To ciekawe, bo mnie zaczęło nudzić właśnie po 5 chapterze. Nudna jazda pociągiem, denny BOSS i totalnie nijakie Poshley Heighs. Dalej było tylko gorzej-masa backtrackingu. Chociaż muzyczka w X-naut Foretress była całkiem fajna. Aha! Przeszedł ktoś Pit of 100 trials(czy jakoś tak)?
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Rozpoczęte przez
Gość
, 14 11 2004 17:42
Intelligent Systems Nintendo GCN Switch
193 odpowiedzi na ten temat
#121 Gość__* Napisany 15 stycznia 2005 - 18:34
#122 Gość__* Napisany 15 stycznia 2005 - 18:51
No, cóż... Według mnie jazda pociągiem jest świetna... Ja tam czytam wszystkie dialogi i uwielbiam je, może dlatego... . To zależy od gustu, ale o gustach się nie dyskutuje i już.
A co do Pit of 100 Trials... Ja się zabiorę do niego, jak przejdę grę.
EDIT: Na IGN'ie PM2 został RPGiem roku na wszystkie konsole, pokonując jakiś RPG w świecie Gwiezdnych Wojen, tytułu nie pamiętam, ale ta gra jest na XBoxa.
A co do Pit of 100 Trials... Ja się zabiorę do niego, jak przejdę grę.
EDIT: Na IGN'ie PM2 został RPGiem roku na wszystkie konsole, pokonując jakiś RPG w świecie Gwiezdnych Wojen, tytułu nie pamiętam, ale ta gra jest na XBoxa.
#123 Napisany 15 stycznia 2005 - 19:17
na poczatku też czytałem wszystkie dialogi, ale potem mi sie odechciało. Za pita nie bede sie brał wogóle, bo nie mam motywacji. Przejde Papera, ale ostatnio zauważyłem, że wieksza frajde daja mi gry bardziej "dorosłe" typu POP, Metroid, MGS, Resi. Tak więc magia Mario u mnie chyba przestaje działać 8)
#124 Gość__* Napisany 15 stycznia 2005 - 23:03
Nieee! Towarzyszu 1qaz1q (może kiedyś się dowiem, jak to wymówić... Coć słyszłem, że to ksywa niewymawialna) nie odchodź! Zagrasz w SM128 to ci "chętka" wróci! A propos PM2, bardzo podoba mi się ta stacja, w której został zawieszony most. Świetny design i klimat!
#125 Napisany 16 stycznia 2005 - 13:59
BTW- co do kolorów Yoshiego;
Cheat: Yoshi's color
When naming a game, use a color for your name and Yoshi will be that color.
Co do designu i klimatu. Dla mnie ( z tego co widziałem) najlepszy design miało Twilight town i miejscówka z 1 chapteru+zamek Hooktail. Reszta była juz taka sobie. Mam wiec nadzieje, że jak zaczne grac to gra zaskoczy mnie jakims miłym designem.
Cheat: Yoshi's color
When naming a game, use a color for your name and Yoshi will be that color.
Co do designu i klimatu. Dla mnie ( z tego co widziałem) najlepszy design miało Twilight town i miejscówka z 1 chapteru+zamek Hooktail. Reszta była juz taka sobie. Mam wiec nadzieje, że jak zaczne grac to gra zaskoczy mnie jakims miłym designem.
#126 Gość__* Napisany 17 stycznia 2005 - 20:41
A wiecie moze, gdzie się znajduje Darkly? Bo szukałem za budynkami i nie znalazłem
#127 Napisany 17 stycznia 2005 - 20:59
jest właśnie za budynkiem, w tej czesci miasta najbardziej na wschód(chyba), albo tej przedostatniej.
#128 Gość__* Napisany 17 stycznia 2005 - 22:40
Koło domu Profesora Frankly'ego (na lewo od niego) jest mur. Spróbuj w niego wejść - da się - ten "mur" to tylko trik optyczny. Tam siedzi sobie Darkly w zakamarku. Przyznam się, że też miałem z tym kłopot i na ten mur to trafiłem zupełnie przypadkiem. 8)
#129 Gość__* Napisany 21 stycznia 2005 - 19:35
Ok, moja kolej na wrażenia z gry. Bardzo czekałem na Papera i na szczęście, nie zawiódł moich oczekiwań. Po raz pierwszy mam do czynienia z rpg od N i jestem zachwycony systemem walki. Zawsze tak mialem, ze nie moglem długo grać w tytuły z systemem turowym, bo mały wkład w faktyczny wygląd walki mnie szybko nużył. Tutaj, dzięki paru przyciskom, problem zniknął.
Oprócz tego podoba mi sie grafika, wykręcone postacie i questy .
Oprócz tego podoba mi sie grafika, wykręcone postacie i questy .
#130 Gość__* Napisany 23 stycznia 2005 - 19:41
Mam problem w Chapterze 5. Zdobyłem już nową postać, Flavio jest ze mną, jego diament wsadziłem już w oko czaszki. Nie iwem co mam dalej zrobić. Próbowałem skakać po tym czerwonym głazie, próbowałem walić młotem w niebieski głaz i cały czas walczę z tymi śmiesznymi ognikami i powoli mam dosyć. Co mam zrobić?
#131 Gość__* Napisany 23 stycznia 2005 - 20:59
Też tam miałem problem... Przysłuchaj się jego piosence - co on tam może śpiewać... Powie ci, którego z brai uderzyć i ile razy oraz w jakij kolejności. Mniejszego uderzasz poprzez super skok, a tego drugiego, o ile pamiętam, wysadzasz Bobberym.
#132 Gość__* Napisany 24 stycznia 2005 - 19:53
Też tam miałem problem... Przysłuchaj się jego piosence - co on tam może śpiewać... Powie ci, którego z brai uderzyć i ile razy oraz w jakij kolejności. Mniejszego uderzasz poprzez super skok, a tego drugiego, o ile pamiętam, wysadzasz Bobberym.
Dobrze, że wcześniej sie skapnąłem, bo bym nadal tam siedział, bo źle powiedziałeś
#133 Gość__* Napisany 25 stycznia 2005 - 20:39
No cóż... Wszyscy popełniamy błędy. Ale słuchajcie tego...
PRZESZEDŁEM PIT OF 100 TRIALS (za drugim podejściem, ale przeszedłem)! Ależ to jest trudne! A jak się wkurzyłe, gdy za pierwszym razem przegrałem na 83 piętrze... Coś niesamowitego! Jestem z siebie bardziej dumny, niż ze przejścia jakiejkolwiek innej gry! A ten boss... Silniejszy od ostatniego! Gdyby nie moje dobre wyposażenie... Tak czy siak polecam przejść Pit of 100 Trials - z początku łatwe, a na końcowych piętrach - HARDCORE!
PRZESZEDŁEM PIT OF 100 TRIALS (za drugim podejściem, ale przeszedłem)! Ależ to jest trudne! A jak się wkurzyłe, gdy za pierwszym razem przegrałem na 83 piętrze... Coś niesamowitego! Jestem z siebie bardziej dumny, niż ze przejścia jakiejkolwiek innej gry! A ten boss... Silniejszy od ostatniego! Gdyby nie moje dobre wyposażenie... Tak czy siak polecam przejść Pit of 100 Trials - z początku łatwe, a na końcowych piętrach - HARDCORE!
#134 Napisany 25 stycznia 2005 - 20:52
a skąd wiesz czy silniejszy, czyżbyś juz pszeszedł całego mariana?
#135 Gość__* Napisany 25 stycznia 2005 - 22:34
Mam go już od ok. 3 tygodni - PM2 przeszedłem w 39 godzin, teraz mam ok. 55 bo zaliczam grę na 100%!
#136 Gość__* Napisany 27 stycznia 2005 - 19:10
A są jakieś nagrody za przejście Pit of 100 Trails? Ja na razie jestem pomiędzy Chapterem 5, a 6, szukam Wedding ring, nie mówcie, gdzie jest Później tylko pójdę zrobić mini-quest w Hooktail Castle i zaliczam Chapter 6.
#137 Gość__* Napisany 27 stycznia 2005 - 19:29
Jest nagroda - genialna odznaka, ale nawet nie myśl, żeby tam iść przed przejściem gry! 8) Jeszcze tylko zbiorę wszystkie przepisy i Star Piece'y to zaliczę Papera na 100%! A wiecie co zrobię później? Przejdę go jeszcze raz, bo ta gra jest genialna! Już mam nabite 60 kilka godzin!
#138 Gość__* Napisany 28 stycznia 2005 - 14:40
Ja 22h
#139 Gość__* Napisany 28 stycznia 2005 - 22:44
Tylko 1qaz1q zatrzymał się na 20-kilku godzinach i rzucił grę na półkę... 8) No, ale cóż, trudno. Ja tam teraz zbieram wszystkie recepty - jeżeli znajdziecie jakiś rzadki przepis, napiszcie.
PS. Da się jakoś zmienić sondę w tym temacie?
PS. Da się jakoś zmienić sondę w tym temacie?
#140 Napisany 28 stycznia 2005 - 23:53
wiesz, jesli mnie by gra znudziła po kilku godzinach, to bym jej nie męczył - i tak nieźle, że 1qaz1q (faaaaaaak jak to sie czyta?) sie zmuszał przez 20 godzin
#141 Napisany 29 stycznia 2005 - 00:00
też jestem pod wrażeniem 8) co wiecej, mam zamiar skonczyć to "dzieło". Tylko, ze jeszcze nie teraz. Jak znudza mi się cięższe klimaty, to odpale Papera i spróbuje skończyć te słodkie coś
#142 Gość__* Napisany 29 stycznia 2005 - 13:40
1qaz1q, mogłeś od razu pisać że gra nie jest w twoich klimatach i tyle. Tylko nie rozumiem dlaczego ją kupiłeś, skoro to nie twoje klimaty? Sądzę, że 95% osób, które nabyły grę dobrze wiedziały co to jest i nie narzekają na nią.
Dlaczego jesz kremówkę, skoro nie lubisz bitej śmietany? 8)
Dlaczego jesz kremówkę, skoro nie lubisz bitej śmietany? 8)
#143 Napisany 29 stycznia 2005 - 14:56
kupiłem ja bo jest w moim klimacie. A to, ze jest nudnawa to zupełnie inna sprawa. napisałem juz, lubie niektóre gry z Marianem, dałem szanse paperowi, ale poprostu jest za liniowa, za łatwa, i nie przemawia do mnie.
pierwsze 8 h było dla mnie świetne, ale od chapteru drugiegoi zrobiło sie nudno. Chapter 3 bezsensowny- na siłe przedłuzony walkami- 20 razy walczysz, czekasz w pokoiku, czytasz te same dialogi i znowu na ring i w kółko to samo. Potem był fajny chapter 4- świetny klimat, design, ale to wszytsko jest łatwe i płytkie. Ciagle wiesz, że masz iśc przed siebie, zero myślenia. Chapter 5 jest nawet nawet, ale i tak przez 20 parę godzin gra mnie nie porwała, dlatego lezy i czeka. Nie mówię, że jest zła- ma swoje dobre strony- swietne dialogi, humor, momentami design, ale mimo wszystko cos w niej mi nie pasuje., A co to już pisałem.
pierwsze 8 h było dla mnie świetne, ale od chapteru drugiegoi zrobiło sie nudno. Chapter 3 bezsensowny- na siłe przedłuzony walkami- 20 razy walczysz, czekasz w pokoiku, czytasz te same dialogi i znowu na ring i w kółko to samo. Potem był fajny chapter 4- świetny klimat, design, ale to wszytsko jest łatwe i płytkie. Ciagle wiesz, że masz iśc przed siebie, zero myślenia. Chapter 5 jest nawet nawet, ale i tak przez 20 parę godzin gra mnie nie porwała, dlatego lezy i czeka. Nie mówię, że jest zła- ma swoje dobre strony- swietne dialogi, humor, momentami design, ale mimo wszystko cos w niej mi nie pasuje., A co to już pisałem.
#144 Gość__* Napisany 29 stycznia 2005 - 19:24
Jestem na początku Chapteru 7, w X-Naut Fortress i nie mam pojęcia, jak przejść tą dziwną ścieżkę w trzecim, bodajże czwartym pokoju. Chodzi o tą ścieżkę, gdzie, gdy wejdziesz na zły kwadracik, to wyrzuca Cię na początek dróżki. Ogólnie gra jest bardzo fajna, chociaż rzeczywiście liniowa, ale nudna to bym nie powiedział. No i backtracking mnie denerwuje. Design jest bardzo fajny, ale zauważyłem przełamania w teksturach. No i wogóle co to za głupie demony w czarnych skrzyniach, które zamiast nam przeszkadzać, to pomagają? Na razie "mocna" ósemka.
#145 Gość__* Napisany 29 stycznia 2005 - 23:27
Kevciu, ja już wywnioskowałem czym są te skrzynie. Słyszałeś o legendzie, że 1000 lat temu 4 bohaterów pokonalo demona który rozwalil miasto? Później zostali zamknięci w skrzyniach i o to chodzi. 8)
#146 Gość__* Napisany 30 stycznia 2005 - 09:31
Kevciu, ja już wywnioskowałem czym są te skrzynie. Słyszałeś o legendzie, że 1000 lat temu 4 bohaterów pokonalo demona który rozwalil miasto? Później zostali zamknięci w skrzyniach i o to chodzi. 8)
Ty mi tu lepiej pomóż, a nie pieprz o jakiejś legendzie
EDIT
Już nie musicie pomagać, sa msobie poradziłem Aktualnie jestem w Palace of Shadow, w Chapterze 8.
#147 Gość__* Napisany 30 stycznia 2005 - 20:12
Brawo, wiedziałem że sobie poradzisz! Apropos tych skrzyń i inncyh legend - wszystko opowiada taki dziwny koleś na dachach domów we wschodniej części Rougeport.
#148 Napisany 31 stycznia 2005 - 23:28
Cube, geniuszu 8) Mam pytanie, wiec ładnie odpowiedz mi na nie W Rougeport dałem takiej przerosnietej myszy ok 200 monet i wyparowała. Nie wiem czy się opłacało, wiec moze ty mi powiesz 8) Bo dzisiaj wznowiłem grę w Papera Jakoś wytrzymam te 10 godzin
#149 Gość__* Napisany 02 lutego 2005 - 00:11
Dzięki 1qaz1q, jesteś mistrzem! Ja tej myszy nie dawałem kasy, ale bym dał, gdybym wtedy miał... Ale wiem, że później przypłynie i będzie sporo wspominała o swoim sukcesie i o postaciach z pierwszego PM.
#150 Gość__* Napisany 02 lutego 2005 - 10:54
O mały włos a już bym sprzedał GC ale po waszych opiniach o Paper Mario zdecydowałem się GC zostawić (tyle jeszcze wypasionych gier jest). Pytanie do osób które już PM skończyli, macie ochote zagrać jeszcze raz, czy jest to "gra na raz" .
PS. W jakim języku jest gra, mająca pudełko i instrukcje francuską (granie w francuza mija się dla mnie z celem)
PS. W jakim języku jest gra, mająca pudełko i instrukcje francuską (granie w francuza mija się dla mnie z celem)
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|