Wczoraj z moim koop partnerem rozmawialiśmy o serii jako takiej. Jesli nie ma precyzyjnego gameplayu [np line gun nie odcina nóg] to DS nie ma tego czegoś. W 2najlepiej pamiętam jakaś salę gimnastyczną gdzie nastolatkowe nekromorfy mnie napadły. Tam nie było mowy o precyzji. Machine gun i jazda... Szkoda
#481 Napisany 23 stycznia 2014 - 08:06
#482 Napisany 23 stycznia 2014 - 11:35
co było lepszego w strzelaniu w ds2?W dwójce za to lepiej się strzelało i było więcej efektownych akcji
#483 Napisany 23 stycznia 2014 - 13:29
Wyraźnie zwiększyli dynanmikę, no i było więcej fajnych pukawek do siania rozp*erdolu.
#484 Napisany 23 stycznia 2014 - 13:36
takie były fajne, że i tak korzystałem z trzech podstawowych z ds1
#485 Napisany 23 stycznia 2014 - 16:24
Wyraźnie zwiększyli dynanmikę, no i było więcej fajnych pukawek do siania rozp*erdolu.
W przypadku takich gier jak Dead Space zwiększenie dynamiki jest wadą, nie zaletą.
#486 Napisany 23 stycznia 2014 - 17:06
Dlatego napisałem - co kto lubi. Ja też lubię eksplorować i chłonąć klimat, ale jeszcze bardziej lubię strzelać, więc mi to jakoś specjalnie nie przeszkadzało.
#487 Napisany 26 stycznia 2014 - 16:22
Szrot, pracujesz ładnie przy platynce, czy skończy się jak z Hanną
#488 Napisany 26 stycznia 2014 - 16:40
oleje chyba, ale zobacze jak skończę, póki co jestem w połowie i nuda fcuj, to nie jedynka
#489 Napisany 26 stycznia 2014 - 19:46
oleje chyba, ale zobacze jak skończę,
póki co jestem w połowie i nuda fcuj, to nie jedynkaplatyna jednak za trudna dla mnie
fixed
#490 Napisany 26 stycznia 2014 - 20:35
oleje chyba, ale zobacze jak skończę, póki co jestem w połowie i trudna fcuj, to nie jedynka
fixed 2.
#491 Napisany 26 stycznia 2014 - 20:53
gram na normalu, zginalem raz na początku i potem bo nie zdążyłem strzelić w pokrywe zasłaniającą pęknięte okno
#492 Napisany 26 stycznia 2014 - 21:25
gram na very easy, zginalem raz na początku i potem z 10 razy, bo nie zdążyłem strzelić w pokrywe zasłaniającą pęknięte okno Nie radzę sobie
Ale fajne to fixowanie
#493 Napisany 26 stycznia 2014 - 21:25
"W dniu walki poczujesz lekkie ukłucie. To odezwie się twoja pierdolona duma."
#494 Napisany 12 września 2014 - 20:04
Wczoraj z moim koop partnerem rozmawialiśmy o serii jako takiej. Jesli nie ma precyzyjnego gameplayu [np line gun nie odcina nóg] to DS nie ma tego czegoś. W 2najlepiej pamiętam jakaś salę gimnastyczną gdzie nastolatkowe nekromorfy mnie napadły. Tam nie było mowy o precyzji. Machine gun i jazda... Szkoda
Dziwne, ja sale gimnastyczna zrobilem na samym plasma cutter. Jaki pan, taki kram
3 save na poziomie hardcore przy windzie na samym poczatku government sector. Jeszcze 30-40 minut bez popelnienia bledu i platyna jest praktycznie moja. Oby tylko uciec przed niesmiertelnym nekromorfem, reszta to czysta formalnosc.
#495 Napisany 19 marca 2024 - 10:19
Jedynka była super, bo była świeża i miała mega-mocny klimat. W dwójce za to lepiej się strzelało i było więcej efektownych akcji - co kto lubi, dla mnie jedyneczka ciut lepsza.
Dlatego napisałem - co kto lubi. Ja też lubię eksplorować i chłonąć klimat, ale jeszcze bardziej lubię strzelać, więc mi to jakoś specjalnie nie przeszkadzało.
Jak to się w życiu gusta zmieniają, potem Kazuo płakał, że nie przerobili remaku RE4 w klona remaku dwójki.
#496 Napisany 19 marca 2024 - 10:25
#497 Napisany 19 marca 2024 - 10:34
To nic przy legendarnym:
Gierka to żaden mega hicior, ale na pewno bardzo przyjemny tytuł do masterowania i chyba najlepsza część w serii
o GoW 2008 na premierę
Już poprzednią część uważałem za o wiele gorszego GoWa niż poprzednie odsłony
Po roku, przy okazji plucia na Ragnaroka, zmienił zdanie wersję wydarzeń
Ten post był edytowany przez Nyjacz dnia: 19 marca 2024 - 10:35
#498 Napisany 19 marca 2024 - 10:55
#499 Napisany 19 marca 2024 - 11:13
#500 Napisany 19 marca 2024 - 11:30
Dead Space 2 wytrzaskali w niecałe 2,5 roku, ale mamy trzecią dekadę XXI wieku i będziemy czekać na rimejk 6 lat.