James Cameron's Avatar: The Game
#61 Napisany 28 stycznia 2010 - 01:31
#62 Napisany 04 lutego 2010 - 02:49
Challenge na każdej mapce róbcie od razu jak się tylko na niej pojawicie! Ja po skończeniu historii Naavi postanowiłem polecieć do wcześniej odwiedzonych mapek aby sobie wykonać wszystkie czelendże a tym samym zdobyć kilkanaście aczików.
W Iknimaya zrobiłem wszystko i został mi tylko jeden A-POD do znalezienia.. Kilka godzin lizałem ściany i nic. Nie dało się drugi raz dotrzeć do terenów, które zwiedzamy idąc po Banshee, gdyż znikła liana, a przewidywałem, że tam znajduje się ostatni POD.
Postanowiłem drugi raz zagrać i jak tylko dostałem się z fabułą do Iknimayi to zacząłem szukać A-Podów.. Oczywiście idąc po Banshee znalazłem 2!! A jakież było moje zdziwienie, gdy w miejscach, które wcześniej przeszukałem po ponownym rozpoczęciu wątku Naavi znalazłem tam świeżutkie czekające na destrukcję A-PODy!! Jednym słowem: po skończonej kampanii część A-PODów zniknęła!!
Zaraz ktoś powie, czemu nie poleciałem Ikranem, tam gdzie nie było liany? Otóż zrobiłem to, ale programiści zablokowali możliwość wylądowania na tych terenach! Polatałem sobie nad ziemią i dopiero po ponownym rozpoczęciu historii pojawiły się tam A-PODy, bo wcześniej gdy ich szukałem to nie było.
-------------------------
Complete all Challenges at every map You reach with the story because after You finish campaign some of the A-PODs disappear!! This situation was observed at Iknimaya map.
-------------------------
The Hanging Gardens
Jeżeli nie możecie znaleźć wszystkich 10 AMP Suit to po prostu uważnie szukajcie. Piszę z pamięci:
- 1 znajduje się na polanie gdzie przebywa Thanator - obszar na południowym wschodzie widoczny na samym dole mapki. Wskoczcie na skałę, wykończcie zwierzaka i pójdźcie po część leżącą na środku polany.
- 1 na rogu polany gdzie biega Hammerhead (taktyka podobna jak wyżej).
- 2-3 wspinając się buggym w miejscach gdzie m.in. walczą marine z wilkami.
- 1 w szczątkach starej bazy.. chyba tej gdzie rozstawiamy zagłuszacze..
- 1 w pobliżu żółtego pojazdu budowy na rozjeździe.
- 1 (bardzo trudno wypatrzyć) za opuszczonym domkiem-kontenerem w jego cieniu
- 1 w bardzo wąskim przejściu pod klifem pomiędzy dwoma skałami - na oko centralna-wschodnia część mapki
- 1 obok domku avatara, którego musimy zabić (o ile mnie pamięć nie myli)
gdybyście zauważyli jeszcze gdzieś to dajcie znać, ale chyba wymieniłem wszystkie. Nie chce mi się drugi raz tam wracać, a z ponad 3 godziny centymetr po centymetrze szukałem tych części
---------------------------
- One is on the Thanator territory - SE at the bottom of the map.
- One near Hammerhead territory.
- 2-3 on the buggy tour where marines are fighting wolf packs.
- One in the old base.
- One near the bulldozer.
- One in the shadow of the barrack (very hard to see).
- One in the very tight passage between two rocks - Central East side of the map.
- One next to Avatar house..
---------------------------
(gdyby google wygooglał - a nie ma takich informacji w necie, choć ludzie szukają )
na cpn też to jest
#63 Napisany 07 lutego 2010 - 08:27
#64 Napisany 07 lutego 2010 - 10:52
nie mialem takich problemow, a wiekszosc robilem po skonczeniu gry.
Wygląda na to, że bug ten pojawia się tylko na Iknimayi. Np. u mnie po skończeniu gry nie było APODa pod tą wieżą, którą wysadzamy po zebraniu materiałów wybuchowych. Nawet czarnego wcześniej zniszczonego. A gdy zacząłem grać jeszcze raz od początku to tam sobie stał.
#65 Napisany 17 września 2010 - 21:52
Trzeba robić ustawki bo multiplayer jest martwy jak Francis Drake. ;p
#66 Napisany 18 września 2010 - 00:40
#67 Napisany 18 września 2010 - 08:32
#68 Napisany 18 września 2010 - 11:37
#69 Napisany 18 września 2010 - 14:24
W ten weekend Live (online) za darmo dla wszystkich, więc się umawiajcie, jeśli macie te same konsole
W sumie to trochę lipa, bo usunąłem już dawno avatara z dysku konsoli, a szkoda, bo łatwo byłoby nabić calaka za multi - tylko tego mi brakowało do 1000gs Singularity też usunąłem, a tam też można by scalakować gta4 też.. może w forzę2 pojeżdżę.. czy coś.
Marbel gdzie można przeczytać które weekendy są za free?
#70 Napisany 18 września 2010 - 16:59
Ja włąśnie pograłem z płytką w napędzie teraz instaluję - jest kilku graczy z którymi się naparzam Właśnie zdobyłem aczika za 3 captury the flag
#71 Napisany 18 września 2010 - 17:57
GRAJCIE W AVATARA!!
Szkoda zycia na crapy
#72 Napisany 18 września 2010 - 18:05
Po drugie - Piter - jakie ma znaczenie, że odinstalowałeś/usunąłeś grę z dysku. To nie PieC, gry działają bez dysku. Online często wymaga dysku, ale nie zainstalowania gry na nim.
#73 Napisany 19 września 2010 - 00:47
No i podsumowanie - do ctf'a jest sporo ludzi i do team deathmatcha, niestety w każdym trybie jest dostepna jedna mapa z tego co zauwazyłem, więc z czasem się nudzi. Kolejny minus to taki, że więcej aczików już nie zdobyłem. Inne tryby też są, ale wyjątkowo nudne, upierdliwe i niegrywalne. Np. z niszczeniem kryształów - mapa jest za duża i mało rajcowne jest bieganie samemu po tych chaszczach bo poza mną nikt nie chciał brać w tym udziału Aby nabić acziki potrzebna jest obecność innych graczy na mapie - przynajmniej z tego co zauważyłem podczas przejmowania kryształów (inny tryb). Do aczika potrzeba 5 wygranych i ja pięć meczy samotnie wygrałem, a acz nie wpadł
Jeszcze jutro( dzisiaj) jest live za darmo. Jak ktoś chce ze mną na spółę nabić acziki to niech się zgłasza przez pm tu i w konsoli. Zrobimy tak jak niżej napisane
Online Trophies
A God is Upon Us
Get 10 kills in a row without dying.
Easiest way is to boost with a partner in a private game, can be done in conjunction with "The Enemy's Bane". Simply involves killing your opponent 10 times in a row without dying.
Bring On All Comers!
Complete 150 Multiplayer games.
Leave this multiplayer trophy until last. Go to a Team Deathmatch icon, then press to create a private match. Set it to "Open to Public" from the list and then just leave your PS3 running overnight. This ensures that you are the host of the game (so will never be disconnected) and because it's public the game will start automatically, you DO NOT need to respawn yourself in order for it to count. 150 games will take around 30 hours, so just leave it running overnight for a few nights and keep checking to see if the trophy has popped.
The Enemy's Bane
Finish a Team Deathmatch with the most kills of either team.
Boost this in conjunction with "A God is Upon Us". Kill your opponent 10 times in a private game, then wait for time to run down, then let them kill you 10 times and let time run down, this will result in you both getting the trophies.
Flawless Victory
Win 3-0 in 'Capture the Flag'.
This can't be boosted solo. Create a game and then set it to public. With any luck you'll beat the other person anyway, if not send them a quick message and ask if they'll boost with you, in return for you letting them win the next round.
Destructive Preservation
As an RDA grunt, reach the end of the timer with 3 intact missiles.
This can't be boosted solo. Create a game and then set it to public. With any luck you'll beat the other person anyway, if not send them a quick message and ask if they'll boost with you, in return for you letting them win the next round.
Pandora's Protector
As a Na'vi warrior, reach the end of the timer with 3 intact crystals.
This can't be boosted solo. Create a game and then set it to public. With any luck you'll beat the other person anyway, if not send them a quick message and ask if they'll boost with you, in return for you letting them win the next round.
The Conqueror
Win 5 'Capture and Hold' matches.
This can't be boosted solo. It can be boosted in private games, however. Create a private game and take it in turns to win the rounds. Capturing one flag is enough for the win as long as your opponent doesn't capture any
Central Focus
Win 5 'King of the Hill' matches.
This can't be boosted solo. It can be boosted in private games, however. Create a private game and take it in turns to win the rounds. The easiest way is to capture the main base (with a mountain symbol on the map), this starts the opponents points decreasing. Then go round to capture the secondary bases as this speeds up the points decrease for the opponent, meaning you win faster.
#74 Napisany 19 września 2010 - 15:23
#75 Napisany 19 września 2010 - 16:36
Pit, czyli we dwójkę nie da się wbić wszystkich trofeów online?
no właśnie we dwójkę się da! samemu nie
#76 Napisany 14 października 2010 - 21:32
#77 Napisany 15 października 2010 - 06:33
Pit, po prostu zostałeś pokarany, że grasz na klocu. Dziś odpaliłem grę i pierwsze co zrobiłem to z ciekawości wlazłem w multi i na PS3 jakoś można pograć. Mało graczy gra, ale jest wystarczająco do rozegrania meczy.
Powodzenia - poza trybem capture the flag i team deatchmatch reszta jest niegrywalna.
#78 Napisany 31 października 2010 - 14:28
Gra mnie zaskoczyła grafiką. Posiada mocny silnik graficzny i grafa jest lepsza od sporej liczby gier w tej generacji. Graficy się spisali, wszystko jest ładnie wymodelowane i bogato oteksturowane, jest dużo różnorodnych zwierząt i roślin bardzo gęsto usianych. Pandora pod względem fauny i flory wygląda świetnie (nie widziałem filmu). I to wszystko przy sporych połaciach terenu do zwiedzania. Grafa to takie 8/10, w porywach 8+/10.
Niestety, nie do końca się spisali ludzie odpowiedzialni za gameplay, bo jest on po prostu powtarzalny. Mechanika gry jest spoko, ale właśnie gameplay po czasie staje się monotonny. W każdym bądź razie grę polecam zjebom, którzy lubią ładnie wykreowane i kolorowe krainy, bo jest na czym oko zawiesić.
To nie crap, a dobra gra. Wyrocznia poleca. 7+/10.
A mi się najbardziej podobał tryb w którym trzeba było Navi niszczyć rakiety, a ludzie musieli je bronić. Fajnie mi się grało po stronie Navi. Śmieszyło mnie jak w kupie z innymi Navi okładałem je tymi wielkimi pałami OLO i nabicie 150 meczy do srebrnego trofeum nie było dla mnie katorgą, a spoko zabawą.Powodzenia - poza trybem capture the flag i team deatchmatch reszta jest niegrywalna.
#79 Napisany 31 października 2010 - 14:47
Fixed.W każdym
bądźrazie
Gra śmiga na silniku Assassin's Creed na większych konsolach, więc ciężko, żeby słabo wyglądała.
#80 Napisany 31 października 2010 - 15:53
A takie buty, myślałem że to silnik specjalnie napisany dla tej gry.Gra śmiga na silniku Assassin's Creed na większych konsolach, więc ciężko, żeby słabo wyglądała.
#81 Napisany 31 października 2010 - 17:34
To nie crap, a dobra gra.
#82 Napisany 03 listopada 2010 - 14:51
Chciało Ci się grać 150 meczy? Ja zostawiłem włączoną konsolę na 2 nocki i miałem problem z głowynabicie 150 meczy do srebrnego trofeum nie było dla mnie katorgą, a spoko zabawą.
#83 Napisany 03 listopada 2010 - 15:38
#84 Napisany 06 listopada 2010 - 16:54
#85 Napisany 07 listopada 2010 - 14:03
#86 Napisany 16 czerwca 2012 - 07:08
za plus policzyłbym dżunglę, faune i florę - chociaż co to za frajda jak ciągle mnie atakują jakieś koty z trzema jądrami albo trzymetrowe błękitne konsultantki avonu
#87 Napisany 16 czerwca 2012 - 18:43
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|