

GEIST!
Rozpoczęte przez
gruby
, 15 11 2004 11:08
126 odpowiedzi na ten temat
#61
Napisany 18 maja 2005 - 15:12
Dokładnie. bardzo to fajine zaczyna wygladać. Ciekawe jak bedzie ze sterowaniem bo pamietam, ze było trochę narzekania we wczesnych hand-onach. Ogólnia klimat mi sie jakoś tak kojarzy z Metroidem... Nie pytajcie...
bardzo ciekawy tytuł.

#62
Napisany 18 maja 2005 - 15:43
Hmmm. Na pewno sa to najlepsze screeny z geista do tej pory, ale sama gra wtdaje mi się nadal wyprana z jakiegokolwiek stylu. Czekam na konkretne filmiki z leveli, bo nawet ten niby trailer z E3 jakis taki średni mi się wydał.
Może co mi sie nie podoba:
-design leveli na screenach- jak z jakiegoś Rogue Agen
-design broni jest nadal katastrofalny IMO
-geist jest za bardzo festyniarski- po kiego grzyba te światełka???
Natomiast to co jest fajne:
-faktycznie niektóre teksturki sa bardzo ostre. Już rok temu na filmikach z E3 to zauwazyłem, potem na GDC a teraz to moge potwierdzić. Co nie znaczy, że wszystko jest takie cacy, ale nie jest przynajmniej tak źle jak na screenach z GDC
ten screen jest niczego sobie
i ten- coś z Chozo ruins ma w sobie 8)
Może co mi sie nie podoba:
-design leveli na screenach- jak z jakiegoś Rogue Agen
-design broni jest nadal katastrofalny IMO
-geist jest za bardzo festyniarski- po kiego grzyba te światełka???
Natomiast to co jest fajne:
-faktycznie niektóre teksturki sa bardzo ostre. Już rok temu na filmikach z E3 to zauwazyłem, potem na GDC a teraz to moge potwierdzić. Co nie znaczy, że wszystko jest takie cacy, ale nie jest przynajmniej tak źle jak na screenach z GDC

ten screen jest niczego sobie

i ten- coś z Chozo ruins ma w sobie 8)
#63
Gość__*
Napisany 18 maja 2005 - 15:50
Mi się Bardzo podoba klimat Geist ,Graficzka Bardzo Ładna -widac ze wyciągają z Game Cube'a- CZEKAM NA TĄ GRE ! 
Niby pare osob od perfect darka czy time splitters przy tym robi
fajowo sie zapowiada




Niby pare osob od perfect darka czy time splitters przy tym robi



#64
Napisany 23 maja 2005 - 08:57
Przyznam, że po obejrzeniu filmików z E3 naprawde spodobała mi sie ta gra. W sumie nie wiem o co chodzi, ale na screenach wyglada to 3 razy słabiej. Fajnie to wszystko w ruchu wyglada, fajna muzyka, nawet filmiki są nawet nawet. Gra definitywnie ma coś w sobie. Nie wiem, może to dobrze, że znowu przesunęli premierę i jak w sierpniu gra sie ukaże to bedzie już w 100% dopracowana. Bardzo mnie ten tytuł pociaga i w tej chwili nawet gdyby wyszła z tego gra na 7 to i tak bym kupił

#65
Napisany 23 maja 2005 - 15:44
Wszystko jest fajne, ale jak powiedzial 1qaz1q, khsdfsyfs, jak zwal tak zwal, ta gra nie ma swojego stylu. Po prostu jest taka... bezplciowa, kolejna naparzanka w obcych i mutanty na konsole. Nic specjalnego. Bronie sa zrobione beznadziejnie... zero poweru w nich i pomyslu... zas sama grafika nie jest zla.
#66
Napisany 02 czerwca 2005 - 16:56
dla mnie ta gra ma swoj styl jest tylko klopot z wykorzystaniem jego potencjalu!
#67
Napisany 05 sierpnia 2005 - 10:29
50 nowych screenshotów na cube.ign.com .
Zdecydowanie warto obejrzeć wszystkie, bo zielona łączka z króliczkiem powala, a potem widok z oczu owego króliczka robi jeszcze wieksze wrazenie.
Special for 1qaz1q: ikonki teraz sa mocne, jesli jestes poza ciałem - jakies wijacew sie zyly!
Jesli te shoty nie sa retuszowane ani troche to Geist bedzie sliczny. Nie bez slabszych miejsc, ale jednak sliczny i nadspodziewanie ładny jak na n-Space. Oby jeszcze fabuła i gameplay były na wysokim poziom (boję się zwłaszcza o sterowanie).
Zdecydowanie warto obejrzeć wszystkie, bo zielona łączka z króliczkiem powala, a potem widok z oczu owego króliczka robi jeszcze wieksze wrazenie.
Special for 1qaz1q: ikonki teraz sa mocne, jesli jestes poza ciałem - jakies wijacew sie zyly!
Jesli te shoty nie sa retuszowane ani troche to Geist bedzie sliczny. Nie bez slabszych miejsc, ale jednak sliczny i nadspodziewanie ładny jak na n-Space. Oby jeszcze fabuła i gameplay były na wysokim poziom (boję się zwłaszcza o sterowanie).
#68
Gość__*
Napisany 05 sierpnia 2005 - 18:11
Mnie tam w Geiście jedynie motyw z wchodzeniem w ciała podoba. Reszta jest słaba. Grafika też mi się nie podoba. Nawet jeśliby gra dostała 10 i tak bym jej nie kupił.
#69
Napisany 05 sierpnia 2005 - 22:00
hmmm, trudno cos powiedzieć. Faktycznie niektóre screeny są ładne, ale imo to za sprawą filtrów- po ich wyłaczeniu mogły by wyjśc kfiatki i to całe polanki kfiatków :]. Nie wiem czemu, ale moge sie załozyć, że gra dostanie średnie noty...poprostu tak czuje i już. Ale niektóre teksturki fajne, design momentami spoko, ale ogólnie nie powala niczym. Bronie nadal te same a ikonki są nudne i bez polotu......bedzie gra na 7 
KAXI
coś mówiłes o ikonkach 8) ci ludzie nie maja gustu, niestety

EDIT
na ign sa filmiki i na filmikach wyglada to bardzo zachecajaco- ja bym w to z chęcia zagrał- a filmik z polanka ROX :] intro tez niczego sobie. Mam nadzieje, że sie myle i gra bedzie przynajmniej na 8

KAXI
coś mówiłes o ikonkach 8) ci ludzie nie maja gustu, niestety


EDIT
na ign sa filmiki i na filmikach wyglada to bardzo zachecajaco- ja bym w to z chęcia zagrał- a filmik z polanka ROX :] intro tez niczego sobie. Mam nadzieje, że sie myle i gra bedzie przynajmniej na 8

#70
Gość__*
Napisany 06 sierpnia 2005 - 11:16
bedzie gra na 7
Dokładnie to samo przeczuwam, tylko, że mi się wydaje, że Geist będzie max na 7

#71
Napisany 06 sierpnia 2005 - 12:44
Mi się wydaje, że to będzie mocna ósemka. Jak mocna zależy od tego, na ile udało się im poprawić sterowanie.
#72
Napisany 06 sierpnia 2005 - 12:50
ja powiem, że gra mnie naprawde bardzo intryguje. I chyba nawet jak wyjdzie z tego sredniak to i tak ja sprawdze, bo inaczej nie będe miał spokoju. Ta gra jest już tak długo w produkcji i tyle sie o niej mówiło, że poprostu musze sam ja wypróbować. Tak jak pisałem, filmiki z ign-u naprawde zachecajaco wyglądaja a sadze, że na zywo powinno być jeszcze lepiej. gra jest szalenie oryginalna, wiele ciekawych patentów w niej zawarto a to mnie własnie interesuje.I jest przy tym totalnie anty-nintendowa. No cóż, trzeba czekac na pierwsze recenzje :]
ps-na filmikach, ktokolwiek grał, nie bardzo mu to wychodziło
szczególnie strzelanie i chodzenie na boki i obracanie się.....mam nadzieje, że to tylko jakiś leszzcz grał :]
ps-na filmikach, ktokolwiek grał, nie bardzo mu to wychodziło

#73
Napisany 06 sierpnia 2005 - 15:41
Filmik na polanie jest konkretny. Fajne kolorki, niezłe rozmycie, czadowe drzewka i woda w fontannie.
Zwróćcie uwagę w innym filmiku, że gdy jest się w psie, to oddalone obiekty sa bardziej rozmyte niz ma to miejsace w przypadku człowieka. Po obejrzeniu kilku filmów stwierdzam, że na nich razi tylko miejscami sztuczność ruchów, ale to nie u wszystkich. Reszta wypada całkiem dobrze, zwłaszcza ze pomysly na straszenie są konkretne. NIgdy w mojej karierze gracza nie byłem jeszcze drabiną 8)
Zwróćcie uwagę w innym filmiku, że gdy jest się w psie, to oddalone obiekty sa bardziej rozmyte niz ma to miejsace w przypadku człowieka. Po obejrzeniu kilku filmów stwierdzam, że na nich razi tylko miejscami sztuczność ruchów, ale to nie u wszystkich. Reszta wypada całkiem dobrze, zwłaszcza ze pomysly na straszenie są konkretne. NIgdy w mojej karierze gracza nie byłem jeszcze drabiną 8)
#74
Gość__*
Napisany 08 sierpnia 2005 - 00:02
no i mamy pierwsza ocene, EGM wystawil 5.3, czyli jest slabiutko, ja jednak nie bardzo sie tym przejmuje, zwlaszczas, ze EGM czasto wystawia slabsze noty od wszystkich, chociaz nie mowie, ze teraz jest tak samo

#75
Napisany 08 sierpnia 2005 - 12:39
hahaha, no to jest nieźle :] jesli faktyxznie gra dostanie takie notki to Nintendo dostanie niezłego kopa. niech lepiej nie biorą się za zbytnie 'niecukierkowe' gry, bo słabo im idzie. Ja jednak obstawiam, że ign wystawi tak 6.5-7.5
#76
Napisany 08 sierpnia 2005 - 13:08
Juz po pierwszych screenach i filmach wiedziałem ze nic konkretnego z tego nie wyjdzie...
Wasz entuzjazm był spowodowany tym iż po prostu mało gier FPP jst na gacku, a szkoda
Wasz entuzjazm był spowodowany tym iż po prostu mało gier FPP jst na gacku, a szkoda

#77
Napisany 08 sierpnia 2005 - 16:23
Wasz entuzjazm był spowodowany tym iż po prostu mało gier FPP jst na gacku, a szkoda
po części masz rację marioo. Oprócz multiplatform, GCN dostaje malutko FPSów- nawet taki Snowblind czy Darkwatch nie pojawiły sie na GCN ;/. Ale Geist oprócz tego, że jest FPSem, oferuje coś wiecej, bo przejmowania kontroli nad innymi istotami i przedmiotami w FPSie chyba jeszcze nie było. Ja mimo wszystko ciagle wierze, że gra nie jest az tak skopana

EDIT:
przyznam, że lekko mi ulzyło po przeczytaniu dzisiejszego 'hands-on Geist" na ign. Co prawda piszą, ze gra robi słabe pierwsze wrażenie, ale potem jest ponoć o niebo lepiej. niestety tak jak myślałem, sterowanie nadal nie jest takie jak być powinno, choć też twierdzą, że da sie przyzwyczaić. Grafika ponoć prosta, ale ostre tekstury. Tak coś czuję, że nawet jak to 7 dostanie (a po artykule sadze, ze bedzie tak z 7.5) to i tak sprawdze Geista...i sam ocenię

#78
Napisany 11 sierpnia 2005 - 12:01
Mam podobne odczucia co 1qaz1q. Ocena EGM jest miażdżąca, ale preview w IGN i GameSpot dają nadzieję na grę przynajmniej dobrą. Podohno pomysły są naprawdę świetne. A kiepskiego sterowania się spodziewałem, więc to żadna niespodzianka i w przypadku tej gry, gdzie mało się strzela to może aż tak nie drażnić. Gorzej z multiplayerem, o którym nawet twórcy nic nie mówią, więc może być bardzi kiepsko. Szkoda, ze nie bedzie hitu, ale moja zainteresowaniem Geistem ciągle jest wysokie.
#79
Napisany 11 sierpnia 2005 - 12:10
z multiplayerem, o którym nawet twórcy nic nie mówią, więc może być bardzi kiepsko
Kaxi, zaskocze Cie. Wbijaj sie cz http://www.gamespy.com i czytaj preview Geista. Tam z kolei napisali, że multi jest świetny i nawet lepszy niz single


Co do samej gry....na ign piszą, że trzeba dać grze szansę. Na gamespocie też nie zjechali jej, wrecz przeciwnie, przewazały pozytywne opinie. Gamespy z kolei napisał, że grafika jest świetna...ign, że nic nadzwyczajnego....jak widac opinie są różne...
Mimo wszystko ja ciągle jestem cholernie zainteresowany. Obejrzałem wszystkie filmy z ign-za każdym razem byłem pod wrażeniem...grafa wygląda swietnie, pomysły też.....no nie wiem, dziwna sytuacja

#80
Napisany 11 sierpnia 2005 - 13:13
Albo ja jestem do tyłu, albo wcześniej nikt nie mówił, że będzie LAN w Geiście.
#81
Napisany 11 sierpnia 2005 - 14:05
tez mnie to zdziwiło....choć wiesz, o Geiście wogóle niewiele sie mówiło :]
mam nadzieje, że jutro dadza ta recenzje, bo wytrzymac nie moge :]
mam nadzieje, że jutro dadza ta recenzje, bo wytrzymac nie moge :]
#82
Napisany 12 sierpnia 2005 - 12:41
http://www.geist-the-game,com
Uaktualniona strona Geista. Nowe screeny i filmiki. No i przede wszystkim spore info o multiplayerze. Wprawdzie cyba z tym LANem to pomylka, bo gracyz może być 4, ale za to można włączyć do 8 osób. Poczytajcie o dostępnym trybach - brzmią super ciekawie. Zwłaszcza Hunt.
Uaktualniona strona Geista. Nowe screeny i filmiki. No i przede wszystkim spore info o multiplayerze. Wprawdzie cyba z tym LANem to pomylka, bo gracyz może być 4, ale za to można włączyć do 8 osób. Poczytajcie o dostępnym trybach - brzmią super ciekawie. Zwłaszcza Hunt.
#83
Napisany 12 sierpnia 2005 - 15:51
Cóż z tego co słyszę i widzę, to Geist jest dość kontrowersyjny... Zaczekam do ocen na Cube-Europe i w gazetach, a po pierwsze na IGN. Bo coś mi się nie chce wierzyć, żeby wyszła z tego gra na 5...

#84
Napisany 13 sierpnia 2005 - 09:54
Jest już recka na IGN! Ocena: 7.8 czyli jest dobrze, prawie bardzo dobrze. Tak jak sie spodziewałem: wszystko co wiąże się z duchem, czyli straszenie zagadki itp jets świetne. Strzelanie za to jest kiepskie. Ogólnie gra jest podobno ładna, ale czasem zwalnia. Na plus zaliczają to, że można przejac roznych ludzi, zwierzeta i przemdioty i kazdemu rodzajowi opracowano inny widok. Podobno nad tą grą czuwał Miyamoto.
Nie ma LANu - to potwierdzone. Jets za to świetny multiplayer. Trzy, ale za to bardzo ciekawe tryby, i bardzo innowacyjny Hunt, o którym już pisałem. Fajne bronie, podobno wzorowane na tych z Goldeneye i Perfect Dark. Mozna grac samemu kontra 8 botów lub 4 gracyz i 4 botów, ale na tym ostatnim rozwiązaniu podobno animacja szarpie. Ogólnie jednak multi wypada bardzo dobrze, a story mode okazal sie srednia strzelanina ale za to siwetna przygodówką.
EDIT: Warto zauważyć, że Geist nie dostał gorszej noty, a nawet minimalnie lepszą od również świeżej recenzji Darkwatch.
Nie ma LANu - to potwierdzone. Jets za to świetny multiplayer. Trzy, ale za to bardzo ciekawe tryby, i bardzo innowacyjny Hunt, o którym już pisałem. Fajne bronie, podobno wzorowane na tych z Goldeneye i Perfect Dark. Mozna grac samemu kontra 8 botów lub 4 gracyz i 4 botów, ale na tym ostatnim rozwiązaniu podobno animacja szarpie. Ogólnie jednak multi wypada bardzo dobrze, a story mode okazal sie srednia strzelanina ale za to siwetna przygodówką.
EDIT: Warto zauważyć, że Geist nie dostał gorszej noty, a nawet minimalnie lepszą od również świeżej recenzji Darkwatch.
#85
Napisany 13 sierpnia 2005 - 11:22
dopiero teraz poczytalem troche o tej grze..zerknalem na recke i naprawde jest bardzo ale to bardzo ciekawe..duzy plus za swgo rodzaju oryginalnosc..jak gra pokaze sie w PALu to sprawdze ją z wielka przyjemnoscią..bo ciekwych patentow w Geist'ie nie brakuje...a 7.8 od IGNu to naprawde wysoka nota..
hmmm z tego co widze to jest Kax odwrotnie..Darkwatch'a wypunktowano o 0.1 punkcika wiecej od Geista..ale 7.8 czy 7.9 to przeciez zadna roznica..EDIT: Warto zauważyć, że Geist nie dostał gorszej noty, a nawet minimalnie lepszą od również świeżej recenzji Darkwatch
#86
Napisany 13 sierpnia 2005 - 11:49
Jednak nie jest tak zle jak niekterzy myskeli.To dobrze bo na GC po opuszczeniu rare ma deficyt w dobrych fpp.
#87
Napisany 13 sierpnia 2005 - 12:18
hmmm z tego co widze to jest Kax odwrotnie..Darkwatch'a wypunktowano o 0.1 punkcika wiecej od Geista..ale 7.8 czy 7.9 to przeciez zadna roznica..
Czytam i myślę sobie: No tak, keidyś to się musiało stać. Oślepłem. Ale nie, sprawdzam IGN i patrzę, i widzę, i zerkam, i jak byk widnieje przy Darkwatch ocena 7,6.
#88
Napisany 13 sierpnia 2005 - 12:29
no wlasnie ja tez myslalem ze cos ze mna nie tak..ale juz to rozgryzlem ; )hmmm z tego co widze to jest Kax odwrotnie..Darkwatch'a wypunktowano o 0.1 punkcika wiecej od Geista..ale 7.8 czy 7.9 to przeciez zadna roznica..
Czytam i myślę sobie: No tak, keidyś to się musiało stać. Oślepłem. Ale nie, sprawdzam IGN i patrzę, i widzę, i zerkam, i jak byk widnieje przy Darkwatch ocena 7,6.
poprostu ty patrzyles na ocene wersji na PS2 a ja zerknalem na ocene X wersji..stad te nieznaczne roznice..
#89
Napisany 13 sierpnia 2005 - 22:11
Jest na gamerankings tzrecia ocena. Jakis Play Magazine. Niestety tylko 55%. Na razie optymistyczna wersja IGNu jest w mniejszosci

#90
Gość__*
Napisany 14 sierpnia 2005 - 12:32
Po 3 recenzjach nie można niczego oceniac, poza tym na razie IGN jest najlepszym źródłem - EGM dało tak niskie oceny innym grom, które były świetnie przyjęte w innej prasie i recenzjach, np. Mario Kart DD!! też dostał tam chyba 5
