Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kupno komputerów i podzespołów


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1612 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: ankieta (40 użytkowników głosowało)

jak często inwestujesz w kompa?

  1. 1mc (1 głosów [2.50%] - Zobacz)

    Procent głosów: 2.50%

  2. 3mv (0 głosów [0.00%])

    Procent głosów: 0.00%

  3. 6mc (1 głosów [2.50%] - Zobacz)

    Procent głosów: 2.50%

  4. rok (1 głosów [2.50%] - Zobacz)

    Procent głosów: 2.50%

  5. 2 (8 głosów [20.00%] - Zobacz)

    Procent głosów: 20.00%

  6. 5+ (20 głosów [50.00%] - Zobacz)

    Procent głosów: 50.00%

  7. nigdy (4 głosów [10.00%] - Zobacz)

    Procent głosów: 10.00%

  8. nie mam komputera (1 głosów [2.50%] - Zobacz)

    Procent głosów: 2.50%

  9. elevenascie1! crash (4 głosów [10.00%] - Zobacz)

    Procent głosów: 10.00%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1591 Zois Napisany 08 maj 2018 - 18:28

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5422 Postów:

szczerze powiedziawszy to nie rozumiem dlaczego jest wyceniony na prawie 5k w Euro  :hmmm: Generalnie dobrze wspominam thinkpady i mysle ze to dobre lapki, ale specka tego modelu jest jakas mocno nieadekwatna do ceny.

rozdzielczosc...procek starej generacji, dysk hd only...

nie ma wyjscia hdmi ? O_O ma za to VGA

 

 

albo nie umiem czytac miedzy wierszami albo to jakies gowno ktore moze bylo top 5 lat temu


  • 0

#1592 Holden Napisany 08 maj 2018 - 18:34

Holden

    je m'appelle Ferdinand

  • Forumowicze
  • 9163 Postów:
nie no tak naprawde poleasingowy za 1.5 k
  • 0

#1593 xell Napisany 08 maj 2018 - 18:35

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16844 Postów:

szczerze powiedziawszy to nie rozumiem dlaczego jest wyceniony na prawie 5k w Euro  :hmmm:

To stary laptop, pewnie mają dwie sztuki na magazynie i nikomu się nie chce nawet ceny obniżyć, żeby się tego pozbyć. Co do VGA, to pewnie z założenia miało służyć jedynie do podłączania do projektorów przy jakiś biznesowych spotkaniach.
  • 0

#1594 Zois Napisany 08 maj 2018 - 18:38

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5422 Postów:

pewnie jak masz tylko na nim pracowac to spoko, ale z drugiej strony brak sdd to teraz chyba od razu jest skazanie lapka na smierc. zwlaszcza ze mowisz poleasingowy - czyli uzywany. 

1,5k chyba mimo wszystko sporo jak na taka specke...

 

imo albo koniecznie wydaj od razu hajs na zamiane hdd na sdd albo oddaj tego kompa i w cenie 'lapek+sdd' szukaj czegos bardziej na czasie. 

 

tak mi sie zdaje, ale moze i do czegos to sie jeszcze nadaje.


  • 0

#1595 Holden Napisany 08 maj 2018 - 18:46

Holden

    je m'appelle Ferdinand

  • Forumowicze
  • 9163 Postów:
chyba zle popatrzyles ale moj jest zmodyfikowany, wg menadzera urzadzen mam liteonit lcs0128m6s https://www.x-kom.pl...ataiii-oem.htmlpisze SSD. Dlaczego hdd to smierc??
  • 0

#1596 Zois Napisany 08 maj 2018 - 18:53

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5422 Postów:

spoko zasugerowalem sie specka z Euro. jak masz wersje z ssd to chociaz tyle dobrego. 

ale zeby pomarudzic wiecej - to tylko 128gb z czego wiekszosc zje Ci system - chociaz cos pisales o linuxie to nie wiem ile to zajmuje.

 

w skrocie : ja bym nie bral tego lapka raczej.


  • 0

#1597 Chewie Napisany 08 maj 2018 - 20:25

Chewie

    👁

  • Forumowicze
  • 10458 Postów:

ja mam 60gb ssd i jak sie wszystko poczysci to jest z 20gb, ale jak chcecie jakies gry instalowac to 256 minimum, najlepiej w 500 celowac albo 1tb jak macie duzo gierek


  • 0

#1598 Holden Napisany 08 maj 2018 - 21:16

Holden

    je m'appelle Ferdinand

  • Forumowicze
  • 9163 Postów:
zaproponujcie alternatywe za taka cene

btw mint just werks, nazwijcie mnie brudnym kapitalistą, ale to smutne jak sie instaluje system i nie ma karty wifi, bo sterownik nie jest "wolny"

Ten post był edytowany przez Holden dnia: 08 maj 2018 - 21:18

  • 0

#1599 tomasz Napisany 09 maj 2018 - 07:11

tomasz

  • Forumowicze
  • 4717 Postów:
Wziąć starego laptoka zamiast swicza? Abominacja, horrorshow i zbydlęcenie do sześcianu. Jako alternatywę proponuję właśnie swicza.
  • 0

#1600 Zois Napisany 09 maj 2018 - 07:28

Zois

    Silenzio Prima Della Lotta

  • Forumowicze
  • 5422 Postów:
Ciężka sprawa bo mówimy o uzywce. ThinkPad ma swoją renomę nawet taki starszy pewnie ciekawszy od czegoś nowego za 1,5k. Ciężko też przez internet fachowo określić stan używanego lapka. Ale w podobnych cenach pogladowo takie rzeczy są https://www.loombard...rice][max]=1750pewnie na allegro albo olx można coś konkretniej i może taniej.

Nie napisałeś w sumie do czego ten lapek ma być
  • 0

#1601 Holden Napisany 09 maj 2018 - 12:01

Holden

    je m'appelle Ferdinand

  • Forumowicze
  • 9163 Postów:
gta v dziala na minimalnych wiec chyba jednak zostawie :olo:
  • 0

#1602 ACZ Napisany 20 maj 2018 - 23:09

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31849 Postów:

Wyciekło, że 15 czerwca Nvidia zapowie GF GTX 1180. Premiera w lato.


  • 0

#1603 Chewie Napisany 20 maj 2018 - 23:24

Chewie

    👁

  • Forumowicze
  • 10458 Postów:

Moze w koncu bedzie 1080 w dobrej cenie bo czailem sie na 1070 ale teraz nie ma co


  • 0

#1604 Mauro Napisany 21 maj 2018 - 07:49

Mauro

    RS

  • Forumowicze
  • 5420 Postów:

1080 ciagnie wszystko nawet 4k to co seria 11 będzie 144 fps w 4k ? 


  • 0

#1605 Chewie Napisany 21 maj 2018 - 08:42

Chewie

    👁

  • Forumowicze
  • 10458 Postów:

No raczej nie wszystko, a taki star citizen? Ale to chyba nawet w polowie nie jest zrobione wiec trudno mowic o jakiejsc optymalizacji


  • 0

#1606 Otacon Napisany 21 maj 2018 - 10:26

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 14205 Postów:
A kopacze tego nie wykupią?
  • 0

#1607 Chewie Napisany 21 maj 2018 - 10:32

Chewie

    👁

  • Forumowicze
  • 10458 Postów:
Podobno ceny wracaja do normy juz teraz
  • 0

#1608 ACZ Napisany 21 maj 2018 - 14:43

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31849 Postów:
Na krypto nic się za bardzo nie dzieje od dłuższego czasu i kopacze tracą zainteresowanie wydobywaniem, a co za tym idzie kupowaniem kart graficznych.
 

1080 ciagnie wszystko nawet 4k to co seria 11 będzie 144 fps w 4k ?

Do 4K to nawet 1080 Ti jest za słabe, żeby wszystko szarpać na bardzo wysokich ustawieniach w 60 fps bez dropów.
Wg przecieków 1180 ma być mocniejszy od 1080 Ti.

Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 21 maj 2018 - 14:45

  • 0

#1609 Chewie Napisany 21 maj 2018 - 14:57

Chewie

    👁

  • Forumowicze
  • 10458 Postów:
No jakby nie byla to nie widze sensu wydawania nowych kart olo, przynajmniej te obecne zejda z ceny
  • 0

#1610 Danteusz Napisany 21 maj 2018 - 16:24

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 29041 Postów:

No jakby nie byla to nie widze sensu wydawania nowych kart olo, przynajmniej te obecne zejda z ceny

NVidia dodaje w nowych kartach raytracing, bo póki co tylko Titan V wspiera go sprzetowo.
  • 0

#1611 xell Napisany 21 maj 2018 - 19:31

xell

    Shadowrunner

  • Forumowicze
  • 16844 Postów:

Moze w koncu bedzie 1080 w dobrej cenie bo czailem sie na 1070 ale teraz nie ma co

Kupiłem używanego 1070 (z rachunkiem, jeszcze ponad dwa lata gwarancji było) za €300 tydzień przed tym jak rynek GPU zwariował w zeszłym roku, zakup mojego życia normalnie :cf:
  • 0

#1612 Eldarion Napisany 22 maj 2018 - 08:12

Eldarion

    Dante

  • Forumowicze
  • 1793 Postów:

ja nadal jadę na 970. Kupiony jeszcze przed boomem :). Do 1080p karta w sam raz. Ale nie powiem czekam na 1180 czy tam 2080 jak na zbawienie.

Zagrać drugi raz w Wiedźmaka w 4k ultra 60k/s z hairworksem i modami mam zamiar :)


  • 0

#1613 ACZ Napisany 01 czerwiec 2018 - 18:00

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 31849 Postów:

Te 15 czerwca to chyba już nieaktualne, bo teraz mówi się o dopiero 20 sierpnia.


  • 0