GEIST!
#1 Napisany 15 listopada 2004 - 11:08
#2 Gość__* Napisany 15 listopada 2004 - 14:28
#3 Gość__* Napisany 15 listopada 2004 - 15:58
Według mnie pomysł jest fajny ale już teraz wykonanie wydaje mi się nieco kiepskie, archaiczne. Poza tym podobnie jak w MP będzie pewnie dużo zagadek (jak się dostać tam i tam) a ja chciałbym jakąś ostrą wyżynkę z Barem w roli głównej . A propo twóców grał ktoś w ogóle w Kate&Ashley? Może to jakiś zapomniany killer ? ( 8) )
Jak potrzebujesz czegoś z Barem to polecam MOH: Frontline . Wyżyjesz się .
Geist jest reklamowany jako gra od Nintendo, więc ono na pewno nad tym czuwa i kieruje ludzikami od MaryKate itd .
M także pomysł wydaje się świezy i odpowiednio wykorzystany i dopracowany przez podciągniecie grafiki i wprowadzenie ostrego klimatu może okazać się naprawdę sporym hitem.
#4 Gość__* Napisany 15 listopada 2004 - 16:22
- strażnik poruszał się jakby był częściowo sparaliżowany. Kok po kroczku, nigdzie się nie śpiesząc...
- czymkolwiek się kierowało, to nie było się chyba przez nikogo widzianym. Być może takie są założenia, ale jak tu się ekscytować grą jak wystarczy opuścić ciało, zeby byc nietykalnym?
Geist jest reklamowany jako gra od Nintendo, więc ono na pewno nad tym czuwa i kieruje ludzikami od MaryKate itd Very Happy.
Oby nie okazało, się fabuła gry obraca się wokół korpolacji Cony pragnącej wypuścić nowy model urządzenia przenośnego, na któym dotyczas panowała niepodzielnie firma Win - tendo. Z którą związany jest główny bohater, a w któej zaczynał jako hydraulik .
Po prostu nie mogłem się powstrzymać
#5 Napisany 15 listopada 2004 - 16:47
#6 Napisany 15 listopada 2004 - 16:52
Gra jest juz bardzo długo w produkcji, data wydania była juz przekładana kilka razy, więc nie wiem co to znaczy. Mam 2 opcje:
a)ra po takim długim czasie developingu może okazać się dopieszczona pod każdym względem
b)gra okaże się niewypałem- tonący brzytwy się chwyta, stąd te ciągłe opóźnienia, które w rezultacie nic nie dadzą. Kilka gier juz tak skończyło( Galleon)
Czekamy, zobaczymy 8)
#7 Napisany 15 listopada 2004 - 19:48
#8 Napisany 15 listopada 2004 - 20:21
#9 Gość__* Napisany 15 listopada 2004 - 21:56
Geist i innowacja?
Wybacz ale wskażesz mi choć jedną osobą w tym topicu który nazywa tę grę innowacją ? Czychu, mówimy tylko że Geist ma kilka świeżych pomysłów i może okazać się naprawde dobrą grą
#10 Napisany 15 listopada 2004 - 22:10
Wracając do Geista to dawno nie było z niego żadnej filmiku w przyzwoitej rozdzielczości. Dlatego ciężko stwierdzić, jak się prezentuje. Mimo wszystko graficznie zapowiada się naprawdę dobrze, ale nic poza tym. Bedzie mu bliżej stylem do Timesplittersów niż do fotorealistycznych Riddicka czy Killzone (nie ukrywam - chodzi mi o twarze).
#11 Napisany 16 listopada 2004 - 00:48
#12 Napisany 16 listopada 2004 - 10:24
No i mam jeszcze pytanie - co to jest to Odama???????????????????????
#13 Gość__* Napisany 16 listopada 2004 - 11:11
jak dla mnie to taka gra na 6+, ale to się jeszcze zobaczy.
#15 Napisany 16 listopada 2004 - 19:32
Podsumuwując przydałby się jakiś nowy i dobrej jakości filmik lub ew. duże screeny by stwierdzić jak idą prace.
Poza tym na http://www.n-space.com w dziale in production oprócz Geista znajduje się jeszcze Hope. Nie ma o nim żadnego infa, ale kiedyś czytałem w wywiadzie ze to również exclusive na GaCka (czyli można spokojnie założyć że N macza w nim palce). Ja patrząc na logo pzewiduję albo przygodówkę TPP w takich śródziemnomorskich lub tropikalnych tematach albo jakąś zręcznościowo-logiczną popierdółkę dla dzieci (ble)
#16 Napisany 16 listopada 2004 - 19:57
Po pierwsze, ja nie osądzałbym GEISTA od razu przez pryzmat developera. Siliconi na poczatku robili badziewne turówki na Pieca, a dopiero duzo później wyszedł im LoK:BO... Nic się nie bierze znikąd, a Nintendo raczej nie szarga swojego imienia współtworząc jakieś kaszany.Czytałem ostatnio o Geiscie na imprezie Nintendo w Japonii oraz troche starszych newsów. W sumie może być nieźle, gra na półrocznych screenach wygląda przynajmniej dobrze, a według najnowszych informacj n-Space wyrzucił oczojebne ikonki z ekranu. Nie wiadomo tylko czy poprawiono sterowanie względem tego z E3 - narzekano na nie mocno.
Podsumuwując przydałby się jakiś nowy i dobrej jakości filmik lub ew. duże screeny by stwierdzić jak idą prace.
Poza tym na http://www.n-space.com w dziale in production oprócz Geista znajduje się jeszcze Hope. Nie ma o nim żadnego infa, ale kiedyś czytałem w wywiadzie ze to również exclusive na GaCka (czyli można spokojnie założyć że N macza w nim palce). Ja patrząc na logo pzewiduję albo przygodówkę TPP w takich śródziemnomorskich lub tropikalnych tematach albo jakąś zręcznościowo-logiczną popierdółkę dla dzieci (ble)
Co do Hope- to pamiętam ten tytułowy screen i był fatalny. Zgadzam się z Kaxim- przygodówka dla najmłodszych jak nic (obowiązkowo super-deformed) Ale chyba exclusive.
#17 Napisany 16 listopada 2004 - 20:31
#18 Napisany 16 listopada 2004 - 21:48
Babka rozwala kolesi pejczykiem, no nie moge poprostu. chociaż może nie powinienem się śmiać- być może wtedy gra była niezła 8)
Natomiast nie jest tak źle. N space stworzyli Duke Nukem: Time to kill i gra nie była taka zła- zwłaszcza z expansion pakiem na N64.
Teraz to już jest wyzwanie życiowe dla N-space. Powodzenia chłopaki! 8)
#19 Gość__* Napisany 16 listopada 2004 - 23:09
#20 Napisany 17 listopada 2004 - 13:57
#21 Napisany 19 listopada 2004 - 22:25
#22 Napisany 19 listopada 2004 - 22:54
#23 Napisany 19 listopada 2004 - 23:17
#24 Napisany 20 listopada 2004 - 00:52
#25 Napisany 20 listopada 2004 - 10:49
Z Geistem powinno byc trochę inaczej, bo jest to gra, na której N chyba zależy,więc skoro już zdobyli się na taki pomysł to powinny go zrealizowac jak najlepiej potrafią.
mała analiza:
beznadziejny projekt tego całego niebieskiego okienka"security sentry system". Kompletny brak spójności- różowy znak Z, zielone odblaskowe wskaźniki, zółte napisy. Nie wiem kto miał taką wizję.
Natomiast widze pewien potencjał w teksturach-wydają się w miarę ostre, ale to tylko słabe zdjęcie.
projekt "głównego bohatera"( o ile on nim bedzie), też jest dla mnie nieco festyniarski. Było by spoko gdyby nie latały wogół niego te kolorowe światełka- kompletnie mi nie pasują.
to zdjęcie to już kompletna porazka. jak dla mnie wyglada jak jakaś słaba gra z N64.No i te piękne ikonki
a to fotka z przed 2 lat czyli teoretycznie powinno być słabiej a IMO wygląda to znacznie lepiej- jest bardziej klimatycznie i nie ma ikonek 8)
Co sadzicie???
#26 Napisany 20 listopada 2004 - 10:58
#27 Napisany 20 listopada 2004 - 11:20
Co do Warcrafta - wiedziałem, że coś się będzie nie zgadzać.