Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 20 marca 2018 - 13:12
96 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 13 grudnia 2009 - 03:03
Premiera na VGA Awards. Wyszło już 8 części (4 na PC, 3 na PSX, 1 na DC) a i tak wszyscy mają grę w nosie. Trailer z fajną muzą.
#2 Napisany 13 grudnia 2009 - 03:10
Ale z Ciebie szybki Bill
Miałem coś napisać. Aha. Trailer wyglada jak crap, muzyka niezla. Nic z tego nie bedzie
kierunek -> piec
Miałem coś napisać. Aha. Trailer wyglada jak crap, muzyka niezla. Nic z tego nie bedzie
kierunek -> piec
#3 Napisany 13 grudnia 2009 - 11:24
ZOMG OMFG!!! Nie grałem chyba w żadne Spec-Opsy poprzednie, ale na te mogę składać już preorder
#4 Napisany 13 grudnia 2009 - 11:51
Szykuję się kolejna sieczka w pustynnych klimatach. Póki co nikt nie narzeka, ale ten temat niedługo przeje się podobnie jak IIWW.
No, ale mimo to produkcja wygląda całkiem sympatycznie.
No, ale mimo to produkcja wygląda całkiem sympatycznie.
#5 Napisany 13 grudnia 2009 - 11:54
Pamiętam Spec Ops jeszcze z czasów PSXa. To była brzydka, frustrująca i po prostu słaba gra. Nie oczekuję po nowej odsłonie raczej niczego ciekawego.
#6 Napisany 13 grudnia 2009 - 12:01
Wygląda fajnie ale animacja gostka jakaś drętwa miejscami. Ja w ogóle 1 raz słyszę o tej grze. Uwielbiam TPP i uwielbiam takie klimaty post-apokaliptyczne, miazgi z tego nie będzie ale myślę że będzie się dało coś pograć 8)
#7 Napisany 13 grudnia 2009 - 19:26
serio ? O_OWyszło już 8 części
gra na razie kupiła mnie combem tpp + cover system + apokalipsa
#8 Napisany 13 grudnia 2009 - 19:43
Serio: 4 na PC, 3 na PlayStation, 1 na (bodaj) DC.
#9 Napisany 13 grudnia 2009 - 20:55
W grze jest Dubaj. 10/10. Dziękuję.
#10 Napisany 13 grudnia 2009 - 21:04
Wystarczy, że sprzedadzą Blizzowi jedną kopię za $10mln i wychodzą chłopaki na swoje.
#11 Napisany 13 grudnia 2009 - 21:33
Ostatnio słyszałem, że ta sztucznie zrobiona wyspa w kształcie palmy tam powoli się zatapia.W grze jest Dubaj.
#12 Napisany 13 grudnia 2009 - 21:58
No i ?W grze jest Dubaj
#13 Napisany 13 grudnia 2009 - 22:16
Bliz jest fanem architektury i wielkim fanem architektury Dubaju. To i.
#14 Napisany 13 grudnia 2009 - 22:27
Ostatnio słyszałem, że ta sztucznie zrobiona wyspa w kształcie palmy tam powoli się zatapia.W grze jest Dubaj.
Od kogoś, komu się mózg zatapia chyba.
#15 Napisany 14 grudnia 2009 - 00:17
Aha. Ja uwielbiam oglądać na discovery którymś tam inżynieria ekstremalna/przyszłości czy cuś. Ostatnio było o 1,5km wieżowcach ^^
#16 Napisany 14 grudnia 2009 - 00:35
Na tvn 24 mówili. Eksperci to badali, zwiększa się poziom wody i grunt się osiada. Władze Dubaju oczywiście zaprzeczają.Od kogoś, komu się mózg zatapia chyba.
#17 Napisany 14 grudnia 2009 - 00:39
#18 Napisany 14 grudnia 2009 - 01:53
Wiara w to, że ni z dupy podniesie się o sześć metrów poziom wody to zaiste przejaw mądrości
Anyway, koniec tego offtopa.
#19 Napisany 14 grudnia 2009 - 02:07
Obecnie poziom wody podnosi się o 3mm/rok. Niechby nawet przyspieszył do 5mm/rok - nie ma między poziomem budynków a wody 50cm, żeby wyspy przeżyły 100 lat? Jak kopano pod fundamenty, skoro mniej niż 50cm pod ziemią zaczyna się woda podskórna?
#20 Napisany 27 stycznia 2010 - 14:57
Wyjaśniło się gdzie przynajmniej jedna osoba z zespołu C&C się podziała. Greg Kasavin, niegdyś rednacz GameSpotu, później producent C&C, jest producentem gry. Wywiad z nim i innymi członkami zespołu:
http://www.giantbomb...erview/17-1935/
http://www.giantbomb...erview/17-1935/
#21 Napisany 20 czerwca 2010 - 22:09
Wywiadzik z zacnym Gregiem Kasavinem: http://www.giantbomb...erview/17-2806/
Gra ma szanse być naprawdę mocna, wystarczy obczaić filmik. Pomyśleć, że po pierwszym trailerze wpisałem ją na listę crapów.
Gra ma szanse być naprawdę mocna, wystarczy obczaić filmik. Pomyśleć, że po pierwszym trailerze wpisałem ją na listę crapów.
#22 Napisany 19 lipca 2010 - 15:33
Na XBL pojawił się nowy trailer. Po obczajeniu gra jest niebezpiecznie blisko pieca. Takiej kompromitacji się nie spodziewałem.
#23 Napisany 19 lipca 2010 - 15:46
LOL. Co jest nie tak w tym trailerze? Mozaikę w złym kolorze walnęli na Twoim ulubionym drapaczu chmur?
#24 Napisany 19 lipca 2010 - 15:54
Strasznie sztuczna grafa, a muza do trailera pasuje jak pięść do oka. Nic dobrego z tego tytułu nie wyjdzie.
#25 Napisany 19 lipca 2010 - 15:55
LOL. Co jest nie tak w tym trailerze? Mozaikę w złym kolorze walnęli na Twoim ulubionym drapaczu chmur?
Nie, misiu, ty piszesz o czymś, co dla mnie byłoby "szczegółem". Co to są za samochody? Co to są za budynki? Po co pisać, że coś jest Dubajem, jak nie jest? Nie ma to dla mnie kompletnie sensu. To tak, jak utrzymywać, że Burnout Paradise jest grą dla miłośników Forda Mustanga GT i Nowego Jorku. Twój samochód co prawda, ani miasto, nie przypominają Mustanga ani NY, ale jak sobie wyobrazisz, że jest inaczej, i jednak tak, to będzie to bardzo wiernie odwzorowane i się będziesz mógł jarać. Kompromitacja.
#26 Napisany 19 lipca 2010 - 15:58
A takie coś. Czyli rzeczy, które poza Tobą nikogo. Mnie zwisa czy się biega między Bezpłciowymi Autami czy Fordami i czy to Wypasione Budynki czy Nieprawdziwe Budynki. Ważne, żeby się fajnie grało, nie?
@Cz: muza jest kozacka. Jak zwykle pokazałeś, że się nie znasz.
@Cz: muza jest kozacka. Jak zwykle pokazałeś, że się nie znasz.
#27 Napisany 19 lipca 2010 - 16:09
A takie coś. Czyli rzeczy, które poza Tobą nikogo. Mnie zwisa czy się biega między Bezpłciowymi Autami czy Fordami i czy to Wypasione Budynki czy Nieprawdziwe Budynki. Ważne, żeby się fajnie grało, nie?
Nie wiem już teraz, czy jaja sobie robisz, czy naprawdę nie ograniasz. Jeśli ktoś zapowiada "shooter TPP w zniszczonym Dubaju", to z czego robi unique selling point? Z tego, że to shooter? Chyba nie. Może TPP jest unikalne? Nie, też nie. Może w takim razie zniszczone miasto? Nope. Dubaj? O proszę, to będzie pierwsza taka gra. No dobrze, to znaczy, że zostanie tam pokazane miasto, tak? A nie coś, co jest wymysłem projektantów. To chyba normalne. Jeśli podnoszę w CoD broń, która nazywa się MP5, liczę, że będzie wyglądać jak MP5. Jeśli jadę w Forzie Ferrari, liczę, że będzie widać, że to Ferrari. Jeśli w Ace Combat lecę F22, to chcę, żeby wyglądało jak F22. Jeśli walczę w UFC Brockiem Lesnarem, to chcę oglądać pysk przypominający Lesnara. Jeśli w PGRze jadę przez Londyn, to chcę widzieć, że to Londyn. A jeśli w Spec Ops mam biegać po Dubaju, to oczekuję tego samego, a nie, że jakiś debil nastawia pudełeczek, i przysypie piaskiem, i sobie wmówi, że to Dubaj.
#28 Napisany 19 lipca 2010 - 16:34
Akurat USP w przypadku tej gry to zmienna topografia terenu (piasek) i interakcja z ocalałymi, która ma wpływać na przebieg gry. Ja naprawdę ogarniam, że dla Ciebie USP to było przede wszystkim to, że akcja jest osadzona w Dubaju (tak samo mocno jak ostatnie Sex & the City najwyraźniej ). Ale większość i tak ma to w nosie. "Większość" z odwłoka? Znajdź kogoś na forum, kto odróżnia panoramę zniszczonego Dubaju od panoramy innego dużego, zniszczonego miasta z Bliskiego Wschodu. Masz browar za każdego takiego dziwaka. Podpowiem: nikt nie zauważy tak jak nikt normalny nie wie, że S&tC2 było kręcone bodaj w Maroku.
#29 Napisany 19 lipca 2010 - 16:39
A od kiedy to po Dubaju jeżdżą same Ferrari i Bentleye? Zapewne wszystkie zasypało w podziemnych garażach, lub ich właściciele szybko do nich wsiedli i odjechali jak zaczęło się kurzyć. Chyba nie sądzisz, że ci miliarderzy tam zostali, a efekt zasypania miasta mógł przebiegać stopniowo przez co została tylko niższa klasa, której nie było stać na ucieczkę.
Co do budynków to z tego co pamiętam na jednym z filmików jest ten najwyższy budynek bodajże świata. Ja tam bym poczekał z takimi grubymi osądami po zobaczeniu kilku budynków, które całkiem możliwe, że w Dubaju są, ale nikt ich nie pokazuje bo i po co. Poza tym Dubaj to nie tylko miejsce dla miliarderów.
Tak jak prędzej mnie ta gra nie interesowała tak teraz po tym trailerze to się zmieniło. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Co do budynków to z tego co pamiętam na jednym z filmików jest ten najwyższy budynek bodajże świata. Ja tam bym poczekał z takimi grubymi osądami po zobaczeniu kilku budynków, które całkiem możliwe, że w Dubaju są, ale nikt ich nie pokazuje bo i po co. Poza tym Dubaj to nie tylko miejsce dla miliarderów.
Tak jak prędzej mnie ta gra nie interesowała tak teraz po tym trailerze to się zmieniło. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
#30 Napisany 19 lipca 2010 - 16:42
Ja bym z takimi tekstami uważał, bo akurat Bliz do mapy i zdjęć Dubaju się ślini od lat i ze sporą dozą prawdopodobieństwa wszystkie drapacze chmur w tym mieście zna. Dlatego też tak się pluje na widok tego trailera.Ja tam bym poczekał z takimi grubymi osądami po zobaczeniu kilku budynków, które całkiem możliwe, że w Dubaju są, ale nikt ich nie pokazuje bo i po co.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Nobody Wants to DieRozpoczęte przez ACZ , 18 mar 2024 Critical Hit Games, PS5, XSX, XSS i 1 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Sinking City 2Rozpoczęte przez ACZ , 06 mar 2024 Frogwares, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|