Skocz do zawartości

Zdjęcie

GEIST!


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
126 odpowiedzi na ten temat

#31 mleko2099 Napisany 04 marca 2005 - 14:38

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1 354 Postów:
Sam już nie wiem co o tym szpilu myśleć jakiś czas temu prasa rozpisywała sie że jest nowatorski ze świetną grafiką, a potem wszystko ucichło. Zastanawiam sie co z tego powstanie - crap czy świetna gra.....optuje za pomysłem nr 2.
  • 0

#32 Ganon Napisany 04 marca 2005 - 16:47

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 362 Postów:
Moim zdaniem to jest wielka niewiadoma. Ale patronat nad tym ma Nintendo, więc, crap z tego nie będzie. Ale czekajmy do Electronic Entertainment Expo. Ale żem zaszpanował 8)
  • 0

#33 Ney Napisany 07 marca 2005 - 13:49

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Dobrych gier FPP nigdy za dużo, a tym bardziej z tak fajnie zapowiadającymi się oryginalnymi patentami...Naprawde chciałbym żeby coś z tego wyszło.
  • 0

#34 Gość__* Napisany 07 marca 2005 - 15:59

Gość__*
  • Goście

Moim zdaniem to jest wielka niewiadoma.

no co ty ? :P
Ja tam mialem ochote na Geist poki mialem tylko GC, teraz specjalnie sie nie napalam na niego i watpie zebym go kupil.
  • 0

#35 BeSOS Napisany 07 marca 2005 - 16:06

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Mnie gra interesuje bardzo z jednego powodu- to bedzie FPS, a ja te gry uwielbiam. I dlatego mocno trzymam kciuki, aby jednak gra sie udała. Gdyby N miało nieco rozumu to zaangażowałoby do tego projektu Retro,a nie takich słabeuszy jak N-space. Chociaż może pod okiem N wyjda na ludzi i zaczną nam sypac hitami jak z rękawa :lol: 8)
  • 0

#36 zdemen Napisany 07 marca 2005 - 18:16

zdemen

    Link

  • Forumowicze
  • 353 Postów:
Oni nie sa tacy słabi, przeciez zrobili duke nuka ma psx.
  • 0

#37 fingus Napisany 07 marca 2005 - 22:33

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
Gra zapowiada się bardzo sympatycznie, mam nadzięję, że nie zmarnują dobrego pomysłu. I że będzie tam więcej skradania się, kombinowania, etc niż czystej akcji.
  • 0

#38 Gość__* Napisany 08 marca 2005 - 00:56

Gość__*
  • Goście

Oni nie sa tacy słabi, przeciez zrobili duke nuka ma psx.

od tamtego czasu to oni się 2 razy mogli nauczyć programowania :P
  • 0

#39 Kaxi Napisany 08 marca 2005 - 21:18

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
IGN potwierdził za słowami Nintendo, że pdoczas GDC zostanie przedstawiony Geist w GRYWALNEj formie. Hohoho. Wypowiedż Iwaty nt netu, grywlany Geist i może nowy filmik z Zeldy :twisted: I can't wait :!: Skoro już teraz pokażą takie zdawałoby się topowe tytuły, to nasuwa się myśl, że na E3 szykują coś większego niż nowy Kirby.
  • 0

#40 Kaxi Napisany 09 marca 2005 - 16:45

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
http://www.g-freaks.... ... _news=4587

NOWE SCREENY Z GEISTA!!!!!!! Kurka no, wygląda to całkiem całkiem. Niezłe filtry, textury i architektura. Żaden cud świata, ale teraz to wygląda jak gra nowej generacji :!: W multi widać słabszą grafę, ale chyba nie gorzej od TimeSPlittersów (patrzać po tych screenach kilku).

EDIT: na jednym ze screenów, widać, że gracz prowadzi psa na smyczy!! :lol:
  • 0

#41 gruby Napisany 09 marca 2005 - 16:50

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
that's the way aha, aha i like it! Wygląda bardzo dobrze! A klimat screenowy mi tak jakoś Perfect Dark przypomina... Ogólnie jestem mile zaskoczony!
  • 0

#42 BeSOS Napisany 09 marca 2005 - 19:05

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
no wiecie co, ja nie podzielam waszego entuzjazmu. Mam nadzieję, że to screeny słabej jakości, bo wyglada do dla mnie bardzo średnio. Fakt, klimat jak w Perfect dark, ale miejscówki puste i kompletnie bez polotu zaprojektowane. No i jeszcze ten projekt broni- co ta ma być? Ja po roku spodziewałem się znacznie wiecej :? . No trudno, zobaczymy co jutro na ign napiszą...
  • 0

#43 gruby Napisany 09 marca 2005 - 19:23

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Miejscówki, może i są puste, ale na statycznych screenach często nie widać bogactwa. Na screenach z Halo2 też lokacje nie porażąły (przynajmniej mnie), a w grze okazały się spoko. Zresztą, po co szukać tak daleko. W takich timesplittersach 2 lokacje nie szokowały bogactwem detali, a jednak to nie wpływało na odbiór gry i grało się git.
  • 0

#44 Ganon Napisany 09 marca 2005 - 19:26

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 362 Postów:
Nawet niezle, ale te bronie takie beznadziejne. A klimat, jak to Greg ujal, "half-life'owaty".
  • 0

#45 Godot Napisany 09 marca 2005 - 19:29

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
rzecz wyglada fachowo, fajne kolory, ze screenow bije taki maly klimacik :twisted: oby okazalo sie dobra gra
  • 0

#46 BeSOS Napisany 09 marca 2005 - 19:30

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Gruby-tak, tylko, ze Timesplitters2 ma już 2 lata a wielkimi krokami nadchodzi Timesplitters3- które graficznie zjada Geista na śniadanie-oczywiście jeśli osądzać po screenach. A nie zapominaj Gruby, że Geist jest już ze 3(jeśli nie wiecej) lata w developingu i choćby z tego względu spodziewałem się czegoś wiecej. Wiadomo- GCN to nie X i a N-space to nie Retro Studios, wiec niczego na poziomie Halo/Riddick'a czy Metroida sie nie spodziewałem, ale jednak gdzieś tam miałem nadzieję, że będzie lepiej niż średnio.

Dodany obrazek

Nie wiem jak dla was, ale dla mnie to wyglada jak screen z N64- szczególnie teksturki podłoża sa bardzo......blurry :wink:
  • 0

#47 gruby Napisany 09 marca 2005 - 19:44

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:

Gruby-tak, tylko, ze Timesplitters2 ma już 2 lata a wielkimi krokami nadchodzi Timesplitters3- które graficznie zjada Geista na śniadanie-oczywiście jeśli osądzać po screenach. A nie zapominaj Gruby, że Geist jest już ze 3(jeśli nie wiecej) lata w developingu i choćby z tego względu spodziewałem się czegoś wiecej. Wiadomo- GCN to nie X i a N-space to nie Retro Studios, wiec niczego na poziomie Halo/Riddick'a czy Metroida sie nie spodziewałem, ale jednak gdzieś tam miałem nadzieję, że będzie lepiej niż średnio.

nie mam zamiaru mówić, że to siódmy cud świata. Ale jest lepiej niż widziałem to oczyma wyobraźni. I zaczekam chwilę aż pokażą tę grę w ruchu. Kto wie, może jakieżś fachowe efekty tam będą, czy lśniące tekstury... Tak czy siak, jestem optymistą, bo z tego co widze źle nie jest.
EDIT: na Boga napisałem "siódmy" przez "u"!!!!!!!!!!!!!!! Aż mnie oczy zakłuły...
  • 0

#48 Godot Napisany 09 marca 2005 - 19:45

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
dokladnie gruby, nie jest zle :) oby gra miala powazny, wojenny klimat a nie jak Project Snowblind :twisted:
  • 0

#49 BeSOS Napisany 09 marca 2005 - 19:54

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
jak ja wam zazdroszcze optymizmu 8) W sumie ważna grywalnośc, ale ja tak mam, że jak jest brzydko(to nie o Geiście), to radocha z gry jest mniejsza. Ale w tym wypadku grafika to pół biedy- lepiej módlmy sie, zeby wogóle gra była dobra, bo w końcu N-Space są odpowiedzialni za..... Danger-Girl 8) :lol:
  • 0

#50 mleko2099 Napisany 09 marca 2005 - 20:36

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1 354 Postów:
No niewiem.... po screenach raczej w kwesti graficznej nie był bym takim optymistą....mam nadzieje ze gra n- space nadrobi te zaległości dobrym dizajnem , klimatem , ciekawymi patentami oraz dobrze pomyślanymi misjami.Swietnie ze jest multi na splicie!. Projekt ten coraz bardziej mnie interesuje ,jestem strasznie ciekaw jak wypadnie w praniu. Licze że będzie przynajmniej B.dobry szpil.
  • 0

#51 Kaxi Napisany 09 marca 2005 - 20:46

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Nie przesadzaj 1qaz1q że to wygląda jak na n64. Wystarczy spojrzeć na screeny sprzed roku - postęp jest spory. No i wyleciały oczojebne ikonki. Co do efektów, na jendym ze screenów widać fajny blur, kiedy jest się myszą. Jak dla mnie te lepsze screeny wyglądają miej więcej na poziomie TS3. Zobaczymy jeszcze jak bedzie z fizyką oraz frameratem, ale szanse na hit sa o wiele wieksze niz powiedzmy ... wczoraj :D No i mają jeszcze 3 miechy do premiery.
  • 0

#52 gruby Napisany 09 marca 2005 - 21:28

gruby

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 261 Postów:
Popieram przedmówce w 110% procentach. Szczególnie z tą myszą :D
  • 0

#53 BeSOS Napisany 09 marca 2005 - 21:35

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
IMO do TS3 to bardzo daleko Geistowi. Nawet do TS2. Zresztą, to tylko screeny, wiec nie można tak dokońca stwierdzić jak to wyglada na żywo. Ale jak dla mnie design nadal taki sam- kompletnie bez polotu. I naprawdę- przez tyle czasu mogli bardziej sie postarać- nie będę pisał, że mi się podoba, bo tak nie jest. Ale może przez ten rok pracowali nad rozbudowaniem gry-może Geist okaże się gigantyczną, 30-godzinną strzelanką z elementami przygodowymi :wink: 8)
  • 0

#54 BeSOS Napisany 10 marca 2005 - 10:32

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
na Gamespocie są pierwsze wrażenia z gry w Geista. Grywalny był cały pierwszy level. Ogólnie jak to przeczytałem to wydało mi się to bardzo intrygujące, ale oczywiście nadal redaktorzy mają małe zastrzeżenia. Zreszta, przeczytajcie sami tutaj
  • 0

#55 Ganon Napisany 06 kwietnia 2005 - 17:12

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 362 Postów:
A wiec, nie bedzie kicha ^^ ;DDD
  • 0

#56 BeSOS Napisany 04 maja 2005 - 18:22

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
czyżby nikt sie nie ekscytował nowmi filmikami z ign-u :mrgreen: 8) ?How so? Dla mnie nieco to dziwne bo wyglądają strasznie staro- nie dośc że przedstawiają stare miejscówki z wersji E3 2004 bodajże, to jeszcze boskie ikonki zrobiły come back. To ma być jakiś spóźniony kawał na prima aprilis 8) :?:
  • 0

#57 Kaxi Napisany 04 maja 2005 - 18:26

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Bo to nie są nowe filmiki. Nie wiem co IGN wymyślił, ale ja te filmiki już kiedyś widziałem. Ofkoz też dostrzegłem kultowe ikonki, ale po prostu pamiętam, że je miałem na dysku miesiące temu. Dlatergo też się nimi nie skcytuję 8)
  • 0

#58 Kaxi Napisany 14 maja 2005 - 12:45

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Jeśli ktoś tu już to wklejał to sorx, ale wydaje mi się, że o tym nie mówiliśmy:

As a ghostly Spectral Operative, players must search for their physical body, which is mysteriously being kept alive somewhere in the enormous complex. Players won't always be alone though--as they explore, they must collect the energies of indigenous spirits to help unravel a mystery and build their own power. Some will help ... but beware, for not all the spirits are friendly. Prepare for a first-person adventure with a spectral twist!

Features:


Explore the compound as a ghost, then possess more than a dozen unique character types using their weapons, equipment, skills, and even memories, to complete your goals.
Possessions range from soldiers with guns to dog- and mouse-like creatures that can perform specialized physical tasks. Choose different characters and see the world in different ways.
Travel through the human world virtually unseen, using your abilities to slip through cracks, interfere with electronics, move objects and more.
Face challenges from two unique angles--as a possessed human or a lurking spirit hunting its prey.
Prepare for death matches with the dead in all-new multiplayer modes that combine first-person combat with unique ghost and possession mechanics.
You are John Raimi, a disease-control agent with the federal government, on loan to an elite counterterrorism unit. Your team is sent to investigate the shadowy Volks Corporation. When the operation goes horribly wrong, you are captured and subjected to a ghastly experiment that rips your spirit from your physical body. You now roam the halls of the Volks Corporation compound as a spectral phantom, using your powers to scare and possess any human or animal that crosses your path. If you’re going to have any hope of finding your own body, you must employ your hair-raising power of possession to control humans, animals and objects, using the unique abilities of each to explore the compound, solve puzzles and strike at your enemies. Along the way, you must discover the secret of the Volks Corporation to unravel the mystery of your condition and find a way to recover your human form.

Check back for more information on this thriller from Nintendo!


  • 0

#59 Ganon Napisany 14 maja 2005 - 13:02

Ganon

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 362 Postów:
Wszytko fajnie na papierze, ale zobaczymy jak bedzie w praniu, mam tu na mysli oprawe etc. I sterowanie, rzecz jasna. :roll:
  • 0

#60 Kaxi Napisany 17 maja 2005 - 20:28

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 161 Postów:
Geist jets dla mnie kolejną po Zeldzie rzeczą, która podczas konferencji wypadła dobrze. Dopchajcie się do 9 nowych screenów. Są dość mocne!

PS. Przyjrzałem się im dokładniej i zmieniam zdanie: SĄ MOCARNE! Ładne efekty, dużo polygonów, ciekawe lokacji, BUMP-MAPPING! Być może nie docenialismy n-Space. Popatrzecie na dłonie kolesia na jednym ze screenów - pysznie chropowata powierzchnia. A pamiętajcie, że wedle Nintendo będzie można się wcielić w niemal każdego. Gra u nas w sieprniu (Nintendo podrzuciło daty premier na Europę - Zelda jeszcze w tym roku, to samo Batalion Wars i Fire Emblem).
  • 0