólnie mam jeszcze kupę roboty :neutral:

Wrażenia końcowe:

za***ista giera! Klimat ma niesamowity. Poziom trudności jest znośny i tylko jeden moment napsuł mi krwi:

Spoiler


Kilka razy udało mi się podskoczyć ze strachu. Z przyjemnością przejdę ją jeszcze raz i na bank zakupię DLC, które mają wyjść.. a może nawet wersję GOTY :]

PS: Kilka linów dla achievement whores:
http://www.xbox360ac...3/achievements/
http://www.xbox360ac...ad.php?t=216140

http://www.youtube.com/watch?v=vRo8r6IklUU&feature=player_embedded

http://www.xbox360ac...ad.php?t=215860
http://www.xbox360ac...ad.php?t=216478
http://www.xbox360ac...ad.php?t=216251
http://www.xbox360ac...ad.php?t=216884
  • 0