Skocz do zawartości

Zdjęcie

UFC Undisputed 2010

Yukes THQ PS3 X360 PSP iOS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
65 odpowiedzi na ten temat

#1 Ryan Napisany 13 grudnia 2009 - 02:25

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

THQ doi swoje IP. :) Sequel gry zapowiedziany na VGA Awards. Eat that EA!

Jeśli trailer jest jakimś wyznacznikiem - możliwe, że w grze będzie bardziej dynamiczny system ciosów (na kształt ostatniego FNR).


Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 18 marca 2018 - 13:11

  • 0

#2 Groomi Napisany 13 grudnia 2009 - 10:51

Groomi

    Mega Man

  • Narybek
  • 134 Postów:
Ciekawa walka się szykuje w 2010 , UFC vs Ea MMA . Ja jestem pewny ,że obie gry kupie.
  • 0

#3 Cola Napisany 13 grudnia 2009 - 11:03

Cola

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 183 Postów:
Grałem w demko zeszłorocznej odsłony i bardzo mi się podobało. Konkurencja ze strony EA na pewno tu nie zaszkodzi. Będzie ciekawie.
  • 0

#4 olfeusz Napisany 13 grudnia 2009 - 11:52

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Mogli by wrzucić zabijakę Pudziana. :lol:
Zresztą do tego trailera ze swoim angielskim pasowałby jak nic.

http://www.gametrail... ... e-tv/59810
  • 0

#5 Shinigami Napisany 13 grudnia 2009 - 15:17

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Ryan, nie mam pojęcia gdzie znalazłeś dynamiczny system ciosów w tym zwiastunie :P Natomiast wydaje mi się, że nowością będzie wyginająca się siatka.
  • 0

#6 Ryan Napisany 13 grudnia 2009 - 15:20

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Tak, odkształcająca się siatka jest widoczna. Ale odnoszę też wrażenie, że podobnie do ostatniego FNR będzie można nie tylko trafić lub nie, ale też np. nie trafić idealnie tak, że pięść zjedzie po przeciwniku. W trailerze są ze dwie takie akcje.
  • 0

#7 Groomi Napisany 13 grudnia 2009 - 20:43

Groomi

    Mega Man

  • Narybek
  • 134 Postów:
Ja mam nadzieję ,że poprawią walkę w parterze. W poprzedniej części ograniczało się to tylko to do przesuwania gałki o 90 stopni. Mogli by też jakoś ciekawiej rozwiązać submission bo to już nie te czasy gdy napiepszało się w jeden przycisk najszybciej jak się da.
  • 0

#8 Groomi Napisany 29 stycznia 2010 - 22:21

Groomi

    Mega Man

  • Narybek
  • 134 Postów:
Wyszedł nowy trailer z małym wycinkiem gameplayu.



Będzie Kimbo !
  • 0

#9 Gość_Etholt_* Napisany 29 stycznia 2010 - 22:28

Gość_Etholt_*
  • Goście
Niech nie skopią trybu sieciowego to mają moje pieniądze. Drugi raz czegoś w czym muszę czekać kilka minut na walkę, a potem mnie rozłącz nie kupię.
  • 0

#10 Ryan Napisany 30 stycznia 2010 - 02:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Wyszedł nowy trailer z małym wycinkiem gameplayu.

Jaki nowy, to przecież trailer pokazywany na VGA. ;)
  • 0

#11 Groomi Napisany 30 stycznia 2010 - 11:24

Groomi

    Mega Man

  • Narybek
  • 134 Postów:
Sorry małe niedopatrzenie. Dopiero teraz go zauważyłem ,że w czasie VGA wyszły jednocześnie dwa trailery a na pewnej stronie o mma dopiero teraz zamieścili ten trailer.
  • 0

#12 Ryan Napisany 30 stycznia 2010 - 13:13

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
No ja nie wiem jak Ci wybaczę. Napaliłem się na coś nowego, i o! ;)
  • 0

#13 kcpr Napisany 01 maja 2010 - 22:38

kcpr

    Blanka

  • Narybek
  • 175 Postów:
Po 19 wygranych Shogunem z Machida moge stwierdzic, ze jest dobrze. Co prawda wszystkie zmiany dotycza tylko systemu walki, bo graficznie wszystko wyglada praktycznie tak samo jak rok temu, to jestem to w stanie przebolec. Gra jest zdecydowanie szybsza, bardziej dynamiczna i rozbudowana. Pomysl z zaadaptowaniem sterowania z parteru do klinczu dobrze wypadl i sterowanie jest bardziej spojne. Nie za bardzo jeszcze wiem jak sie te uniki robi, ale jeszcze ze 20 wygranych Sho i pewnie jakos do tego dojde. :D
  • 0

#14 MahDee Napisany 01 maja 2010 - 23:37

MahDee

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 810 Postów:
Uniki robi się trzymając rb i pukając lewą gałkę w danym kierunku.
Co do samej gry- podoba mi się stójka, w dużej mierze dzieki unikom właśnie. Nie podoba mi się zmieniony/uproszczony parter. Klinczu nie ogarniam na razie.
  • 0

#15 Shinigami Napisany 01 maja 2010 - 23:47

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Mam wrażenie, że widać i ulepszenie grafiki, choć jakieś znaczne nie jest. Natomiast walka - tutaj przy pierwszym starciu nie wiedziałem trochę co robić, czuć zmiany.
  • 0

#16 kcpr Napisany 02 maja 2010 - 00:02

kcpr

    Blanka

  • Narybek
  • 175 Postów:
A co tam sie w parterze zmienilo? Ja co prawda wiekszosc czasu w stojce walczylem, ale ze 4-5 razy obalilem i nie widzialem zadnych roznic w parterze. Dalej sprowadza sie to krecenia galka i dalej potrzebuje 10 prob, zeby wejsc do dosiadu w koncu. :D

Co do grafiki no to nie wiem, moze troche otoczenie ringu lepiej wyglada, ale nie przygladalem sie za bardzo. Krew na macie dalej wyglada zenujaco jak na obecne mozliwosci konsol. Dalej przy kazdym nokaucie musi obowiazkowo wypasc szczeka. :D I nadal sa problemy z detekcja kolizji itp. Zdarzylo mi sie 2 razy, ze po KO prawym lokciem Machida polecial w swoja lewa strone zamiast prawej. Ale ogolnie jest dobrze.
  • 0

#17 MahDee Napisany 02 maja 2010 - 00:38

MahDee

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 810 Postów:
Chcąc przyspieszyc akcje w parterze dodali automatyczne utrzymywanie pozycji. Nie trzeba juz trzymać gałki, postać sama blokuje dwie - trzy próby( pewnie w zaleznosci od umiejetnosci). Prawdopodobnie kwesta przyzwyczajenia, ale na razie mi sie to nie podoba.
Grafika trochę lepsza, tylko koszulki paskudne.
Przed chwila w trakcie walki włączyła mi się scenka w której oglądali stan twarzy Machidy (nie kojarze by walki w UFC przerywali ze wzgledu na rozbita twarz.)
  • 0

#18 Shinigami Napisany 02 maja 2010 - 00:41

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Mnie się detekcja podoba, dziś zakończyłem walkę Shogun vs Machida podwójnym uderzeniem, on mnie i ja jego w mordę jednocześnie ;D

A w parterze nadal nie ogarniam (albo już zapomniałem) jak wygrać submission.
  • 0

#19 kcpr Napisany 02 maja 2010 - 00:51

kcpr

    Blanka

  • Narybek
  • 175 Postów:
Jak jest duze rozciecie i krew sie leje to czasem robia przerwe i w zaleznosci od decyzji lekarza kontynuuja albo przerywaja walke.

Co do parteru (no i klinczu od tej wersji) to wygrac jak wygrac. Trzeba galka po prostu krecic, a wczesniej najlepiej podmeczyc przeciwnika. Ale mi sie caly ten system nie podoba, albo jestem po prostu jakis opozniony i go nie ogarniam. Choc z drugiej strony co tu ogarniac - polokregi trzeba jedynie robic. Sek w tym, ze co bym nie robil efekt zawsze jest ten sam - zawodnik albo sie miota jakby padaczki dostal, albo jest blokowany albo jak juz sie cos uda to zawsze ta sama technika. A na wyzszych poziomach jest juz duzo trudniej obalenie zablokowac. Chyba ze 2 razy raptem mi sie udalo. A jak juz leze na plecach to kicha totalna albo po minucie czy dwoch w koncu mnie konczy Machida albo jakims cudem uda mi go zepchnac i wrocic do stojki. Za cholere nie umiem ani zadnego toczenia zrobic, ani sweepa. A to zepchniecie, ktore najczesciej mi wychodzi - w rzeczywistosci zdarza sie raz na sto lat. Strasznie mnie irytuje ten chaos w parterze. W klinczu zreszta teraz jest podobnie, ale tam jednak konsola az tak nie dominuje.

No i jeszcze poza unikami, chyba przechwyty sa. Tez jeszcze nie wiem jak sie je robi.
  • 0

#20 MahDee Napisany 02 maja 2010 - 01:04

MahDee

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 810 Postów:
Ogólnie brakuje mi treningu który był w demie 09, moze bardziej rozumiejac zmiany lepiej bym je odbierał.
  • 0

#21 Shinigami Napisany 02 maja 2010 - 01:14

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:

No i jeszcze poza unikami, chyba przechwyty sa. Tez jeszcze nie wiem jak sie je robi.

Były już w 09. Odpowiedni stukasz prawego analoga w górę bądź w dół i łapiesz za rękę/nogę.

Jak na razie parter zdecydowanie bardziej podobał mi się w poprzedniej części. Przynajmniej bez problemu wiedziałem jak zrobić dosiad, tutaj jak na razie tylko się miotam i w końcu dochodzę do 69. Klincz to w ogóle czarna magia (nie wychodzi mi tajski Shogunem :/ ).
  • 0

#22 kcpr Napisany 02 maja 2010 - 01:19

kcpr

    Blanka

  • Narybek
  • 175 Postów:
A to nawet nie wiedzialem, ze byly przechwyty w 09. No i w 09 nawet nie za bardzo dazylem w parterze do dosiadu bo latwo bylo przetoczyc z dolu... tutaj z dolu to nic nie potrafie jak na razie. A z gory mi boczna i obijanie wystarcza.
Co do klinczu to chyba teraz juz nie ma takiego podzialu na tajski i zwykly. Nie wiem jak to jest na srodku klatki, ale na pewno mozna po przycisnieciu do siatki ladowac kolana na glowe. Pagem zalatwilem tak Machide, weszlo chyba ze 20 kolan. :D
  • 0

#23 MahDee Napisany 02 maja 2010 - 01:23

MahDee

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 810 Postów:
Teraz przy przechwycie mozna wyprowadzic cios (zamiast klinczowac/sprowadzac do parteru) , w poprzedniej czesci chyba tylko Forrest Griffin to miał.
Co do tajskiego. Gdy złapiesz przeciwnika za głowe robisz minor transition, czyli mały ruch na gałce, np. od góry do boku (nie wiem czy inne kierunki tez prowadza do tajskiego). Pozniej mocne kolana w głowę sadzi sie nogą z modyfikatorem na głowe, juz bez ciagania przeciwnika. Ale już np. jak nie dać mu uciec to nie wiem. W czasie walki mozna sobie sprawdzic spis ruchów/ciosów i troche kwestii tam jest.

Shogun osłabiony w parterze( chyba ze w ogóle z gry wycieli pewne zagrania), kopnięcia Rampage'a straasznie powolne i ogolnie ciosy na tułów chyba mają mniejszy zasieg, są spowolnione.
Z defensywa w klinczu nie radze sobie nadal;p
Aaa co do interakcji z klatka, rzeczywiscie jest fajnie, raz jak porzadnie dostałem to Shogun tylko się oparł i nie był w stanie zrobić nic poza blokowaniem, które niestety juz go nie uratowalo:)
  • 0

#24 Otacon Napisany 02 maja 2010 - 07:33

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 070 Postów:
Wg mnie modele postaci ciut lepiej wyglądają.
Zmiany w parterze mi się podobają. Full mount chyba nie jest już taki morderczy. W poprzedniej wersji był trochę przegięty. Szybki slam o glebę, dosiad i 3-4 szybkie bomby w ryj. Nieraz mnie tak online Rashidy Ewansy robiły.
W poprzedniej wersji podczas walki w parterze gdy rywal zmieniał pozycję to można było szybko trącić prawą gałeczkę. Owocowało to przeturlaniem się na rywala.
Co do zmian to obalenia jakoś fajniej wyglądają i a ucieczka przed nim może być inna niż przygniecenie do maty. Na glebie można też się odpychać nogami od siatki.
Piszecie, że Rampage został osłabiony w stójce-dobrze. Był on wg mnie przegięty troszkę. On-line wielu lamusów nim grało :tak:
  • 0

#25 kcpr Napisany 02 maja 2010 - 11:53

kcpr

    Blanka

  • Narybek
  • 175 Postów:
No z tym dosiadem to fakt. Jak walczylem Rashadem i obijalem Machide w stojce to zaraz mnie sprowadzal. Kilka razu udalo mu sie przejsc do dosiadu, ale praktycznie ani razu nie udalo mu sie odkleic ladowac GnP. Za to cos zbyt latwo mu szlo konczenie na wyzszych poziomach juz. Raz mnie zalatwil trojkatem rekami zaraz na poczatku walki, innym razem wszedl mi za plecy i to tez juz byl koniec walki w zasadzie, bo przez 2 minuty wszystkie proby wyjscia zostaly zablokowane, az sie skonczylo duszeniem.
Ciosy na tulow chyba faktycznie maja ograniczony zasieg, bo w 09 jak przeciwnik sie cofal to potrafilem ze 2 jeszcze wsadzic, a tu w powietrze wszystko idzie.
A co do umiejetnosci poszczegolnych zawodnikow to pewnie jest to podyktowane po czesci ich walkami w rzeczywistosci. Page nie bardzo sie lubil ostatnio z UFC to po nim pojechali. :D Za to Shogun dal bardzo dobra walke, ktora powinien wygrac to go w koncu tez dopracowali lepiej, bo w 09 to nawet tatuazy na tricepsach nie mial. A teraz nawet jego firmowe kopniecia dodali z czego jestem oczywiscie bardzo zadowolony. :)

Edit: Znalazlem dobry sposob na wyjscie z parteru jak sie na plecach wyladuje. Wystarczy przejsc do omoplaty. Jak wejdzie to nawet lepiej. :D A jak nie to sie konczy tym, ze przeciwnik wstaje i odchodzi i w tym momencie mozna wstac.
  • 0

#26 Shinigami Napisany 03 maja 2010 - 00:06

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 368 Postów:
Właśnie zwróciłem uwagę na jedną rzecz: jakoś nie słychać w ogóle w komentarzu opowieści o walczących zawodnikach, w 09 było tego sporo.
  • 0

#27 kcpr Napisany 03 maja 2010 - 12:01

kcpr

    Blanka

  • Narybek
  • 175 Postów:
Jak to napisales to zwrocilem uwage, ze w ogole nie slucham komentarza praktycznie. :D

Co do parteru - to nie jest tak zle jednak. Fajny patent jest taki, ze jak sie zrobi pauze i wejdzie w liste technik to pokazuje domyslnie techniki do pozycji w ktorej sie wlasnie znajdujemy. A troche ich jest wiec dlugo by sie samemu szukalo. Jak tak zaczalem na spokojnie jedna po drugiej probowac to nawet wychodzily. Z ogolnych wrazen - zauwazylem, ze duzo latwiej jest teraz przegrac przez poddanie (o czym juz pisalem). Chyba ze sie zmienil sposob obrony, bo krecenie nic nie daje. Machida zaczyna zapina jakas technike, mijaja 2 sekundy i juz jest po sprawie. W 09 tak krotko to nie trwalo. A druga rzecz to cos czuje, ze w 2010 przegieta walka pod siatka. Na razie za kazdym razem kiedy udawalo mi sie przycisnac Machide konczylo sie to jakims masakrycznym nokautem. Albo po serii kolan na tulow i glowe, albo po odejsciu calej serii ciosow. No i teraz trudniej jest spompowac zawodnika, jeszcze ani razu mi sie to nie udalo.
  • 0

#28 ACZ Napisany 03 maja 2010 - 13:51

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
Wersja na PS3 będzie bogatsza niż na innych platformach.
http://www.ps3site.p...e-na-ps3/44524/

Posiadacze PS3 dodatkowo będą mieli możliwość wziąć udział w 5 klasycznych starciach: UFN 18's Carlos Condit vs. Martin Kampmann; UFC 60's Matt Hughes vs. Royce Gracie; UFC 66's Keith Jardine vs. Forrest Griffin; UFC 68's Martin Kampmann vs. Drew McFredries; and UFC 102's Nate Marquardt vs. Demian Maia.
Ponadto grono już dostępnych zawodników poszerzą: Jens Pulver, Royce Gracie i Dan Severn.


  • 0

#29 AdamekPL Napisany 15 maja 2010 - 10:08

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:
Zagrałem w demo i mimo, że nie interesuje mnie UFC, jak i całe MMA to jest dobrze.
Zagrałem 3 walki na tym chyba drugim poziomie trudności, wszystkie przegrałem ;p Zmieniłem na najniższy i jest wręcz za łatwo, więc powróciłem do drugiego poziomu trudności.
Największym problemem gry jest brak tutoriala. Całość jest dość skomplikowana, nie łapie się tego w locie, jak choćby w FNR4, tylko wymaga to trochę więcej czasu, więc tutorial byłby dobry. A tak to przeciwnik sprawdza mnie do parteru i ja przegrywam, bo za cholere nie wiem jak się z tego wybronić. Stójka więcej frajdy dawała mi w FNR4, ale tu też jest dobrze.
Podoba mi się to, że widać po twarzach zawodników, który dostał mocny wp***dol. IMO lepiej to wykonane jest niż w FNR4, do tego jest fajny efekt, z krwią na rękach, torsie.
Zawodnicy są wymodelowani ładnie, choć nie wiem czy wyglądają jak w rzeczywistości, bo żadnego z nich nie znam. :P
Ogólnie gra podoba mi się, nie na tyle żeby kupić w dzień premiery, ale jak pojawiła się używane koło 120 zł, to chętnie pogram.
  • 0

#30 Otacon Napisany 15 maja 2010 - 10:50

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 070 Postów:
FNR4 to efekciarska gra dla n00bów. Taki miłośnik fpsów w przerwie pomiędzy MW2 a BC2 może sobie w to zagrać.
UFC:U to gra dla prosów. Tu się nie mashuje przycisków w oczekiwaniu na super combo ;)

Ostatnio dopiero dane mi było zobaczyć jak teraz postacie mogą obficie krwawić. Krew leje się jak ze świniaka. Miodzio ^_^
  • 0



Inne z tagami: