Skocz do zawartości

Zdjęcie

GEIST!


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
126 odpowiedzi na ten temat

#1 gruby Napisany 15 listopada 2004 - 11:08

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
jak zapatrujecie się na tą grę? Chociaż developer Kate&Ashley nie brzmi dumnie, to cały czas mam wrażenie, że geist może się okazać bardzo, ale to bardzo dobrą grą. Ja jestem mega pozytywnie nastawiony i mam nadzieję, na dużo przygodowych elementów. Pachnie mi tutaj rewolucyjnymi rozwiązaniami. Chociaż podobne patenty były już w Messiah, to pomysł opanowywania ciał i przedmiotów nadal jest świeżutki.
  • 0

#2 Gość__* Napisany 15 listopada 2004 - 14:28

Gość__*
  • Goście
Według mnie pomysł jest fajny ale już teraz wykonanie wydaje mi się nieco kiepskie, archaiczne. Poza tym podobnie jak w MP będzie pewnie dużo zagadek (jak się dostać tam i tam) a ja chciałbym jakąś ostrą wyżynkę z Barem w roli głównej :D . A propo twóców grał ktoś w ogóle w Kate&Ashley? Może to jakiś zapomniany killer ? ( 8) )
  • 0

#3 Gość__* Napisany 15 listopada 2004 - 15:58

Gość__*
  • Goście

Według mnie pomysł jest fajny ale już teraz wykonanie wydaje mi się nieco kiepskie, archaiczne. Poza tym podobnie jak w MP będzie pewnie dużo zagadek (jak się dostać tam i tam) a ja chciałbym jakąś ostrą wyżynkę z Barem w roli głównej :D . A propo twóców grał ktoś w ogóle w Kate&Ashley? Może to jakiś zapomniany killer ? ( 8) )


Jak potrzebujesz czegoś z Barem to polecam MOH: Frontline ;D. Wyżyjesz się :lol: .
Geist jest reklamowany jako gra od Nintendo, więc ono na pewno nad tym czuwa i kieruje ludzikami od MaryKate itd :D.
M także pomysł wydaje się świezy i odpowiednio wykorzystany i dopracowany przez podciągniecie grafiki i wprowadzenie ostrego klimatu może okazać się naprawdę sporym hitem.
  • 0

#4 Gość__* Napisany 15 listopada 2004 - 16:22

Gość__*
  • Goście
Na filimiku, któy widziałem wnętrza prezentowały się ciekawie, tylko dwie rzeczy nie przypadły mi do gustu.

- strażnik poruszał się jakby był częściowo sparaliżowany. Kok po kroczku, nigdzie się nie śpiesząc...
- czymkolwiek się kierowało, to nie było się chyba przez nikogo widzianym. Być może takie są założenia, ale jak tu się ekscytować grą jak wystarczy opuścić ciało, zeby byc nietykalnym?

Geist jest reklamowany jako gra od Nintendo, więc ono na pewno nad tym czuwa i kieruje ludzikami od MaryKate itd Very Happy.


Oby nie okazało, się fabuła gry obraca się wokół korpolacji Cony pragnącej wypuścić nowy model urządzenia przenośnego, na któym dotyczas panowała niepodzielnie firma Win - tendo. Z którą związany jest główny bohater, a w któej zaczynał jako hydraulik :twisted: .

Po prostu nie mogłem się powstrzymać :twisted:
  • 0

#5 gruby Napisany 15 listopada 2004 - 16:47

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:
Z tego co wiem, to gdy jesteś poza ciałem, nie jesteś nietykalny. Poza tym, nie możesz być poza ciałem długo. Potrzebujesz pozywki :D Ja uważam, że przełożenie premiery tej gry na 2005 to doskonały pomysł. I rok 2005 w ogóle będzie pokazem innowacji od Tendo: GEIST, ODAMA, JUNGLE BEAT, NDS, ReVolUTION. To wszystko produkty w jakiś tam sposób nowatorskie. Jeżeli GEIST będzie miał oprawę na poziomie (na wybitnym poziomie), to będzie hit. IMO ofkoz. :D I nie wiem czemu, ale klimatem jakos mi Riddicka przypomina. Chopciaż nie sądzę, żeby Geist był w stanie tak jak Riddick wyglądać...
  • 0

#6 BeSOS Napisany 15 listopada 2004 - 16:52

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
od samego poczatku, kiedy tylko N zapowiedziało Geista byłem ta gra niezwykle zaciekawiony. Obawy ciagle mam- ze względu na developera :lol: , ale zobaczymy, nie ma sie co stresowac za wczasu.

Gra jest juz bardzo długo w produkcji, data wydania była juz przekładana kilka razy, więc nie wiem co to znaczy. Mam 2 opcje:

a)ra po takim długim czasie developingu może okazać się dopieszczona pod każdym względem

b)gra okaże się niewypałem- tonący brzytwy się chwyta, stąd te ciągłe opóźnienia, które w rezultacie nic nie dadzą. Kilka gier juz tak skończyło( Galleon)

Czekamy, zobaczymy 8)
  • 0

#7 ACZ Napisany 15 listopada 2004 - 19:48

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
.
  • 0

#8 Eldarion Napisany 15 listopada 2004 - 20:21

Eldarion

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 113 Postów:
a czemu nie to jedna z oryginalniejszych gierek fps :D
  • 0

#9 Gość__* Napisany 15 listopada 2004 - 21:56

Gość__*
  • Goście

Geist i innowacja? :lol: :lol: :lol:


Wybacz ale wskażesz mi choć jedną osobą w tym topicu który nazywa tę grę innowacją ? Czychu, mówimy tylko że Geist ma kilka świeżych pomysłów i może okazać się naprawde dobrą grą :)
  • 0

#10 Kaxi Napisany 15 listopada 2004 - 22:10

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Jakoś tak się już na naszym rynku konsolowym porobiło, że FPS to wizytówka konsoli i jej popis technologiczny: Killzone, Halo, Metroid Prime (poprzednia generacja miała platformówki: Sonic, Crash, Mario).

Wracając do Geista to dawno nie było z niego żadnej filmiku w przyzwoitej rozdzielczości. Dlatego ciężko stwierdzić, jak się prezentuje. Mimo wszystko graficznie zapowiada się naprawdę dobrze, ale nic poza tym. Bedzie mu bliżej stylem do Timesplittersów niż do fotorealistycznych Riddicka czy Killzone (nie ukrywam - chodzi mi o twarze).
  • 0

#11 ACZ Napisany 16 listopada 2004 - 00:48

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
.
  • 0

#12 Ney Napisany 16 listopada 2004 - 10:24

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Geist moze innowacyjny nie bedzie bo to za duze slowo ale oryginalny na pewno.Bo w jakim innym FPP mozna jako duch "wejsc" w psa i tak ominac po cichu patrol?Gdzie mozna (tez jako tytulowy duch) dostac sie do komputera i popsuc w nim co sie da?Kilka z tych rozwiazan bylo juz co prawda w (moim zdaniem) nieudanym Messiahu oraz w m.in Second sight (udanym) ale mimo wszystko zastosowane w grze FPP wydaja mi sie oryginalne.Ja licze na cichy hit.
No i mam jeszcze pytanie - co to jest to Odama???????????????????????
  • 0

#13 Gość__* Napisany 16 listopada 2004 - 11:11

Gość__*
  • Goście
nie zapatruje się na Geista bardzo optymistycznie, a to właśnie z powodu developera... no nie wiem, jakoś nie mogę. drugi PD albo chociażby Turok to na pewno nie będzie... ale jeśli uszczęśliwy Gejmkjubowców, to fajnie :wink:

jak dla mnie to taka gra na 6+, ale to się jeszcze zobaczy.
  • 0

#14 Gość__* Napisany 16 listopada 2004 - 13:53

Gość__*
  • Goście
Czychu ale tam jest napisane "od Tendo" :wink:
Ney Odama to taki Pinball jak dla mnie taka zapchajdziura zobacz tutaj
  • 0

#15 Kaxi Napisany 16 listopada 2004 - 19:32

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Czytałem ostatnio o Geiscie na imprezie Nintendo w Japonii oraz troche starszych newsów. W sumie może być nieźle, gra na półrocznych screenach wygląda przynajmniej dobrze, a według najnowszych informacj n-Space wyrzucił oczojebne ikonki z ekranu. Nie wiadomo tylko czy poprawiono sterowanie względem tego z E3 - narzekano na nie mocno.
Podsumuwując przydałby się jakiś nowy i dobrej jakości filmik lub ew. duże screeny by stwierdzić jak idą prace.

Poza tym na http://www.n-space.com w dziale in production oprócz Geista znajduje się jeszcze Hope. Nie ma o nim żadnego infa, ale kiedyś czytałem w wywiadzie ze to również exclusive na GaCka (czyli można spokojnie założyć że N macza w nim palce). Ja patrząc na logo pzewiduję albo przygodówkę TPP w takich śródziemnomorskich lub tropikalnych tematach albo jakąś zręcznościowo-logiczną popierdółkę dla dzieci (ble)
  • 0

#16 gruby Napisany 16 listopada 2004 - 19:57

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 260 Postów:

Czytałem ostatnio o Geiscie na imprezie Nintendo w Japonii oraz troche starszych newsów. W sumie może być nieźle, gra na półrocznych screenach wygląda przynajmniej dobrze, a według najnowszych informacj n-Space wyrzucił oczojebne ikonki z ekranu. Nie wiadomo tylko czy poprawiono sterowanie względem tego z E3 - narzekano na nie mocno.
Podsumuwując przydałby się jakiś nowy i dobrej jakości filmik lub ew. duże screeny by stwierdzić jak idą prace.

Poza tym na http://www.n-space.com w dziale in production oprócz Geista znajduje się jeszcze Hope. Nie ma o nim żadnego infa, ale kiedyś czytałem w wywiadzie ze to również exclusive na GaCka (czyli można spokojnie założyć że N macza w nim palce). Ja patrząc na logo pzewiduję albo przygodówkę TPP w takich śródziemnomorskich lub tropikalnych tematach albo jakąś zręcznościowo-logiczną popierdółkę dla dzieci (ble)

Po pierwsze, ja nie osądzałbym GEISTA od razu przez pryzmat developera. Siliconi na poczatku robili badziewne turówki na Pieca, a dopiero duzo później wyszedł im LoK:BO... Nic się nie bierze znikąd, a Nintendo raczej nie szarga swojego imienia współtworząc jakieś kaszany.
Co do Hope- to pamiętam ten tytułowy screen i był fatalny. Zgadzam się z Kaxim- przygodówka dla najmłodszych jak nic (obowiązkowo super-deformed) :D Ale chyba exclusive.
  • 0

#17 zdemen Napisany 16 listopada 2004 - 20:31

zdemen

    Link

  • Forumowicze
  • 353 Postów:
no właśnie pamiętajcie że ci goście zrobili też duka na psx
  • 0

#18 BeSOS Napisany 16 listopada 2004 - 21:48

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
he hem ciekawa ta stronka n-space. Poprostu moja wiara w Geista wróciła kiedy popatrzyłem na inne dzieło N-space: "Danger Girl" -it looks hot :lol: :lol: :lol:
Babka rozwala kolesi pejczykiem, no nie moge poprostu. chociaż może nie powinienem się śmiać- być może wtedy gra była niezła 8)

Natomiast nie jest tak źle. N space stworzyli Duke Nukem: Time to kill i gra nie była taka zła- zwłaszcza z expansion pakiem na N64.

Teraz to już jest wyzwanie życiowe dla N-space. Powodzenia chłopaki! 8)
  • 0

#19 Gość__* Napisany 16 listopada 2004 - 23:09

Gość__*
  • Goście
Wydaje mi się, że Geist jest jakby testem, czy zadaniem wpisowym na wejście do obozu Nintendo dla N space. I jeśli im się uda, zostaną 2nd party developerem. Niech im się powiedzie :D.
  • 0

#20 Blizzard Beast Napisany 17 listopada 2004 - 13:57

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Hm, prosze sie nie czepiac n-Space za Danger Girl i jego konwencje. To gra na podstawie komiksu, wiec wiele inwencji nie dalo sie do niej wsadzic - musi trzymac sie konwencji oryginalu.
  • 0

#21 zdemen Napisany 19 listopada 2004 - 22:25

zdemen

    Link

  • Forumowicze
  • 353 Postów:
już bardziej się boje o advence wars na gc developerem jest kuju który niczym szczególnym się nie popisał do tej pory
  • 0

#22 Kaxi Napisany 19 listopada 2004 - 22:54

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
O ile dobrze pamiętam, to Kuju słynie ze strategii na PC. Stworzyli chyba jakiegoś Warhammera lub Warcrafta (nie siedzę w grach na PC, nie bijcie za pomyłki).
  • 0

#23 Pawlik Napisany 19 listopada 2004 - 23:17

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Sprostowanie: Warcrafta stworzył Blizzard. Takie rzeczy trzeba wiedziec 8) :wink:
  • 0

#24 ACZ Napisany 20 listopada 2004 - 00:52

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
.
  • 0

#25 BeSOS Napisany 20 listopada 2004 - 10:49

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
wiadomo, że Nintendo też popełnia błędy i nie każda ich gra jest tak świetna jak byśmy sobie tego życzyli. Dla mnie Super mario Sunshine był np. takim wypadkiem przy pracy. W Kirby cośtam nie grałem i od początku wiedziałem, że to bedzie jakiś kwas dla Japończyków albo 5-latków( nie żebym miał coś do Japonczyków 8) ).

Z Geistem powinno byc trochę inaczej, bo jest to gra, na której N chyba zależy,więc skoro już zdobyli się na taki pomysł to powinny go zrealizowac jak najlepiej potrafią.

mała analiza:

Dodany obrazek

beznadziejny projekt tego całego niebieskiego okienka"security sentry system". Kompletny brak spójności- różowy znak Z, zielone odblaskowe wskaźniki, zółte napisy. Nie wiem kto miał taką wizję.

Natomiast widze pewien potencjał w teksturach-wydają się w miarę ostre, ale to tylko słabe zdjęcie.

Dodany obrazek

projekt "głównego bohatera"( o ile on nim bedzie), też jest dla mnie nieco festyniarski. Było by spoko gdyby nie latały wogół niego te kolorowe światełka- kompletnie mi nie pasują.

Dodany obrazek

to zdjęcie to już kompletna porazka. jak dla mnie wyglada jak jakaś słaba gra z N64.No i te piękne ikonki :twisted:

Dodany obrazek

a to fotka z przed 2 lat czyli teoretycznie powinno być słabiej a IMO wygląda to znacznie lepiej- jest bardziej klimatycznie i nie ma ikonek 8)

Co sadzicie???
  • 0

#26 zdemen Napisany 20 listopada 2004 - 10:58

zdemen

    Link

  • Forumowicze
  • 353 Postów:
no no mamy na forum kolesia który przepowiada przyszłość czychu powiedz jak ty to robisz? :lol:
  • 0

#27 Kaxi Napisany 20 listopada 2004 - 11:20

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 144 Postów:
Na całe szczęście gdzieś czytałem że w wersji pokazywanej na Nintendo World w Japonii, te oczojebne ikonki wyleciały. Ten niebieski security system jest dlatego, że geist wcielił się w wieżyczkę strzelniczą czy jak to nazwać.

Co do Warcrafta - wiedziałem, że coś się będzie nie zgadzać.
  • 0

#28 ACZ Napisany 20 listopada 2004 - 11:28

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 070 Postów:
.
  • 0

#29 zdemen Napisany 20 listopada 2004 - 15:17

zdemen

    Link

  • Forumowicze
  • 353 Postów:
WOW czychu3 jest dla mnie półbogiem może redakcja zatrudni ciebie, aby twoje zdolności były wykorzystane w celu dominacji neo na rynku gazet komputerowych
  • 0

#30 BeSOS Napisany 04 marca 2005 - 10:28

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Gesit w bliżej nieokreslonej formie zostanie pokazany podczas Game Developer's Conference , która to bedzie miała miejsce w przyszłym tygodniu. Liczę na conajmniej jeden grywalny level, zważywszy, że za niecałe 3 miechy premiera w USA. No idużo screen'ów 8)
  • 0