Skocz do zawartości

Metal Gear Solid: The Twin Snakes


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
113 odpowiedzi na ten temat

#31 Gość__* Napisany 08 kwietnia 2004 - 08:06

Gość__*
  • Goście
Ja wczoraj odebrałem swój egzemplarz MGS'a . Wstępna ocena , jak wyżej (wcześniejsze posty) czyli 8.0 . Taki odgrzewany kotlet (sorki :twisted:) , ale ładnie podany i naprawdę smaczny . Wczoraj granie w Metala wyrwało mi około 4 godzin z 'grafika' i gdyby nie mecz ( Milan :cry:) zarwałbym nockę . Szkoda tylko , że nie jest to jakaś nowa przygoda ze Snake'iem (Snakiem - to wygląda i czyta się idiotycznie) , ale jak dla mnie wystarczy , narazie .
  • 0

#32 Gość__* Napisany 12 kwietnia 2004 - 23:02

Gość__*
  • Goście
Ja jeszcze odnosnie roznic miedzy oryginalnym MGS-em a TTS (spoiler !) - nie wiem po jaka cholere w remake'u zmieniono zakonczenia przy odpowiednich poziomach trudnosci? Wiadomo ze w oryginale na "normalu" Meryl ginela, tymczasem w TTS jest inaczej - udaje ja sie uratowac, co w wersji oryginalnej wystepowalo jedynie na "easy". Dziwne.
Co wiecej - gdzie sie podzial ten piekny motyw muzyczny ze sceny smierci Sniper Wolf? W oryginalnej wersji sluchajac go chcialo sie plakac, tymczasem w TTS mamy jakies...wlasciwie to nic nie mamy. Scena jest o wiele mniej dramatyczna niz w oryginale - duza krecha. Ech...jednak co racja to racja - oryginalny MGS jednak rzadzi, remake jest gorszy. Fakt ze niewiele ale jednak. Co nie zmienia faktu ze to nadal wspaniala gra.
  • 0

#33 Gość__* Napisany 13 kwietnia 2004 - 08:33

Gość__*
  • Goście
... a i ktoś wspominał o tym , że Sniper Wolf straciła ... akcent , no to donoszę że temu komuś się pomyliło , a nasza piękna Sniper W. dalej ślicznie kaleczy język angielski :twisted:
  • 0

#34 Paweł Napisany 13 kwietnia 2004 - 10:12

Paweł

    Toad

  • Narybek
  • 8 Postów:

Ja jeszcze odnosnie roznic miedzy oryginalnym MGS-em a TTS (spoiler !) - nie wiem po jaka cholere w remake'u zmieniono zakonczenia przy odpowiednich poziomach trudnosci? Wiadomo ze w oryginale na "normalu" Meryl ginela, tymczasem w TTS jest inaczej - udaje ja sie uratowac, co w wersji oryginalnej wystepowalo jedynie na "easy". Dziwne.


ale zakończenie prezcież zależy od tego czy poddałeś się na torturach czy nie, tak?
  • 0

#35 Mielu Napisany 13 kwietnia 2004 - 10:19

Mielu

    crapmaster

  • Forumowicze
  • 1 949 Postów:

Ja jeszcze odnosnie roznic miedzy oryginalnym MGS-em a TTS (spoiler !) - nie wiem po jaka cholere w remake'u zmieniono zakonczenia przy odpowiednich poziomach trudnosci? Wiadomo ze w oryginale na "normalu" Meryl ginela, tymczasem w TTS jest inaczej - udaje ja sie uratowac, co w wersji oryginalnej wystepowalo jedynie na "easy". Dziwne.


ale zakończenie prezcież zależy od tego czy poddałeś się na torturach czy nie, tak?


Dokładnie tak. W życiu nie słyszałem żeby Meryl umierała na normalu, a na easy przeżywała. Cameron coś skwasił :wink:
  • 0

#36 Gość__* Napisany 13 kwietnia 2004 - 15:04

Gość__*
  • Goście
Paweł i Mielu - prawdopodobnie macie racje, nigdy nie przechodzilem gry na "easy" (tylko na normalu), o tym optymistycznym zakonczeniu dowiedzialem sie od kolegi, który przechodzil gre na tym poziomie trunosci, uwierzylem mu wiec na slowo ze to wlasnie poziom trudnosci odpowiada za zakonczenie. Gotów wiec jestem przyznac sie do pomylki. Tyle tylko ze nie jestem calkiem pewien czy to byla pomylka bo nigdy nie gralem w MGS-a na PSX, tylko na PC. A z tego co pamietam to grajac w ta gre nie poddalem sie przy torturach (jestem tego pewien na 99 %), nie wiem wiec jak to do konca jest i czy rzeczywiscie wersja na PC ma zalezne zakonczenia od poziomu trudnosci. Prawdopodobnie jednak sie pomylilem - bywa :oops: :twisted:
  • 0

#37 Gość__* Napisany 13 kwietnia 2004 - 15:56

Gość__*
  • Goście
Na PC tak samo jak na PSX, zakonczenie zalezy od tego czy sie poddales nie od poziomu trudnosci.
Wogole to dzien dobry, jestem tu nowy :)
  • 0

#38 BeSOS Napisany 14 kwietnia 2004 - 08:35

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
kurde, a ja po przejściu TTS z chęcią przeszedłbym tereaz wersję na poczciwego psx-a. I bym sobie porównał :). Dla mnie scena z Sniper wolf na GCN była przejmująca więc skoro mówicie,że na psx była jeszcze bardziej to muszę to sam sprawdzić. MGS( bez znaczenia w jakiej formie) rządzi!!!!
  • 0

#39 Gość__* Napisany 14 kwietnia 2004 - 13:39

Gość__*
  • Goście
Witaj kul. Moze przedstaw nam swoja opinie o TTS- w koncu sie na MGSach znasz jak malo kto :D
  • 0

#40 Gość__* Napisany 14 kwietnia 2004 - 18:26

Gość__*
  • Goście
Jak prosisz to niewypada odmowic ;)
Wszystkie te nowe opcje ( fpp, zwisanie, wolniejsze chodzenie, przytrzymywanie zolnierzy itd ) sa fajne, w niektorych momentach przydatne, podbudowanie grip level przed schodzeniem na linie wrecz bardzo pomocne, jednak czy sa one potrzebne ? Owszem mozna teraz wymyslac nowe techniki walk z bossami, mamy lepsze mozliwosci skradania, ale to nie jest potrzebne ( przynajmniej dla mnie, moze gdybym nie gral wczesniej w MGS bardzo by mi sie podobalo ).
Gra sie calkiem przyjemnie, lekkie problemy sa gdy sie chce biegac z wyciagnietym pistoletem ( a jak ktos bedzie chcial biegac z wyciagnietym famasem to dopiero bedzie mial problem ), szkoda ze dodatkowo skrocono gre ( jak wiecie nie trzeba sie wracac po psg1 do zbrojowni ), fajnie jest moc w koncu bossow pousypiac. Jezeli chodzi o sama gre to nawet sie nie zawiodlem, ciagle w grze siedzi klimat, moze nie jest juz taka mrocniejsza, ale ciagle ma to cos.
To co mnie naprawde zdenerwowalo to filmy, nie dosc ze co chwila ogladam stawki z matrix'a to jeszcze z Snake'a na zmiane robia blazna ( chociazby po walce z Ninja gdy nagle przystawia pistolet do glowy Baker'a ) i jakiegos superman'a ( np. skoki na rakietach z hinda ), ale zeby nie bylo tak zle to tam gdzie nie ma matrixa filmiki sa na najwyzszym poziomie, duzo nowych pomyslow, jednak widac ze Kojima tego nie robil.
Teraz troche o bledach :)
Revolver Ocelot jest przeswitujacy i laser z pistoletu przez niego przenika, podczas walki z czolgiem trzeba uwazac by nie znalezc sie nagle w jego srodku (gdy zostajesz potracony przez czolg, to wpadasz pod niego i zeby wyjsc musisz sie przez niego przebic ), Ninj'y popsuli glos ;(, pierwsza walka ze Sniper Wolf - pomimu kilku ewidentnych trafien z socoma, m9, famasa nie zabralo jej to ani troche energii, Hind szybciej sie rusza, krocej sie ukrywa, szybka walka, druga walka z SW - to samo co w pierwszej, Raven - na very easy mozna go rozwalic na piesci :) sporo latwiejszy, MG Rex - tutaj trzeba zastosowac taktyki z MGS2, na koniec planszy, wycelowac, strzelic, gdy odpali rakiety uciekac, fajnie ze stinger blokuje sie na 5 punktach a tylko po strzeleniu w 1 zabiera energie, w czasie drugiej walki, Liquid jest niesmiertelny ( strzaly z psg1 nic mu nie robia ), no i ostatni boss Liquid - duuuzo latwiejszy, za pierwszym razem mamy pelne 3 minuty a nie 2:30 co juz jest ulatwieniem ( szczerze to watpie zeby ktokolwiek potrzebowal na niego cale 3 minuty ), w koncu nie trzeba go ostatnim ciosem zrzucac z rex'a.
Gdyby nie niski poziom trudnosci, ogromna ilosc wstawek z matrix'a to gra bylaby genialna, a tak jest 'tylko' bardzo dobra.
A zeby nie bylo ze ja tylko krytykuje to najwieksza pochwala TTS niech bedzie to ze przeszedlem go 7 razy, z wszystkimi tagami na ve,easy,h i teraz na normalu, wiec grywalnosc nie jest taka mala :)

Jak mi cos jeszcze przyjdzie do glowy to napisze, ale narazie musze solucje do walko z bossami zrobic ;)
  • 0

#41 Ryo-San Napisany 18 kwietnia 2004 - 14:24

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
boże gadka Mantisa o tym, że wie ze Snake lubi grac w gry przygodowe w tym Zelde, była poprostu żenująca, podobnie jak stojące na monitorze figurki Mario i Yoshi. Jednak to niezmienia tego, że gra i tak wymiata, dziwi mnie tylko to, że grafika jest troszeczke gorsza niż w dwójce 8)
moja ocena to mocne 8+ 8)
  • 0

#42 BeSOS Napisany 18 kwietnia 2004 - 19:10

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
taaa, ja jeszcze miałem na karcie save'a z Mario sunshine wiec jak Mantis to odczytał to sie zdziwiłem- nie bardzo pasuje do Sneke'a granie w Mariana, :?
  • 0

#43 Kaxi Napisany 18 kwietnia 2004 - 19:15

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 152 Postów:
Jaka jest zależność między saveami na karcie pamięci a kwestią Mantisa?
  • 0

#44 Ryo-San Napisany 18 kwietnia 2004 - 20:36

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:

Jaka jest zależność między saveami na karcie pamięci a kwestią Mantisa?

hmmm trudno powiedziec, mi Mantis piepszył o Zeldzie, fakt mam na karcie save z Zeldy, ale mam też save z MP i o tej grze nie wspomniał 8)
Jak będe przechodził jeszcze raz, to sprawdze, wloze inną karte pamieci i sie zobaczy.
  • 0

#45 Gość__* Napisany 22 kwietnia 2004 - 07:02

Gość__*
  • Goście
Wspomina o Super Mario Sunshine, Super Smash Brothers DX, The Legend of Zelda:The Wind Waker, oraz Eternal Darkness 8)

*spoiler*
http://members.lycos... ... mantis.mp3
A tutaj sa nagrane wszystkie mozliwe kwestie dotyczace tych gier :)
  • 0

#46 gruby Napisany 23 kwietnia 2004 - 15:24

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Ano wspomina. A ja mam problem natury technicznej. Gram sobie już któryś raz w tą miodniusią pozycję i teraz chciałem się zabawić w zbieranie dog-tagów, ale problem w tym, że jakoś nie wiem jak :) Podchodzę do typów "od tyłu" i strasznę spluwą, ale oni się wcale nie trzęsą (jak gdzieś w instrukcji czytałem) i nie zrzucają z siebie żdanych plakietek...! Czyżby nie każdy żałonierz miał plakietkę? A może na tym poziomie trudnopści (Extrenme) jakoś inaczej zbiera się d-tagi????
  • 0

#47 BeSOS Napisany 23 kwietnia 2004 - 20:48

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
a celujesz w łeb?/albo masz kamuflaż/.
  • 0

#48 Gość__* Napisany 24 kwietnia 2004 - 10:30

Gość__*
  • Goście
Bo tego nie robi się od tyłu :twisted: . Celujesz do gościa z tyłu , ten podnosi ręcę i szybko podchodzisz do niego z przodu , celujesz ponownie , najlepiej w głowę , lub wykonujesz ruch gnatem od głowy do krocza i gość wytrząsa to co ma najlepsze :twisted: Easy ...
  • 0

#49 gruby Napisany 24 kwietnia 2004 - 11:22

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Acha, czyli nie od tyłu! :D Kumam. Niestety moje atawistyczne popędy wzięło górę. Ciekawe co na to Freud ;)? Thx i uciekam mierzyć im w krocze!
  • 0

#50 luck1985 Napisany 03 maja 2004 - 20:39

luck1985

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 2 501 Postów:
W MGS gralem na PS2 , PC , i PSX ,konsoli Nintendo nie posiadam, ale ta mp3 z Psycho Mantisem co wali te txt co sie ma na karcie pamieci WYMIATA , no Rzadzi na maxa .Swietny bajer takich rzeczy powinno byc wiecej w grach ;)
  • 0

#51 Ryo-San Napisany 15 sierpnia 2004 - 20:16

Ryo-San

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 957 Postów:
hmmmm nie wiem czy tylko mi sie tak wydaje czy co, ale z poziomem trudności w tej grze jest chyba coś nie tak...pokatowałem gre na NORMAL więc przyszedł czas na HARD...odpalam sobie MGS'a na owym poziomie trudności myślac ze gra naprawde postawi wysoko poprzeczke i....mega rozczarowanie...poziom Hard IMO nie rózni się wogóle od NORMAL...wszystko przechodzi sie w banalny sposób...żaden z bossów nie stanowi jakiegokolwiek wyzwania....ciekawe jak z poziomem Extreme;/
  • 0

#52 Gość__* Napisany 16 sierpnia 2004 - 13:19

Gość__*
  • Goście

hmmmm nie wiem czy tylko mi sie tak wydaje czy co, ale z poziomem trudności w tej grze jest chyba coś nie tak...pokatowałem gre na NORMAL więc przyszedł czas na HARD...odpalam sobie MGS'a na owym poziomie trudności myślac ze gra naprawde postawi wysoko poprzeczke i....mega rozczarowanie...poziom Hard IMO nie rózni się wogóle od NORMAL...wszystko przechodzi sie w banalny sposób...żaden z bossów nie stanowi jakiegokolwiek wyzwania....ciekawe jak z poziomem Extreme;/


Myślę że to sprawa twojich możliwości. Bo dla mnie Hard (nie ukończyłem) baardzo się różni od Normala, zupełnie inaczej niż taki np. Easy-Normal. Ale Rycerze założyli że zmniejszą poziom trudności, bo czasy się zmieniają i coraz mniej wśród nas Ha-Co graczy. Ale spróbuj
Extreme bez radaru i z "koniec gry po odnalezieniu" :twisted: Jak ukończysz zyskasz mój wielki szacunek 8)
  • 0

#53 Gość__* Napisany 08 lutego 2005 - 22:21

Gość__*
  • Goście
Jako "fanatyk" serii MGS planuje niebawem kupic TTS'a(jeszcze przed premiera 3'ki).Mam pytanko...tak jak w MGS2 w TTS są Dog Tag'i.
Czy zbierajac odpowiednia ich ilosc odkrywam*Spoiler* Bandane i Stealth'a*Spoiler*(metoda z MGS2) czy odkrywam te Item'y po przejsciu gry raz a potem np.drugi raz(metoda z MGS na PSX'a).
Jesli opcja 2(nazwijmy ja opcją PSX ;) )to czy one w ogole coś dają?(no moze poza satysfakcja) Z góry Thx :)
  • 0

#54 Ganon Napisany 08 lutego 2005 - 22:26

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 362 Postów:
To jest tak. Zbierasz Bandany tak poprostu, a Stealth dostajesz po zakończeniu z Otaconem(Meryl nie przeżyła), a Bandanę, po zakończeniu z Meryl. Ja mam obie. Przeszedłem gre 3 razy i jest świetna.
  • 0

#55 Gość__* Napisany 24 lutego 2005 - 09:21

Gość__*
  • Goście
pytanie kieruje do tych co grali w MGS'a na szaraku i tych co na kostce: warto kupic teraz MGS'a ( tyle ze bede grać na ps2) czy lepiej poczekac do wakacji i kupic go wraz z GC?
  • 0

#56 mleko2099 Napisany 24 lutego 2005 - 10:23

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1 354 Postów:
Legendarna część pierwsza MGS'a tym razem na GieCe, cóż tu dodać , powiem jedno : do dziś widać że "jedynka" jest wielka, bezapelacyjnie. Historia , tło , postacie to wszystko składa sie na tło gry wybitnej nawet do dzisiaj( niestety grałem tylko na początku ,dalej nie wiem ,ale na trailerach wyglądało to lepiej niż dobrze) no i ta rerzyseria cut scenek ( oj walka z ninją musi być piekna). Jak tylko sprawie sobie NGC to mam nadzieje że to właśnie będzie moja pierwsza gra.
  • 0

#57 Gość__* Napisany 24 lutego 2005 - 13:15

Gość__*
  • Goście
MGS jedynka to wypaśna gra. Wymiata wprost na psx'e. Na gcn jeszcze nie grałem, ale nidlugo sobie sprawie :wink:
  • 0

#58 Godot Napisany 24 lutego 2005 - 14:15

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
oj, zawiedziecie sie :(
  • 0

#59 Gość__* Napisany 24 lutego 2005 - 14:17

Gość__*
  • Goście
Greg czyli uwazasz ze Twin Snakes jest gorszy od pierwowzoru? mozesz podac przykłady?
  • 0

#60 Ganon Napisany 24 lutego 2005 - 14:21

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 362 Postów:
Mi się zajebiście podobało, nie wiem o co chodzi Gregowi. Pewnie zaraz powie, że jestem fanbojem, czy coś, ale iMO bardzo dobra gra.
  • 0