GEIST!
#31 Napisany 04 marca 2005 - 14:38
#32 Napisany 04 marca 2005 - 16:47
#33 Napisany 07 marca 2005 - 13:49
#34 Gość__* Napisany 07 marca 2005 - 15:59
no co ty ?Moim zdaniem to jest wielka niewiadoma.
Ja tam mialem ochote na Geist poki mialem tylko GC, teraz specjalnie sie nie napalam na niego i watpie zebym go kupil.
#35 Napisany 07 marca 2005 - 16:06
#36 Napisany 07 marca 2005 - 18:16
#37 Napisany 07 marca 2005 - 22:33
#38 Gość__* Napisany 08 marca 2005 - 00:56
od tamtego czasu to oni się 2 razy mogli nauczyć programowaniaOni nie sa tacy słabi, przeciez zrobili duke nuka ma psx.
#39 Napisany 08 marca 2005 - 21:18
#40 Napisany 09 marca 2005 - 16:45
NOWE SCREENY Z GEISTA!!!!!!! Kurka no, wygląda to całkiem całkiem. Niezłe filtry, textury i architektura. Żaden cud świata, ale teraz to wygląda jak gra nowej generacji W multi widać słabszą grafę, ale chyba nie gorzej od TimeSPlittersów (patrzać po tych screenach kilku).
EDIT: na jednym ze screenów, widać, że gracz prowadzi psa na smyczy!!
#41 Napisany 09 marca 2005 - 16:50
#42 Napisany 09 marca 2005 - 19:05
#43 Napisany 09 marca 2005 - 19:23
#44 Napisany 09 marca 2005 - 19:26
#45 Napisany 09 marca 2005 - 19:29
#46 Napisany 09 marca 2005 - 19:30
Nie wiem jak dla was, ale dla mnie to wyglada jak screen z N64- szczególnie teksturki podłoża sa bardzo......blurry
#47 Napisany 09 marca 2005 - 19:44
nie mam zamiaru mówić, że to siódmy cud świata. Ale jest lepiej niż widziałem to oczyma wyobraźni. I zaczekam chwilę aż pokażą tę grę w ruchu. Kto wie, może jakieżś fachowe efekty tam będą, czy lśniące tekstury... Tak czy siak, jestem optymistą, bo z tego co widze źle nie jest.Gruby-tak, tylko, ze Timesplitters2 ma już 2 lata a wielkimi krokami nadchodzi Timesplitters3- które graficznie zjada Geista na śniadanie-oczywiście jeśli osądzać po screenach. A nie zapominaj Gruby, że Geist jest już ze 3(jeśli nie wiecej) lata w developingu i choćby z tego względu spodziewałem się czegoś wiecej. Wiadomo- GCN to nie X i a N-space to nie Retro Studios, wiec niczego na poziomie Halo/Riddick'a czy Metroida sie nie spodziewałem, ale jednak gdzieś tam miałem nadzieję, że będzie lepiej niż średnio.
EDIT: na Boga napisałem "siódmy" przez "u"!!!!!!!!!!!!!!! Aż mnie oczy zakłuły...
#48 Napisany 09 marca 2005 - 19:45
#49 Napisany 09 marca 2005 - 19:54
#50 Napisany 09 marca 2005 - 20:36
#51 Napisany 09 marca 2005 - 20:46
#52 Napisany 09 marca 2005 - 21:28
#53 Napisany 09 marca 2005 - 21:35
#55 Napisany 06 kwietnia 2005 - 17:12
#56 Napisany 04 maja 2005 - 18:22
#57 Napisany 04 maja 2005 - 18:26
#58 Napisany 14 maja 2005 - 12:45
As a ghostly Spectral Operative, players must search for their physical body, which is mysteriously being kept alive somewhere in the enormous complex. Players won't always be alone though--as they explore, they must collect the energies of indigenous spirits to help unravel a mystery and build their own power. Some will help ... but beware, for not all the spirits are friendly. Prepare for a first-person adventure with a spectral twist!
Features:
Explore the compound as a ghost, then possess more than a dozen unique character types using their weapons, equipment, skills, and even memories, to complete your goals.
Possessions range from soldiers with guns to dog- and mouse-like creatures that can perform specialized physical tasks. Choose different characters and see the world in different ways.
Travel through the human world virtually unseen, using your abilities to slip through cracks, interfere with electronics, move objects and more.
Face challenges from two unique angles--as a possessed human or a lurking spirit hunting its prey.
Prepare for death matches with the dead in all-new multiplayer modes that combine first-person combat with unique ghost and possession mechanics.
You are John Raimi, a disease-control agent with the federal government, on loan to an elite counterterrorism unit. Your team is sent to investigate the shadowy Volks Corporation. When the operation goes horribly wrong, you are captured and subjected to a ghastly experiment that rips your spirit from your physical body. You now roam the halls of the Volks Corporation compound as a spectral phantom, using your powers to scare and possess any human or animal that crosses your path. If you’re going to have any hope of finding your own body, you must employ your hair-raising power of possession to control humans, animals and objects, using the unique abilities of each to explore the compound, solve puzzles and strike at your enemies. Along the way, you must discover the secret of the Volks Corporation to unravel the mystery of your condition and find a way to recover your human form.
Check back for more information on this thriller from Nintendo!
#59 Napisany 14 maja 2005 - 13:02
#60 Napisany 17 maja 2005 - 20:28
PS. Przyjrzałem się im dokładniej i zmieniam zdanie: SĄ MOCARNE! Ładne efekty, dużo polygonów, ciekawe lokacji, BUMP-MAPPING! Być może nie docenialismy n-Space. Popatrzecie na dłonie kolesia na jednym ze screenów - pysznie chropowata powierzchnia. A pamiętajcie, że wedle Nintendo będzie można się wcielić w niemal każdego. Gra u nas w sieprniu (Nintendo podrzuciło daty premier na Europę - Zelda jeszcze w tym roku, to samo Batalion Wars i Fire Emblem).